Jump to content

נושא סיכום ההפסד לזניט בבית אחריי צפייה בש.ח | התפרקות מוחלטת.


Sawyer

Recommended Posts

באמת שהגעתי למשחק הזה עם תקווה, למרות הפסד הנקודות הככ כואב מול ביתר הייתי בטוח שמכבי של שוטא היא קבוצה שיכולה להצליח באירופה, בטח בבית. האמנתי שהמשחק הזה יהיה שלנו.

שוטא העלה הרכב מעניין עם מרכז מגרש מעובה ואחראי בעוד שהרוסים עלו בהרכב חזק במטרה לחזור לרוסיה עם שלושת הנקודות.

 

המשחק נפתח עם לחץ של הצהובים על השער של הרוסים, דקה תשיעית הרמת כדור מגיעה לויטסל ברחבה שנוגח כדור טוב אבל ראייקו קולט את הכדור נהדר. דקה 16 אלברמן חוטף כדור ויוצא למתפרצת נהדרת מוסר ימינה לבן חיים שחותך לאמצע ומשחרר בעיטה שנעצרת רק בקורה. דקה 26 לחץ צהוב הוליד כדור חוץ מהיר של גל למדו שמניף את הרגל ספק להרים ספק לשער הכדור חולף על כולם ונעצר רק ברשת, 1-0 מכבי ת"א. נסיון הכנסת כדור של בניון נבלם וחוזר למדוניאנין שמ20 מטר יורה בנגיעה פצצה שמפספסת את החיבור רק במעט. דקה בתוך תוספת הזמן בעיטה חופשית של מדוניאנין מ23 מטר עוברת סנטימטרים ליד הקורה והחוצה.

 

מחצית שניה נפתחה בצורה מדהימה, 4 דקות בפנים וזה בן חיים באגף ימין בורח ומרים כדור שנוחת על ראשו של וידאר שנוגח אותו באופן מושלם לרשת של לודוגין שאפילו לא זז. 2-0 מדהים למכבי ת"א. דקה 57 גליץ' גדול של טבח הבלם מונע מקוקורין כיבוש ממצב נוח המהלך לא נגמר ומגיע עד לויטסל שבועט בנגיעה מ14 מטר מעל השער של ראייקו. זניט מנסה לתקוף אבל הצהובים מכים בה במתפרצת מהצד השני, דקה 70 כדור חופשי אלכסוני יפיפייה של מדוניאנין עושה את הדרך אל בין החיבורים של לודיגין וקובע 3-0 מדהים למכבי ת"א. דקה 76 הקפצת כדור גדולה לג'וליאנו שמקפיץ מעל ראייקו ומשאיר שחקן רוסי מזדיין שכובש ממטר איכשהו לא בנבדל. 3-1. דקה 77 הכנסת כדור מוצאת את קוקורין 5 מטר מהשער אבל מזווית קשה הוא בועט החוצה. דקה 80 פאול מפגר של דסה במרכז המגרש אבל ההתקפה ממשיכה ודסה עוצר אותו בגול בטוח ואז נכנס חוק הזוי וסאגה מטורפת שבסיומה יש אדום לדסה ובעיטה לא ישירה לרוסים מאיזה מטר וחצי מלא שחקנים של מכבי מקבלים צהוב ובסוף בדקה ה84 הרוסים מוציאים את הכדור ובועטים אותו לרשת כדי לקבוע 3-2. דקה 86 הבליץ נמשך עוד התקפה מאגף שמאל עם כדור רוחב שעובר את כל הגנת מכבי ומוצא איזה **** שמסיים מקרוב, 3-3. דקה 88 עוד מסירת עומק עובר את כל ההגנה של מכבי ומשאירה את ג'ורג'וביץ מול ראייקו אבל הוא בועט החוצה (איכשהו קרן). דקה בתוך תוספת הזמן המהפך מושלם כשהרמת כדור גדולה מוצאת את ג'ורג'וביץ' 8 מטרים מהשער ומשם הכדור דרך הראש ועד לרשת, 4-3 זניט. דקה 95 ג'ורג'יביץ' יכל לכבוש עוד מסמר בארון של מכבי כשהוא מעיף את בן הרוש ומשגר כדור נהדר אבל אינסטיקט גדול של ראייקו הודף לקרן.

