פנחס שוף פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 מה האלטרנטיבה שהמדינה מציעה לי כדי לצאת מקופסת הפח שאני נמצא בה? נכון לעכשיו האפשרויות שעומדות בפניי: 3 דקות נסיעה קלילה ברכב, בלי פקקים, חנייה בלי בעיה ולמרות שהרכב שלי שתיין מהגדולים שיש, יוצא לי גרושים כי הנסיעות מאוד קצרות. מגיע רענן, מהר ובזול לעבודה, לפעמים אפילו מחכה עוד איזה דקה או שתיים באוטו כדי לסיים לשמוע שיר שהתחלתי לשמוע כשנכנסתי לאוטו 17 דקות הליכה, שזה לא נורא אבל בשיא הקיץ כשאני עם תיק עמוס וכבד לעבודה ואז להגיע גם מזיע כולי לעבודה, לא בדיוק להיט. המתנה משמעותית להגעה של אוטובוס + 20 דקות נסיעה באוטובוס +עושה מלא סיבובים + בחילות + עמוס + מסריח + יש מצב שהמחיר אפילו גבוה יותר (אין לי מושג כמה עולה חופשי חודשי, אבל כאמור יוצא לי גרושים דלק) + מגיע עצבני ומזיע לעבודה באמת אפשר להאשים אדם בסיטואציה הזאת שבוחר באוטו? אתה גר באשקלון זה לא נחשב Link to comment Share on other sites More sharing options...
סגול פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 אתה גר באשקלון זה לא נחשב כן צחי הנגבי ומירי רגב הבהירו לנו את זה היטב. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
פנחס שוף פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 גם אני שמתי לב לזה שאין את הכניסות בחלק התחתון של היציע כמו שהיה לפני השיפוץ. אבל יותר יפה, זה יתן רצף של אוהדים על 7/8 בלי חורים.רק שלא יהיה מלא מדרגות כמו נתניה כדי להגיע למעלה Link to comment Share on other sites More sharing options...
yellowcake פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 רק שלא יהיה מלא מדרגות כמו נתניה כדי להגיע למעלהיהיה , אבל לא כ"ך הרבה בכל זאת איפה נשיר "לא שכחתי?" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krishi פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 מדובר בקבוצה של העיר ת"א, איצטדיון שבונים בעיר ת"א, בהיעדר תחבורה ציבורית נורמלית במדינה הזאת בהחלט הייתי מצפה שהעירייה תדאג למקומות חניה לאוהדים שבאים לראות קבוצה שנושאת את שם העיר שלה שתוך תחומי העיר עצמה. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DT7 פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 מדובר בקבוצה של העיר ת"א, איצטדיון שבונים בעיר ת"א, בהיעדר תחבורה ציבורית נורמלית במדינה הזאת בהחלט הייתי מצפה שהעירייה תדאג למקומות חניה לאוהדים שבאים לראות קבוצה שנושאת את שם העיר שלה שתוך תחומי העיר עצמה.בדיוק. אם העירייה בונה אצטדיון ורוצה שיבואו אוהדים היא צריכה לספק את התנאים. אותו דבר בחיפה, פ"ת או ירושלים. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
קייפטאון פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 מדובר בקבוצה של העיר ת"א, איצטדיון שבונים בעיר ת"א, בהיעדר תחבורה ציבורית נורמלית במדינה הזאת בהחלט הייתי מצפה שהעירייה תדאג למקומות חניה לאוהדים שבאים לראות קבוצה שנושאת את שם העיר שלה שתוך תחומי העיר עצמה. לראש העיר תל אביב אין אפילו סמכות לקבוע מיקום של תחנות אוטובוס בתוך העיר שלו. רציני לגמרי. הכל מתנהל ממשרד התחבורה שיושב בכלל בירושלים. ואם כבר עיריית ת"א תארגן משהו, למה דווקא חניה? שוב פעם כל אחד בפחית שלו? די תשתחררו מהפרדיגמה הזאת של הרכב הפרטי. זה גם לא יקרה בעיר ת"א יותר, החנייה רק תצטמצם עם השנים. מה כן אפשר לארגן? -אפשר לארגן צי של אוטובוסים ארוכים (וחשמליים) שיעבדו בשבתות ובזמני משחקים שיאספו/יפזרו אוהדים מחניונים/תחנות רכבת/מרכזית/כרמלית/רידינג ועוד. כל אוטובוס = 50+ נהגים ומכוניות שירדו מהכביש. -אפשר לארגן מסלולי אופניים לאצטדיון. כמעט כל תושבי ת"א שמדרום לירקון, ר"ג, גבעתיים ובני ברק יכולים לבוא באופניים. בחניה של אוטו אפשר לקשור 10-12 אופניים וקורקינטים. -אפשר לבוא בקארפול ולחנות בחניון (MOVEITׁׂׂ). -רכבת קלה עוד שנתיים. -רק מי שבאמת לא יכול להגיע למשחק אלא עם רכב, כמו נכים, קשישים, וחולים - יוכל להגיע עם רכב פרטי. מישהו חושב להגיע עם רכב פרטי לקאמפ נואו? לברנבאו? לאולד טראפורד? אז גם לבלומפילד לא. זהו. הגיע הזמן להתרגל. