קמחי פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 שלב הנחת הדשא כבר לא כ"כ רחוק, אני מאמין שעוד שלושה שבועות בערך נתחיל כבר לראות מרבדי דשא בבלומפילד. בנוסף, התקנת הכיסאות אמורה להתחיל לקראת אמצע יוני. Link to comment Share on other sites More sharing options...
קאוביין פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 שלב הנחת הדשא כבר לא כ"כ רחוק, אני מאמין שעוד שלושה שבועות בערך נתחיל כבר לראות מרבדי דשא בבלומפילד. בנוסף, התקנת הכיסאות אמורה להתחיל לקראת אמצע יוני. באיזה צבע ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The yellow Toms פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 באיזה צבע ? אני חושב שסיכמו על שחור, לבן וסגול Link to comment Share on other sites More sharing options...
Double פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 שחור לבן בולט עם נגיעות סגול Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keano פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 מה הקטע של הפסיפס הזה שיראה כאילו מלא באזורים שאין קהל? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Double פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 כנראה, גם בסמי בורקס יש את זה(אותם אדריכלים) Link to comment Share on other sites More sharing options...
קאוביין פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 איזה כיף יהיה באוגוסט לשבת על פלסטיק שחור שהיה 10 שעות בשמש 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liron1006 פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 איזה כיף יהיה באוגוסט לשבת על פלסטיק שחור שהיה 10 שעות בשמש יהיה גג אבל, מה אנחנו בשנות ה 70? אה רגע... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
duduha פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 איזה כיף יהיה באוגוסט לשבת על פלסטיק שחור שהיה 10 שעות בשמש בשביל יומיים שמש בשנה? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
סגול פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 בשביל יומיים שמש בשנה? חחחחחחח Link to comment Share on other sites More sharing options...
yellowcake פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 חחח עכשיו יומיים גשם בשנה נשמע רע מאוד Link to comment Share on other sites More sharing options...
matis פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 לפחות בלומפילד בזכות חוסר הגג לא יהיה מיקרוגל כמו סמי עופר Link to comment Share on other sites More sharing options...
סלבה פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 סמי עופר מיקרוגל כי מי שתכנן את הגג אידיוט שחושב שזה סגנון רלוונטי לאקלים הישראלי, לא כל גג יוצר דבר כזה. Link to comment Share on other sites More sharing options...
סגול פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 עריכה: אין סיכוי Link to comment Share on other sites More sharing options...
קייפטאון פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 אנחנו בפיגור של 40 שנה בתחבצ לעומת אירופה, על מה מדברים פה בכלל.. עם כל הרכבת הקלה , רובה תהיה מעל הקרקע, עד שלא תהיה פה רכבת תחתית כמו שצריך לא נתקדם לשום מקום (רצוי איזורית לאור המרחקים הקטנים באופן יחסי). ולא הזכרתי את התחבורה הציבורית בשבת. תנו לי רכבת תחתית נוחה ותחבצ בשבת ואני מוותר בכיף על הרכב, אבל אנחנו עוד לא שם. כרגע לחשוב על פתרונות של תחבצ לבלומפילד זאת אוטופיה שלא קשורה כרגע למציאות. בטח שכרגע סוגרים את שדרות ירושלים, ששם אני זוכר המון משתמשים באוטובוסים לכיוון בת ים וכו'. אנחנו בפיגור של מעל 100 שנה, בפראג ובורשה פעלו רכבות קלות כבר ב1908. בלונדון ופריז יש מטרו מהמאה ה19. ואם נמשיך לחכות למטרו לא יהיה פה שום שינוי. מטרו יהיה רק עוד 30 שנים במקרה הטוב, אבל כל אחד פה יחשוב שהוא יישב כל בוקר לבד בתוך קופסת הפח שלו ויהיה סבבה בהמשך. הממשלה תדאג. איזה תדאג ואיזה נעליים. תחב"צ זה לא רק לתל אביבים, בואו נתחיל בלשנות הרגלים (כמו לפזר את הילדים לביהס ולגנים כל בוקר באוטו). Link to comment Share on other sites More sharing options...
