Jump to content

נושא מעקב לשיפוצים בבלומפילד 🌞


Recommended Posts

ממש לא, איני יודע מאיפה לקחת את הנתונים הדמוגרפים ולכן גם כל הערכה שלך שגויה. לפי איזה מסכנה הגעת שרבע מאוהדי מכבי גרים באזור צפון ת"א/רמת גן? אני חושב שלמכבי יש הרבה יותר אוהדים שמגיעים מאזורים שהם יותר דרומית לתל אביב, אזור השפלה (במיחוד ראשון). אם אתה רוצה להתחשב באוהדים אז אור יהודה זה מיקום הרבה יותר נוח מאזור רמת גן. בניגוד לרמת גן, אזור די שופע בעסקים, באור יהודה הפוטנציאל יותר גדול, בהנחה שהאיצטדיון והאזור המסחרי ישבו בצמוד לכביש 4. הדבר היחיד שאני יכול כרגע להסכים איתך עליו, הוא התחבורה הציבורית, אבל אני מניח שזה גם ישתפר אם כל התוכניות דיור והאיצטדיון באור יהודה יצאו לפועל.

אין ספק שהמיקום הכי אידיאלי זה בשטח איכסטדיון רמת גן, יש תחנת רכבת סמוכה + רכבת קלה קו אדום שבונים עכשיו, זה באזור המרכז מרחק יריקה מתל אביב מיקום מושלם עדיף בהרבה מחור יהודה
Link to comment
Share on other sites

מיץ' יבנה, לפי המכתב שלו לעיריית ת"א אפשר להבין טוב מאוד שהוא מאס בהתנהלות שלהם ובלי קשר הוא מחפש שטח כבר כמה שנים.

אצטדיון פרטי למכבי יעיף את המועדון כמה צעדים קדימה, הדוגמא הכי טובה זה מה שקורה באיטליה, רק ליובה יש אצטדיון פרטי והם לוקחים אליפות כל שנה.

עם פעילות שיווק נכונה אפשר למלא את האצטדיון כל משחק, זה יקפיץ את התקציב של מכבי לאיזור ה-300 מיליון שקל, תקציב מכובד שיאפשר להתמודד בכבוד בליגת האלופות.

Link to comment
Share on other sites

זו גם אחת מחלקות הקרקע היקרות בישראל וצמודה לקניון איילון.

אגב, המרחק בין רמת גן לחור הזה שאתה מדבר עליו מסתכם במשהו כמו 7 ק"מ בקו אווירי. זה כאילו אף פעם לא יצאת מתל אביב.

Link to comment
Share on other sites

אצטדיון ר"ג שייך גם להתאחדות לא ? נראה לי בעייתי הסיפור שם.

 

כבר הרבה זמן שמדברים שם על אצטדיון חדש ולא זז כלום. העיקר דאגו לעשות מסע"ת לפני 7 שנים.

Link to comment
Share on other sites

זו גם אחת מחלקות הקרקע היקרות בישראל וצמודה לקניון איילון.

אגב, המרחק בין רמת גן לחור הזה שאתה מדבר עליו מסתכם במשהו כמו 7 ק"מ בקו אווירי. זה כאילו אף פעם לא יצאת מתל אביב.

מה זה משנה קו אווירי כאילו אני מגיע למשחק במסוק, מבלומפילד זה 14 ק"מ לכיוון לפחות ועוד לא הכללנו את הפקקים ואת התח"צ שלא קיים, אם הייתי מהמר הדיבורים על חור יהודה זה בשביל להלחיץ את החולדה לזרז את השיפוץ בבלומפילד ואולי למשוך עוד אופציות לאצטדיון חדש ברמה"ש או רמת גן.

Link to comment
Share on other sites

כל עוד הוא חי, נושם, צלול בדעתו ומכבי היא חלק מעסקיו... מיטשל יבנה פה איצטדיון. כי זאת פשוט הדרך שלו, רק ככה הוא יודע לעבוד, כמו בכל אחד מעסקיו. למנף רווחים והסתכל לטווח הרחוק.

