Jump to content

סיכום הניצחון על קרייאט בנתניה אחריי צפייה בש.ח | עוד שבוע פאנדורי


Sawyer

Recommended Posts

איזה מזל רע יש לנו בהגרלות, קרייאט היא היריבה הכי קשה שהיה אפשר לקבל ואחריי המשחק הראשון כולם כבר ראו את זה, קבוצה מאומנת וטובה עם המון כישרון בחלק ההתקפי ויציאה קטלנית למתפרצת.

מכבי הגיעה עם רוח גבית אחרי החתמת חזי המבטיח והתוצאה הטובה (1-1) מהמשחק בשבוע שעבר בקזחסטן. אני חייב להודות שמאוד פחדתי מהקזחים אבל האמנתי שזה יגמר בניצחון קשה אמנם, אבל ניצחון.

 

המשחק נפתח מצויין עבור הצהובים שלחצו כבר מהפתיחה, כבר בדקה החמישית כדור הגיע לבן חיים באגף שמאל שעבר בדריבל גדול שני שחקנים וחדר לרחבה ומזווית קשה הכניע את השוער עם בעיטה מצויינת לפינה הרחוקה, 1-0 ענק לטל בן חיים. דקה עשיירית ובן חיים כמעט מכפיל את התוצאה כשהוא שוב מהתל במגן שלו באגף שמאל וחותך לאמצע כדי לשחרר מקצה הרחבה בעיטה לא מספיק חזקה ומדוייקת שנעצרת אצל השוער. דקה 18 התקפה ראשונה של הקזאחים עם ארשבין שמוסר לאסאדו שבועט מ30 מטרים כדור חזק אבל למרכז - ראייקו קולט. דקה 29 מהלך ענק של ארשאבין שמסתובב על ריקן נכנס לאמצע ובועט כדור מדהים מ18 מטר שחלף סנטימטרים מהקורה של ראייקוביץ' הקפוא. דקה 32 זה שוב פעם בן חיים שחותך מאגף שמאל לאמצע ומ20 מטר משחרר כדור שעובר מעל המשקוף של הקזחים. דקה 36 מהלך גדול של ארשבין שלקח את הכדור בחצי ופרץ באגף שמאל חתך לאמצע חדר לרחבה ובעט כדור שטוח וחזק אבל למרכז השער וראייקו עצר את הסכנה. לקראת סיום המחצית הצהובים הגבירו שוב את הלחץ ובדקה ה45 המוח היה קרוב להכפיל שוב כשבפעם המי יודע מה קיבל את הכדור באגף שמאל עבר את הבלם שלו וחדר לרחבה, שחרר פצצה אבל בשניה האחרונה ארסו מצליח לשנות את כיוון הכדור מהרשת לקרן בלבד. עוד לפני הירידה למחצית תרגיל קרן צהוב מייצר כדור גדול של מדו שמוצא את הראש של נוסא שנגח מצויין לקורה והחוצה.

 

המחצית השניה נפתחה ואיתה גם רוח חדשה, קזחית. דקה בתוך המחצית כדור חופשי 22 מטר מהשער לקזחים, הכדור של איסאל עלה גבוה מעל המשקוף של ראייקו. דקה 57 מבצע אישי ענק של דור מיכה שלוקח את הכדור מהחצי מסתובסב ומסובב חצי מההגנה הקזחית וחודר ממש עד לרחבה כדי לשחרר כדור חזק שפוגע רק ברשת החיצונית. דקה 64 הלחץ הקזחי נשא פירות כשכדור קרן נחת על ראשו של גוהו שנגח בקלילות פנימה, 1-1. דקה 66 עוד פעם הקזחים הפעם בבעיטה מקצה הרחבה האלכסונית שנעצרת שוב אצל ראייקו. דקה 76 בעיטה של מדוניאנין מ30 מטר הולכת מעל השער של הקזחים. בדקות האלו המומנטום שוב התהפך והלחץ היה על השער הקזחי. דקה 82 כדור אמן של מדוניאנין מוצא את אורלנדו סה 6 מטרים מהשער אבל הנסיון וולה של סה כושל כשהוא לא פוגע טוב בכדור ומייצר דרדלה שנקלטת בקלות אצל השוער הקזחי, החמצה מזעזעת. דקה 86 נסיון הרמה של שוטה נהדף מהגנת קראייט עד לאלברמן שמניף את הרגל מהאוויר מ20 מטר ומשגרר פצצה שלא עוצרת עד לרשת הקזחית, שער מדהים של גל קובע 2-1 מכבי ת"א. דקה 89 הרמה של ארשבין לראש קזחי הסתיימה בנגיחה חלשה לידיים של ראייקו. דקה 91 הרמה של ארשבין לשלושה שחקנים פנויים ברחבה אבל הכדור ננגח מעל השער של ראייקוביץ'.

