Jump to content

מה שבין יחזקאל לאליאל


judymaccabi

Recommended Posts

בכדורגל שלנו מספיק שיש לך דריבל טוב ואתה כבר נחשב כישרון ומדברים עליך כדבר הבא.

 

שגיב יחזקאל מאשש את הדבר הזה באופן כמעט מוחלט. הוא יכול לקחת כדור, לדרבל בלי הפסקה, לא לקחת את ההחלטה הנכונה כמעט באף התקפה, הדבר היחיד שהוא רואה לנגד עיניו הוא הדריבל.

לעומתו יש את אליאל פרץ, הוא כמובן לא שחקן מושלם וגם הוא לפעמים מאבד ולא מלוטש לגמרי, אבל איזה הבדל. הוא משחק קבוצתי, מרים את הראש, מוסר בזמן, משחק בנגיעה, רואה את החברים שלו לקבוצה ותורם לשטף ההתקפי.

 

בהתקפה אחת של כל אחד מהם נגד סכנין היה אפשר לעמוד על ההבדל, הראשון איבד הזדמנות לשער בדריבל מיותר במקום מסירה בזמן, השני הוביל מתפרצת ובישל לוידאר עם מסירה בטיימינג מצוין.

יחזקאל בולט במשחק שלו ונקרא יהלום לא מלוטש ואליאל פחות בולט ואמנם נחשב כישרון (לדעתי חייב להתחזק ולהשתפר בעצירת כדור) אך כנראה שלעולם לא יוגדר ככישרון על.

Link to comment
Share on other sites

מת על אליאל, ילד חכם עם ראיית משחק ויכולת מסירה טובה, יש לו עוד הרבה מה לשפר אבל אני רואה אותו בשקט שחקן הרכב שלנו עוד שנתיים. לגבי שגיב אם יפקסו אותו, מה שאפשר לעשות במכבי, הוא באמת יכול להיות לא רע, אבל כרגע כמו שאמרת מדרבל בלי הפסקה ועושה הרבה שטויות.

Link to comment
Share on other sites

כתבתי את זה בנושא הסיכום, יש לשגיב מה ללמוד ממנו בכל הקשור למשחק הכדורגל ולא הקטרגל.

 

אישית יש לי הרגשה שאליאל יירש את דור מיכה, מקווה שיהיה טוב ממנו, יש לו גם נתונים פיזיים לא רעים. ה שחקן הצעיר האהוב עלי לצד יונתן כהן.

Link to comment
Share on other sites

כמה רעל 3 נושאים על שחקן שבקושי שיחק 4 משחקים במצטבר
וכמובן שבכל הנושאים מתעלמים מהפעולות הטובות (שריפת שטחים בהגנה ולחייב את סכנין לשים עליו שמירה כפולה ואיך שעדיין הוא הצליח לבלגן להם את ההגנה) וגם איך שהוא היה גמור בחצי שעה האחרונה.

בכלל אני ממליץ לכם להתאפק עוד חודשיים לדור פרץ מסתבר שהפקוצנקלול שרציתם במקומו קצת פחות מרשים ממנו שם

Link to comment
Share on other sites

כדורגל משחקים עם המוח, כשאתה יודע לקבל את ההחלטה הנכונה אתה טוב בהרבה. זה חשוב פי כמה מדריבלים וכד'.

יחד עם זאת, לדעתי צריך להיות עיוור כדי לא לזהות את הפוטנציאל שביחזקאל. הטכניקה שלו, בכמעט כל אספקט, טובה מאוד, הוא חוצפן וגם נע בכלל לא רע בלי כדור, הוא פשוט צריך לעבוד על קבלת ההחלטות שלו. יכול להיות שחקן מצוין.

Link to comment
Share on other sites

על אליאל אין מה להגיד. נראה שמתקדם ממשחק למשחק.

 

מבחינת יחזקאל, דווקא המשחק הזה הראה שיש עם מה לעבוד.

