Jump to content

נושא מעקב לשיפוצים בבלומפילד 🌞


Recommended Posts

אם להיות קטנוניים, אז:

1. הרבה גרפיטי אנטי הפועל חוגג מתחת לשכבות של קירות שער 5, גרפיטי שנעשה טרום השיפוץ

2. הצעיף הראשון שחנך את שער 5 בבלומפילד המחודש היה הצעיף של מכבי בתאריך ה-25.8.19 שבו אירחה בני יהודה את ק"ש. הצעיף שלי ושאר אוהדי ק"ש היו בשער 5.

Link to comment
Share on other sites

31 דקות לפני, חןחן said:

אם להיות קטנוניים, אז:

1. הרבה גרפיטי אנטי הפועל חוגג מתחת לשכבות של קירות שער 5, גרפיטי שנעשה טרום השיפוץ

2. הצעיף הראשון שחנך את שער 5 בבלומפילד המחודש היה הצעיף של מכבי בתאריך ה-25.8.19 שבו אירחה בני יהודה את ק"ש. הצעיף שלי ושאר אוהדי ק"ש היו בשער 5.

ואולי יש עוד דברים שהם לא יודעים :hooligan:

Link to comment
Share on other sites

39 דקות לפני, שמש צהובה said:

ואולי יש עוד דברים שהם לא יודעים :hooligan:

הכי חשוב שהם יודעים

שאמא שלהם זונה ושאנחנו באים לאנוס אותם ביום רביעי

Link to comment
Share on other sites

On 28.11.2019 at 15:55, yellow_blood said:

הסנטר זה באמת תופעה, 500 פעם תהיה שם וכל פעם תסתבך ותאלתר בלמצוא את הדרך. לא צריך להרוס אותו, בטח לא בגלל זה. אחלה קניון. פעיל, נקי ומתוחזק, עם כל החנויות שצריך.

התחנה מרכזית גם נועדה להיות ככה אבל הסביבה של שכונת שפירא והאיזור פגעו בה.

לא זוכר כמה פעמים הייתי שם בכלי זמר, אבל חצי מהפעמים אני מגלה אחרי כמה דקות שנכנסתי לצד השני אחרי שהלכתי הפוך.

Link to comment
Share on other sites

On 28.11.2019 at 15:55, yellow_blood said:

הסנטר זה באמת תופעה, 500 פעם תהיה שם וכל פעם תסתבך ותאלתר בלמצוא את הדרך. לא צריך להרוס אותו, בטח לא בגלל זה. אחלה קניון. פעיל, נקי ומתוחזק, עם כל החנויות שצריך.

התחנה מרכזית גם נועדה להיות ככה אבל הסביבה של שכונת שפירא והאיזור פגעו בה.

התחנה היתה מיותרת מלכתחילה. פרוייקט גרנדיוזי ומיותר. מי אי פעם אמר לעצמו "היי, אני אסע לדרום העיר, יש שם מלא אוטובוסים וחנויות רנדומליות".

Link to comment
Share on other sites

On 28.11.2019 at 12:11, סלבה said:

האיגלו היחיד בעולם שלא מגן מפני גשם.

שער 11 הוא הקוטב הדרומי.

טוב, זה ענק. הייתי חייב להקפיץ את זה.

 

איך דואגים ששנה הבאה במקום מכביניו יש לנו פינגווין כקמע? זה גם אחלה פוטנציאל מרצ׳נדייז.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Omer said:

התחנה היתה מיותרת מלכתחילה. פרוייקט גרנדיוזי ומיותר. מי אי פעם אמר לעצמו "היי, אני אסע לדרום העיר, יש שם מלא אוטובוסים וחנויות רנדומליות".

 

מממ צריך אבל גם להסתכל על זה בעיניים של זמן התכנון. התחנה הזו תוכננה בסוף שנות ה-60' ושנים ארוכות מאוד עמדה כפיל לבן אחרי שהעבודות בה הופסקו באמצע שנות ה-70', וחודשו רק בתחילת ה-90'.

צריך לזכור שהתחנה המרכזית הישנה הייתה לא רק מוקד תחבורתי חשוב אלא גם מוקד של מסחר רב מאוד. לא חנויות יוקרה, אבל המון אנשים היו קונים שם (נעליים בנווה שאנן למשל). המחשבה הייתה לבנות תחנה חדשה עם מסחר גם כן.

אבל, זה נכשל רצח....

Link to comment
Share on other sites

בגדול למבנים ענקיים יש נטייה להפוך לפילים לבנים לדעתי... אני חושב ששדה התעופה החדש באיסטנבול זאת עוד דוגמה.

 

לגבי מוקד מסחרי - זה נכון לגבי כל תחנה מרכזית. אבל איך לעזאזל הגיעו מזה ל-7 קומות?

 

אם כבר תחנה מרכזית טובה אז חוף הכרמל בחיפה. לפחות בעשור שעבר היא היתה תענוג, הזכירה לי טרמינל :)

ואפילו המעבר החלק לתחנת הרכבת היה ממש מגניב...

Link to comment
Share on other sites

19 דקות לפני, Omer said:

בגדול למבנים ענקיים יש נטייה להפוך לפילים לבנים לדעתי... אני חושב ששדה התעופה החדש באיסטנבול זאת עוד דוגמה.

 

 

לא לא.

