Jump to content

נושא מעקב לשיפוצים בבלומפילד 🌞


Recommended Posts

אם הקו הראשון של הרכבת הקלה שיהיה מוכן רק ב2021 (לא כולל עיכובים) היה פותר את הבעיה עוד איכשהו היה איזשהו חזון והיגיון וגם זה עדיין דורש פתרון זמני רציני.

כי מה שהולך להיות שם זה זוועה, לא רחוק מהטמטום שקורה כל שבוע בנתניה אם לא יותר.

הקו הראשון לא פותר ולא יפתור כלום בת''א. אנשים אוהבים להשלות את עצמם והעירייה ביחד עם משרד התחבורה מפיחים פה אשליות.

אולי כאשר כל 4 הקווים יהיו מוכנים ויפעלו כמו שצריך נרגיש שינוי וזה כנראה יקרה אחרי שיכלו לכביש עוד מאות אלפים אם לא מעל מיליון כלי רכב חדשים על הכביש.

 

כל עוד הרכבת לא תעבוד בשבת לא יהיה פה שינוי

Link to comment
Share on other sites

אבל לנו יש 5 משחקים בשנה זה מה שמסבירים לך.

איבדת אותנו (או שאני אתכם) הוא דיבר על זה שהרכבת ממילא לא עובדת בשבת, אז עניתי שכל הסיפור זה חמישה משחקים בשנה, זה לא כזה משנה.

Link to comment
Share on other sites

איבדת אותנו (או שאני אתכם) הוא דיבר על זה שהרכבת ממילא לא עובדת בשבת, אז עניתי שכל הסיפור זה חמישה משחקים בשנה, זה לא כזה משנה.

טעות שלי לא התכוונתי אלייך...
Link to comment
Share on other sites

איבדת אותנו (או שאני אתכם) הוא דיבר על זה שהרכבת ממילא לא עובדת בשבת, אז עניתי שכל הסיפור זה חמישה משחקים בשנה, זה לא כזה משנה.

איך אתה חושב שזה יראה מבחינת חנייה וגישה ברכב, גם בשבת?

Link to comment
Share on other sites

אם כבר מתעסקים בבעיות חניה, סגרו את הכניסה לחניון חולות מכיוון רחוב שלבים ככה שמי שמגיע מאזור חולון כדאי למצוא חניה אחרת או להגיע לחולות מכניסה אחרת.

Link to comment
Share on other sites

מזל שאני אוהב להגיע מוקדם למשחקים, מי שיגיע שעה(שזה גם הרבה) לפני המשחק יאכל אותה עם חנייה.

 

איפה בדיוק יבנו עוד חנייה? אין מקום לזוז בכל האזור שם.

 

כרגיל בארץ קודם בונים ואז חושבים על תשתיות.

Link to comment
Share on other sites

עיריית תל אביב לא תבנה 15 אלף מקומות חנייה מסביב לאצטדיון, בלב השטח האורבני שלה.

בכל מקום נורמלי בעולם אין מספיק מקומות חנייה לסך הקיבולת של האצטדיון, משתמשים בתחבורה ציבורית. אחד מהשיפורים בתחבורה הציבורית בת"א הוא פתיחת הרכבת הקלה ובזה חולדאי צודק.

בעיית התחבורה הציבורית בגוש דן זאת בעיה שרק ממשלת ישראל יכולה וחייבת לטפל בה.

Link to comment
Share on other sites

עיריית תל אביב לא תבנה 15 אלף מקומות חנייה מסביב לאצטדיון, בלב השטח האורבני שלה.

בכל מקום נורמלי בעולם אין מספיק מקומות חנייה לסך הקיבולת של האצטדיון, משתמשים בתחבורה ציבורית. אחד מהשיפורים בתחבורה הציבורית בת"א הוא פתיחת הרכבת הקלה ובזה חולדאי צודק.

בעיית התחבורה הציבורית בגוש דן זאת בעיה שרק ממשלת ישראל יכולה וחייבת לטפל בה.

כן אבל רק שיש שנתיים עד שזה יקרה, מה נעשה בשנתיים האלה? נחנה ליד העץ? ואם חונים אז בצד ימין או בצד שמאל של העץ?
Link to comment
Share on other sites

כן אבל רק שיש שנתיים עד שזה יקרה, מה נעשה בשנתיים האלה? נחנה ליד העץ? ואם חונים אז בצד ימין או בצד שמאל של העץ?

כמו כולם רוצים לצאת מהחנייה בבית ולהחנות בפתח המגרש. אבל אין מה לעשות נצטרך להשתמש באוטובוסים, מוניות שירות, חניות ברדיוס של עד חצי שעה הליכה.

