Jump to content

שלום לנתניה ולפקקים, ברוך הבא אצטדיון המושבה.


הצבר

Recommended Posts

אתם חיים בסרט. זה לא יקרה. למכבי כבר הייתה את האופציה והיא העדיפה את נתניה, בין היתר בגלל תאי הצפייה שמגדילים משמעותית את ההכנסות של המועדון. אני אפילו לא חושב לרגע שלהנהלה הנוכחית איכפת מספיק מהקהל או שהיא קשובה לרחשי הקהל. אולי אם בעונה הבאה הרבה מנויים לא יחדשו אז הם יבינו דרך פגיעה בכיס וישקלו לעבור.

Link to comment
Share on other sites

פה ארגון אוהדים צריך לבוא לידי ביטוי ולהעביר את המסר למי שצריך.

צודק, מול מי הארגון צריך לשבת עם חולצות שחורות ולקלל כדי שנעבור למושבה?

Link to comment
Share on other sites

אתם חיים בסרט. זה לא יקרה. למכבי כבר הייתה את האופציה והיא העדיפה את נתניה, בין היתר בגלל תאי הצפייה שמגדילים משמעותית את ההכנסות של המועדון. אני אפילו לא חושב לרגע שלהנהלה הנוכחית איכפת מספיק מהקהל או שהיא קשובה לרחשי הקהל. אולי אם בעונה הבאה הרבה מנויים לא יחדשו אז הם יבינו דרך פגיעה בכיס וישקלו לעבור.

ממש, אבל ממש לא נכון.

מכבי העדיפה את איצטדיון פתח תקווה, אבל זה נפל בגלל עלויות בניית היציעים מאחורי השערים.

אם להנהלה לא היה איכפת מהקהל בשביל מה עשו בדיקת היתכנות לפני כמה שבועות למעבר לאיצטדיון רמת-גן?

Link to comment
Share on other sites

מפונקים שכמותכם. שהייתי בלונדון אנשים נסעו מלונדון למנצ'סטר ברכבת.

פה כל נקניק מדופלם רוצה ללכת עם רכב למשחק וכמובן שלרוב הוא נוסע לבד על כביש שעמוס גם ככה ביום יום ללא קשר למכבי ועם כל הכבוד למכבי היא לא זאת שגורמת לקריסה טוטלית של התשתיות.

בנו רכבת בנתניה ספיר יש שם שאטלים עם ליווי משטרתי עד האצטדיון ומהאצטדיון מה יותר מזה? שיביאו אתכם עם מאבטחי אישים של השבכ?

Link to comment
Share on other sites

מפונקים שכמותכם. שהייתי בלונדון אנשים נסעו מלונדון למנצ'סטר ברכבת.

 

 

 

12 אלף איש עושים את הדרך הזו כל שבוע למשחק ביתי שלהם? לא ממש.

Link to comment
Share on other sites

 

 

12 אלף איש עושים את הדרך הזו כל שבוע למשחק ביתי שלהם? לא ממש.

זה לא משנה... מדובר במרחק של 30-50 קמ מרוב אוהדי מכבי. יש לכם תחנת רכבת וככל שתידרשו יותר לנצל את משאב השאטלים יתנו לכם יותר. אני הולך מדי שבוע למכבי כדורסל ולצאת מנוקיה בימי חמישי\רביעי זה סיוט שאין כדוגמתו... אז אל תלמדו אותי...

Link to comment
Share on other sites

 

אולי במקום לדפוק "חזק" אוהד מסויים ולא לגעת באוהד אחר, לחתוך את המינויים לחצאי עונה או חלוקה של המינויים לקבוצה א' וקבוצה ב' (כמובן לחתוך בחצי את המחיר של המנוי כי אתה תקבל חצי מהמשחקים) כאשר משחק בית אחד מגיעים קבוצה א' ולמשחק בית שאח"כ מגיעים קבוצה ב',

זה לא חייב להיות גורף, אפשרי בהחלט שרוב מוחלט של המינויים יהיו רגילים כמו היום, אבל שתהיה כמות מסויימת כזאת של מינויים שרוצים בחצי עלות לקבל חצי ממשחקי הבית (בטוח יש כאלו שיתנדבו לזה, חיילים, אנשים שגרים רחוק וכו') ושלום על ישראל.