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ניסו פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 אני מתכנן ללכת ברגל מהבית לבלומפילד, בערך שעה הליכה. ואני כל כך מודה לאלוהים על זה, אחרי 3 שנות סיוט שעברנו. אז תפסיקו לזיין תמוח על תחבורה וחניה. רק תמונות/עדכונים מבלומפילד (טאלט לא אישר אותי באינסטגרם) 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DT7 פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 לראש העיר תל אביב אין אפילו סמכות לקבוע מיקום של תחנות אוטובוס בתוך העיר שלו. רציני לגמרי. הכל מתנהל ממשרד התחבורה שיושב בכלל בירושלים. ואם כבר עיריית ת"א תארגן משהו, למה דווקא חניה? שוב פעם כל אחד בפחית שלו? די תשתחררו מהפרדיגמה הזאת של הרכב הפרטי. זה גם לא יקרה בעיר ת"א יותר, החנייה רק תצטמצם עם השנים. מה כן אפשר לארגן? -אפשר לארגן צי של אוטובוסים ארוכים (וחשמליים) שיעבדו בשבתות ובזמני משחקים שיאספו/יפזרו אוהדים מחניונים/תחנות רכבת/מרכזית/כרמלית/רידינג ועוד. כל אוטובוס = 50+ נהגים ומכוניות שירדו מהכביש. -אפשר לארגן מסלולי אופניים לאצטדיון. כמעט כל תושבי ת"א שמדרום לירקון, ר"ג, גבעתיים ובני ברק יכולים לבוא באופניים. בחניה של אוטו אפשר לקשור 10-12 אופניים וקורקינטים. -אפשר לבוא בקארפול ולחנות בחניון (MOVEITׁׂׂ). -רכבת קלה עוד שנתיים. -רק מי שבאמת לא יכול להגיע למשחק אלא עם רכב, כמו נכים, קשישים, וחולים - יוכל להגיע עם רכב פרטי. מישהו חושב להגיע עם רכב פרטי לקאמפ נואו? לברנבאו? לאולד טראפורד? אז גם לבלומפילד לא. זהו. הגיע הזמן להתרגל. את חיי בסרט אם אתה חושב שפה זה כמו בספרד או אנגליה.אני מבין את הרצון והכל אבל אנחנו רחוקים שמיים וארץ ולא משנה אם תאשים את משרד התחבורה או את העייריה. אם לי או לכמעט כל בן אדם אחר יש אפשרות לנסוע ברכב או בתחבורה ציבורית או נוסע ברכב ואת הסיבות כבר רשמו לך. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krishi פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 לראש העיר תל אביב אין אפילו סמכות לקבוע מיקום של תחנות אוטובוס בתוך העיר שלו. רציני לגמרי. הכל מתנהל ממשרד התחבורה שיושב בכלל בירושלים. ואם כבר עיריית ת"א תארגן משהו, למה דווקא חניה? שוב פעם כל אחד בפחית שלו? די תשתחררו מהפרדיגמה הזאת של הרכב הפרטי. זה גם לא יקרה בעיר ת"א יותר, החנייה רק תצטמצם עם השנים. מה כן אפשר לארגן? -אפשר לארגן צי של אוטובוסים ארוכים (וחשמליים) שיעבדו בשבתות ובזמני משחקים שיאספו/יפזרו אוהדים מחניונים/תחנות רכבת/מרכזית/כרמלית/רידינג ועוד. כל אוטובוס = 50+ נהגים ומכוניות שירדו מהכביש. -אפשר לארגן מסלולי אופניים לאצטדיון. כמעט כל תושבי ת"א שמדרום לירקון, ר"ג, גבעתיים ובני ברק יכולים לבוא באופניים. בחניה של אוטו אפשר לקשור 10-12 אופניים וקורקינטים. -אפשר לבוא בקארפול ולחנות בחניון (MOVEITׁׂׂ). -רכבת קלה עוד שנתיים. -רק מי שבאמת לא יכול להגיע למשחק אלא עם רכב, כמו נכים, קשישים, וחולים - יוכל להגיע עם רכב פרטי. מישהו חושב להגיע עם רכב פרטי לקאמפ נואו? לברנבאו? לאולד טראפורד? אז גם לבלומפילד לא. זהו. הגיע הזמן להתרגל. די בטוח שלהגיע לקאמפ נואו ברנבאו או אולד טראפורד אפשר להגיע בתחבורה ציבורית קלה נגישה ומהירה, מה שקשה להגיד על התחבורה הציבורית בארץ. כל עוד לנו אין את זה, אז כן הייתי מצפה מהעירייה לדאוג למספיק מקומות חניה. ולא שנתרגל לא להגיע ברכב, זה לא פרקטי מאזורים מסויימים בארץ, לא חסכוני, לא נוח בעליל ובטח שלא מהיר יותר. Link to comment Share on other sites More sharing options...
