Jump to content

Recommended Posts

פורסם ב
11 דקות לפני, חרישי הוא הלילה ואפל said:

 

אני חושב ב8 עליון לא מסומן, הייתה אכיפה בדיוק נגד 3 אנשים שקלטו אותם עוברים מ7 ל8 ולקחו אותם ולמאות אחרים שעברו לא עשו כלום 

בגלל ש-8 עליון לא מסומן, הרבה מ-7 עוברים לשם מה שיוצר צפיפות מיותרת. האכיפה צריכה להיות גם בתוך היציע.

פורסם ב
41 דקות לפני, Double said:

בגלל ש-8 עליון לא מסומן, הרבה מ-7 עוברים לשם מה שיוצר צפיפות מיותרת. האכיפה צריכה להיות גם בתוך היציע.

גם היום 8 עליון היה מפוצץ, לראות את זה מ13 שאין אפילו אופציה לראות את המדרגות שם ואת הקרחות הקבועות ב7 בגלל זה. ברגע שזה לא מסומן יהיה קשה לאכוף את זה, לא יעברו אוהד אוהד ויבדקו. 

פורסם ב
2 דקות לפני, עידן מוסקונה said:

גם היום 8 עליון היה מפוצץ, לראות את זה מ13 שאין אפילו אופציה לראות את המדרגות שם ואת הקרחות הקבועות ב7 בגלל זה. ברגע שזה לא מסומן יהיה קשה לאכוף את זה, לא יעברו אוהד אוהד ויבדקו. 

הקטע הזה מבאס בגלל הקרחות ב-7, זה לא נראה טוב.

אגב מחירי המזנונים עלו
wwn23qZ.jpeg

  • 2 weeks later...
פורסם ב
צטט

בראיון ל-"5 באוויר" התייחס לנושא ליאור שפירא, מ"מ עיריית ת"א.

 

"יומיים של גשם בשנה לא מספיק כדי להוסיף גג לבלומפילד", אמר שפירא, אך מיד תיקן את עצמו, "אבל בכל מקרה התקדמנו. יש לנו תכניות לקרות את שערים 13-2-7-8". 

 

"כבר התחלנו לקבל הצעות וכעת פנו אלינו מחברת היכלי הספורט שמחזיקה את הכל כדי לראות אם אפשר לתקצב את הפרויקט הזה", סיכם שפירא

 

 

פורסם ב
1 hour ago, Elirandani said:

 

 

הכתבה השנתית על המשך התקנת הגג..

 

איבדתי תקווה מהם

פורסם ב

אולי זה לא בדיוק מהות הנושא , אבל מישהו יודע להגיד מה הסיפור עם מתחם האימונים בקריית השלום? 

יש איזה דיבור על כך שהוא הולך להיסגר לשנתיים לטובת עבודות תשתית.

פורסם ב
לפני2 שעות , איתי-מכביסט said:

אולי זה לא בדיוק מהות הנושא , אבל מישהו יודע להגיד מה הסיפור עם מתחם האימונים בקריית השלום? 

יש איזה דיבור על כך שהוא הולך להיסגר לשנתיים לטובת עבודות תשתית.

כמדומני מדובר על מגרש אחד, זה שקרוב לכביש.

פורסם ב

הורסים את רג ובונים אחד חדש מאפס במקום מטורף עם 40000 צופים- עוברים לשם אם הוא בלעדי שלנו מבחינת השימוש?

  • 2 weeks later...
פורסם ב

האחראי על היכלי הספורט בראיון לגבי בלומפילד:

 

מה עם גג בבלומפילד?
”אנחנו פותחים עונה חדשה, גם עונה קודמת לא היה יום אחד של גשם, אולי טפטוף כזה או אחר. אנחנו מנסים למצוא ולייצר חלופה ריאלית. בסוף זו עלות מול תועלת. להשקיע עכשיו בגג, אני לא בטוח שיהיו את המשאבים. צריך חלופה הגיונית, במחיר סביר, ואני מניח שאם נמצא אז העירייה תשמח. הפיתרון הפשוט הוא באמת במערבי ובמזרחי, הפיתרון המורכב יותר זה על הכל”.

אצטדיון גדול, האם זה הגיע אלייך שעיריית ת”א רוצה כזה של 40 אלף מקומות?
”בסדרי העדיפויות זה לא על הפרק, לפחות ממה שאני יודע. אולי מתכננים לעוד 20 שנה, אבל האולם יותר גבוה בסדרי העדיפויות”

פורסם ב

יקח זמן ובסוף יעשו את הגג איפה שיש את התשתית, ושם זה כנראה יסתיים.

