Jump to content

אילו שרן היה פותח את העונה- דיינו


קוקו616

Recommended Posts

אילו רק היה פותח את העונה - דיינו

אילו היה משחק בכל המשחקים שעמבה שיחק - דיינו

אילו היה מנהיג אותנו ממחזור ראשון- דיינו

אילו שרן ייני היה פה מתחילת העונה !!!! היינו זוכים בדאבל!!!!!

דיי דיינו!!! דייייייי!!!!.

Link to comment
Share on other sites

בעיקרון זה די ההיפך מהמשמעות של "דיינו". אמורים להגיד את זה על משהו שקרה, אילו היה קורה רק חלק ממנו ולא הכל, אז עדיין היה מספיק.

Link to comment
Share on other sites

ואם ואם ואם.. יאללה חאפלה!

 

מספיק עם ואם. אם נהיה קבוצה שלמה פעם אחת בחיים שלנו בתחילת העונה ובכמה דרגות מעל הליגה. אפילו אם ייפצע הכוכב הגדול ביותר שלנו, אין מצב שלא ניקח אליפות- לשם צריך לשאוף.. לעידן שבו האליפות כבר תהיה מובנת מאליה מרוב עוצמות וחיבור בסגל ובמועדון, והריכוז יהיה רק לגבי השיגים באירופה.. המתינו עוד קצת ידידיי וזה יקרה.. גולדי לא פראיירים(גולדהאר וג'ורדי)

Link to comment
Share on other sites

לבאר שבע כבר יש שנתיים 2 שחקנים איכותיים לכל עמדה. איצטדיון ביתי. עמדת המאמן יציבה.

 

אנחנו עם כל החרא, מאמנים שבאים והולכים אחרי שבועיים, שחקני נפל שממלאים מקום סתם, איצטדיון חלופי, חוסר בעמדות חשובות לאורך המון זמן. עם כל השיט הזה ואנחנו עדיין בטופ. ולמה? רק כי אנחנו מנסים להיכנס למועדון הגדולות של דרג ג' באירופה או הפיציות של דרג ב', וביום שנהיה שם, כל זה יהיה שווה זהב. מי שלא מכוון רחוק ולוקח את הסיכונים האלה, יישאר בביצה הישראלית.

 

בינתיים, התחלנו להתעסק בסכומים שעוד לא נראו כאן, יצרנו מבנה ארגוני וניהולי שעומד להוות את בסיס התווך של המועדון הזה גם שנים רבות אחרי גולדהאר, והדבר היחיד שחסר לנו, זה קומפלקס משלנו עם איצטדיון להשלמת הפעולה.

 

יכלנו להביא שוער כמו אניימה במקום ראיקוביץ', יכלנו להביא שחקנים בני 28 עם רזומה במקום מרסלו וראמון, יכלנו להחתים מאמן ישראלי ולהשאיר אותו פה גם 5-6 שנים בלי בעיה, אולי היינו לוקחים בזכות זה עוד אליפות או שתיים, אבל היינו נשארים בביצה... ולטעמי מה שאנחנו עושים יהיה שווה את זה.. אז כולם מסתלבטים עלינו, כולם נגדנו, ואנחנו מרגישים לוזרים לפרקים... אבל אני בטוח שזה לא יישאר ככה עוד הרבה זמן. אין מה לעשות, בשביל להפוך להיות באזל הישראלית צריכים להקריב כמה קורבנות, כי ביום שנעשה 2-3 עסקאות זהבי בחלון ההעברות אחד, סתם לדוגמה(קיארטנסון, ראיקו ומרסלו ב-26 מיליון יורו), כל המדינה תבלע את הרוק מפחד, כי הם יידעו שזה יפתח לנו את כל הדלתות שפתוחות בפני קבוצות כמו באזל ושחטאר, מכל הבחינות- מוניטין ושם וגב כלכלי מפלצתי שבו אף קבוצה בליגה לא תוכל אפילו למצמץ לכיוון שחקן שאנחנו מעוניינים בו(למרות שגם היום הן לא יכולות כל-כך)

 

אבל כמובן שהקורבן שאנחנו מקריבים פה גם יעזור בסופו של יום גם ליריבות.. כי המים שאנחנו משקים בהם את הגינה שלנו מגיעים לאותה אדמה של הגינות האחרות.. כולם ירוויחו מזה אבל על הZין, אני מקווה שיום אחד לוזון-אלונה-שחר יצטרכו להסתפק בשאריות ולדפוק מחירים בין עצמם לעצמם ושלא יזכירו אותנו איתם בהקשר של ההעברות, שנהיה 7 רמות מעל

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.