Jump to content

נושא המלצות על משחקים (מחשב וקונסולות)


Omer

Recommended Posts

שיחקתי אצל חבר, זה מגניב לאללה אבל לא שווה את הכסף.

אני גם מעדיף לחכות לדור הבא, כשהמוצר יהיה יותר נורמלי.

Link to comment
Share on other sites

לא יצא לי להתנסות ב-VR, אבל אני בכלל לא מופתע שיש עכשיו קיצוצים ברוב החברות שמתעסקות בתחום (ואלב, פייסבוק/אוקלוס).

המוצרים האלו פשוט יקרים מדי ולא נותנים יותר מדי תמורה כרגע. מה גם שדרישות החומרה פשוט מופרכות. לא פלא שהמוצר העיקרי שמצליח הוא הPS VR, כי הוא דורש חומרה יחסית זולה.

Link to comment
Share on other sites

מישהו שיחק Far cry: Primal?

הקונספט נראה מגניב, אבל כמה לא חוזרני זה כבר יכול להיות?

 

אני פחות אהבתי.

הקונספט נשמע מגניב והכל אבל המשחק די משעמם לדעתי.

Link to comment
Share on other sites

אגב לגבי רד דד רידמפשן, הבנתי שזמין לאקסבוקס וואן, כחלק ממשחקי הדור הקודם שעכשיו זמינים בוואן.

 

מניח שלא יעלה יותר מדי, ממליץ בחום. מעבר לסיפור ולמשחקיות, השוס הגדול של המשחק זה העולם הפתוח, והרלוונטיות שלו לשאר המשחק. רוב הפעילויות בערים למשל זה הימורים למיניהם (יש אפילו אפשרות לרמות בפוקר ולהסתכן בכך שיגלו אותך) ככה שאתה יכול להרוויח כסף, וגם יש רשימת צ׳אלנג׳ים של ציד, כשאתה משיג איברים/עורות/פרוות (או חיטים מחזירי בר, או קרניים מאיילים), או נוצות של ציפורים, ויכול למכור אותן. גם ככה שמתקדם בצ׳אלנג׳ים האלה יש לך אפשרות לכלי נשק טובים יותר, ותאמינו לי שזה ממש כיף ללכת למקום הנכון בשעה הנכונה וללמוד את הטריקים, למשל לזהות יללה של שועל, או לדעת שאם הסוס שלך נבהל יש סיכוי שיש נחש בסביבה ואז אתה מנסה להקשיב.

 

עכשיו כשהתחלתי מחדש (יש לי דיסק מקורי ל-360 שקניתי די בזול בגרמניה או באוסטריה ב-2013, הרגה אחרי שהמשחק יצא) זה עדיין כיף אדיר, ונהנה מהאתגר של לנסות להשיג 100 אחוז הצלחה.

 

גם העלילה עצמה חמודה. אתה חבר כנופייה לשעבר שה-FBI סידר למשפחה שלו חווה להתחיל חיים חדשים (המשחק מתרחש במדינות פיקטיביות בדרום ארה"ב של תחילת המאה ה-20, וגם במקסיקו), ובתמורה די מאלץ אותו לעשות את העבודה שלהם ולהפיל את ראש הכנופייה. אז כמובן שאתה עוזר לאנשים אחרים כדי שבהמשך יעזרו לך וכו'.

 

אה ועוד פעילות מגניבה זה שמדי פעם בתחנות השריף המקומיות יש פוסטרים של מבוקשים וכתוב כמה משלמים אם תביא אותו חי או מת (מת זה חצי מחיר, אם הצלחת להרוג את כולם חוץ ממנו, ולמשל כיוונת לרגליים שלו כדי רק להאט אותו, אתה יכול לקשור אותו ולהביא אותו לשריף). אה ואם אתה רוצה סוס זה גם מיני-משחק, צריך לקשור אותו ואז לעלות עליו ולשחק קצת עם הסטיק עד שנרגע.

 

כמובן שאפשר גם להיות האיש הרע, אפילו לפרוץ כספות בבנקים, אבל זה משפיע על היחס כלפיך. ואפשר לשחד עדים וחלק מהשוטרים. ואם יש עליך bounty, אפילו אם ברחת מהשוטרים, מדי פעם ינסו לתפוס אותך אזרחים בשביל הכסף, אלא אם שילמת את הסכום בעמדת טלגרף (לרוב תחנת רכבת) או הצגת מכתב חנינה (אפשר למצוא/לקבל כאלה).