בעולם אידיאלי מכבי הייתה מדרגת את המנויים לפי אחוזי הגעה בעונה קודמת למשחקי בית וחוץ ונותנת אפשרות לחדש רק ל90 אחוז העליונים. זה הפתרון הכי פשוט וצודק.
Link to comment
Share on other sites

מפונקים שכמותכם. שהייתי בלונדון אנשים נסעו מלונדון למנצ'סטר ברכבת.

פה כל נקניק מדופלם רוצה ללכת עם רכב למשחק וכמובן שלרוב הוא נוסע לבד על כביש שעמוס גם ככה ביום יום ללא קשר למכבי ועם כל הכבוד למכבי היא לא זאת שגורמת לקריסה טוטלית של התשתיות.

בנו רכבת בנתניה ספיר יש שם שאטלים עם ליווי משטרתי עד האצטדיון ומהאצטדיון מה יותר מזה? שיביאו אתכם עם מאבטחי אישים של השבכ?

 

מה אתה מבלבל במוח?

 

אתה משווה את תשתית הרכבות באנגליה לזאת שבישראל?

אני היום בשביל להגיע לנתניה ברכבת (גר בגוש דן) צריך לקחת אוטובוס מהבית עד לתחנת רכבת בתל אביב ואז משם לקחת רכבת עד לנתניה ומאז משם לקחת שאטל, אני לא מדבר על העלות המשולשת שיש פה אלא על הזמן שזה לוקח עם כל ההחלפות האלה ועם כל הפקקים שיש באמצע שבוע.

 

"בנו רכבת בנתניה ספיר... מה יותר מזה?" - מה ההיגיון לבנות תחנת רכבת במרחק של 20 דק הליכה לכיוון מהאצטדיון? (שגם ההליכה הזאת היא בשביל עפר שבחורף זה בעצם הכל בוץ), למה לא לבנות תחנה צמודה לאצטדיון?

 

"שהייתי בלונדון אנשים נסעו מלונדון למנצ'סטר ברכבת" - מן הסתם שאם אתה גר בלונדון ורוצה לראות משחק של קבוצה שמשחקת במנצסטר אז תצטרך לנסוע, כמו שאם אני ארצה לראות משחק של הפועל באר שבע בטרנר אז אני אקח בחשבון שיש לי נסיעה, אבל אתה באמת חושב שאם היית אומר לאוהדי ארסנל שמעכשיו 3 שנים הם לא משחקים יותר בלונדון אלא במנצסטר הם היו מסכימים לזה? בחיים לא.

Link to comment
Share on other sites

 

מה אתה מבלבל במוח?

 

אתה משווה את תשתית הרכבות באנגליה לזאת שבישראל?

אני היום בשביל להגיע לנתניה ברכבת (גר בגוש דן) צריך לקחת אוטובוס מהבית עד לתחנת רכבת בתל אביב ואז משם לקחת רכבת עד לנתניה ומאז משם לקחת שאטל, אני לא מדבר על העלות המשולשת שיש פה אלא על הזמן שזה לוקח עם כל ההחלפות האלה ועם כל הפקקים שיש באמצע שבוע.

 

"בנו רכבת בנתניה ספיר... מה יותר מזה?" - מה ההיגיון לבנות תחנת רכבת במרחק של 20 דק הליכה לכיוון מהאצטדיון? (שגם ההליכה הזאת היא בשביל עפר שבחורף זה בעצם הכל בוץ), למה לא לבנות תחנה צמודה לאצטדיון?

 

"שהייתי בלונדון אנשים נסעו מלונדון למנצ'סטר ברכבת" - מן הסתם שאם אתה גר בלונדון ורוצה לראות משחק של קבוצה שמשחקת במנצסטר אז תצטרך לנסוע, כמו שאם אני ארצה לראות משחק של הפועל באר שבע בטרנר אז אני אקח בחשבון שיש לי נסיעה, אבל אתה באמת חושב שאם היית אומר לאוהדי ארסנל שמעכשיו 3 שנים הם לא משחקים יותר בלונדון אלא במנצסטר הם היו מסכימים לזה? בחיים לא.