 

 

שופט: ****. (אני באמת לא יודע מה להגיד על מה שהיה בחצי שעה האחרונה של המשחק הזה. אני יודע מה אני רוצה שיקרה ושזה המטוס שלך יתרסק בדרך לנאצי-לנד שלך ולא ישאר כלום לקבור ממך ומכל צוות השיפוט הנאצי שלכם)

 

 

אז מה היה לנו?

60 דקות מדהימות של כדורגל, הגנה מתפקדת יפה, קישור שמחזיק במרכז מול זניט של ויטסל, שטף התקפי וסיומת נהדרת של השחקנים שלנו, 3-0 מדהים.

מה שהיה אחר כך אני אומר בכנות, עדיין לא עיכלתי. אולי יהיה לי מה להגיד כשאעכל. אבל כרגע אני עדיין בשוק. לא מבין, לא יודע.

 

 

שחקנים:

ראייקו - חטף ארבעה שערים, אין מה לעשות. לא חושב שאף אחד מהם היה באשמתו ובסוף עוד היה לו איזה 2 הצלות גדולות (שכבר לא שינו כלום..)

דסה - מטומטם. מה אתה עושה? מה זה הגליץ' הזה? באמת. מה זה אמור להיות? הרגת אותנו. לקחת לנו ניצחון היסטורי בחוסר אחריות.

טבח - אני אשתדל להתעלם מהרבע שעה המטורפת של זניט אבל חוץ ממנה לפחות טבח היה ענק. יציב, ראשון לכל כדור, חזק, מנקה כדורים, אפילו הציל שער אחד מטורף אחריי ראייקו. משחק ענק של טל שנראה ראוי להרכב.

פיליפ - גם פיליפ עד הרבע שעה האחרונה היה טוב, אבל בסופו של דבר ברבע שעה כדורים עפו לנו ברחבה מצד לצד ללא התערבות שלו.

עמבה - 60 דקות טובות, חשבתי כבר על איך אני משבח אותו בסיכום. ואז באה חצי שעה של מכירה, אין מה להגיד. נגמר האוויר למוח. זוועה.

אלברמן - היה טוב מאוד, תיקל נהדר והרוויח כדורים בחצי המגרש, יצא איתם קדימה והשתתף בהנעת הכדור של מכבי, אחלה גל.

נוסא - משחק בינוני של נוסא שמצד אחד הראה נוכחות וכוח במרכז המגרש, אבל היה לא מדוייק ולא חכם יותר מדי פעמים.

מדו - אמן כדורגל, צמד מדהים, מסירות, ניהול משחק, בקושי איבד כדורים - מאסטרו. רמה מעל.

טבח - משחק לא רע של טל שהיה חייב לסיים עם איזה גול, בישול ענק לוידאר. האיכויות שלו מדהימות והוא פתח את העונה מדהים, שימשיך ככה ואנחנו נחגוג הרבה העונה.

יוסי - אולי המשחק הכי טוב של יוסי בצהוב, רץ כמו ילד בן 18, שמר על הכדור בחוכמה, ביצע את העבודה שלו ודחף קדימה. יכל אולי להיות טיפה יותר תכלס בחלק הקדמי.

וידאר - זה מה שרציתי מחלוץ, בדיוק. הגול הזה, השער הזה ממצב ככ קל בדיוק למקום הנכון. הוא עוד יתחבר, הוא עוד יתחמם, הוא עוד יקרע פה רשתות. תתאהבו עכשיו ואל תפסידו שניה שלו בישראל. וידאר קיארטינסן.

 

 

פיקנטריה:

- תסלחו לי הפעם, מי שרוצה, מוזמן לכתוב פה ואעדכן

- וידאר כבש (הייתי חייב, אהבת חיי.)

