Jump to content

סיכום הניצחון על הפועל רעננה בשמינית גביע אחריי צפייה בש.ח | קשה אבל המשימה הושגה.


Sawyer

Recommended Posts

מכבי בתקופה טובה, אחריי אחד המשחקים הטובים שלה בשנים האחרונות אבל תחת עומס משחקים קרב ובא, משחק גביע זה רק לעבור ויאללה הלאה.

מולנו הפועל רעננה הסבירה לכל היותר, גם בהרכב המשני שהעלה ג'ורדי אנחנו אמורים לעבור.

 

המשחק נפתח רע מבחינת שתי הקבוצות אבל בעיקר מבחינת מכבי שאיבדה את סקאריונה כמה דקות מהפתיחה. דקה 3 שבתאי מוריד בראש כדור לכהן שבועט נהדר כדור קופץ מ16 מטר ומפספס את המסגרת של ראייקוביץ' רק במעט. דקה 18 כדור חופשי של רעננה מ40 מטר מגיע לראש של בן והבה שנוגח אותו כמטר מהקורה של ראייקו. בשלב הזה המשחק פשוט מת, כמה דקות לסיום המחצית הצהובים לחצו קצת על הדוושה וניסו לחפש את השער, דקה 41 כדור חופשי של גאוני ומהיר של מדו ששולח פס לשגיב יחזקאל שמקפיץ נהדר מעל השוער אבל והבה מציל מקו השער בגלישה הירואית. דקה 43 מדו מכניס כדור עומק שעובר כבר את השוער ויוסי מצליח להגיע אליו ממש על הקו ולשלוח אותו לטיול על קו השער והחוצה. דקה 45 בניון מנצל טעות של שבתאי ודוהר בדרך לשער חודר לרחבה ובועט כדור לא מספיק חזק מ16 מטרים אלכסוני ינקו קולט.

 

מחצית שניה נפתחה שוב פעם עם מעט מאוד כדורגל, דקה 53 וידאר מזהה טעות בהגנת רעננה ושולח כדור מהיר לשגיב באגף, שגיב פורץ למרכז אבל במקום להחזיר כדור לוידאר מנסה לבעוט ויוצא לו פס חלש שנעצר בשחקן בדרך לשער. דקה 57 התקפה מקרית של ב"ש עם בעיטה מ20 מטר שהולכת מעט מעל המשקוף של ראייקו. כאן שוב פעם המשחק פשוט.. נרדם. רק אלימות ואפס כדורגל על המגרש. דקה 78 טעות של הגנת מכבי ת"א מנוצלת ע"י אבוחצרה שמאתר את ראייקוביץ' מחוץ לשער ומ40 מטר בועט כדור קשתי שכמעט מוצא את הרשת של מכבי. מכאן ועד לסוף 90 הדקות לא קרה שום דבר ראוי לציון.

 

הארכה נפתחה עם מעט יותר קצב ורצון של מכבי, דקה 100 נסיון בעיטה של בן הרוש מ25 מטר הולכת גבוה לשמיים. דקה 102 בניון מתקדם באגף שמאל ומרים כדור לרחבה שם וידאר תוך כדי קפיצה לאחור מצליח לשחרר נגיחה מושלמת לקורה ופנימה, 1-0 ענק למכבי ת"א. דקה 106 הורדת כדור של שחקן רעננה לבבייב שמקרוב בועט החוצה, החמצה גדולה לרעננה. דקה 120 השופט הנאצי שורק לפנדל אחריי שלא הייתה עברה של בניון, אבוחצרה שולח את הכדור לרשת וקובע 1-1 דרמטי ולא הוגן בדקה ה120.

 

פנדלים: 4-3 למכבי כבשו: מדוניאנין, יצחקי, וידאר ואליאל פרץ.

 

שופט: מכור. (כזה **** לא שפט אותנו הרבה זמן, בן זונה שרמוטה שיקבל **** בראש היום. והפנדל בסיום? ואוו. כמעט העיף אותנו מהגביע. חייב לשלם על זה.)