סגול פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 חייב להודות שנראה טוב מרחוק, רק שלא יהיה רחוק מלהראות טוב Link to comment Share on other sites More sharing options...
קמאנן פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 מצחיק אותי שמשתמשים פה מדברים על חוסר תכנון וראייה לעתיד, ומציעים לעיריית ת״א לבנות עוד מקומות חנייה. אירוני. Link to comment Share on other sites More sharing options...
קייפטאון פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 די בטוח שלהגיע לקאמפ נואו ברנבאו או אולד טראפורד אפשר להגיע בתחבורה ציבורית קלה נגישה ומהירה, מה שקשה להגיד על התחבורה הציבורית בארץ. כל עוד לנו אין את זה, אז כן הייתי מצפה מהעירייה לדאוג למספיק מקומות חניה. ולא שנתרגל לא להגיע ברכב, זה לא פרקטי מאזורים מסויימים בארץ, לא חסכוני, לא נוח בעליל ובטח שלא מהיר יותר. את חיי בסרט אם אתה חושב שפה זה כמו בספרד או אנגליה. אני מבין את הרצון והכל אבל אנחנו רחוקים שמיים וארץ ולא משנה אם תאשים את משרד התחבורה או את העייריה. אם לי או לכמעט כל בן אדם אחר יש אפשרות לנסוע ברכב או בתחבורה ציבורית או נוסע ברכב ואת הסיבות כבר רשמו לך. אין לי איפה לשים את הספה שלי. אפשר לשים אותה בסלון שלכם? בכל זאת, מישהו צריך ומוכרח לספק לי מקום לאחסן את הרכוש הפרטי שלי. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tamiry פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 קייפטאון, כל מילה! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krishi פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 אין לי איפה לשים את הספה שלי. אפשר לשים אותה בסלון שלכם? בכל זאת, מישהו צריך ומוכרח לספק לי מקום לאחסן את הרכוש הפרטי שלי. אתה משווה את זה בצורה לא נכונה. הרכב הפרטי הוא כלי שנועד לעזור להגיע למטרה, המטרה היא להביא את האוהדים או לעזור להם להגיע לאיצטדיון. כדי להביא את האוהדים, כיום, הכלי הכי זמין יעיל נוח ומהיר זה הרכב הפרטי, על כן היה מצופה שידאגו למקומות חניה. אם הפיתרון הכי טוב היה רכב ציבורי - תפאדל. עדיף. אבל זה לא. זה הפיתרון שיש. להשוות את זה לספה שלך בסלון שלנו... נו באמת.... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
סלבה פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 אתה משווה את זה בצורה לא נכונה. הרכב הפרטי הוא כלי שנועד לעזור להגיע למטרה, המטרה היא להביא את האוהדים או לעזור להם להגיע לאיצטדיון. כדי להביא את האוהדים, כיום, הכלי הכי זמין יעיל נוח ומהיר זה הרכב הפרטי, על כן היה מצופה שידאגו למקומות חניה. אם הפיתרון הכי טוב היה רכב ציבורי - תפאדל. עדיף. אבל זה לא. זה הפיתרון שיש. להשוות את זה לספה שלך בסלון שלנו... נו באמת.... אם אין חנייה, הוא כנראה לא כזה יעיל. אין שום סיבה לצפות מעירייה להפקיע קרקעות עבור חנייה של תושבי חוץ פעם-פעמיים-שלוש בשבוע. לגמרי עם קייפטאון בעניין, ולא תל אביבי. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
turgi פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 מאז שעזבתי את הארץ אף פעם לא נסעתי לאירוע רב משתתפים באוטו. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krishi פורסם ב 28 במאי, 2019 שתף פורסם ב 28 במאי, 2019 אם אין חנייה, הוא כנראה לא כזה יעיל. אין שום סיבה לצפות מעירייה להפקיע קרקעות עבור חנייה של תושבי חוץ פעם-פעמיים-שלוש בשבוע. לגמרי עם קייפטאון בעניין, ולא תל אביבי. הוא יעיל יותר עד ההגעה למקום עצמו. לי כן הייתה ציפייה כי מבחינתי במצב כיום זה חובה מצד העירייה לדאוג למספיק חניות מסביב, מצד שני הייתה לי ציפייה גם לגג על כל האיצטדיון כשבונים אחד כזה בשנת 2019... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben8 פורסם ב 28 במאי, 2019 שתף פורסם ב 28 במאי, 2019 אנשים צריכים להתעדכן קצת לגבי תיכנון ערים גדולות. ספויילר- תוספת של מקומות חניה באזורים מרכזיים לא משפרת שיט. עדיף שאבעלי רכבים ידעו ״פסיכולוגית״ שאין חניה ולאט לאט פשוט יפסיקו להגיע עם רכב. עוד 1000 מקומות חניה באזור שפוטנציאלית רוצים להגיע אליו בזמן נתון עשרות אלפי רכבים זו תוספת חסרת משמעות כמו נוד בטורנדו. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
turgi פורסם ב 28 במאי, 2019 שתף פורסם ב 28 במאי, 2019 מנכ"ל נת"ע התפטר בעקבות קרע בצמרת חברת הרכבת הקלה מנכ"ל נת"ע, יהודה בר-און, הודיע היום על פרישה לאחר חמש שנים בתפקיד. הרקע: קרע בצמרת החברה הממשלתית האחראית על בניית הרכבת הקלה בגוש דן מדברים על עיכובים משמעותיים Link to comment Share on other sites More sharing options...
