Jump to content

סיכום העונה - נקודות שלי


Roey8

Recommended Posts

שנה בהחלט מעניינת

 

התחילה עם בניה לא נכונה של הקבוצה בקיץ. העובדה שפתחנו את העונה עם סגל שכולל את בן בסט, וורמוט, מיטרוביץ ונוסא אייגבור, ובלי חלוץ טבעי, למרות שפריצה היה על המדף סימנה את העתיד לבוא.

שנה שניה שאנחנו בלי חלוץ טבעי.

 

יואקנוביץ שיחק הגנתי עם 3 קשרים בלי יכולת התקפית - מיטרוביץ, אייגבור ופרץ. היה נורא לצפייה בחלק הראשון של העונה.

 

פטר בוס אחלה מאמן, סוף סוף ניסה לשחק התקפי, ובאמת שהחזקנו והנענו כדור ושיחקנו מעולה כמו בתקופת אוסקר. נהנתי לראות את הקבוצה גם כשסיימנו ב-4 תוצאות תיקו. כי הראינו עליונות, שליטה, דריסה.

 

ההבדל היחיד מעונתו של אוסקר שלא היו לנו גולרים חוץ מזהב וקצת טל בן חיים.

אין את עטר, אין את פריצה. לכן חצי עונה נראתה ככה - מול קבוצות שמסתגרות אנחנו יושבים 90 דק' על השער שלהם, בלי באמת לסכן את השער ברמה מפחידה. ככה נראה המשחק אתמול, ככה נראה ה-0-0 הקודם נגד חיפה, ככה נראה המשחק נגד רעננה.

מול קבוצות שלא מסתגרות - זה נגמר ב-5/3/4/6-0, כי הם לא יכולות לעמוד בלחץ של כדורגל יצירתי, וכשיש קצת מרווחים הגאונות של בן חיים והסיום של זהבי מספיקים להיכנס במרווחים האלה.

 

לסיכום, בהתאם למה שהיה עשינו עונה מדהימה. מה שמבאס שהתשתית של הקבוצה טובה, היה רק חסר גרוש ללירה, עוד שני חלוצים/קשרים התקפיים שידעו לסכן את השער.

 

נשאר רק לקוות שבעונה הבאה, או יותר נכון - בחודש הקרוב, שזה מה שחשוב באמת, תיבנה קבוצה שתהיה לה התשתית של הקבוצה הנוכחית (זה בטוח יקרה), אבל יהיו לה גם את הכלים והשחקנים המתאימים מבחינה התקפית. ומבחינת איכות של שחקנים, שסף הסינון יהיה גבוה. שלא יהיה מקום לשחקנים כמו עדן בן בסט, גם אם תהיה לנו קבוצת מילואים.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.