avich15 פורסם ב 6 במרץ, 2019 שתף פורסם ב 6 במרץ, 2019 רגע, יש מצב ש4-5 יהיה שונה במבנה שלו מ10-11?ברור שלא Link to comment Share on other sites More sharing options...
קובי החולוני פורסם ב 6 במרץ, 2019 שתף פורסם ב 6 במרץ, 2019 רגע, יש מצב ש4-5 יהיה שונה במבנה שלו מ10-11? אם זה באמת היה קורה אז בלומפילד היה לא סימטרי לאורך כל היציעים, רק לחשוב איך זה נראה עושה לי רע, ברור שזה לא הגיוני Link to comment Share on other sites More sharing options...
רן יעקובי פורסם ב 6 במרץ, 2019 שתף פורסם ב 6 במרץ, 2019 שאלתי מאחר ונרשם בעמוד הקודם משהו בהקשר של תמונת האוויר שחןחן העלתה. הורדתם לי אבן מהלב Link to comment Share on other sites More sharing options...
nirnir20 פורסם ב 6 במרץ, 2019 שתף פורסם ב 6 במרץ, 2019 ברור שלא אתה אומר ברור שלא כאילו זה לא היה המצב בשנים האחרונות של בלומפילד הישן. Link to comment Share on other sites More sharing options...
avich15 פורסם ב 6 במרץ, 2019 שתף פורסם ב 6 במרץ, 2019 אתה אומר ברור שלא כאילו זה לא היה המצב בשנים האחרונות של בלומפילד הישן. זה שהיה חור לא אומר שהמבנה של היציע היה שונה, פשוט חתכו ממנו חתיכה.זו הרי אותה זווית בדיוק. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meron's פורסם ב 6 במרץ, 2019 שתף פורסם ב 6 במרץ, 2019 בפועל עדיין יעמדו שוטרים ויחליטו מתי להחליף את האיזורים לגבי הגישה לחניון של נתניה, תמיד מגיעים לשם כל מיני חכמולוגים שמנסים להיכנס למרות שאין להם תו ותוקעים אנשים עם, ראיתי את זה כ"כ הרבה פעמים קורה ועוד מתווכח עם השוטר שיתן לו להיכנס גם בנתניה עמד כמה פעמים שוטר לנהל את הרמזור, בוא נגיד שחוכמה לא הייתה שם. ולגבי החוכמולוגים, מה אכפת לי זה תפקיד העשרות שוטרים שנמצאים שם על החצי מטר מרובע הזה לנהל את הכניסה כמו שצריך. ועדיין גם אחרי המחסום הפקק נוראי. איך בונים כביש היקפי צמוד למגרש והטבעת החיצונית היא החניה. זה חייב להיות הפוך. טבעת חיצונית שהיא הכביש ההיקפי והחניה היא החלק הפנימי. ואז שמתנקזים כל הולכי הרגל לחלק הצפוף יותר כבר אין ממש תנועה. מי שהיה באלקמאר זה היה פחות או יותר ככה. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nirnir20 פורסם ב 6 במרץ, 2019 שתף פורסם ב 6 במרץ, 2019 גם בנתניה עמד כמה פעמים שוטר לנהל את הרמזור, בוא נגיד שחוכמה לא הייתה שם. ולגבי החוכמולוגים, מה אכפת לי זה תפקיד העשרות שוטרים שנמצאים שם על החצי מטר מרובע הזה לנהל את הכניסה כמו שצריך. ועדיין גם אחרי המחסום הפקק נוראי. איך בונים כביש היקפי צמוד למגרש והטבעת החיצונית היא החניה. זה חייב להיות הפוך. טבעת חיצונית שהיא הכביש ההיקפי והחניה היא החלק הפנימי. ואז שמתנקזים כל הולכי הרגל לחלק הצפוף יותר כבר אין ממש תנועה. מי שהיה באלקמאר זה היה פחות או יותר ככה. מה שחייבים לעשות בנתניה הארור , (ועשו בעונה הראשונה שאירחנו שם בכמה משחקים) זה בכביש שיוצאים מהאזור של החנייה ותחנת הדלק , לסגור כמה נתיבים שממשיכים ישר ולהפוך אותם גם לפנייה ימינה, זה משחרר את הלחץ הרבה יותר מהר. היום כולם צריכים לעבור בנתיב אחד וסתם יש שם בלאגן. Link to comment Share on other sites More sharing options...