 

 

שחקנים:

ראייקו - מזל טוב על הפנדל שלקחת, משחק רגל ומשיכת זמן מעצבן ורע של ראייקוביץ'. לא היה כיפי לצפייה.

דסה - מבולבל, מתרוצץ במגרש ללא מושג. עושה חורים על ימין ועל שמאל, מרים לשומקום בהתקפה. נורא.

טיבי - מהטובים במכבי, הייתה לו פעם אחת שהוא מסר להם לגול אבל זה התקזז עם אלפי הפעמים שהיה ראשון וניקה כדורים טוב.

פיליפ - היה בסדר, היו לו כמה פאלטות בעיקר בהוצאות כדור קדימה. אני עדיין לא חושב שהוא שחקן הרכב למכבי ת"א, מקסימום פלסטר.

עמבה - לא יודע כבר מה נותר להגיד על עומרי בן הרוש. פשוט נראה כאילו הוא אוהב את ריקן ורוצה לבנות לו ביטחון. רע בכל אספקט אפשרי.

דור פרץ - מצטער באמת לכתוב את זה דור, אבל פשוט זוועה. משחק חושך של דור פרץ שלא הצליח לעצור כדור או למסור פס מדוייק כל המשחק. איום ונורא.

מדוניאנין - נתן 2-3 כדורי עומק טובים, חוץ מזה היה חושך. עשה כאילו הוא רץ רוב הזמן.

מיכה - ניסה מדי פעם, מסר כמה כדורים כמעט סבירים אבל גם הוא היה בהופעה רעה היום.

שגיב - אגואיסט, טיפש, לא יודע מה הוא עושה על המגרש.

בניון - רץ הרבה מאוד, רצה מאוד. נתן כדור בסדר בגול (שזה 99% גול של וידאר), ירד לגליץ' הטיפשי בהיסטוריה דקה 90.

וידאר - היה לו קשה מאוד היום, הקבוצה שיחקה רע והוא נאלץ לרוץ המון כמעט בלי לגעת בכדור, הגול המדהים שלו בהארכה היה פשוט גול ענק של חלוץ ענק, כל הכבוד וידאר.

 

 

פיקנטריה:

- מדו מסמן לראייקו לאן לקפוץ בפנדל שלקח, ראייקו מקשיב ולוקח.

- עוד פעם אבוחצרה שם לנו גול דקה 90 בן זונה.

- שנתיים רצוף הארכה בשמינית גמר

- יוסי בניון בפעולה שמזכירה את דודו מגולסטאר

- פריצות לניצחון של בני יהודה על אשקלון בשידור

- השותפה שלי מצילה את ההארכה בזכות צפייה אדוקה במשחק ותושייה בהחלפת הערוץ

- יצחקי פנדל פננקה

- ראייקוביץ' עוצר פנדל

 

 

קהל:

בקשר לכמות אני כן מאוכזב כי ציפיתי לפחות ל3000 אנשים שכן יעשו את המאמץ ויגיעו, מצד שני כשזורקים עלינו כזה זין עם משחק בנתניה ב7 ביום רביעי עם פקקים - סיוט.

בצד החיובי אני לחלוטין אתן את העידוד. קודם כל שאפו לארגון שהלך ואסף אנשים מעודדים וקירב אותם לגוש בגלל שהגוש היה קטן, אח"כ על העידוד חסר הפשרות למשך 120 דקות.

ברור שזה רחוק ממושלם וכן היה אפשר לתת עוד דחיפה או להשפיע עם בוז. אבל לא ציפיתי למילימטר יותר ממה שכולם נתנו היום. כל הכבוד על הנסיון.

 

יום שני שגעת, סמי עופר. משחק על החיים.

לילה טוב ויאללה מכבי

Link to comment
Share on other sites

אם הינו עפים זה היה על הראש של יוסי חד וחלק,למרות החלטה שערורייתית של השופט למה לתת לחרא כזה פתח לשרוק בגליץ כל כך חסר אחריות בדקה 120?

מזל ענק ליוסי

Link to comment
Share on other sites

ההרכב בשילוב זה שניצחנו את הקבוצה הזו כבר שלוש פעמים העונה (פעמיים 3-0 וה4-1 לפני שבועיים) נתן לי תחושה שנקבל משחק כזה הפעם.

