Jump to content

נושא מעקב לשיפוצים בבלומפילד 🌞


Recommended Posts

התחבורה הציבורית פה על הפנים(החצי גמר גביע זה דוגמא אין רכבות למשחק) ואחרי זה ינסו לעודד אנשים לעזוב את האוטו, למה שמישהו יעדיף אוטובוס על פני רכב הפרטי שלו אם הוא יעמוד באותו פקק?

Link to comment
Share on other sites

התחבורה הציבורית פה על הפנים(החצי גמר גביע זה דוגמא אין רכבות למשחק) ואחרי זה ינסו לעודד אנשים לעזוב את האוטו, למה שמישהו יעדיף אוטובוס על פני רכב הפרטי שלו אם הוא יעמוד באותו פקק?

דאבל אתה מסכים שיפקיעו נתיבים מהרכב הפרטי כדי שהם יהיו נתיבי תחבורה ציבורית בלבד? עם מצלמות אכיפה והכל...

אתה מוכן שיהפכו את מקומות החנייה ברחוב למסלולי אופניים בטיחותיים? על חשבון החניה?

אתה לגמרי צודק שאף אחד לא יעזוב את הרכב הפרטי בשביל לעמוד באותו הפקק באוטובוס,

השאלה היא מה אנחנו באמת רוצים?

כולם רוצים גם לנסוע ברכב הפרטי שלהם, וגם שיהיה נתיב מהיר לאוטובוס כמו באירופה. כולם רוצים גם חניה ברחוב וגם מסלול אופניים בטיחותי.

אי אפשר הכל.

רוצים נתיב מהיר לאוטובוס? צריך לוותר על נתיב לרכב הפרטי.

רוצים מסלול אופניים בטיחותי? צריך לוותר על חניה.

 

מי בעד?

Link to comment
Share on other sites

דאבל אתה מסכים שיפקיעו נתיבים מהרכב הפרטי כדי שהם יהיו נתיבי תחבורה ציבורית בלבד? עם מצלמות אכיפה והכל...

אתה מוכן שיהפכו את מקומות החנייה ברחוב למסלולי אופניים בטיחותיים? על חשבון החניה?

אתה לגמרי צודק שאף אחד לא יעזוב את הרכב הפרטי בשביל לעמוד באותו הפקק באוטובוס,

השאלה היא מה אנחנו באמת רוצים?

כולם רוצים גם לנסוע ברכב הפרטי שלהם, וגם שיהיה נתיב מהיר לאוטובוס כמו באירופה. כולם רוצים גם חניה ברחוב וגם מסלול אופניים בטיחותי.

אי אפשר הכל.

רוצים נתיב מהיר לאוטובוס? צריך לוותר על נתיב לרכב הפרטי.

רוצים מסלול אופניים בטיחותי? צריך לוותר על חניה.

 

מי בעד?

אני רוצה שיחשבו מהראש ויתנו פתרונות תחבורה אמיתיים בזמן המשחקים כמו שאטלים וכד' אחרת המצב הולך להיות קטסטרופה.

מה שמוזר אף אחד בכלל לא לקח בחשבון שאין תשתיות מתאימות מסביב לאצטדיון לכמות כזאת של אנשים, אולי היה עדיף להרחיב רק ל24 אלף.

Link to comment
Share on other sites

אתם מדברים כאילו כל משחק יהיו 28,000 צופים... לא נראה לי שנעבור את ה-15,000 צופים בממוצע (למעט דרבי וכאלה)

* הלוואי שאני טועה ויצטטו אותי עוד שנתיים ב"ציני או מפגר"

Link to comment
Share on other sites

אתם מדברים כאילו כל משחק יהיו 28,000 צופים... לא נראה לי שנעבור את ה-15,000 צופים בממוצע (למעט דרבי וכאלה)

* הלוואי שאני טועה ויצטטו אותי עוד שנתיים ב"ציני או מפגר"

במיוחד בשבילך יפתחו נושא חדש "צינית או מפגרת" P:

Link to comment
Share on other sites

אני רוצה שיחשבו מהראש ויתנו פתרונות תחבורה אמיתיים בזמן המשחקים כמו שאטלים וכד' אחרת המצב הולך להיות קטסטרופה.

