Jump to content

וידיגל, ועכשיו באמת


Wade

Recommended Posts

אוקיי. קודם כל, דיסקליימר: אני האחרון שפותח נושאים כאלה. דיסקליימר 2: אני האחרון שפותח נושאים כאלה ישר אחרי משחק.

 

אם זה קרה, אני באמת מרגיש רע עם כל מה שקורה. אני באמת לא מבין מה הולך עם הדבר הזה שעומד על הקווים כיום. אשמח אם מישהו יסביר לי בצורה הגיונית, איך יכול להיות שמאמן רואה משחק אחרי משחק את הקבוצה שלו משחקת לא טוב- ומחליט לא לעשות כלום? איך יכול להיות שאנחנו צריכים להמתין לדקה 75+ לחילוף, שלרוב לא משנה כלום, ולרוב שחקן בשחקן- במקרה הטוב. במקרה הרע, החילוף לא ברור בעליל.

 

איך יכול להיות שלא רואים במכבי, או שעד עכשיו לא ראו- שהמאמן הזה פשוט הזוי? איזה מסר מקבלים השחקנים כשהם יודעים שאין מצב שיכנסו בדקה נורמלית, שתיתן להם מסספיק זמן להשפיע על המשחק, ועוד יותר מזה- איך זה מרגיש להתחמם מחצית שלמה פלוס?משחק גביע. אתה רואה שאנחנו משחקים כמו בית שימוש אחד גדול במשך מחצית אחת שלמה. זה לא מספיק? לא מספיק לך לראות שטל סוחב רגל? לא מספיק לך לראות שדור מיכה נותן כדורים לשום מקום? לא מספיק לך לראות את וידאר נוגע בכדור פעם אחת במחצית שלמה?

המון המון שאלות, מעט מאוד תשובות. הרבה זמן לא סבלתי ככה ממשחק של מכבי, ועוד יותר לא סבלתי ככה מהתנהלות של מאמן. עברנו כל כך הרבה מאמנים כושלים, ובחיים, אבל בחיים לא הגעתי לרמה כזאת של.. יאוש מהמאמן. כולי תקווה שג׳ורדי רואה את מה שאני רואה, אבל אני בספק. אני פשוט לא מבין איך אחרי כל כך הרבה בינגו במאמנים, זה מה שקיבלנו בשלב כל כך כל כך קריטי של העונה? יו ווין סום יו לוז סום והכל, אבל ראבק- איך הירידה כל כך חדה?

 

ראבק. בא לי להשתמש במילים יותר קשות אבל אני פשוט לא יכול. אני מקווה מאוד שמישהו, מישהו נותן לבן אדם הזה בראש על השטויות שהוא עושה על הקווים. לפני השחקנים, אין בעל הבית.

Link to comment
Share on other sites

מה היה כזה קשה לג׳ורדי להמשיך בתפקיד עד סוף העונה

היינו כבר במאבק גם לאליפות

מאיפה שלפו את הגוש פח אשפה הזה

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.