 

 

אז מה היה לנו?

מצחית ראשונה מצויינת בראשות טל בן חיים עם המון הזדמנויות, שטף משחק ויחסית מעט תקלות בהגנה.

מחצית שניה הייתה הרבה פחות טובה, אבל ברגע האמת הגיע הקפטן ונעץ את הכדור עמוק ברשת כדי להכריע את התמודדות בצורה הצודקת ביותר.

 

 

שופט: רע (אני חייב להגיד שאני ממש מאוכזב, מאוד לא אירופאי. חד צדדי נגדנו, ויתר להם לפחות על 4 צהובים בזמן שלנו לא ויתר על כלום, טעה ביותר מדי פאולים. לא טוב.)

 

 

שחקנים:

ראייקו - לשם שינוי נאלץ לעמוד בכמה מבחנים, כדורים חזקים (גם אם לא מאוד מדוייקים) נקלטו בהצלחה אצל השוער. הרווחנו שהוא שלנו עלוד עונה. (חייב לציין, משחק רגל רע היום)

דור פרץ - אני לא אגיד שהיה לו משחק מזעזע, אבל היו לו כמה חורים (אחד מטורף במחצית הראשונה) שהם פשוט לא נסלחים. תוסיפו חוסר דיוק וחוסר תנועה ושת"פ עם דור ותקבלו שחקן שאסור לו לשחקן מגן במכבי.

טיבי - משחק טוב של איתן טיבי, הסלע שלנו במרכז ההגנה. מאוד מהיר, מנקה כדורים, מגיע בראש רוב הפעמים. חייב שותף לידו.

טבח - יש רגעים שזה נראה כמעט כאילו הוא מנסה למכור אותנו, טועה יותר מדי ומסכן את הקבוצה. גם בפאן "ההתקפי" הוא נוהג להעיף כדורים לשום מקום. דווקא בדקות שנלחצנו בהם (או אולי לא דווקא) עשה כמה פעולות טובות. (של כוח בעיקר)

ריקן - משחק מצויין של אבי ריקן ששרף המון קילומטראז', חילץ אין ספור כדורים ובכך מנע מתפרצות מסוכנות של הקזחים ושיתף פעולה נהדר עם טב"ח. כמובן שיש מקום לשיפור בעיקר בשמירה.

אלברמן - התלבטתי לגבי אלברמן עד דקה 86. הקשר האחורי הטוב בארץ סיפק עוד משחק לא רע במרכז המגרש, למרות הקושי עם השחקנים הקזחים והפסד במאבקים שהוא לא רגיל, נתן את התפוקה באמצע. היו לו גם לא מעט פריצות קדימה וכמובן.. הפינאלה. ואוו. מלך.

מדוניאנין - משחק פושר של מדו, ניהל את המשחק של מכבי מאחור בצורה טובה אבל לא היה מספיק יעיל למעט אותו כדור אדיר שהניח על רגלו של סה 5 מטרים מהשער.

נוסא - משחק מצויין של נוסא, המון חטיפות כדור ועבודה במרכז המגרש. יציאות טובות קדימה ומעט מאוד פאשלות. חבל מאוד שלא הצליח למצוא את הרשת באותה נגיחה שהלכה לקורה.

מיכה - קשה למיכה לשחק כשאין לו ממש למי למסור ובטח עם מי לשחק באגף ימין ודור באמת פתח את המשחק חלש, אבל כמה פעולות מצוינות שלו שהראו את השליטה האבסולוטית שלו בכדור דווקא מעט עודדו אותי, אם הסולו שלו היה נגמר בשער זה היה ואוו.

טבח - פתיחה מסחררת של טב"ח עם שער נפלא ובכלל מחצית ראשונה מדהימה. בדיוק מה שאני מצפה ממנו, מביא גולים מכלום, סחט המון עבירות (היה צריך לסחוט 5 צהובים) במחצית השניה וככל שהתקדמו הדקות נגמר, קצת מהר מדי לטעמי.

סה - עוד משחק לא טוב של סה שהיה יכול עוד להסלח אם לא אותה החמצה נוראית מהכדור אמן של מדוניאנין. מקווה מאוד שיגיע חלוץ אחר.

 

 

פיקנטריה:

- שיר בכורה לגולסה במכבי.