חבל שלא הצלחנו להוציא 1-0 קטן ב90 דקות, כ"כ חבל על סקאריונה - זה היה כזה צפוי, כתבתי באחד הנושאים שהוא (יחד עם גולסה וגל צריכים להיות בספסל), וחבל שאמא של הקוון והשופט גידלה אותם להיות שרמוטות מוכרי משחקים.

 

הפועל, חיפה וב"ש בחוץ - מכבי ברבע גמר, זה מה שאני לוקח מהיום.

Link to comment
Share on other sites

בגביע, באמצע שבוע, באמצע משבר, הניצחון הוא הדבר הכי חשוב ובכל זאת - יש כמה שחקנים כמו דור פרץ ובן הרוש שזה צריך להיות משחק הפרידה שלהם ממכבי. דור פרץ עדיין צעיר, אז להשאיל ולראות אם מתחבא שם עמוק בפנים שחקן כדורגל. בן הרוש מאס בכדורגל מזמן וצריך להיות נדונייה באיזו עסקה. או שהוא משגר כדורים קדימה בלי כתובת, או שהוא מחכה שעה ומחזיר לבלמים. לא מתאים לקבוצה שאמורה ליזום.

 

לא התייחסת למחליפים אבל לדעתי אליאל, בניגוד לדור, דווקא כן מחליף ראוי במכבי. יש בו משהו.

Link to comment
Share on other sites

המשחק הזה הדגיש עד כמה כל העסק העונה הוא שברירי.

כמעט בכל עמדה, אם אתם מוציאים שחקן מסוים, ההתקדמות שמכבי עשתה בשלושה וחצי השבועות תחת ג'ורדי, נעלמת כלא הייתה.

זה דיי מדהים, בכל ספורט, בכל ענף, שחקנים שהם בשנה האחרונה לחוזה שלהם, נראה שהם מעלים את האינטנסיביות שלהם, הלחימה והתשוקה שלהם תמיד נראים גדולים יותר. פה? מדוניאנין, בן חיים הבלם, נוסא, בן הרוש או אפילו שפונגין שלא נראה שמפגין יותר מדי חשק באימונים בשביל שמישהו ישקול ברצינות לתת לו לשחק. לא רק שלא מעלים את הרמה שלהם, הם נראים כבר תקופה הרבה פחות טוב. כבויים. מי שנראה שדווקא כן נלחם על החוזה שלו הוא יצחקי שמבין שזה הולך להיות החוזה המקצועני האחרון שהוא יחתום עליו.

העסק פה הוא כל כך שברירי כי למרות שאנחנו עם תקציב גבוה למדי ובעיות בכל הקשור לעומק הספסל שלנו כבר בערך שנתיים, עדיין אנחנו בשלב שאם אחד מהשחקנים שלנו נפצע, מי שיעלה במקומו - ורוב האלטרנטיבות למצב שכזה שיחקו היום - זה רק לתפוס את הראש. לא נראה שיש מצידם איזשהו רצון להשתפרות. מעין מונטוניות, אותו הקצב. אותם הדברים שעשו לפני חודש וחצי תחת שוטא, גם עכשיו. באותה הרמה. באותו המקצב. ישנם שחקנים שניכר כי שינו את דפוס החשיבה, כי העלו הילוך, זה נראה חשוב להם יותר וכמה שלא רק שמקצועית הם לא מתאימים, הגישה שלהם רק מדגישה זאת. בצד האופטימי, רוב השחקנים האלה מסיימים חוזה בקיץ והדרך להפרד מהם היא קלה למדי.

Link to comment
Share on other sites

לגביע חוקים משלו והיכולת לא משנה, העיקר שעלינו. כמות עלובה של קהל, עושים טובה ובאים רק משלב החצי גמר.
פרץ והאריס לא צריכים לעלות יחד מול אף קבוצה.
מקצועית כמעט אף אחד לא היה טוב, אבל מיכה נתן באמת הכל על המגרש שאפו.
אני גם חשבתי שאם רוטציה זה רק עם סקאריונה, אבל מה זה קשור לפציעה דקה 8? מילא דקה 60-70, אפילו באימון מתאמצים יותר. שחקן טוב אבל אם פציע ברמת הלשחק שני משחקים ואז לא לשחק 8 משחקים אין טעם לבנות עליו גם לעונה הבאה.
יחזקאל לא קשור לקבוצה.