 

מיטשל הולך להפוך אותנו למועדון שיכול להתקיים בזכות עצמו למשך שנים רבות מאוד. איצטדיון פרטי יתן למכבי את היכולת להתנהל כלכלית בזכות עצמה וגם כשיגיע עידן שבו מיטשל כבר לא יהיה הבעלים, מכבי כבר לא יהיה מועדון שיצטרכו לחפש לו רוכש. מכבי יהיה עסק משגשג ומניב שיצטרכו לזכות בו ולתת עליו את המחיר הגבוה ביותר שאפשר על מנת לזכות בו. וככה בונים היסטוריה, זה מה שהולך לקרות.. חכו ותראו. כל מה שראינו עד עכשיו הוא אפילו לא הפרומו של החלום. כמובן כל עוד מיטשל חי וקיים, שייבדל לחיים ארוכים.

 

בניגוד לאיצטדיון טוטו-טרנר כשמו כן הוא, ואיצטדיון סמי עופר כשמו כן הוא, איצטדיונים שרוב בעלותם או אולי אפילו כל בעלותם שייכת לכל אחד אחר מאשר המועדון עצמו, וכאשר אלונה או שחר יעזבו, יצטרכו לחפש רוכש, וימצאו... אבל השאלה איזה.. קמצן שבא לעשות סיבוב פרסום זה רוב הסיכוי.

Link to comment
Share on other sites

מה זה משנה קו אווירי כאילו אני מגיע למשחק במסוק, מבלומפילד זה 14 ק"מ לכיוון לפחות ועוד לא הכללנו את הפקקים ואת התח"צ שלא קיים, אם הייתי מהמר הדיבורים על חור יהודה זה בשביל להלחיץ את החולדה לזרז את השיפוץ בבלומפילד ואולי למשוך עוד אופציות לאצטדיון חדש ברמה"ש או רמת גן.

 

מבלומפילד למחלף מסובים- 7 ק"מ.

אתה מוזמן לבדוק את זה בגוגל מפס.

 

תחבורה ציבורית קיימת, ותתפתח עד אז (עד שיבנו את האיצטדיון אני מניח שהרכבת הקלה כבר תהיה מוכנה/לקראת מוכנה)

 

פקקים יהיה לך גם באיכסטדיון.

Link to comment
Share on other sites

מיץ' יבנה, לפי המכתב שלו לעיריית ת"א אפשר להבין טוב מאוד שהוא מאס בהתנהלות שלהם ובלי קשר הוא מחפש שטח כבר כמה שנים.

 

לא יודע, לא בטוח בכלל, סקפטי. לדעתי רק איומים לזרז.

 

אצטדיון פרטי למכבי יעיף את המועדון כמה צעדים קדימה, הדוגמא הכי טובה זה מה שקורה באיטליה, רק ליובה יש אצטדיון פרטי והם לוקחים אליפות כל שנה.

זה נכון ב-1000%.

 

 

עם פעילות שיווק נכונה אפשר למלא את האצטדיון כל משחק, זה יקפיץ את התקציב של מכבי לאיזור ה-300 מיליון שקל, תקציב מכובד שיאפשר להתמודד בכבוד בליגת האלופות.

אצטדיון פרטי למכבי יעיף את המועדון כמה צעדים קדימה, הדוגמא הכי טובה זה מה שקורה באיטליה, רק ליובה יש אצטדיון פרטי והם לוקחים אליפות כל שנה.

Link to comment
Share on other sites

מה זה משנה קו אווירי כאילו אני מגיע למשחק במסוק, מבלומפילד זה 14 ק"מ לכיוון לפחות ועוד לא הכללנו את הפקקים ואת התח"צ שלא קיים, אם הייתי מהמר הדיבורים על חור יהודה זה בשביל להלחיץ את החולדה לזרז את השיפוץ בבלומפילד ואולי למשוך עוד אופציות לאצטדיון חדש ברמה"ש או רמת גן.

בדקתי לך - מבלומפילד לרמת גן 14 קילומטר בנסיעה, למסובים 16 ק"מ, זמן הנסיעה ל"חור יהודה" שלך קצר יותר.

בין בלומפילד למסובים בנסיעה זה 9 ק"מ, לא 14. מניסיון של שנים אני יכול לומר לך שזה בין רבע שעה ל-20 דקות נסיעה. בוא נגיד שאם אני נוסע מרידינג לבלומפילד זה עלול לקחת יותר זמן.