סגול פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 אנחנו בפיגור של מעל 100 שנה, בפראג ובורשה פעלו רכבות קלות כבר ב1908. בלונדון ופריז יש מטרו מהמאה ה19. ואם נמשיך לחכות למטרו לא יהיה פה שום שינוי. מטרו יהיה רק עוד 30 שנים במקרה הטוב, אבל כל אחד פה יחשוב שהוא יישב כל בוקר לבד בתוך קופסת הפח שלו ויהיה סבבה בהמשך. הממשלה תדאג. איזה תדאג ואיזה נעליים. תחב"צ זה לא רק לתל אביבים, בואו נתחיל בלשנות הרגלים (כמו לפזר את הילדים לביהס ולגנים כל בוקר באוטו). מה האלטרנטיבה שהמדינה מציעה לי כדי לצאת מקופסת הפח שאני נמצא בה? נכון לעכשיו האפשרויות שעומדות בפניי: 3 דקות נסיעה קלילה ברכב, בלי פקקים, חנייה בלי בעיה ולמרות שהרכב שלי שתיין מהגדולים שיש, יוצא לי גרושים כי הנסיעות מאוד קצרות. מגיע רענן, מהר ובזול לעבודה, לפעמים אפילו מחכה עוד איזה דקה או שתיים באוטו כדי לסיים לשמוע שיר שהתחלתי לשמוע כשנכנסתי לאוטו 17 דקות הליכה, שזה לא נורא אבל בשיא הקיץ כשאני עם תיק עמוס וכבד לעבודה ואז להגיע גם מזיע כולי לעבודה, לא בדיוק להיט. המתנה משמעותית להגעה של אוטובוס + 20 דקות נסיעה באוטובוס +עושה מלא סיבובים + בחילות + עמוס + מסריח + יש מצב שהמחיר אפילו גבוה יותר (אין לי מושג כמה עולה חופשי חודשי, אבל כאמור יוצא לי גרושים דלק) + מגיע עצבני ומזיע לעבודה באמת אפשר להאשים אדם בסיטואציה הזאת שבוחר באוטו? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keano פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 אנחנו בפיגור של מעל 100 שנה, בפראג ובורשה פעלו רכבות קלות כבר ב1908. בלונדון ופריז יש מטרו מהמאה ה19. ואם נמשיך לחכות למטרו לא יהיה פה שום שינוי. מטרו יהיה רק עוד 30 שנים במקרה הטוב, אבל כל אחד פה יחשוב שהוא יישב כל בוקר לבד בתוך קופסת הפח שלו ויהיה סבבה בהמשך. הממשלה תדאג. איזה תדאג ואיזה נעליים. תחב"צ זה לא רק לתל אביבים, בואו נתחיל בלשנות הרגלים (כמו לפזר את הילדים לביהס ולגנים כל בוקר באוטו). מי שיצא לו לטייל באירופה, הפער פשוט בלתי נתפס בתשתיות. יש מטרו, אוטובוס, רכבת קלה, מוניות, אופניים/קורקינטיים שיתופיים, אפילו הפלגה קצרה אם בעיר יש נהר שיש לה תחנות עצירה (ציריך). 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
מגנטו פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 מה האלטרנטיבה שהמדינה מציעה לי כדי לצאת מקופסת הפח שאני נמצא בה? נכון לעכשיו האפשרויות שעומדות בפניי: 3 דקות נסיעה קלילה ברכב, בלי פקקים, חנייה בלי בעיה ולמרות שהרכב שלי שתיין מהגדולים שיש, יוצא לי גרושים כי הנסיעות מאוד קצרות. מגיע רענן, מהר ובזול לעבודה, לפעמים אפילו מחכה עוד איזה דקה או שתיים באוטו כדי לסיים לשמוע שיר שהתחלתי לשמוע כשנכנסתי לאוטו 17 דקות הליכה, שזה לא נורא אבל בשיא הקיץ כשאני עם תיק עמוס וכבד לעבודה ואז להגיע גם מזיע כולי לעבודה, לא בדיוק להיט. המתנה משמעותית להגעה של אוטובוס + 20 דקות נסיעה באוטובוס +עושה מלא סיבובים + בחילות + עמוס + מסריח + יש מצב שהמחיר אפילו גבוה יותר (אין לי מושג כמה עולה חופשי חודשי, אבל כאמור יוצא לי גרושים דלק) + מגיע עצבני ומזיע לעבודה באמת אפשר להאשים אדם בסיטואציה הזאת שבוחר באוטו? אופניים? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