Link to comment
Share on other sites

כל הבדל בין המשחקים הטובים למשחק הזה זה שלישת הקישור מדו פרץ vs גולסה אלרבמן

ובלי קישור לא היה לנו משחק

זה כמובן ההבדל המרכזי, אבל אני חושב שהנוכחות של בן הרוש מאוד פוגמת באיכות המשחק שלנו.

יחזקאל זה לא השחקן שמכבי צריכה לשאוף שיהיה חלק מהסגל שלה. זו לא הרמה והיכולת שאליה מכבי צריכה לכוון - גם לא משחקן צעיר שנתפש בפוטנציאל לעתיד. מסתובבים בליגה שלנו שחקנים ששייכים לנו שעד לפני שנתיים הועדפו על פניו בנוער של מכבי. לפי התקופה שלו במכבי עד עכשיו, הוא לא התקדם משם והם בוודאי שלא הלכו אחורה.

Link to comment
Share on other sites

פיקנטריה נוספת: יצאתי מהאוניברסיטה בסביבות 6, בפקק בחזור (לכיוון דרום) אני רואה איזה 5 רכבים שונים של אוהדי מכבי. אוהדים שהבינו שאין סיכוי שהם יגיעו לנתניה ב-7 עם הפקקים, ויתרו ועשו פרסה דרומה?

Link to comment
Share on other sites

לגבי יחזקאל-מאמין שעם עבודה קשה והדרכה נכונה הוא יכול להתפתח לשחקן טוב.

לגבי בן הרוש - אני באמת נחשב לאחרון התומכים שלו אבל לא יתכן שהוא לא עולה למעלה ולא מנסה בכלל לפרוץ קדימה. כל פעם הוא מקבל כדור יש לו מלא שטח והוא פשוט מוסר אחורה. לא יודע מה הולך שם אבל צריך להתחיל לעבוד איתו על יסודות או להבין שהבנאדם לא מגן אלא בלם או לשחרר.

לגבי הקוון-ציפיתי שסוויר יקדיש לו שורת נאצה משלו.זבל בן זבל הקוון הזה על מה ולמה אתה שורק פנדל יחתיכת אפס מסריח.

פרשן ושדר-אתם המיץ של הזבל,אתם רק מראים כמה הכדורגל אצלנו רקוב.מכבי מובילה 1-0 דקה 100+ ואתם מבלבלים במוח על כמה זמן לוקח למכבי להוציא קרן,סופרים דקות אומרים שזה בושה וזה.איפה אתם כשעושים את זה למכבי מדקה 1 איפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

המשחק הזה הדגיש עד כמה כל העסק העונה הוא שברירי.

כמעט בכל עמדה, אם אתם מוציאים שחקן מסוים, ההתקדמות שמכבי עשתה בשלושה וחצי השבועות תחת ג'ורדי, נעלמת כלא הייתה.

זה דיי מדהים, בכל ספורט, בכל ענף, שחקנים שהם בשנה האחרונה לחוזה שלהם, נראה שהם מעלים את האינטנסיביות שלהם, הלחימה והתשוקה שלהם תמיד נראים גדולים יותר. פה? מדוניאנין, בן חיים הבלם, נוסא, בן הרוש או אפילו שפונגין שלא נראה שמפגין יותר מדי חשק באימונים בשביל שמישהו ישקול ברצינות לתת לו לשחק. לא רק שלא מעלים את הרמה שלהם, הם נראים כבר תקופה הרבה פחות טוב. כבויים. מי שנראה שדווקא כן נלחם על החוזה שלו הוא יצחקי שמבין שזה הולך להיות החוזה המקצועני האחרון שהוא יחתום עליו.