אפשר ליזום שאטלים ממקומות מרכזיים בשיתוף העירייה והקבוצות.

Link to comment
Share on other sites

הולך להיות בלאגן זה בטוח, אבל אני מרגיש שכולם בגישה של כשנגיע לגשר נחצה אותו, ואולי בצדק כי אני באמת לא רואה איך זה יהיה יותר גרוע מנתניה או אפילו קרוב לזה.

Link to comment
Share on other sites

הולך להיות בלאגן זה בטוח, אבל אני מרגיש שכולם בגישה של כשנגיע לגשר נחצה אותו, ואולי בצדק כי אני באמת לא רואה איך זה יהיה יותר גרוע מנתניה או אפילו קרוב לזה.

ג'ורדי עוד בהתחלה ניסה להתעקש על חניון מתחת לאיצטדיון. לא מבין איך לא התעקשו על זה יותר. גם עוד מקור הכנסה וגם סידור מקומות חניה לאוהדים.
Link to comment
Share on other sites

עיריית תל אביב לא תבנה 15 אלף מקומות חנייה מסביב לאצטדיון, בלב השטח האורבני שלה.

בכל מקום נורמלי בעולם אין מספיק מקומות חנייה לסך הקיבולת של האצטדיון, משתמשים בתחבורה ציבורית. אחד מהשיפורים בתחבורה הציבורית בת"א הוא פתיחת הרכבת הקלה ובזה חולדאי צודק.

בעיית התחבורה הציבורית בגוש דן זאת בעיה שרק ממשלת ישראל יכולה וחייבת לטפל בה.

 

צודק שלא ריאלי להוסיף מקומות חניה, אבל הבעיה שאין מספיק קווי אוטובוס שיוכלו לפתור את העומס עד בוא הרכבת הקלה.

חוץ מזה שגם הרכבת הקלה לא תפתור את העומס, היא עוברת רק בקו אחד (לא יודע מתי הקווים הבאים שרלוונטיים לאזור בלומפילד יפתחו, אבל הקו הבא אחרי הקו האדום יושק ב2025 לפי ההערכות).

וזה בלי לדבר על משחקים בשבת ומשחקים שמתחילים ב-21:00 או 22:00 (אירופה), ומסתיימים אחרי שכבר כמעט אין תחב"צ נורמלית.

 

אני מניח ששאטלים מאורגנים יעזרו להקל על העומס, יש המון מנויים מראשון, חולון, בת ים, הרצליה ועוד ערים שכנות וזה משהו שאפשר לארגן יחסית בקלות.

Link to comment
Share on other sites

ג'ורדי עוד בהתחלה ניסה להתעקש על חניון מתחת לאיצטדיון. לא מבין איך לא התעקשו על זה יותר. גם עוד מקור הכנסה וגם סידור מקומות חניה לאוהדים.

למי תבנה מתחת לאצטדיון? חניות כאלה הן לגורמים רשמיים, גג לאלף-אלפיים איש, אין לך שום דרך לתכנן כזו לאלפים שיוצאים ונכנסים בערך באותו זמן. יקח 3 שעות לפנות חניון אחרי משחק.

Link to comment
Share on other sites

 

צודק שלא ריאלי להוסיף מקומות חניה, אבל הבעיה שאין מספיק קווי אוטובוס שיוכלו לפתור את העומס עד בוא הרכבת הקלה.

חוץ מזה שגם הרכבת הקלה לא תפתור את העומס, היא עוברת רק בקו אחד (לא יודע מתי הקווים הבאים שרלוונטיים לאזור בלומפילד יפתחו, אבל הקו הבא אחרי הקו האדום יושק ב2025 לפי ההערכות).

וזה בלי לדבר על משחקים בשבת ומשחקים שמתחילים ב-21:00 או 22:00 (אירופה), ומסתיימים אחרי שכבר כמעט אין תחב"צ נורמלית.

 

אני מניח ששאטלים מאורגנים יעזרו להקל על העומס, יש המון מנויים מראשון, חולון, בת ים, הרצליה ועוד ערים שכנות וזה משהו שאפשר לארגן יחסית בקלות.

 

רק תחבורה ציבורית שפועלת 24/7 תיתן פתרון מקיף לסוגיה.

ובלי נת"צ בלעדי לאוטובוסים עם מצלמות אכיפה, גם האוטובוס לא יעזור יותר מדי, כי הוא יהיה תקוע בדרך לבלומפילד עם כל הרכבים הפרטיים בפקק, שזה מה שקורה היום בגוש דן.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.