מה שמוזר אף אחד בכלל לא לקח בחשבון שאין תשתיות מתאימות מסביב לאצטדיון לכמות כזאת של אנשים, אולי היה עדיף להרחיב רק ל24 אלף.

מסכים לגמרי שצריך תגבור קווים בשעות של משחקים וקווי ספיישל של אוטובוסים ארוכים שיפזרו בתחנות הרכבת ובסבידור/מרכזית/כרמלית.

אבל האוטובוסים יעמדו בפקק ביחד עם הרכבים הפרטיים.

ולכן צריך גם תגבור קווים וקווי ספיישל וגם נת"צים עם מצלמות אכיפה וגם מסלולי אופניים מופרדים מהכביש.

ובשביל זה צריך לקחת נתיבים וחניות מהרכב הפרטי.

אין פתרון אחר.

 

אתם מדברים כאילו כל משחק יהיו 28,000 צופים... לא נראה לי שנעבור את ה-15,000 צופים בממוצע (למעט דרבי וכאלה)

* הלוואי שאני טועה ויצטטו אותי עוד שנתיים ב"ציני או מפגר"

20,000 מנויים + בקל.

רק מנויים כן?

Link to comment
Share on other sites

 

20,000 מנויים + בקל.

רק מנויים כן?

בעונה הראשונה של בלומפילד בטוח תהיה כמות גבוהה בגלל ההתלהבות מאצטדיון חדש ו"מודרני"

קשה לי להאמין שלאחר מכן כמות המנויים תהיה כזו גבוהה, הרי אנשים תמיד ידעו שהם יוכלו לקנות כרטיס אז פחות יתחייבו למנוי.

כמובן שאם תהיה עונה ספקטקולרית + מחירי מנויים משתלמים במיוחד אז כל מה שכתבתי הוא סתם בזבוז דיו של הפורום ושי סידי יכריז במחצית על כמות של 29,659 צופים בקהל.

 

ולגבי תחבורה, נראה לי שכל שבוע מלאימים נתיב אחר לטובת הרכבת הקלה בת"א.

Link to comment
Share on other sites

דאבל אתה מסכים שיפקיעו נתיבים מהרכב הפרטי כדי שהם יהיו נתיבי תחבורה ציבורית בלבד? עם מצלמות אכיפה והכל...

אתה מוכן שיהפכו את מקומות החנייה ברחוב למסלולי אופניים בטיחותיים? על חשבון החניה?

אתה לגמרי צודק שאף אחד לא יעזוב את הרכב הפרטי בשביל לעמוד באותו הפקק באוטובוס,

השאלה היא מה אנחנו באמת רוצים?

כולם רוצים גם לנסוע ברכב הפרטי שלהם, וגם שיהיה נתיב מהיר לאוטובוס כמו באירופה. כולם רוצים גם חניה ברחוב וגם מסלול אופניים בטיחותי.

אי אפשר הכל.

רוצים נתיב מהיר לאוטובוס? צריך לוותר על נתיב לרכב הפרטי.

רוצים מסלול אופניים בטיחותי? צריך לוותר על חניה.

 

מי בעד?

אפשר בזמן משחק לסגור את כל הכבישים המובילים (חוץ מאשר דיירים), ולאפשר גישה רק לתחבצ, שאנשים יחנו ליד השאטלים

Link to comment
Share on other sites

אפשר בזמן משחק לסגור את כל הכבישים המובילים (חוץ מאשר דיירים), ולאפשר גישה רק לתחבצ, שאנשים יחנו ליד השאטלים

 

ומה עשינו בזה?

הרי רוצים לגרום לאנשים לא להגיע עם הרכב.