העסק פה הוא כל כך שברירי כי למרות שאנחנו עם תקציב גבוה למדי ובעיות בכל הקשור לעומק הספסל שלנו כבר בערך שנתיים, עדיין אנחנו בשלב שאם אחד מהשחקנים שלנו נפצע, מי שיעלה במקומו - ורוב האלטרנטיבות למצב שכזה שיחקו היום - זה רק לתפוס את הראש. לא נראה שיש מצידם איזשהו רצון להשתפרות. מעין מונטוניות, אותו הקצב. אותם הדברים שעשו לפני חודש וחצי תחת שוטא, גם עכשיו. באותה הרמה. באותו המקצב. ישנם שחקנים שניכר כי שינו את דפוס החשיבה, כי העלו הילוך, זה נראה חשוב להם יותר וכמה שלא רק שמקצועית הם לא מתאימים, הגישה שלהם רק מדגישה זאת. בצד האופטימי, רוב השחקנים האלה מסיימים חוזה בקיץ והדרך להפרד מהם היא קלה למדי.

מסכים איתך.

Link to comment
Share on other sites

מסוג המשחקים שלקהל יש השפעה מכרעת, אם היה כמות יפה לא היינו נגררים לשטויות האלה.

כואב ומאכזב שזו הכמות שהבאנו למשחק, וזה לא משנה באיזה שעה המשחק משוחק, כמות מביכה

Link to comment
Share on other sites

המשחק הזה הדגיש עד כמה כל העסק העונה הוא שברירי.

כמעט בכל עמדה, אם אתם מוציאים שחקן מסוים, ההתקדמות שמכבי עשתה בשלושה וחצי השבועות תחת ג'ורדי, נעלמת כלא הייתה.

זה דיי מדהים, בכל ספורט, בכל ענף, שחקנים שהם בשנה האחרונה לחוזה שלהם, נראה שהם מעלים את האינטנסיביות שלהם, הלחימה והתשוקה שלהם תמיד נראים גדולים יותר. פה? מדוניאנין, בן חיים הבלם, נוסא, בן הרוש או אפילו שפונגין שלא נראה שמפגין יותר מדי חשק באימונים בשביל שמישהו ישקול ברצינות לתת לו לשחק. לא רק שלא מעלים את הרמה שלהם, הם נראים כבר תקופה הרבה פחות טוב. כבויים. מי שנראה שדווקא כן נלחם על החוזה שלו הוא יצחקי שמבין שזה הולך להיות החוזה המקצועני האחרון שהוא יחתום עליו.

העסק פה הוא כל כך שברירי כי למרות שאנחנו עם תקציב גבוה למדי ובעיות בכל הקשור לעומק הספסל שלנו כבר בערך שנתיים, עדיין אנחנו בשלב שאם אחד מהשחקנים שלנו נפצע, מי שיעלה במקומו - ורוב האלטרנטיבות למצב שכזה שיחקו היום - זה רק לתפוס את הראש. לא נראה שיש מצידם איזשהו רצון להשתפרות. מעין מונטוניות, אותו הקצב. אותם הדברים שעשו לפני חודש וחצי תחת שוטא, גם עכשיו. באותה הרמה. באותו המקצב. ישנם שחקנים שניכר כי שינו את דפוס החשיבה, כי העלו הילוך, זה נראה חשוב להם יותר וכמה שלא רק שמקצועית הם לא מתאימים, הגישה שלהם רק מדגישה זאת. בצד האופטימי, רוב השחקנים האלה מסיימים חוזה בקיץ והדרך להפרד מהם היא קלה למדי.

 

זה שירה מה שהוא כתב כאן!

אני ממש מקווה שבאמת יתנו לכל המדוברים לעזוב ולא יאריכו חוזים.

Link to comment
Share on other sites

מסוג המשחקים שלקהל יש השפעה מכרעת, אם היה כמות יפה לא היינו נגררים לשטויות האלה.

כואב ומאכזב שזו הכמות שהבאנו למשחק, וזה לא משנה באיזה שעה המשחק משוחק, כמות מביכה

הלו, שחקנים מקצוענים שמקבלים מיליוני שקלים משכורת בשנה, שיעשו את העבודה שלהם

Link to comment
Share on other sites

המשחק הזה הדגיש עד כמה כל העסק העונה הוא שברירי.

