Jump to content

הו הא מה קרה! צאסקה אכלה אותה!


קז'מן

Recommended Posts

כמה שנים לא צעקתם את זה בקולי קולות?! כי אתמול הקומץ של הכדורעף היה גאה לצרוח את זה עד השמיים לאחר שבמשחק הגומלין שנערך אתמול בהדר יוסף הביסו ב 3-0 קליל המעופפים הצהובים את צאסקא בודיוביצה והעפילו לרבע גמר גביע האתגר שזה הישג חסר תקדים!!!.

עכשיו השאלה שלכם היא "מה הוא רוצה? למה זה לא בפורום "בית מכבי?" " אז התשובה ללמה זה לא ב"בית מכבי" היא כדי שאף אחד מכם לא יוכל לפספס את השירשור הזה! מה אני רוצה מכם?! אני רוצה שתדעו שפעם בימים עברו כמכבי רגל לא היו בשיא ומכבי סל הלכו בעקבותיהם (תתעלמו מהמצב הנוכחי כיום) ומכבי יד היו מאבדים את זה כל פעם ברגע המכריע-הייתה קבוצה אחת של מכבי, קבוצה קטנה עם המון לב ונשמה, עם המון כח רצון ומכביזם בדם שנקראת מכבי עף, באותה תקופה קראנו למכביעף "האקמול הצהוב" כשבשאר הענפים היו עושים לנו כאב ראש היסטרי היינו מגיעים מדיי יום שלישי בשעה 19:30 לאולם הדר יוסף ומקבלים הרבה מכביזם טהור! הרבה אהבה לענף! הרבה אהבה והערכה לקהל המצומצם שהגיע, והרבה הרבה אהבה למכבי תל אביב במיוחד! ואתמול (כנראה בלי שאף אחד מכם ידע מלבד כמה בודדים) עלתה מכבי תל אביב בכדורעף לפרקט של הדר יוסף לרגע היסטורי-אם אנחנו מובילים 2-0 אנחנו עולים לשלב רבע הגמר בגביע האתגר ואכן כך היה, 2-0 מהיר והיסטרי והופ אנחנו בשלב הבא! אבל מכבי כדורעף = מכביזם, כבר אמרנו? המעופפים הצהובים לא הורידו את הרגל מהגז ודרסו את היריבה גם במערכה האחרונה כדי להבהיר ולהוכיח "אנחנו מכבי-מי אתם בכלל?!" ולמה אני באמת חופר לכם? כי בעוד שבועיים יתקיים משחק בהדר יוסף נגד גלאטסריי הטורקית, כן שלב רבע הגמר קרוב מתמיד אבל! רגע לפני ההיסטוריה הזו-מכביעף תגיע ביום שני הקרוב לכפ"ס למשחק רבע גמר גביע המדינה וחשוב לנו (הקומץ) באמת שחשוב לנו להראות למכביעף שמלבד הגב שהם מקבלים מהקומץ-יש להם גב מכלל אוהדי מכבי תל אביב, מגיע להם? תחליטו לבד...אחרי הכל אתם יודעים רבע גמר גביע אירופה, רבע גמר גביע המדינה, אני משאיר לכם את ההחלטה והיא דיי ברורה לדעתי, אז קדימה חברים! תתחילו להתפקד מכביעף צריכה אותנו ואני מקווה ומאמין שכולנו נהיה שם עבורה ברגעים המכריעים האלו! הגיע הזמן שנחזור לימים שהיציע בהדר יוסף היה כמעט מלא ולא מאוכלס רק בחמישה אנשים מהקומץ שתמיד נמצא שם, לא מדובר על משחק "זניח" בליגה או סתם איזה משהו אנחנו מדברים פה על רבע גמר גביע המדינה! ואם אתם מתגעגעים לקצת מכביזם טהור ולהנאה אדירה-תגיעו! זו מכבי שלנו! אני אהיה שם, הקומץ יהיה שם...ואתם?! נתראה!

Link to comment
Share on other sites

נושא מבורך, נושאים כאלה צריכים להיות פה הרבה לפני נושאים כמו ״שבת אירופית״ וכו.
שאפו למכבי כדורעף, הגיע הזמן להחזיר תארים הביתה.

Link to comment
Share on other sites

אז אחרי שנרגענו מהמשחק מול ב"ש והתאפסנו על עצמנו לאחר האכזבה בארנה אתמול-חברים אנחנו חייבים אתכם היום! האמת שיותר מחייבים אנחנו רוצים אתכם! תבואו! תתרגשו! תרגישו חלק מזה! רבע גמר גביע המדינה עם המון משחקים מנטאלים מסביב (לטוב ולרע) תגיעו אנשים! זה הרגע שלנו! מחכים לכם, 19:00 אולם בר-לב כפר סבא!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.