 

איזה תכנון גרוע. 

פורסם ב

צריך לבנות את האצטדיון הזה מחדש לגמרי.
שיפוץ אחד ההזויים.
להגיע ל7/8 עליון זה סיוט מארץ הסיוטים.
עם כל הכבוד לגג, רוב העונה זה יהיה סבל עם הלחות של תל אביב.

פורסם ב

שימצאו פתרון לקירוי אקוסטי מסביב לאיצטדיון שיוכל לתת את האפקט שגג נותן ושיהיה בריאים כי גג על כל האיצטדיון כבר לא נקבל אז עדיף את זה  מאשר גג רק ב8 ו13 שיהיה מחריד כאשר 11 בלי

פורסם ב
On 24.8.2025 at 20:33, Kenji.09 said:

צריך לבנות את האצטדיון הזה מחדש לגמרי.
שיפוץ אחד ההזויים.
להגיע ל7/8 עליון זה סיוט מארץ הסיוטים.
עם כל הכבוד לגג, רוב העונה זה יהיה סבל עם הלחות של תל אביב.

מסכים.

והכי חשוב שיתנו לקבוצות עצמן לתכנן אותו לפי שיקול דעתן(ועכשיו כשבני יהודה חזרו לתקווה אז זה בדיוק הזמן ללחוץ).

פורסם ב
לפני2 שעות , Raumdeuter said:

מסכים.

והכי חשוב שיתנו לקבוצות עצמן לתכנן אותו לפי שיקול דעתן(ועכשיו כשבני יהודה חזרו לתקווה אז זה בדיוק הזמן ללחוץ).

מקווה שהחולדה הזאתי לא תבחר בבחירות הבאות.

איתו לא יהיה אצטדיון חדש בחיים.

פורסם ב
2 דקות לפני, Kenji.09 said:

מקווה שהחולדה הזאתי לא תבחר בבחירות הבאות.

איתו לא יהיה אצטדיון חדש בחיים.

ברור שהוא יבחר כי הוא ראש העיר הכי טוב בארץ בפער ענק והכי טוב בהיסטוריה של תל אביב אבר

 

פורסם ב
לפני2 שעות , Raumdeuter said:

מסכים.

והכי חשוב שיתנו לקבוצות עצמן לתכנן אותו לפי שיקול דעתן(ועכשיו כשבני יהודה חזרו לתקווה אז זה בדיוק הזמן ללחוץ).

מזה אומר שהקבוצות יתחננו על פי שיקול דעתם, יש פה בעלים שרוצה להשקיע 500 מיליון שקל על איצטדיון? 

עדיף שינסו לבנות מתחם אימונים ראוי לפני 

הביקורת על בלומפילד מוגזמת ממש בגדול

פורסם ב
לפני4 שעות , matis said:

ברור שהוא יבחר כי הוא ראש העיר הכי טוב בארץ בפער ענק והכי טוב בהיסטוריה של תל אביב אבר

 

11 שנה חייתי בעיר. הצפון הישן נראה כמו מחראה כבר חמש-שש שנים. עלק ראש העיר הכי טוב בארץ. עם כמות הכספים שזורמת בעירייה קיבלנו בעיקר חרא וקורקינטים על המדרכות, אתרי בניה שלא נגמרים לעולם ואפס מרחבים ציבוריים. 

פורסם ב
לפני11 שעות , קמחי said:

11 שנה חייתי בעיר. הצפון הישן נראה כמו מחראה כבר חמש-שש שנים. עלק ראש העיר הכי טוב בארץ. עם כמות הכספים שזורמת בעירייה קיבלנו בעיקר חרא וקורקינטים על המדרכות, אתרי בניה שלא נגמרים לעולם ואפס מרחבים ציבוריים. 

מגיע לך רוני מילוא 

פורסם ב
2 דקות לפני, matis said:

מגיע לך רוני מילוא 

תמיד ידעתי שיש לך חיבה לפוליטיקאים חובבי שררה שלא מבינים את הרמז שהם צריכים לסיים אחרי 20 ומשהו שנה בפוליטיקה

  • 3 weeks later...
פורסם ב
לפני5 שעות , פנחס שוף said:

אשדוד, צפוי להיות מוכן לעונת 2025-2026

הדמייה חדשה לבונבוניירה באשדוד
IMuNzbS.jpeg

 

JBNkVzs.jpeg

 

i61uXwZ.jpeg

 

zbHZvrI.jpeg

 

e8SUQeM.jpeg

 

פינת חו"ל - האצטדיון החדש של אברטון
R8XN9Lo.jpeg

 

pPOfo4S.jpeg

 

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.