קייפטאון פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 מה האלטרנטיבה שהמדינה מציעה לי כדי לצאת מקופסת הפח שאני נמצא בה? נכון לעכשיו האפשרויות שעומדות בפניי: 3 דקות נסיעה קלילה ברכב, בלי פקקים, חנייה בלי בעיה ולמרות שהרכב שלי שתיין מהגדולים שיש, יוצא לי גרושים כי הנסיעות מאוד קצרות. מגיע רענן, מהר ובזול לעבודה, לפעמים אפילו מחכה עוד איזה דקה או שתיים באוטו כדי לסיים לשמוע שיר שהתחלתי לשמוע כשנכנסתי לאוטו 17 דקות הליכה, שזה לא נורא אבל בשיא הקיץ כשאני עם תיק עמוס וכבד לעבודה ואז להגיע גם מזיע כולי לעבודה, לא בדיוק להיט. המתנה משמעותית להגעה של אוטובוס + 20 דקות נסיעה באוטובוס +עושה מלא סיבובים + בחילות + עמוס + מסריח + יש מצב שהמחיר אפילו גבוה יותר (אין לי מושג כמה עולה חופשי חודשי, אבל כאמור יוצא לי גרושים דלק) + מגיע עצבני ומזיע לעבודה באמת אפשר להאשים אדם בסיטואציה הזאת שבוחר באוטו? אני לא מאשים ואין שום בעיה שתגיע ברכב הפרטי שלך. לגיטימי לחלוטין. לא לגיטימי לבקש שעיריית תל אביב תארגן לכל בעלי הפרייבטים חניות כדי שיהיה להם איפה לאחסן את הרכב הפרטי שלהם בזמן משחק. רכב פרטי כשמו כן הוא - רכוש פרטי. אם אין לך מקום לשים את הרכב הפרטי שלך, שים אותו בחניון בתשלום. למה תושבי תל אביב צריכים לממן לתושבי ערים אחרות חניות ציבוריות בעיר שלהם? ועוד על חשבון מרחב ציבורי ששייך לכולם? ומהארנונה שהם משלמים? ועוד מרחיקים לכת המכורים לרכב הפרטי ומציעים להפוך גן ציבורי (כרונינגן) למגרש חניה. שתבין עד לאן ההתמכרות הגיעה. בקיצור, מטרו לא יהיה. הגיע הזמן שנתחיל לדרוש תחב"צ בשבת ונת"צים ראויים לשמם בתוך העיר ובסביבת האצטדיון. Link to comment Share on other sites More sharing options...
קייפטאון פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 כמה זיוני שכל כל עוד אין תחבורה ציבורית נורמלית שיסדרו חנייה העיקר שלא נשרוף 7 שעות למשחק "העיקר שיסדרו חנייה"... מי יסדר? מאיפה יבוא המימון? ומאיפה ישיגו מקום לחניה? תושבי ראשל"צ יממנו או תושבי תל אביב יממנו? נמאס מהסיסמאות האלה. למה שהתל אביבים יסדרו לך חניה? מהארנונה שלהם? שתבוא פעם בשבועיים ויהיה לך איפה לשים את הרכוש הפרטי שלך? שים אותו בחניון ואם אין לך איפה לשים אל תבוא איתו. Link to comment Share on other sites More sharing options...
סגול פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 אני לא מאשים ואין שום בעיה שתגיע ברכב הפרטי שלך. לגיטימי לחלוטין. לא לגיטימי לבקש שעיריית תל אביב תארגן לכל בעלי הפרייבטים חניות כדי שיהיה להם איפה לאחסן את הרכב הפרטי שלהם בזמן משחק. רכב פרטי כשמו כן הוא - רכוש פרטי. אם אין לך מקום לשים את הרכב הפרטי שלך, שים אותו בחניון בתשלום. למה תושבי תל אביב צריכים לממן לתושבי ערים אחרות חניות ציבוריות בעיר שלהם? ועוד על חשבון מרחב ציבורי ששייך לכולם? ומהארנונה שהם משלמים? ועוד מרחיקים לכת המכורים לרכב הפרטי ומציעים להפוך גן ציבורי (כרונינגן) למגרש חניה. שתבין עד לאן ההתמכרות הגיעה. בקיצור, מטרו לא יהיה. הגיע הזמן שנתחיל לדרוש תחב"צ בשבת ונת"צים ראויים לשמם בתוך העיר ובסביבת האצטדיון. אין לי בעיה עם חנייה בתשלום, מסכים גם עם הדברים שאמרת זה ליגיטימי לגמרי. בכללי העדיפות שלי היא לבוא ברכבת ישירה מסילבר לוולפסון ואז ללכת קצת ברגל זה תענוג, גם לא מתעייף בנהיגה, גם לא נתקע בפקקים וזה גם יוצא לי הרבה יותר זול. הבעיה היא שאין תחבורה ציבורית בשבת, אז אצטרך לבוא עם הרכב מאשקלון ויש לי 105 קילומטרים בסה"כ של הלוך+חזור ברכב שעושה 1-7 בבינעירוני (וגם זה ביום טוב) זה משהו כמו 90-95 ש"ח על דלק, ועוד סכום מסויים על חניון בתשלום, זה סבבה. אני לא מצפה מעיריית תל אביב לסבסד לי,שאני אפילו לא תושב, חנייה שם בשביל שאראה משחק כדורגל. אבל מעצבן שאין תחבורה ציבורית בשבת שהייתה הרבה יותר נוחה וזולה מבחינתי להשתמש בה בגלל עניין דתי שחלק מהציבור כופה על שאר הציבור להשבית את התחבורה הציבורית יום בשבוע. אגב מעניין אם בכלל יהיו חניונים בתשלום זמינים בזמן משחקים? העדפה שלי היא לחנות בוולפסון לצורך העניין ולבוא ברגל משם אבל אני לא יודע כמה זה ריאלי שישארו מקומות. אופניים? לא יודע לרכוב על אופניים ולא לשחות Link to comment Share on other sites More sharing options...