בתור מישהו שהיה בלונדון פעמיים בניו יורק פעמיים אני יכול להגיד לך שבחלק מהשכונות במנהטן כן גם במרכז העיר צריך ללכת וואחד מרחק או לקחת אוטובוס לתחנה הקרובה... פתרתי לך את העניין של ללכת מהתחנה לאצטדיון עם שאטלים בלווי משטרתי...יש לך פיתרון יותר טוב? אתה פעם נסעת לטדי בשעות העומס? או לחיפה? גם במושבה שהייתי פעם אחת במשחק לקח לי 45 דקות רק לצאת מהמגרש חניה הארור הזה... אין במדינת ישראל מתקנים ראויים

Link to comment
Share on other sites

זה לא משנה... מדובר במרחק של 30-50 קמ מרוב אוהדי מכבי. יש לכם תחנת רכבת וככל שתידרשו יותר לנצל את משאב השאטלים יתנו לכם יותר. אני הולך מדי שבוע למכבי כדורסל ולצאת מנוקיה בימי חמישי\רביעי זה סיוט שאין כדוגמתו... אז אל תלמדו אותי...

 

הנסיעות לנתניה הן דבר גרוע בהרבה מלצאת מיד אליהו בימי חמישי. יש לי קילומטרז' לא קטן בהיכל של לא מעט שנים. אין מה להשוות את זה לסיוט הנסיעה לנתניה.

אני כן מסכים שעניין השאטלים יכול לסייע, בהחלט. אבל צריך לזכור שלא כל אחד גר קרוב לתחנת רכבת ואם כן, גם לא כל אחד גר קרוב לתחנת רכבת שתוביל אותו ישירות לספיר בלי לבצע החלפה (ולעיתים יש החלפה שמחייבת אותך להמתין חצי שעה לדבריי כמה אנשים כאן).

 

 

בתור מישהו שהיה בלונדון פעמיים בניו יורק פעמיים אני יכול להגיד לך שבחלק מהשכונות במנהטן כן גם במרכז העיר צריך ללכת וואחד מרחק או לקחת אוטובוס לתחנה הקרובה... פתרתי לך את העניין של ללכת מהתחנה לאצטדיון עם שאטלים בלווי משטרתי...יש לך פיתרון יותר טוב? אתה פעם נסעת לטדי בשעות העומס? או לחיפה? גם במושבה שהייתי פעם אחת במשחק לקח לי 45 דקות רק לצאת מהמגרש חניה הארור הזה... אין במדינת ישראל מתקנים ראויים

 

במנהטן ובמרכז לונדון אין לך הליכות ארוכות במיוחד לתחנת רכבת תחתית. אתה כן צריך לבצע לפעמים החלפות בנסיעה, אבל כאמור לא במנהטן ולא במרכז לונדון אתה צריך ללכת המון בשביל להגיע לתחנות.

Link to comment
Share on other sites

 

הנסיעות לנתניה הן דבר גרוע בהרבה מלצאת מיד אליהו בימי חמישי. יש לי קילומטרז' לא קטן בהיכל של לא מעט שנים. אין מה להשוות את זה לסיוט הנסיעה לנתניה.

אני כן מסכים שעניין השאטלים יכול לסייע, בהחלט. אבל צריך לזכור שלא כל אחד גר קרוב לתחנת רכבת ואם כן, גם לא כל אחד גר קרוב לתחנת רכבת שתוביל אותו ישירות לספיר בלי לבצע החלפה (ולעיתים יש החלפה שמחייבת אותך להמתין חצי שעה לדבריי כמה אנשים כאן).

 

 

 

במנהטן ובמרכז לונדון אין לך הליכות ארוכות במיוחד לתחנת רכבת תחתית. אתה כן צריך לבצע לפעמים החלפות בנסיעה, אבל כאמור לא במנהטן ולא במרכז לונדון אתה צריך ללכת המון בשביל להגיע לתחנות.

 

שמע אני כבר בהיכל 6 שנים וכל שנה זה נהיה גרוע יותר.. הפיתרון של רכבים הוא גרוע... ברגע שצריך רכב הכל נהיה גרוע... ולכן התחלתי כבר להגיע ברכבת..

Link to comment
Share on other sites

לא יודע איפה אתה רואה שנהיה גרוע יותר, חייב לומר.

כך או כך, זה לא דומה בכלל לקטסטרופה של נסיעה ברכב לנתניה. לא אותה ליגה בכלל.