במסובים יש 4 תחנות אוטובוס, שתיים מהן (כיוונים מקבילים) מחברות בין תל אביב (בעיקר תחנה מרכזית שמחברת לכל מקום אחר בערך, כולל רכבת סמוכה, אבל לא רק) לאור יהודה, יהוד, רמלה, לוד, מודיעין, בית אריה וחמש, כשבדרך כמובן יש עוד תחנות. שתי התחנות הנוספות הן לכיוון בני ברק, פתח תקווה, רמת גן ורעננה מצד אחד, ולכיוון ירושלים (קו די מהיר, אגב), בית שמש, אשדוד, ראשון, באר שבע, אשקלון, חולון, רחובות, עוד קצת רמלה, מודיעין וגם יישובים של דוסים מצד שני. אי אפשר לומר שאין תחב"צ.

גם כבר ציינתי בפניך שגם שם מתוכננת רכבת קלה ל-2024.

 

פקקים בשעות של משחקים נדיר שיש שם, מכל כיוון. עיקר הפקקים בשעות הבוקר וסביבתית השעה 16:00.

Link to comment
Share on other sites

 

מבלומפילד למחלף מסובים- 7 ק"מ.

אתה מוזמן לבדוק את זה בגוגל מפס.

 

תחבורה ציבורית קיימת, ותתפתח עד אז (עד שיבנו את האיצטדיון אני מניח שהרכבת הקלה כבר תהיה מוכנה/לקראת מוכנה)

 

פקקים יהיה לך גם באיכסטדיון.

7 ק"מ זה בלוף כי זה עם פקקים דרך עירונית כביש 461 רמזור כל 10 מטר, לא סתם הגוגל מפס מעדיף את הדרך עם יותר מרחק.

 

ומי יבטיח לך תח"צ אתה גר במדינה שעדיין מפגרת מאחור בכל העניין הזה רק עכשיו נזכרו להתחיל לבנות בשעה טובה רכבת קלה במרכז, אתה מביא לי טיעונים של שיטת הסמוך, זה מזכיר לי את האין הנהלה שלנו שהבטיחה רכבות לנתניה(ברגע האמת כמו המשחק האחרון ראינו איך הם הפקירו את האוהדים ולא דאגו לרכבת חזור, וגם את השאטלים שבכלל לא קיימים בחלק מהמשחקים)

Link to comment
Share on other sites

איך הגעת לתקציב של 300 מיליון? גם אם ייבנה איצטדיון של 40,000 מקומות שיהיה סולד אאוט במחיר מנוי ממוצע של 2,000 ש"ח מדובר על 80 מיליון ש"ח וזה עוד לפני הוצאות תפעול ואחזקה, כשברור שגם ההכנסות זה מספר מוגזם

Link to comment
Share on other sites

7 ק"מ זה בלוף כי זה עם פקקים דרך עירונית כביש 461 רמזור כל 10 מטר, לא סתם הגוגל מפס מעדיף את הדרך עם יותר מרחק.

 

ומי יבטיח לך תח"צ אתה גר במדינה שעדיין מפגרת מאחור בכל העניין הזה רק עכשיו נזכרו לבנות בשעה טובה רכבת קלה במרכז, אתה מביא לי טיעונים של שיטת הסמוך, זה מזכיר לי את האין הנהלה שלנו שהבטיחה רכבות לנתניה(ברגע האמת כמו המשחק האחרון ראינו איך הם הפקירו את האוהדים ולא דאגו לרכבת חזור, וגם את השאטלים שבכלל לא קיימים בחלק מהמשחקים)

 

אחי תבין שהתחנה ברמת גן נמצאת בערך רבע שעה הליכה מהאיצטדיון (זה רק נראה קרוב), והרכבת שמגיעה לשם היא לא של צפון דרום (חיפה-ת"א-ב"ש) אלא אופקית אז מי שמגיע מהציר הזה יצטרך 2 רכבות. הקו האדום זה משהו אבל מדובר ברכבת קלה ולא סאבווי מלא, היא בנויה להסיע כ - 5000 איש בשעה מה שלא עוזר לך יותר מדי. בלי קשר קרקע בבעלות חלקית של ההתאחדות אז שכח מזה, זה ישנה ייעוד למגורים.

