Jump to content

דוחא, סכנין. נושא משחק.


lobster

Recommended Posts

לשמוע את שפיגלר הגחב הזה מדבר, ולהשתגע.

אני לא מאחל בדרך כלל לאנשים דברים רעים, בטח לא בשביל כדורגל, אבל הכלב הזה חייב מתישהו לקבל עונש, זה פשוט חובה.

טינופת כזה עוד לא ראיתי.

חלאת אדם.

" יותר מדי אנשים מחפשים את הפרובוקציה..."

מיץ של זבל.

Link to comment
Share on other sites

לפני דרבי פואד מכבי היו בתקופה נהדרת, ואחרי הדרבי הארור מכבי נכנסה לסחרור שלקח הרבה זמן להשתחרר ממנו.

אני חושש מאוד, בעיקר כי משחק העונה שבוע הבא.

חייבים להשכיח מהשחקנים את מה שקרה עכשיו כמה שיותר.

יש לצוות המקצועי משימה מאוד מורכבת השבוע.

Link to comment
Share on other sites

יאללה התחלנו איתכם.. משחק של הפסד אליפות, נגמר הסיפור..

סמרטוטים החוצה, כלום לא נגמר עד שנגמר!! מזל שאתם לא השחקנים..


ואבוקסיס עוד נזיין אותך יבן אלף זונות..

Link to comment
Share on other sites

תחי ההבדל המהותי בין מאמן כדוגמת יוסי אבוקסיס, שמנצל את סיום המשחק על מנת לייצר פרובוקציה מכוערת מול אנשי המועדון תוך תנועות גוף וקללות בוטות, ואם לא די בכך מנצל את המיקרופון בראיון בסיום המשחק על מנת להתייחס לנושא הזה בלבד, שאם לא די שהוא מכוער שלעצמו למראית עין, כל הצופים צריכים להמשיך ולספוג את הרפש שיוצא ממנו, מסביבתו ומסביבת אנשי הצוות של בני סכנין; פטר בוס לעומתו, עומד בגאון ומדבר בצורה רהוטה תוך התייחסות לעניינים מקצועיים בלבד וסלידה מוחלטת מהמעשה הבזיוני שנערך על כר הדשא. ובמקום להתעסק בנושאים לא רלוונטים מתייחס למשחק בשבוע הבא. תחי ההבדל הקטן.

 

על כל פנים, איך שלא מסתכלים על זה הערב התחיל בצורה מכוערת עוד לפני שהוא נגמר. זה החל מההנחיה המשטרתית להגיע למשחק עם ליווי משטרתי (!) והנסיעה בדרכים צדדיות שמא תהיה פגיעה בנפש, על המשטרה למלא את המשימה הזו תוך שמירת מרקם החיים הרגיל וזה חלק מעקרונותיהם הבסיסיים ואסור להם לסלוד ממנו. לא הגיוני שעל מנת לצפות ולשחק בכדורגל אלפי אנשים נורמטיביים - החל משחקנים, אנשי צוות, גורמים מקצועיים וכן אוהדים יאלצו להכניס את עצמם לקן צרעות (בהנהגת יוסי אבוקסיס) שחיכה להזדמנות לעקוץ ולהרעיל, ומכשגילה שזו לא הגיעה ביצע עצמה בעצמו וחבל לי שנפלנו לתוך המלכודת הזולה הזו.

 

אני חייב להודות שאני מאד מאד חושש לקראת המשחק בשבוע הבא, ולאו דווקא מהבחינה המקצועית. יש איזו נטייה מוזרה, שאני עדיין מנסה להבין את הסיבה לכך, שכשקורים מקרים כאלו בליגה או לחלופין במדינה, במקום להשקיט אותם כפי שצריך להיות, האש מלובה על-ידי כל הגורמים הרלוונטים ללא כל סיבה נראית לעין למעט ירידת האיכות התקשורתית לעבר צהובונים העוסקים ברכילות, ובמודע או בתמימות דעת מוחלטת (בטח) הופכים את הספורט ככלל והכדורגל בפרט במדינת ישראל למקום הכי חם בגיהנום. לא אשכח איך לאחר הדרבי בנובמבר שעבר, התמונות של אדון פואד מובל באזיקים לבית המשפט ועוד משוחח עם התקשורת הגיעו עד למהדורת החדשות הראשית בערוץ הבכיר בישראל.

 

אני מאמין גדול במשפט "אל תען כסיל כאיוולתו פן תשווה לו גם אתה". יוסי אבוקסיס אדם שעוסק בשנאה מאחר וזה המפלט היחיד שלו נגד העוצמה והגדולה של המועדון שלנו, בזמן שהוא צפה באהבה האפלטונית שלו (האמנם?) והיריבה העירונית מתרסקת ומתפרקת לנגד עיניו. חבל לי שראייקוביץ', עם כל ההערכה המקצועית האדירה שלו כלפיו, נפל לפרובוקציה הזולה שלו, ומבחינתי זה היה נכון גם אם היה מדובר בכל שחקן אחר. אבל היעדרות שלו אם וכאשר (רחמנא ליצלן) עלולה להיות פגיעה מקצועית קשה מאד - ראייקוביץ' העניק לנו מספר נקודות חשובות מאד העונה ובפרט במחזורים האחרונים וברדיפה אחרי הפועל באר שבע לעבר הנסיון והרצון לזכות באליפות בכל מחיר.

 

זה עלול להישמע מעט מטורף, אבל בחיי שמיום ליום אני משוכנע שהדבר היחיד שיעניק למדינה הזו תקווה חברתית לעתיד הם מחנות לחינוך מחדש.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.