קייפטאון פורסם ב 6 במרץ, 2019 שתף פורסם ב 6 במרץ, 2019 לא מכיר יותר מידי את הסביבה אבל אם יהיו חניונים דרומיים וחניונים צפוניים לאיצטדיון במרחק של כמה דקות הליכה הפקקים יהיו נסבלים. אי אפשר שכל אחד יבוא לאצטדיון עם הרכב הפרטי שלו וגם יצפה שתושבי ת"א, באמצעות הארנונה שהם משלמים, יממנו לו חניה לזמן המשחק. זה לא קורה בשום מקום בעולם חוץ מישראל. חולדאי כבר הזהיר, "תתחילו להתרגל להגיע לאירועי ספורט בתחבורה ציבורית". הפקחים של העירייה יחלקו דו"חות בכמויות. ובכלל צמצמו את החניונים בסביבה אז מי שיגיע ברכב פרטי יצטרך להחנות ממש רחוק ו/או להסתכן בדו"ח. ממליץ לכל מי שיכול, להגיע בקורקינטים השיתופיים של BIRD/LIME/WIND או בMOBIKE או באוטובוס או ברכבת, או במונית ספיישל. אין שום כוונה לבנות באזור חניונים, צריך להתחיל להבין שהמציאות משתנה ושלאירועים המוניים לא מגיעים עם רכב. Link to comment Share on other sites More sharing options...
דקסטר פורסם ב 6 במרץ, 2019 שתף פורסם ב 6 במרץ, 2019 אי אפשר שכל אחד יבוא לאצטדיון עם הרכב הפרטי שלו וגם יצפה שתושבי ת"א, באמצעות הארנונה שהם משלמים, יממנו לו חניה לזמן המשחק. זה לא קורה בשום מקום בעולם חוץ מישראל. חולדאי כבר הזהיר, "תתחילו להתרגל להגיע לאירועי ספורט בתחבורה ציבורית". הפקחים של העירייה יחלקו דו"חות בכמויות. ובכלל צמצמו את החניונים בסביבה אז מי שיגיע ברכב פרטי יצטרך להחנות ממש רחוק ו/או להסתכן בדו"ח. ממליץ לכל מי שיכול, להגיע בקורקינטים השיתופיים של BIRD/LIME/WIND או בMOBIKE או באוטובוס או ברכבת, או במונית ספיישל. אין שום כוונה לבנות באזור חניונים, צריך להתחיל להבין שהמציאות משתנה ושלאירועים המוניים לא מגיעים עם רכב. כן, רק שאצלנו -א. אין תחבצ בשבת ב. תחנת הרכבת הכי קרובה היא איזה 35 דק' הליכה מבלומפילד ואנשים לא סומכים על שאטלים גם אם יהיו כאלו. ג. רוב(?) האוטובוסים הבין עירוניים די גרועים פה ולא עובדים בשעות שאחרי משחקים. אני תל אביבי וברמת העיקרון החברים המנויים ואני כבר דיברנו על זה שבהתחלה (אם יפתח אי פעם) נעשה ניסוי ונסע באוטובוסים כמו כשהיינו ילדים ולא הייתה ברירה. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DT7 פורסם ב 6 במרץ, 2019 שתף פורסם ב 6 במרץ, 2019 התחבורה ציבורית זה חרא. קל לדבר על לנסוע בה אבל בפועל זה סתם סיוט. Link to comment Share on other sites More sharing options...
קייפטאון פורסם ב 6 במרץ, 2019 שתף פורסם ב 6 במרץ, 2019 כן, רק שאצלנו - א. אין תחבצ בשבת ב. תחנת הרכבת הכי קרובה היא איזה 35 דק' הליכה מבלומפילד ואנשים לא סומכים על שאטלים גם אם יהיו כאלו. ג. רוב(?) האוטובוסים הבין עירוניים די גרועים פה ולא עובדים בשעות שאחרי משחקים. אז תתחילו לדרוש תחב"צ בשבת ותחב"צ איכותית יותר גם באמצע שבוע. עם כל הכבוד, למה שתושבי תל אביב יממנו מכספי הארנונה שלהם חניונים לתושבי ערים אחרות? יש לך רכב? זה הרכוש הפרטי שלך, תמצא איפה לשים אותו בתשלום. התחב"צ לא תשתפר ולא תהיה תחב"צ בשבת אם כל אחד ימשיך לשבת ברכב הפרטי שלו ולצפות שיעשו לו תחב"צ בשבת. כמו שבחו"ל אף אחד לא מגיע לאצטדיון ברכב, ככה גם פה, אנחנו לא איזה עם נבחר או משהו... Link to comment Share on other sites More sharing options...