 

צומת מסובים זה לוקיישן בן זונה להגעה ברכב מכל מקום בציר חדרה-גדרה

Link to comment
Share on other sites

 

אחי תבין שהתחנה ברמת גן נמצאת בערך רבע שעה הליכה מהאיצטדיון (זה רק נראה קרוב), והרכבת שמגיעה לשם היא לא של צפון דרום (חיפה-ת"א-ב"ש) אלא אופקית אז מי שמגיע מהציר הזה יצטרך 2 רכבות. הקו האדום זה משהו אבל מדובר ברכבת קלה ולא סאבווי מלא, היא בנויה להסיע כ - 5000 איש בשעה מה שלא עוזר לך יותר מדי. בלי קשר קרקע בבעלות חלקית של ההתאחדות אז שכח מזה, זה ישנה ייעוד למגורים.

 

צומת מסובים זה לוקיישן בן זונה להגעה ברכב מכל מקום בציר חדרה-גדרה

מי שמגיע מכיוון צפון או דרום יוכל לקחת רכבת המשך מתחנת אוניברסיטה או אפשר גם אוטובוס קו 40 נסיעה של גג 20 דקות.

 

ועל מה אתה מדבר רכבת קלה זה פצצה כל מה שתושבי המרכז חלמו במשך השנים, תדירות הקו כל 5 דקות ובשעות העומס 3 דקות נוח ביותר.

Link to comment
Share on other sites

דאבל כן צודק שכיום אין תחבורה ציבורית לאזור הזה ברמה של לשרת אלפי אנשים שבאים לראות משחק.

מצד שני , ההגיון אומר שאם יהיה שם אצטדיון ואף איזור מסחר תוגבר התחבורה הציבורית.

מצד שלישי, זו עדיין מדינת ישראל.

Link to comment
Share on other sites

מי שמגיע מכיוון צפון או דרום יוכל לקחת רכבת המשך מתחנת אוניברסיטה או אפשר גם אוטובוס קו 40 נסיעה של גג 20 דקות.

 

ועל מה אתה מדבר רכבת קלה זה פצצה כל מה שתושבי המרכז חלמו במשך השנים, תדירות הקו כל 5 דקות ובשעות העומס 3 דקות נוח ביותר.

במה זה שונה מאוטובוס של רבע שעה (תדירות הקווים היא כל רבע שעה בערך) לתחנה המרכזית שממוקמת 3 דקות הליכה מרכבת ההגנה?

Link to comment
Share on other sites

איך הגעת לתקציב של 300 מיליון? גם אם ייבנה איצטדיון של 40,000 מקומות שיהיה סולד אאוט במחיר מנוי ממוצע של 2,000 ש"ח מדובר על 80 מיליון ש"ח וזה עוד לפני הוצאות תפעול ואחזקה, כשברור שגם ההכנסות זה מספר מוגזם

תקציב של 300 מיליון ללא גרעון לא חושב שיהיה, אבל תחשוב על מרכז מסחרי שפועל על בסיס יומי, במיקום נוח, שבו אתה משכיר חנויות לעסקים, על כסף מכל מיני אטרקציות לאוהדים (נגיד מוזיאון, סיור באצטדיון וכאלה), אולי הופעות לפעמים. זו הכנסה יפה מאוד.

בגדול מרכזי קניות ברמה טובה (שזה משהו שגולדהאר יודע לבנות) מייצרים רווחים של מאות מיליונים בשנה.

Link to comment
Share on other sites

במה זה שונה מאוטובוס של רבע שעה (תדירות הקווים היא כל רבע שעה בערך) לתחנה המרכזית שממוקמת 3 דקות הליכה מרכבת ההגנה?

נו באמת הליכה מרכבת הגנה לתחנה מרכזית זה בסביבות ה7-10 דקות תלוי אם אתה הולך ממש מהר ואז אתה צריך להיכנס לתוך התחנה מרכזית ובשעות הלחץ יש עיכוב בכניסה בגלל הבידוק ואל תשכח אחר כך צריך לעלות למסוף האוטובוסים בקומה 6 ו-7(עשיתי את המסלול הזה שנים ככה שאני יודע מניסיון)

 

ותדירות כל רבע שעה זה קצת, בשעות הלחץ והפקקים זה יתעכב לחצי שעה, ואוטובוס ל50 אוהדים מצפון ודרום לא מספיק.