פנחס שוף פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 זה ידוע שתל אביבים מעדיפים רגל/אופניים/קורקינט/רכבת תחתית כשתהיה. זו המנטליות התל אביבית. העירייה צריכה לדאוג לתושבי האיזור . בטח שלא בגלל שכמה פעמים בשנה יהיה 30 אלף לבטל ריאה ירוקה. מי שגר מחוצה לתא מלכתחילה היה בבעיה הזאת גם בבלומפילד הישן. אני אישית לא יודע על מצוקת חנייה סביב בלומפילד. תמיד יש לי מקומות קבועים שיש בהם בערב תמיד חנייה במרחק של 10 דקות הליכה מאז ומתמיד היה ממש קל למצוא שם חנייה. אולי אתם לא יודעים איפה לחנות? או שאתם עצלנים ומחפשים חנייה קרוב מידיי? תגדילו את הרדיוס. לא יהיה 30 אלף כל משחק. בסך הכל בן צבי / קיבוץ גלויות זה אחלה גם לכיוון איילון יש הרבה נתיבים מבחינת חזרה הביתה. לתושבי חוץ. יחסית לאיצטדיון כזה במרכז העיר אני חושב שהמצב בסדר גמור ואתם סתם מגזימים. כאילו שהיציאות מטדי ומסמי עופר יותר טובות כמה אנשים מגיעים דרך החסימות בשדרות ירושלים? כמה אנשים כבר גרים מערבית לבלומפילד? מה כולכם גרים קו ראשון לים? יסתיימו העבודות בסוף לכולם יגיעו שיכורים ברכבת. אירופה. סובלנות. התלונות מוגזמות המדינה הזאת מתפתחת בקצב מטורף מזכיר לכם שההורים של כולכם מליונרים (בהנחה ויש להם בית) באיזה עוד מדינה יש מיליונים מליונרים בבלומפילד הישן לא בעיה להסתדר, אבל אתה מבין שהכפילו את מספר המושבים והורידו מגרשי חנייה שהיו קרובים? Link to comment Share on other sites More sharing options...
פנחס שוף פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 מתחילים להכשיר את השטח לקראת הדשא הכניסה ל-7-8 תחתון דרך האמצע? לא עשו כניסה מלמטה גם? Link to comment Share on other sites More sharing options...
קייפטאון פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 אין לי בעיה עם חנייה בתשלום, מסכים גם עם הדברים שאמרת זה ליגיטימי לגמרי. בכללי העדיפות שלי היא לבוא ברכבת ישירה מסילבר לוולפסון ואז ללכת קצת ברגל זה תענוג, גם לא מתעייף בנהיגה, גם לא נתקע בפקקים וזה גם יוצא לי הרבה יותר זול. הבעיה היא שאין תחבורה ציבורית בשבת, אז אצטרך לבוא עם הרכב מאשקלון ויש לי 105 קילומטרים בסה"כ של הלוך+חזור ברכב שעושה 1-7 בבינעירוני (וגם זה ביום טוב) זה משהו כמו 90-95 ש"ח על דלק, ועוד סכום מסויים על חניון בתשלום, זה סבבה. אני לא מצפה מעיריית תל אביב לסבסד לי,שאני אפילו לא תושב, חנייה שם בשביל שאראה משחק כדורגל. אבל מעצבן שאין תחבורה ציבורית בשבת שהייתה הרבה יותר נוחה וזולה מבחינתי להשתמש בה בגלל עניין דתי שחלק מהציבור כופה על שאר הציבור להשבית את התחבורה הציבורית יום בשבוע. אגב מעניין אם בכלל יהיו חניונים בתשלום זמינים בזמן משחקים? העדפה שלי היא לחנות בוולפסון לצורך העניין ולבוא ברגל משם אבל אני לא יודע כמה זה ריאלי שישארו מקומות. לא יודע לרכוב על אופניים ולא לשחות זה מעצבן אבל זה מה שהעם בוחר. כשהייתי בן 4 דרעי כבר היה שר הפנים. היום אני בן 30. כולה עברו 26 שנים בפוליטיקה... למה להחליף? העם מרוצה. זה נכון גם לגבי ביבי, ליצמן ושאר "השותפים הטבעיים" שלהם. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
שמש צהובה פורסם ב 27 במאי, 2019 שתף פורסם ב 27 במאי, 2019 הכניסה ל-7-8 תחתון דרך האמצע? לא עשו כניסה מלמטה גם? גם אני שמתי לב לזה שאין את הכניסות בחלק התחתון של היציע כמו שהיה לפני השיפוץ. אבל יותר יפה, זה יתן רצף של אוהדים על 7/8 בלי חורים. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now