שולח מיייל פורסם ב 6 במרץ, 2019 שתף פורסם ב 6 במרץ, 2019 כן, רק שאצלנו - א. אין תחבצ בשבת ב. תחנת הרכבת הכי קרובה היא איזה 35 דק' הליכה מבלומפילד ואנשים לא סומכים על שאטלים גם אם יהיו כאלו. ג. רוב(?) האוטובוסים הבין עירוניים די גרועים פה ולא עובדים בשעות שאחרי משחקים. אני תל אביבי וברמת העיקרון החברים המנויים ואני כבר דיברנו על זה שבהתחלה (אם יפתח אי פעם) נעשה ניסוי ונסע באוטובוסים כמו כשהיינו ילדים ולא הייתה ברירה. יש רכבת בצומת חולון 15 דק הליכה.במידה ואתה עושה חופשי יוני אז זה גם כולל אוטבוס שמביא אותנו לרכבת. הבעיה זה רכבות אחרי משחק Link to comment Share on other sites More sharing options...
שולח מיייל פורסם ב 6 במרץ, 2019 שתף פורסם ב 6 במרץ, 2019 אני זוכר בתור ילד שבא באוטובוסים ובמונית שירות. ההלוך די סבבה מנס ציונה כמעט כל קו מביא אותך לכלא ליד בלומפילד. החזור זה ביזיון, היינו צריכים ללכת ברגל עד התחינה הגדולה ליד קריית שלום ושם מחכים חצי שעה לאוטובוס במשחקים שנגמרו ב23:00 היינו חוזרים ב1:00 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Double פורסם ב 6 במרץ, 2019 שתף פורסם ב 6 במרץ, 2019 חולדאי הבטיח תוספת של קווי מונית שירות בשבת, נראה לי עוד הבטחת בחירות שלא תמומש Link to comment Share on other sites More sharing options...
yellowcake פורסם ב 6 במרץ, 2019 שתף פורסם ב 6 במרץ, 2019 החזור זה ביזיון, היינו צריכים ללכת ברגל עד התחינה הגדולה ליד קריית שלום ושם מחכים חצי שעה לאוטובוס במשחקים שנגמרו ב23:00 היינו חוזרים ב1:00 עדיין מוצא את עצמי לפעמים לוקח רכבת לתא מרכז משם שאטל לתחנה הנ"ל ומחכה למונית שירות/טרמפ ב 1:00 בלילה אם לא יותר. (מנתניה) אז לחולדה צריך להיות ברור שקודם תחבורה ציבורית טובה אח"כ תתרגלו לא ההפך Link to comment Share on other sites More sharing options...
דקסטר פורסם ב 6 במרץ, 2019 שתף פורסם ב 6 במרץ, 2019 אז תתחילו לדרוש תחב"צ בשבת ותחב"צ איכותית יותר גם באמצע שבוע. עם כל הכבוד, למה שתושבי תל אביב יממנו מכספי הארנונה שלהם חניונים לתושבי ערים אחרות? יש לך רכב? זה הרכוש הפרטי שלך, תמצא איפה לשים אותו בתשלום. התחב"צ לא תשתפר ולא תהיה תחב"צ בשבת אם כל אחד ימשיך לשבת ברכב הפרטי שלו ולצפות שיעשו לו תחב"צ בשבת. כמו שבחו"ל אף אחד לא מגיע לאצטדיון ברכב, ככה גם פה, אנחנו לא איזה עם נבחר או משהו... לא הבנתי למי אתה כותב את זה...ואתה לא יכול להשוות לאירופה שיש להם מטרו עד האצטדיון יש רכבת בצומת חולון 15 דק הליכה. במידה ואתה עושה חופשי יוני אז זה גם כולל אוטבוס שמביא אותנו לרכבת. הבעיה זה רכבות אחרי משחק לא חושב שזה רבע שעה הליכה וצודק לגבי החזור. Link to comment Share on other sites More sharing options...
קייפטאון פורסם ב 6 במרץ, 2019 שתף פורסם ב 6 במרץ, 2019 לא הבנתי למי אתה כותב את זה... ואתה לא יכול להשוות לאירופה שיש להם מטרו עד האצטדיון כתבתי לכל מי שרוצה לבוא עם הרכב שלו. רוצים לבוא עם רכב? אין בעיה. תשלמו 30 ש"ח ושימו את הרכב בחניון בתשלום. חניה זה משאב ציבורי שעולה כסף אף אחד לא אמור לספק לנו אותו בחינם, בטח שלא עיריית ת"א. ולמה צריך מטרו בשביל להגיע לבלומפילד מת"א, ר"ג וגבעתיים? עלה על קורקינט/אופניים ותוך 15-20 דק' אתה באיצטדיון. Link to comment Share on other sites More sharing options...