Link to comment
Share on other sites

נו באמת הליכה מרכבת הגנה לתחנה מרכזית זה בסביבות ה7-10 דקות תלוי אם אתה הולך ממש מהר ואז אתה צריך להיכנס לתוך התחנה מרכזית ובשעות הלחץ יש עיכוב בכניסה בגלל הבידוק ואל תשכח אחר כך צריך לעלות למסוף האוטובוסים בקומה 6 ו-7(עשיתי את המסלול הזה שנים ככה שאני יודע מניסיון)

 

ותדירות כל רבע שעה זה קצת, בשעות הלחץ והפקקים זה יתעכב לחצי שעה, ואוטובוס ל50 אוהדים מצפון ודרום לא מספיק.

 

3 דקות בהליכה נורמלית לחלוטין, כשהייתי חייל אפילו מדדתי כדי לקום קצת יותר מאוחר.

המרחק הוא 500 מטר.

Link to comment
Share on other sites

 

3 דקות בהליכה נורמלית לחלוטין, כשהייתי חייל אפילו מדדתי כדי לקום קצת יותר מאוחר.

המרחק הוא 500 מטר.

הליכה של אדם ממוצע מרכבת הגנה לתחנה מרכזית קומה 6-7 זה לפחות 7 דקות אין מה להתווכח, 3 דקות זה רק אם אתה רץ ומגיע לכניסה של התחנה מרכזית.

 

בכל אופן די ברור שזה מסלול די מייגע לכל אוהד מצפון או דרום שירצה להגיע למשחק, רמת גן נוח בהרבה רכבת ליד האצטדיון אין כאב ראש.

Link to comment
Share on other sites

כל עוד הוא חי, נושם, צלול בדעתו ומכבי היא חלק מעסקיו... מיטשל יבנה פה איצטדיון. כי זאת פשוט הדרך שלו, רק ככה הוא יודע לעבוד, כמו בכל אחד מעסקיו. למנף רווחים והסתכל לטווח הרחוק.

 

מיטשל הולך להפוך אותנו למועדון שיכול להתקיים בזכות עצמו למשך שנים רבות מאוד. איצטדיון פרטי יתן למכבי את היכולת להתנהל כלכלית בזכות עצמה וגם כשיגיע עידן שבו מיטשל כבר לא יהיה הבעלים, מכבי כבר לא יהיה מועדון שיצטרכו לחפש לו רוכש. מכבי יהיה עסק משגשג ומניב שיצטרכו לזכות בו ולתת עליו את המחיר הגבוה ביותר שאפשר על מנת לזכות בו. וככה בונים היסטוריה, זה מה שהולך לקרות.. חכו ותראו. כל מה שראינו עד עכשיו הוא אפילו לא הפרומו של החלום. כמובן כל עוד מיטשל חי וקיים, שייבדל לחיים ארוכים.

 

בניגוד לאיצטדיון טוטו-טרנר כשמו כן הוא, ואיצטדיון סמי עופר כשמו כן הוא, איצטדיונים שרוב בעלותם או אולי אפילו כל בעלותם שייכת לכל אחד אחר מאשר המועדון עצמו, וכאשר אלונה או שחר יעזבו, יצטרכו לחפש רוכש, וימצאו... אבל השאלה איזה.. קמצן שבא לעשות סיבוב פרסום זה רוב הסיכוי.

אלוהים תעשה שדניאל פרי חזר עם יוזר מרגש והוא שוב צודק ויאכיל אותנו קש!

Link to comment
Share on other sites

ראיתי כאן כמה תגובות שטוענות שהאיצטדיון יהיה שייך למכבי.

 

מי אמר שזה יהיה איצטדיון פרטי? ששייך למכבי ולא לעירייה או בעלות משותפת או וואטאבר?

Link to comment
Share on other sites

אתם סתם מתעסקים בשטויות אין מיקום אחד שכל האוהדים יסכימו עליו לאחד זה יותר קרוב לשני ההוא יותר קרוב,רבע שעה לפה או לשם לא יגרום לאי נוחות קיצונית לאף אחד.

אנחנו חייבים להעריך ולהוקיר כל רגע שמיטש פה,מעבר לכל תקופה מקצועית שחולפת למועדון הזה יש אבא שדואג לעתיד שלו וזה מבחינתי העיקר.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.