Jump to content

צו 8 לכלל אוהדי מכבי תל-אביב!


קז'מן

Recommended Posts

חברים עלינו לגמר גביע המדינה בכדורעף! ואחרי 4 שנות גלות הוא רוצה לחזור הביתה!.

בתאריך 8.3.2017 יפגשו המעופפים הצהובים את מטה אשר לקרב על הגביע! אחרי 4 שנים שהגביע לא בבית הוא בהחלט רוצה לחזור ואנחנו, כן כן אנחנו זה אני ו א ת ם ! הולכים יחד לדחוף את המעופפים הצהובים בכל הכח עד להנפת הגביע!.

מועדון מכבי תל-אביב צמא לזה כל כך! השחקנים צמאים לזה ורוצים את זה בטירוף! ואחרי תצוגה יוצאת מן הכלל ויצוג בכל הכבוד הראוי של מדינת ישראל בגביע האתגר האירופי אני חושב שהכי מגיע להם בעולם, שבאמת כולנו נגיע לרעננה ב 8.3.2017 וניתן את הטון ונכתיב את הקצב! השחקנים זקוקים לנו ואנחנו הולכים לתת להם גב! אין כאן אולי ואין כאן נראה, על גמר גביע בכדורסל/כדורגל לא הייתם מוותרים ואין סיבה שעל הכדורעף תוותרו! חברים זה לא עוד משחק בדרך ל......זה הקרב! ובקרב הזה אנחנו הולכים לנצח וכל האמצעים כשרים בכדי להשיג את המטרה! ואם כל הסיבות שנתתי עד עכשיו לא גרמו לכם להבין שאתם באים אז הנה עוד אחת: הפועל מטה אשר, קראתם נכון-הפועל מטה אשר! כידוע בכדורעף אין לנו דרבי אבל הם לובשים אדום וקוראים לעצמם הפועל וזה הכי קרוב לדרבי שיכול להיות! אז יש דרבי! צהוב מול אדום! מכבי נגד הפועל! והצהוב יצא מהקרב הזה כשידו על העליונה כמו תמיד!.

חברים, הקבוצה כבר נרגשת מוכנה ומחכה לכם! הקומץ מלא תקווה שתצטרפו אליו ויחד נחזור עם הגביע הביתה! אז בתאריך 8.3.2017 בשעה 18:30 (כן מוקדם, לא נוח ובכל זאת-אתם תגיעו!) באולם מטרו-ווסט ברעננה מכבי יעדים תל-אביב תתמודד מול הפ' מטה אשר במסגרת גמר גביע המדינה בכדורעף! אנחנו נהיה שם וגם אתם!!!! נתראה שם! עד אז-יאללה מכבי ייייייאאאאאאלללללללהההההההה!!!!!!!!!!!!

 

הסרטון הבא ימחיש לכם איך זה נראה לפני 10 שנים בדיוק! בואו נצבע את רעננה בצהוב כמו שצבענו את הדר יוסף לפני עשור!!!

Link to comment
Share on other sites

חברים. זה הזמן להוכיח מה זה מכבי. אגודה אחת, סמל אחד, לב (צהוב ענק) אחד. בואו לעזור לשבור הגמוניה אדומה. בואו לעזור להחזיר את הבן האבוד הביתה אחרי 4 שנים ארוכות וקשות בגלות. בעזרתכם זה יותר מאפשרי.

Link to comment
Share on other sites

תזכורת! יום שני היום זה אומר שיש לכם יומיים להתארגן-בייביסיטר לילדים, לצאת מוקדם מהעבודה במידת הצורך, טרמפים ודרכי הגעה! יאללה תתעוררו! אחרי הניצחון אתמול על אשקלון אנחנו הולכים להביא את הגביע!!!!!

Link to comment
Share on other sites

מחר זה קורה! בואו לעזור למכבי כדורעף להחזיר את מה ששייך לנו, מדברים על הרבה אוהדי הפועל (מטה אשר) שיבואו לכן אנחנו צריכים כל אחד ואחד מכם, בתקווה לגוש גדול ועידוד עד הגביע.

קבוצה מרגשת שמגיע לה בלומפילד (/נתניה) מלא. תגיעו!

Link to comment
Share on other sites

היום היום היום היום היום!!!!!!!! היום! 18:30 אולם הספורט מטרוווסט ברעננה! הקרב על הגביע! בואו לעזור לנו לעזור להם! הגביע הזה חוזר הביתה הערב! לא חוזרים בלעדיו! נתראה שם! 18:30 כולם שם! ר ק - ת ב י א ו - ג ב י ע ! ! ! מחכה לכם שם!!! אל תאכזבו!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.