- דגלים בקרן בצבע אדום

- בכורה לפיליפנקו(/ה)

- שמות על החולצות במכבי לראשונה העונה

- מכבי לא מפסידה בבית במוקדמות 21 משחקים ברצף. (3 פעמים ערן)

- השחקן שנוסא הפיל, ואוו. זה היה ענק.

- אספנו צרפתי בחולצה של גרמניה בטרמפ חזרה מהמשחק לר"ג, הוא לא הכיר את ערן אבל את עדן כן

- שינוי ב"מ-כ-ב-י" מבורך, מצויין, עוצמתי.

 

 

קהל:

העובדה שהמגרש לא היה מלא היום היא לא פחות מבושה, במשחק ככ חשוב ופתיחת המשחק מרגישה כמו משחק חסר טעם בגביע הטוטו. מבחינת העידוד זה היה ככה ככה, רגעים כאלו ורגעים כאלו. לא רע לתחילת עונה.

אציין לטובה את השינוי של הפאנטיקס ב"מ-כ-ב-י" ואת שמירת המקום שלהם עם סרט שוב, הכרחי לגוש טוב וחזק.

 

בשבוע הבא אנחנו נפגשים ביריבה לא פחות חלשה מהקזחים, פאנדורי.

אולי נתראה ברומניה, אעדכן.

עד אז לילה טוב וצהוב לכולם ויאללה מכבי!

 

 

Link to comment
Share on other sites

אחלה סיכום, תודה.

היו לשופט פעמיים שהוא חירבן על הקוון בקטע הזוי, הראשונה לפני המצב של ארשבין שבעט ליד הקורה במחצית הראשונה. הוא פשוט עמד עם הדגל מונף שעה כמו מסכן והשופט התעלם.

Link to comment
Share on other sites

כיף לקרוא כרגיל.

רק שים לב, כתבת בטעות בגול של אלברמן "ניסיון הרמה של שוטה", ולא של מדו. מה שכן, אם שוטה היה מקבל את מסירת האמן של מדו במקום סה לא היינו מחסירים שנה מהחיים...

Link to comment
Share on other sites

תיקונים: פיליפנקו שיחק כמה דקות בגוריצה. לגבי מוקדמות - הפסדנו בבית לפלזן (אולי התכוונת רק באירופית)

באירופית/אופא לא הפסדנו לעולם בבית במוקדמות.

באלופות יש לנו הפסדים לברוז׳, פנרבחצ'ה, גראסהופרס ופלזן.

Link to comment
Share on other sites

טב״ח המוח המלך

היו צריכים לצאת שם מלא ב5 עבירות

היה קטע במחצית השנייב שהוא מנסה לדחוף שחקן יריב מתמוטט מקבל עבירה והשחקן שלהם מקבל צהוב.

 

אבל סהכ מכר אותנו יופי במשחק הזה לא מעט.

Link to comment
Share on other sites

אחלה סיכום, תודה.

היו לשופט פעמיים שהוא חירבן על הקוון בקטע הזוי, הראשונה לפני המצב של ארשבין שבעט ליד הקורה במחצית הראשונה. הוא פשוט עמד עם הדגל מונף שעה כמו מסכן והשופט התעלם.

בפעם של הנבדל הקוון אשכרה נכנס לתוך המגרש 5 מטר כדי לסמן לשופט ביד (כנראה שלשופט הייתה בעיה באוזניה) תוך כדי ההתקפה של קאיראט, והשופט עדיין התעלם... אם היינו חוטפים שם גול, זה היה ביזיון

Link to comment
Share on other sites

רק אני רואה שראייקו לא פתח את העונה טוב?

הוא משדר חוסר ביטחון להגנה, וזה מתבטא בהדיפות לא טובות ובמשחק רגל מאוד חלש.

אני מקווה שהוא יחזור להיות ראייקו של סוף העונה הקודמת.

Link to comment
Share on other sites

רק אני רואה שראייקו לא פתח את העונה טוב?

הוא משדר חוסר ביטחון להגנה, וזה מתבטא בהדיפות לא טובות ובמשחק רגל מאוד חלש.

אני מקווה שהוא יחזור להיות ראייקו של סוף העונה הקודמת.

 

אני דווקא חושב שההגנה משדרת לו חוסר ביטחון.

וזה די מובן כשאתה משחק עם 3 שחקנים בהגנה ששניים מהם לא שחקני הגנה ואחד שחקן גמור.

Link to comment
Share on other sites

הצעת ייעול שאני מקווה שהיא תתקבל לגבי השיר על מדוניאנין..

 

אי אפשר לשיר את השיר מיציע ליציע, זה לא כמו פעם.. צריך לשיר את השיר כולם ביחד. בלי הפסקות מיציע ליציע

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.