 

בקיצור זה משחק עצום עצום עצום. אחד הטובים אי פעם. אני קצת מפחד שמשחק ההמשך ייאכזב. מבחינתי, חוץ מעלילה טובה, באמת שמפה יותר גדולה עם יותר משימות, יותר חיות ויותר כלי נשק זה מספיק. עכשיו ב-2017 המשחק הזה שיצא ב-2010 עדיין מרגיש נהדר. הדבר היחיד שמרגיש קצת מיושן זאת הגרפיקה בגלל הדור הקודם.

Link to comment
Share on other sites

שיחקתי אצל חבר, זה מגניב לאללה אבל לא שווה את הכסף.

אני גם מעדיף לחכות לדור הבא, כשהמוצר יהיה יותר נורמלי.

במחירים האלה זה לא שפוי לקנות אלא אם יש לך המון כסף להוציא ו/או המון זמן פנוי, או שאתה פריק של הדברים האלה ואז מבחינתי זה כמו בן אדם שישקיע הון באביזרים לגיטרה, כל אחד והשריטה שלו.

 

אבל בתור casual gamer זאת אפילו לא אופציה מבחינתי כרגע. אני לא הולך לשלם ים כסף על משהו שהימור מבחינתי עד כמה בכלל אהנה ממנו וממלאי המשחקים שתומכים בו לאורך זמן.

 

הקונספט עצמו בהחלט מעניין לעתיד.

 

בסוף אגב נראה לי שזאת יכולה להיות הבשורה הגדולה של הקינקט והמוב של סוני/השלט של ווי, שלב מעבר למשהו רחב יותר.

 

תחשבו על משחק First-Person Shooter. הויכוח בין שחקני עכבר ומקלדת לבין שחקני שלטים של קונסולות על מה יותר ריאלי תמיד היה מגוחך הרי. זה לא ריאלי זה שאתה מסמן עם עכבר לאן יורה, ובשלט קונסולה גם אם אתה משחק בלי auto-aim זה מאוד לא ריאלי שאתה מזיז סטיק אנלוגי שהרבה פחות אינטואיטיבי מתזוזה של ראש/עיניים/ידיים/זרועות במציאות, ובכלל לא ריאלי שיש לך קואורדינציית יד-עין מושלמת במשחקים האלה.

 

משחקים שקולטים תנועה יהיו הרבה יותר מתאימים. הבעיה שעדיין, זה לא ריאלי כשאין 360 מעלות סביבך. אז עכשיו תשלב את זה עם vr. בוא נתעלם רגע מהמגבלות הנוכחיות, תדמיין משחק shooter שבו אתה בחדר בגודל של הסלון שלך (שניקית מרהיטים, כמובן :)), אתה רואה בעיניים שלך את החדר של המשחק, וזז בהתאם, ויש לך אקדח שהמשחק מזהה. תחשוב שאפילו יש לך כמה רובים (כמה כסף חברות יוכלו לעשות על זה), שרק משלב מסויים המשחק מזהה, ואתה צריך להחליף ביניהם כמו בן אדם אמיתי ולא בקליק. תחשוב שאתה באמת מתכופף, ובאמת יורה על blind fire בלי לדעת אם פגעת, ובאמת צריך לכוון כמו שצריך. לא אדיר?

 

ברור שזה עוד רחוק, ויש את שאלת השליטה בתנועה ברגל, אבל סתם דוגמה למשהו שהיום נראה יותר קרוב ממה שנראה פעם.

 

לדעתי אם חדרי בריחה הפכו לדבר מוחשי יש גם פוטנציאל שיהפכו FPS לדבר מוחשי. תשכיר איזה בניין/מסדרון עם חברים עם משקפי VR ונשקים למשחק, תקבלו משימה, ותהיה לכם אחלה חוויה.

ברור לי שעדיין רחוק מאוד להוציא לפועל דבר כזה, אבל שוב, נכון שנראה פחות רחוק מפעם?

Link to comment
Share on other sites

שיחקתי אצל חבר, זה מגניב לאללה אבל לא שווה את הכסף.

אני גם מעדיף לחכות לדור הבא, כשהמוצר יהיה יותר נורמלי.

על איזו פלטפורמה? אני מדבר על ה-oculus rift, ה-ps vr ועל ה-htc vive

Link to comment
Share on other sites

ממליץ בחום על resident evil משחק משתק מפחד!

וכמובן battlefield 1

 

איך הקמפיין של BF1?

אני פחות מתחבר למולטיפלייר, מעדיף קמפיין ארוך ומושקע

Link to comment
Share on other sites

על איזו פלטפורמה? אני מדבר על ה-oculus rift, ה-ps vr ועל ה-htc vive

PS VR

האמת בלימודים התנסיתי קצת באוקולוס, אפשר לעשות עם הפלטפורמה הזאת דברים מדהימים.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.