ואיפה בדיוק יחנו ליד השאטלים? שאטל = אוטובוס. יחנו בתחנות האוטובוס? ואם יחנו במסוף של האוטובוס, אז איך יצאו אוטובוסים?

 

אוהד שבא מאשדוד / נתניה לדוגמה, צריך לעלות על אוטובוס לתחנת הרכבת באשדוד/נתניה, לרדת בתל אביב ההגנה ולדעת שמתחנת ההגנה יש לו בשעה שלפני המשחק (ואחרי המשחק) כל 10 דק' קו אוטובוס ספיישל ארוך שנוסע על נת"צ מהיר, בלי פקקים, שלוקח אותו לבלומפילד ב5 דק' גג. הקו ספיישל הזה גם יכול לעצור ולאסוף ולהוריד נוסעים בתחנה המרכזית, לאלו שבאים מחוץ לתל אביב באוטובוס.

אותו אוהד גם יודע שהוא יכול לקחת מתחנת ההגנה קורקינט או אופניים ולנסוע על מסלול אופניים בטיחותי, ולא בכביש ביחד עם אוטובוסים ומשאיות - הוא יגיע לבלומפילד ב10 דק' בערך.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

ומה עשינו בזה?

הרי רוצים לגרום לאנשים לא להגיע עם הרכב.

ואיפה בדיוק יחנו ליד השאטלים? שאטל = אוטובוס. יחנו בתחנות האוטובוס? ואם יחנו במסוף של האוטובוס, אז איך יצאו אוטובוסים?

 

אוהד שבא מאשדוד / נתניה לדוגמה, צריך לעלות על אוטובוס לתחנת הרכבת באשדוד/נתניה, לרדת בתל אביב ההגנה ולדעת שמתחנת ההגנה יש לו בשעה שלפני המשחק (ואחרי המשחק) כל 10 דק' קו אוטובוס ספיישל ארוך שנוסע על נת"צ מהיר, בלי פקקים, שלוקח אותו לבלומפילד ב5 דק' גג. הקו ספיישל הזה גם יכול לעצור ולאסוף ולהוריד נוסעים בתחנה המרכזית, לאלו שבאים מחוץ לתל אביב באוטובוס.

אותו אוהד גם יודע שהוא יכול לקחת מתחנת ההגנה קורקינט או אופניים ולנסוע על מסלול אופניים בטיחותי, ולא בכביש ביחד עם אוטובוסים ומשאיות - הוא יגיע לבלומפילד ב10 דק' בערך.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

רכבת לא מגיעה לכל מקום בארץ, אם אתה מוציא שאטלים מאזורים שיש חניה (נגיד תחנות רכבת קניונים וכו), אפשר להחנות דם ולהגיע בשאטל.

לי אין תחבצ נוח מהבית, לכן מגיע עם הרכב, תן לי אופציה להחנות בקניון איילון, ולהגיע בשאטל. אחלה בשבילי.

כשתהיה רכבת קלה, זו תהיה דרך מצויינת.

Link to comment
Share on other sites

https://nadlan.walla.co.il/item/3227991

את אצטדיון ר'ג בנו ב 130 ימים

 

ברור. אל תשכח רק שבנו אותו בלי דשא, עם יציעים שב-1950 רובם היו סוללות עפר בכלל. זו לא בעיה לבנות מתקן כזה בפרק זמן כזה.

Link to comment
Share on other sites

עדכון מהיום: אין חדש

יש את החלקים של הגג לשער 7-8 מאחורי שער 13, וגם התחילו לסלול שם חניות.

השלד גמור ומוכן, ככה שחוץ מהתקדמות בחיפוי, שום תמונה מבחוץ לא תחדש דבר בתקופה הקרובה.

מה שכן עדשת ה-Ultra Wide Angle בגלקסי S10 תופסת את כל האצטדיון בתמונה אחת

56158449_10218972059916996_6884335282699

56757325_10218972060597013_6609934267449

56472415_10218972058716966_8425485705894

56163451_10218972059356982_6081366884442

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.