החתול הצהוב פורסם ב 28 במאי, 2019 שתף פורסם ב 28 במאי, 2019 איזה מזל שהולך לגור 7 דק הליכה מבלומפילד... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMTA פורסם ב 28 במאי, 2019 שתף פורסם ב 28 במאי, 2019 מי שבא מכיוון דרום לדעתי אחת האופציות זה להחנות בוולפסון וללכת משם ברגל לבלומפילד... אמנם יש הליכה אבל אם המצב חנייה באזור הממש קרוב של בלומפילד והמצב של הפקקים אחרי משחקים יהיה קססטרופה אז זאת האופציה הטובה ביותר לדעתי... Link to comment Share on other sites More sharing options...
duduha פורסם ב 28 במאי, 2019 שתף פורסם ב 28 במאי, 2019 איזה מזל שהולך לגור 7 דק הליכה מבלומפילד... יש חדרים להשכרה ליום? Link to comment Share on other sites More sharing options...
חןחן פורסם ב 28 במאי, 2019 שתף פורסם ב 28 במאי, 2019 סליחה על החפירה, אבל הדבר הכי מטומטם שלא קרה באצטדיון נתניה (כמובן אחרי זה שאין יציעים מאחורי השערים), זו העובדה שמכבי לא ארגנו מערך שאטלים בתשלום. כלומר אוטובוסים שהיו יוצאים מערים כמו ת"א, ראשל"צ, בקעת אונו, חולונבתים, ר"גבעתיים, אשדודקלון וכו' מי היה מרוויח מזה? 1. פרנסה לנהגים 2. ציבור התושבים במדינת ישראל - פחות עומס בכביש 3. מכבי - היו מגיעים יותר אוהדים שידם אינה משגת רכב או כאלו שמתביישים לבקש טרמפים 4. אנחנו - פחות עצבים פחות פקקים אבל למה שיחשבו בהגיון?! בכיף הייתי משלמת בסביבות 30 ש"ח לשאטל הלוך חזור לנתניה במקום שעתיים בפקקים עם הרכב והמוזיקה שנשמעת פחות טוב בפקקים רוצה לומר, אם יארגנו מערך שאטלים בתשלום לבלומפילד, כולם ירוויחו מזה 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
duduha פורסם ב 28 במאי, 2019 שתף פורסם ב 28 במאי, 2019 סליחה על החפירה, אבל הדבר הכי מטומטם שלא קרה באצטדיון נתניה (כמובן אחרי זה שאין יציעים מאחורי השערים), זו העובדה שמכבי לא ארגנו מערך שאטלים בתשלום. כלומר אוטובוסים שהיו יוצאים מערים כמו ת"א, ראשל"צ, בקעת אונו, חולונבתים, ר"גבעתיים, אשדודקלון וכו' מי היה מרוויח מזה? 1. פרנסה לנהגים 2. ציבור התושבים במדינת ישראל - פחות עומס בכביש 3. מכבי - היו מגיעים יותר אוהדים שידם אינה משגת רכב או כאלו שמתביישים לבקש טרמפים 4. אנחנו - פחות עצבים פחות פקקים אבל למה שיחשבו בהגיון?! בכיף הייתי משלמת בסביבות 30 ש"ח לשאטל הלוך חזור לנתניה במקום שעתיים בפקקים עם הרכב והמוזיקה שנשמעת פחות טוב בפקקים רוצה לומר, אם יארגנו מערך שאטלים בתשלום לבלומפילד, כולם ירוויחו מזה רעיון מצוין, תשלחי להם מייל, תקבלי תשובה מהירה ועניינית, שתפי אותנו בתשובה. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now