כמעט בכל עמדה, אם אתם מוציאים שחקן מסוים, ההתקדמות שמכבי עשתה בשלושה וחצי השבועות תחת ג'ורדי, נעלמת כלא הייתה.

זה דיי מדהים, בכל ספורט, בכל ענף, שחקנים שהם בשנה האחרונה לחוזה שלהם, נראה שהם מעלים את האינטנסיביות שלהם, הלחימה והתשוקה שלהם תמיד נראים גדולים יותר. פה? מדוניאנין, בן חיים הבלם, נוסא, בן הרוש או אפילו שפונגין שלא נראה שמפגין יותר מדי חשק באימונים בשביל שמישהו ישקול ברצינות לתת לו לשחק. לא רק שלא מעלים את הרמה שלהם, הם נראים כבר תקופה הרבה פחות טוב. כבויים. מי שנראה שדווקא כן נלחם על החוזה שלו הוא יצחקי שמבין שזה הולך להיות החוזה המקצועני האחרון שהוא יחתום עליו.

העסק פה הוא כל כך שברירי כי למרות שאנחנו עם תקציב גבוה למדי ובעיות בכל הקשור לעומק הספסל שלנו כבר בערך שנתיים, עדיין אנחנו בשלב שאם אחד מהשחקנים שלנו נפצע, מי שיעלה במקומו - ורוב האלטרנטיבות למצב שכזה שיחקו היום - זה רק לתפוס את הראש. לא נראה שיש מצידם איזשהו רצון להשתפרות. מעין מונטוניות, אותו הקצב. אותם הדברים שעשו לפני חודש וחצי תחת שוטא, גם עכשיו. באותה הרמה. באותו המקצב. ישנם שחקנים שניכר כי שינו את דפוס החשיבה, כי העלו הילוך, זה נראה חשוב להם יותר וכמה שלא רק שמקצועית הם לא מתאימים, הגישה שלהם רק מדגישה זאת. בצד האופטימי, רוב השחקנים האלה מסיימים חוזה בקיץ והדרך להפרד מהם היא קלה למדי.

:thumbs:

Link to comment
Share on other sites

הם פשוט הסריחו את המגרש. זה היה ממש קשה לצפיה. אני חושב מחצית ראשונה עד דקות הסיום לא תקפנו אפילו פעם אחת. כזה כדורגל מבולבל, מסירות לא מדוייקות, העפות כדורים קדימה, אין לחץ על ההגנה של רעננה. אין משחקי צירופים. כל מה שראינו נגד סכנין כאילו נעלם לגמרי. וזה שעלו לשחק שחקנים אחרים זה ממש לא תירוץ. אלו דברים בסיסיים של כדורגל ולא יאומן שיש שחקנים שמקבלים שכר עתק ולא יודעים לבצע אותם. מזל שרעננה כל כך חלשים שלא ניצלו את זה, אפילו שהקוון הבן זונה סימן לשופט על פנדל שלא היה למרות שהוא כבר סימן על בעיטת שוער.

נדיר שאני מחמיץ משחקים של מכבי בארץ (אפשר אולי לספור כאלה על יד אחת בכל עונה ובדרך כלל מסיבה מוצדקת) ולחשוב שאני כבר התבאסתי שלא יכולתי ללכת למשחק (החלטה של הרגע האחרון כי גם אישתי וגם התינוק לא הרגישו טוב). בדיעבד מסתבר שעשיתי לעצמי טובה (מצד שני אני מזוכיסט עדיין הייתי רוצה להיות במגרש חחח).

באמת שהדבר היחיד שיש לקחת מהמשחק הזה זה שעלינו. ושחיפה, הפועל וב"ש לא.

Link to comment
Share on other sites

בוקר טוב. לאור התוצאות האחרונות, להלן שיבוצי השופטים למחזור הקרוב כפי שפורסם באתר ההתאחדות:

 

ב"ש - ק"ש: דניאל "פנדל לב"ש" בר נתן

חיפה - מכבי: אלי "המחייך הכפייתי" חכמון

 

נפלא.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.