Jump to content

נושא מעקב לשיפוצים בבלומפילד 🌞


Recommended Posts

עזבו אתכם מהגג נו, כן גם הגג בעייתי אבל זאת ממש לא הבעיה המרכזית.
הבעיה המרכזית היא שבונים אצטדיון שהוא לא רלוונטי. אפשר לפרק את זה למיליון סיבות קטנות כמו גג, חניה, תשתיות, תחבורה ציבורית וכו', אבל בסופו של דבר האצטדיון הזה פשוט לא רלוונטי.
מה שצריך זה אצטדיון שבמכה אחת יענה על דרישות של הרבה דברים. צריך אצטדיון של מינימום (!!!!מינימום!!!!) 35 אלף מקומות כי אם חיפלה ממלאים את האצטדיון שלהם במשחקים גדולים אז הפוטנציאל של מכבי הרבה יותר גדול משלהם אני בטוח שכולנו נסכים עם זה פה ובתקופות שמצליחים אז בכלל... אם זה היה תלוי בי זה היה אפילו יותר גדול אבל במינימום 35 אלף. פחות מזה זה פשוט לא רלוונטי ולא עוזר. עדיך את בלומפילד כמו שהוא כבר...
עכשיו העניין שאתם אולי לא חושבים עליו ותנסו לחשוב בצורה רחבה - אין שום מקום בארץ שיכול לארח הופעות חו"ל בסדר גודל גדול. פארק הירקון זה האצטדיון רמת גן של ההופעות, כל מי שהיה שם יודע שזה מקום מגעיל שלא ראוי לארח הופעות וכל מי שהיה בהופעות בחו"ל עוד יותר מבין את זה כי הוא יודע איך זה כן אמור להראות. אני לא רואה שסמי עופר מארח הופעות. לא יודע אם זה בגלל שזה בחיפה או בגלל שהוא לא כשיר לזה אבל זה ביזיון תכנוני וביזיון בכלליות שזה לא קורה שם. חייב להיות בתל אביב מקום ראוי לאירוח הופעות. אל תתפלאו שביונסה, קולדפליי, אדל ודומיהם לא מגיעים לכאן, זה קודם כל כי פשוט אין מקום ראוי לארח אותם.
כל הנושא של כנסים אירועים וכד', שוב, כמו בסעיף הקודם. אצטדיונים גדולים בעולם מארחים הרבה עניינים כאלה והעירייה מכניסה כסף משימוש באצטדיון שבבעלותה לא רק פעם בשבוע מכדורגל.
ענייני משרדים וחנויות, סיורים באצטדיון, מוזיאון לנו ולהפועל, וואטאבר. לחשוב קצת מחוץ לקופסה. חלק מהאטרקציה בחו"ל הרי זה ללכת לעשות סיור באצטדיון המקומי ולקנות צעיף ביציאה. למה שזה לא יהיה גם פה?
תקשיבו אני יכול להמשיך עד מחרתיים, באמת, זה פשוט הולך להיות השיפוץ הכי מיותר בהיסטוריה וזה לא הולך לתרום לאף אחד כלום. לא לנו, לא להפועל, בטח שלא לבני יהודה וכנראה גם לא מספיק לעירייה. זה פשוט כל כך מטומטם ואני לא מבין איך האחראים לא רואים את זה ומה האינטרס שלהם שבטוח קיים.
אני בן אדם אחד, אין לי כח להרים צעקה, אבל אני מבטיח לתמוך בכל ארגון שיעשה את זה. אני חושב שאנחנו לא מבינים את גודל הטמטום ואני מקווה שלא יפול לנו האסימון בשלב שאי אפשר יהיה להסתכל לאחור.

Link to comment
Share on other sites

אקוסטיקה

לא סתם התצוגות הכי טובות שלנו כקהל מגיעות מנתניה

הם עושים קיר אקוסטיקה או משהו כזה.

ובכל זאת אם כבר עושים תעשו עד הסוף.

Link to comment
Share on other sites

בחיאת דינק נו, אני באמת לבד בקטע שצריך להרים צעקה על הנושא הזה לפני שיהיה מאוחר מדי?
אני הכי לא מקושר ולא יודע עם מי לדבר... בחיאת שמישהו ירים את הכפפה אני מוכן לבוא ולעזור.
אני מגזים?

Link to comment
Share on other sites

הם משקיעים הכל בכל החרא הזה שהם בונים מסביב לאיצטדיון... בגלל זה נגמר להם כסף

הרי מה השיקול של העירייה? צריך לבנות אצטדיון שיש לו דאווין כמו סמי עופר. מה שקורה בתוכו כבר לא כ"כ מעניין (וגם לגזרה הזאת הם דאגו, המקומות שאנשי העירייה ישבו בהם מכוסים).

קיצור, הם בחרו בדאווין על פני הדברים שבאמת חשובים באצטדיון כמו תכולה וקירוי.

Link to comment
Share on other sites

וואללה אני מאשים את מכבי ושאר הקבוצות שזורקות זין על האוהדים.

 

הרי אם היה חשוב להם האוהדים והנוחות שלהם, הם היו יודעים טוב מאוד להטיל וטו על שיפוץ כזה (אין מצב ששיפוץ כזה, בסכום כזה היה מאושר אם מכבי הייתה מודיעה שבמידה וככה עושים, הם עוברים לנתניה קבוע.

Link to comment
Share on other sites

מכבי צריכה להשאיר את עיריית ת"א עם הזין ביד ולהרים פרויקט של איצטדיון חדש בעצמה, ייקח כמה זמן שייקח.

 

עד אז נאכל חרא.

 

אתה יודע שעיריית ת"א צריכה לאשר להם את זה נכון?

Link to comment
Share on other sites

 

אתה יודע שעיריית ת"א צריכה לאשר להם את זה נכון?

 

לדעתי עד היום לא דובר על איצטדיון חדש בשטח מוניציפלי של ת"א , אלא היה דיבור על רמת השרון, אור יהודה, ראשון , רמת גן וכו'.. לא שאני מת על הצורך לצאת מת"א אבל לדעתי אין ברירה ואם יש עיר סמוכה וצמודה שמוכנה להקצות שטח אז צריך ללכת על זה בכל הכוח ולבנות איצטדיון רב תכליתי שיכניס גם רווחים כמו הופעות, מרכז קניות וכו'.. זאת השקעה רצינית מאוד אבל לטווח הארוך תחסוך טובות של אחרים ותניב אולי התחלה של כיסוי העלויות.

Link to comment
Share on other sites

בוויקיפדיה רשום (כי אני לא זוכר שנים מדוייקות) שבסאחי עופר הונח אבן פינה ב2009, התחילו לבנות ב2010 והוא נחנך ב2014. וואלה אני מוכן להקריב 4 שנים בשביל אצטדיון באמת איכותי ורלוונטי למציאות.
אבל עניין השקט והקלות שהפרוייקט הלא רלוונטי הזה מתבצע בו קצת מוציא אותי מדעתי...

Link to comment
Share on other sites

זה מחיר של אצטדיון חדש לא?

מצחיק שטוטו טרנר עלה 225 מליון בנו אצטדיון מ0

זה מחיר של שלושה אצטדיונים

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.