דקסטר פורסם ב 6 במרץ, 2019 שתף פורסם ב 6 במרץ, 2019 זה סתם להכנס לקטנות אבל קודם כל יש לך איזה 4 חודשים שקר/גשם וזה קצת בעייתי. ומצפון העיר למשל באופניים יקח משהו כמו 40 דקות ולא כולם רוכבים על קורקינט. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
קייפטאון פורסם ב 6 במרץ, 2019 שתף פורסם ב 6 במרץ, 2019 זה סתם להכנס לקטנות אבל קודם כל יש לך איזה 4 חודשים שקר/גשם וזה קצת בעייתי. ומצפון העיר למשל באופניים יקח משהו כמו 40 דקות ולא כולם רוכבים על קורקינט. אחי מלא אנשים וגם אני נוסעים בחורף באופניים/קורקינט: לובשים מעיל + חם צוואר + כפפות וכשמגיעים ליעד מכניסים את הכל לכיסים של המעיל. נסיעה מרמת אביב ג' לבלומפילד בכלי חשמלי תיקח לך 20 דק' גג. מניסיון. אני מגיע מפארק הירקון לקריית שלום עם הקורקינט תוך 20-25 דק' גג. יש שביל אופניים לאורך כל הטיילת. יש שביל גם לאורך כל משה דיין עד דרום העיר. זה שינה לכל כך הרבה אנשים את החיים. וזה גם לא עולה יותר מדי. ממליץ לנסות. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krishi פורסם ב 6 במרץ, 2019 שתף פורסם ב 6 במרץ, 2019 לשלם על חניה זה השוד הציבורי הכי גדול של ההיסטוריה 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
פנחס שוף פורסם ב 6 במרץ, 2019 שתף פורסם ב 6 במרץ, 2019 יש הרבה אנשים שבאים כמשפחות או ביחד, קורקינטים לא יעיל לכולם אלא רק לתל אביבים שגרים במרחק זמן סביר מי שבא ברכב צריך להחנות רחוק במרחק של 15-20 דקות הליכה בשביל חנייה 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DT7 פורסם ב 6 במרץ, 2019 שתף פורסם ב 6 במרץ, 2019 מי שיבוא מוקדם (שעה וחצי שעתיים לפני) ימצא חניה במרחק סביר ומי שלא די ידפק... Link to comment Share on other sites More sharing options...
פנחס שוף פורסם ב 6 במרץ, 2019 שתף פורסם ב 6 במרץ, 2019 מי שיבוא מוקדם (שעה וחצי שעתיים לפני) ימצא חניה במרחק סביר ומי שלא די ידפק...לא כולם יכולים לבוא שעתיים לפני, נראה לי איבדנו מספיק שעות עבודה/מנוחה עם נתניה 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DT7 פורסם ב 6 במרץ, 2019 שתף פורסם ב 6 במרץ, 2019 לא כולם יכולים לבוא שעתיים לפני, נראה לי איבדנו מספיק שעות עבודה/מנוחה עם נתניהאני מסכים, אבל נראה שזאת תהיה המציאות אם לא יבנו עוד חניות. Link to comment Share on other sites More sharing options...
קייפטאון פורסם ב 6 במרץ, 2019 שתף פורסם ב 6 במרץ, 2019 לא יבנו עוד חניות סביב בלומפילד. הפוך. כבר צמצמו את החניה באזור: חניון כרונינגן נחתך בחצי, החניון ברחוב התחייה הפך לאתר בנייה. סביב כל דרך שלבים ואליפלט הולכת להיות בנייה מאסיבית (חלק מהגדלת אחוזי הבנייה באזור לקראת פתיחת הרכבת הקלה). בלומפילד לא יישאר הרבה זמן עם המוסכים הישנים סביבו.אפשרויות החנייה באזור רק ילכו ויצטמצמו בשנים הקרובות.עכשיו הכל הופך להיות תלוי בקיומם של שני דברים מהותיים למועדון שלנו ושאין אותם במדינה שלנו וצריך לדאוג שיהיו:1. האפשרות לשחק בשבת בשעה מוקדמת. משחק שמתחיל ב- 16:00 או ב- 18:00. זה כבר היה במדינה עד תחילת ה-2000 ורק צריך להחזיר את הכדורגל לשבת. 2. תחבורה ציבורית בשבת - וגם בלילה בשאר השבוע! כדי שתוכל להתפתח פה באמת תרבות כדורגל, שאנשים יוכלו להגיע לפני באוטובוס, לשתות בירה בכיף, לשבת בפאב או במסעדה לפני המשחק. שסבא ייקח את הנכד שלו (הכי קלישאתי) למשחק. שההגעה למשחק והחזרה ממנו תהיה חוויה לאוהד ולא סיוט של ישיבה ברכב בפקק עם צפירות. ככה זה נראה בכל המערב, ואני רואה כ"כ הרבה סיבות שזה לא יקרה בישראל. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now