Link to comment
Share on other sites

לא יודע איפה אתה רואה שנהיה גרוע יותר, חייב לומר.

כך או כך, זה לא דומה בכלל לקטסטרופה של נסיעה ברכב לנתניה. לא אותה ליגה בכלל.

כנראה שאני נשוי לירושלמית שלא מבינה כלום... עליה בכביש 1 ואחרי זה בבגין סיוט מתמשך שאין כדוגמתו.. זה לדבריה... שכעת אנחנו גרים ביחד ולא בירושלים אומרת שהפקק הזה הוא בקטנה לעומת הפקקים בירושלים ולירושלים.

Link to comment
Share on other sites

מה הקשר בין י-ם ליד אליהו?

 

(אגב, אם כבר הזכרת, העליות לי-ם משער הגיא לשורש היום הרבה יותר נוחות אחרי הרחבת הכביש. הקטע הבעייתי שנותן בדרך לירושלים הוא מחמד עד מוצא שם עוד לא גמרו את העבודות).

Link to comment
Share on other sites

"בנו רכבת בנתניה ספיר... מה יותר מזה?" - מה ההיגיון לבנות תחנת רכבת במרחק של 20 דק הליכה לכיוון מהאצטדיון? (שגם ההליכה הזאת היא בשביל עפר שבחורף זה בעצם הכל בוץ), למה לא לבנות תחנה צמודה לאצטדיון?

 

התחנה לא נבנתה עבור האיצטדיון. יש שם איזור תעשיה שמאכלס עשרות אלפי (אם לא יותר) עובדים כל יום, ולשם כך נבנתה התחנה. במכבי פשוט תפסו טרמפ על פתיחת התחנה כמשהו שאמור להקל על ההגעה.

 

לאיצטדיון עצמו מגיעה כמות גדולה של קהל באיזור ה 30-40 ימים בשנה, וגם זה רק בשנים שמכבי מארחת שם. לא ישקיעו בתחנה יעודית לאיצטדיון בשביל זה.

Link to comment
Share on other sites

שלום ולא להתראות !

 

נשארת בנתניה: מכבי ת"א בונה יציע חדש באיצטדיון הצהובים לא מתכוונים לעזוב וחברה מטעמם כבר החלה בהכנות להקמת יציע שיגדיל את התכולה לכ-17,000 מקומות. הקבוצה צפויה להישאר במקום עד לחזרה לבלומפילד החדש

 

חברת בניין מטעם מכבי תל אביב החלה השבוע בהכנות לבניית יציע נוסף באיצטדיון בנתניה. היציע החדש, שיכיל בין 2,000 ל-3,000 מקומות, ימוקם מאחורי השער הצפוני ואמור להיות מוכן עד פתיחת העונה הבאה ולהגדיל את תכולת האיצטדיון ל-16,000-17,000 מקומות.

השבוע ערכה החברה קידוחים מוקדמים על מנת לבחון כיצד נכון יהיה לבנות את היציע החדש וכמה מקומות יוכל להכיל. מכבי, שתחילה העדיפה לעבור לאיצטדיון המושבה בפ"ת ולהקים שם יציע נוסף אך לבסוף לא הגיעה להבנות עם הנהלת האיצטדיון בנושא השימוש בו, תשלם לבסוף פחות מכפי שהייתה אמורה לשלם על בניית היציע אם היה מוקם בפ"ת.

בניגוד לשמועות שונות, במכבי ימשיכו באיצטדיון בנתניה לפחות בשתי העונות הקרובות, וככל הנראה עד לרגע בו יוכלו לשוב לבלומפילד. הצהובים שריינו לעצמם את האיצטדיון בנתניה לשלוש שנים. בנוסף התחייבה בפניהם העירייה המקומית כי לא ישחקו בו למעלה משתי קבוצות נוספות, על מנת שלא לפגוע בכר הדשא, שאירח עד כה העונה 61 משחקים.

 

 

:|

Link to comment
Share on other sites

באמת שאין לי מושג מי מנהל את מכבי

כאילו מה אתם לא רואים שאין אוהדים אין אז אתם עוד בונים יציע

אני אישית נמאסתי בנסיעות האלה ואין מצב שאני מחדש את המנוי שנה הבאה

ואני בטוח שאני לא היחיד

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.