נכון, הוא טמבל רצח ואגואיסט מניאק, אבל יש שם הרבה כשרון ואם יעבדו איתו כמו שצריך, הוא אחלה שחקן.

Link to comment
Share on other sites

יהיה קשה עם יחזקאל.

אולי אני משוחד אבל יותר סביר ששחקן חכם אך לא עילוי טכני יידע לנצל את מה שיש ולפצות על מה שאין (נניח כמו ייני), מאשר שחקן טכני אבל קופסא בעייתית (עזרא)

Link to comment
Share on other sites

אליאל מבין טוב יותר את המשחק. בגול השלישי ההובלה של הכדור שלו הייתה מושלמת. אם זה הנה שגיב כנראה שהיא היה מנסה לעבור ולא למסור לקיארטנסון.

Link to comment
Share on other sites

אתמול מכבי נראתה כמו שנראתה רק בזכות זה שהיה לך באגף שחקן כמו יחזקאל, שהוא התחליף יחיד שיש לטב''ח במערך של מכבי. אם לא היה מושך אליו שחקנים לצד שמאל אז באמצע אליאל/מיכה/גולסה לא היו יכולים לעשות הרבה.

Link to comment
Share on other sites

רק לי אליאל מזכיר את מדו? באופן משחק כמובן...

לא יודע מה מזכיר לך אותו בו אחי , אליאל דינמי בטירוף , מדו איך נאמר? ..

גם פחות טכני אבל יותר פיזי , אם כבר הוא מזכיר לי יותר את נוסא בסגנון משחק.

Link to comment
Share on other sites

יחזקאל חייב לעבוד על הקטע המנטלי ולהבין שאם הוא בא לקבוצה ששואפת לתארים הוא לא יכול להיות כ"כ אגואיסטי (כל עוד אין לו קבלות), בקצב הזה הוא ישחק בקבוצות כמו הפועל חיפה ורעננה שמחפשות שחקנים כאלו.

אליאל פשוט תותח. משחק קבוצתי, שליטה מצויינת בכדור ובקצב הזה הוא יהיה שחקן הרכב עתידי של מכבי

Link to comment
Share on other sites

אליאל שחקן מוכשר מאוד ויש לו עוד לאן להתפתח. התפקיד שלו יושפע מאוד מהמאמן ומהמערך בו נשחק. במערך אוסקר/פאקו/שוטא, הוא יתקשה לבוא לידי ביטוי, מאחר שכקשר 50:50 הוא לא מספיק חזק הגנתית ונוטה לפעמים לאבד כדורים או לא להתשלט עליהם כמו שצריך, שזה דבר קריטי לשטף המשחק של מכבי, וכקשר קדמי הוא לא מספיק סקורר. לעומת זאת, במערך סוזה/וידיגאל, הוא יכול לפרוח מאוד על תקן של קשר קדמי "תואם אינייסטה", לצד קשר 50:50 אבל בערך באותו מיקום ותפקוד (תחשבו על בניון ועל מיכה כשמאחוריהם מיקאל, אז פרץ יכול בהחלט לשחק את התפקיד של בניון או מיכה כקדמי בשלישיית הקישור, ואולי גם את התפקיד של מיקאל אם ישחק לצידו שחקן בתפקוד דומה, סוג של קו-אחד).

 

כתבתי אינספור פעמים בפורום שהביקורת המרכזית שלי על יורדי היא קידום וטיפוח צעירים. בית"ר ת"א/רמלה זה צעד בכיוון נכון, עכשיו הגיע הזמן לרענן את הסגל מבפנים. להביא שחקני בית ווינרים וצעירים שיכניסו רעב למערכת ויתחרו על מקום בהרכב מול שחקנים שבעים יותר. אליאל פרץ ויונתן כהן / חוזז / צ'יבוטה (לפחות אחד מהם) חייבים להיות בסגל בכל משחק בעונה הבאה לטעמי.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.