- "החוק החדש"

 

 

קהל:

וואלה, דווקא הפעם אין לי שום דבר רע להגיד על הקהל.

הצהוב שלט ביציעים בנתניה עם תצוגת עידוד לא רעה. הערנו ועזרנו לקבוצה בדקות החשובות, הגענו לעוצמות שירה מדהימות (ולא רק אחריי שערים) ונשארנו שם עד הסוף.

גם בכל הקשור לבוז (והיה על מה לשרוק) נתנו תצוגה די טובה. החרשנו את אוזניי השופט הנאצי והשחקנים הרוסים וניסינו לדמות את נתניה למבצר. כל הכבוד לקהל.

 

החרא הזה לא נגמר, אין לי כוח. באמת.

יום ראשון זה עוד שניה, שוב נתניה, הפעם רעננה. חייבים לחזור למסלול.

יאללה מכבי, להרים את הראש וקדימה! לילה טוב.

Link to comment
Share on other sites

חיכיתי לסיכום שלך עכשיו אפשר להתאבד בשקט אחרי הערב הממרמר שעבר עלינו....

דרך אגב לדעתי היית חייב להוסיף גם על המחליפים סיכום כי דור פרץ למשל היה חור גדול מהרגע שנכנס

Link to comment
Share on other sites

חיכיתי לסיכום שלך עכשיו אפשר להתאבד בשקט אחרי הערב הממרמר שעבר עלינו....

דרך אגב לדעתי היית חייב להוסיף גם על המחליפים סיכום כי דור פרץ למשל היה חור גדול מהרגע שנכנס

אין ספסל בכלל
Link to comment
Share on other sites

אין ספסל בכלל

 

הבעיה היא בחלוצים.

ברמת העיקרון יש לך את גולסה שלדעתי היה חייב להכנס דקה 70 במקום נוסא.

אם נשחק כמו היום (חושב שיותר מתאים לנו מה4231) יש לך את סקאריונה/בניון/יחזקאל על הספסל (במידה ודור פותח.. יכול להיות גם על הספסל ולנסות את אוסקר באגף).

Link to comment
Share on other sites

אנחנו חייבים להמשיך במערך הזה גם בליגה ( עם גולסה ברוטציה גם ) אבל הבעיה היא מה עושים עם סקראיונה ? הוא שיחק בטורקיה גם באחד הצדדים ?

Link to comment
Share on other sites

בלי להתייחס לדרך, באסה רצינית שלא הוצאנו נקודות שאף אחד לא חשב שניקח. הדבר היחיד שאפשר להתנחם בו בראייה קדימה זה שאלקמאר איבדו נקודות, ושהפרש השערים שלנו לא נורא. עם כל הצער נותר לקוות שזניט תשמיד את אלקמאר במחזור הבא, ולקחת נקודות מול דונדלק (לא יהיה קל בכלל).

Link to comment
Share on other sites

אנחנו חייבים להמשיך במערך הזה גם בליגה ( עם גולסה ברוטציה גם ) אבל הבעיה היא מה עושים עם סקראיונה ? הוא שיחק בטורקיה גם באחד הצדדים ?

 

לחלוטין.

גם יותר דקות ליוסי.

Link to comment
Share on other sites

חייב לפרוק, זה פיגוע ספורטיבי, על הזין שלי השופט הניאו **** הזה, איך אפשר להפסיד 4-3 אחרי שמובילים 3-0? איך? מה קרה פה? למה?

איך אפשר להאשים את השחקנים, מצד שני איך אפשר שלא להאשים את השחקנים, מה אני עושה עם עצמי עכשיו?

Link to comment
Share on other sites

 

לחלוטין.

גם יותר דקות ליוסי.

יוסי אש, איזה תותח.

אבל שוב, סקאריונה יכול לשחק בצדדים ? מה עושים איתו ? אני מפחד ששוטא יתעקש על מערך כמו נגד ביתר בגלל התפקוד שלו.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.