השדה תעופה באיסטנבול לפי התחזיות יהיה עמוס מאוד מבחינת נוסעים. לא רואה סיבה שיהפוך לפי לבן

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, החתול הצהוב said:

 

מממ צריך אבל גם להסתכל על זה בעיניים של זמן התכנון. התחנה הזו תוכננה בסוף שנות ה-60' ושנים ארוכות מאוד עמדה כפיל לבן אחרי שהעבודות בה הופסקו באמצע שנות ה-70', וחודשו רק בתחילת ה-90'.

צריך לזכור שהתחנה המרכזית הישנה הייתה לא רק מוקד תחבורתי חשוב אלא גם מוקד של מסחר רב מאוד. לא חנויות יוקרה, אבל המון אנשים היו קונים שם (נעליים בנווה שאנן למשל). המחשבה הייתה לבנות תחנה חדשה עם מסחר גם כן.

אבל, זה נכשל רצח....

אל תדאג לפי ההתקדמות של השימור/בינוי בדרום ת''א מהר מאוד מגיעים לתוך התחנה המרכזית הישנה. 

אם הייתה אופציה היום הייתי משקיע על דירה שם. 

תראה מה הולך כמה מאות מטרים צפונה משם יש התחדשות מהירה ויפה. 

הכסף יגרום לאוכלוסיות מסויימות לנדוד למקומות אחרים(מטבע הדברים). 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Meron's said:

אל תדאג לפי ההתקדמות של השימור/בינוי בדרום ת''א מהר מאוד מגיעים לתוך התחנה המרכזית הישנה. 

אם הייתה אופציה היום הייתי משקיע על דירה שם. 

תראה מה הולך כמה מאות מטרים צפונה משם יש התחדשות מהירה ויפה. 

הכסף יגרום לאוכלוסיות מסויימות לנדוד למקומות אחרים(מטבע הדברים). 

זה כנראה מה שיקרה שם בעתיד....

אבל ההווה אלוהים ישמור. אתמול הווייז לקח אותי בחזור מהדרבי דרך התחנה המרכזית, המראות של הנרקומנים והזונה ההזויה שראיתי בדרך לא יוצאים לי מהראש

Link to comment
Share on other sites

התחנה המרכזית החדשה נכשלה מהרבה סיבות, אבל אין לי ספק שאם לא היו מוכרים חנויות בשיטה הישנה, והתחנה הייתה מנוהלת כמו הקניונים החדשים ובבעלות חברה כמו עזריאלי הוא היה עובד פצצה. כנראה שבסוף לא תהייה ברירה ויהרסו אותו לחלוטין. 

 

צריך גם לזכור שבעבר התחנה באמת הייתה נחוצה ונותנת מענה תחבורתי לכל נקודה בארץ. היום עם האפלקיציות מספיקים כמה מסופים בסגנון של מסוף 2000 שיתנו את המענה, אנשים כבר יודעים לעשות החלפות איפה שצריך.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, danielone said:

התחנה המרכזית החדשה נכשלה מהרבה סיבות, אבל אין לי ספק שאם לא היו מוכרים חנויות בשיטה הישנה, והתחנה הייתה מנוהלת כמו הקניונים החדשים ובבעלות חברה כמו עזריאלי הוא היה עובד פצצה. כנראה שבסוף לא תהייה ברירה ויהרסו אותו לחלוטין. 

 

צריך גם לזכור שבעבר התחנה באמת הייתה נחוצה ונותנת מענה תחבורתי לכל נקודה בארץ. היום עם האפלקיציות מספיקים כמה מסופים בסגנון של מסוף 2000 שיתנו את המענה, אנשים כבר יודעים לעשות החלפות איפה שצריך.

כבר אז היו התנגדויות רבות לתחנה מרכזית, וקריאה לפעול עם מסופים שונים.

ההחלטה על בניית התחנה המרכזית החדשה הייתה החלטה נדל״נית, לא תחבורתית.

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, danielone said:

התחנה המרכזית החדשה נכשלה מהרבה סיבות, אבל אין לי ספק שאם לא היו מוכרים חנויות בשיטה הישנה, והתחנה הייתה מנוהלת כמו הקניונים החדשים ובבעלות חברה כמו עזריאלי הוא היה עובד פצצה. כנראה שבסוף לא תהייה ברירה ויהרסו אותו לחלוטין. 

 

צריך גם לזכור שבעבר התחנה באמת הייתה נחוצה ונותנת מענה תחבורתי לכל נקודה בארץ. היום עם האפלקיציות מספיקים כמה מסופים בסגנון של מסוף 2000 שיתנו את המענה, אנשים כבר יודעים לעשות החלפות איפה שצריך.

 

מוזמן לצפות בפרק 4 בתוכנית האזרח גואטה (גלגול מתקדם של תוכנית התחקירים בולזדור של מיקי רוזנטל).

 

כמו כל דבר במדינה, בסוף זה כסף כסף וכסף, קשרי הון שלטון וזלזול מתמשך בתושבי דרום תל אביב המסכנים. 

חברת נצבא בבעלות הטייקון קובי מיימון היא המחזיקה בתחנה המרכזית החדשה ורוצה לגזור קופון שמן מאוד של רווחים על הריסת המבנה ובניית מגדלים באזור. לא לפני שהם ממררים לתושבים ולעסקים הקטנים שם את החיים.

 

שווה צפייה

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.