Jump to content

סיכום הניצחון על בית"ר בבלומפילד אחריי צפייה בש.ח | שער של אליפות


Sawyer

Recommended Posts

ואוו איזה סיום עונה אנחנו מקבלים, אחריי איבוד הנקודות של ב"ש מול מכבי חיפה ההזדמנות של האלופה לחזור לראשות הטבלה מול הקבוצה שהיא הכי מתקשה מולה העונה, בית"ר ירושליים.

למרות שהגעתי למשחק הזה רועד בגלל שלא ניצחנו את בית"ר העונה ובגלל שהם קבוצה פשוט מצויינת עמוק בפנים ידעתי שזה חייב להיות שלנו, זאת העונה שלנו ואנחנו חייבים את הנקודות כאן.

ההרכב הטוב שבוס העלה (אופטימלי לדעתי בחסרונות הקיימים) אישר לי שזה יהיה שלנו.

 

שלושים שניות מפתיחת המשחק כדור של אלי דסה הלך לערן זהבי שהתקדם ובעט מ18 מטר בעיטה נהדרת אבל קליימן ירד מצויין והציל לקרן. הצהובים עלו פשוט בטירוף למשחק הזה אל מול האורחת ההמומה. דקה תשיעית הלחץ הצהוב השתלם כשערן זהב משתחרר מארבעה שחקנים ומוסר לאלברמן ששולח כדור ענק לדסה שמעביר למיכה שחודר לרחבה וכובש באומנות 1-0 ענק למכבי ת"א. דקה 18 כדור ענק של אלברמן לדסה שעוצר בחזה ברחבה וחותך לאמצע אבל הבעיטה שלו רעה מאוד והחוצה. דקה 20 ובניגוד גמור למהלך המשחק פריצה של מגבו ודאבל פס יפה עם שכטר שחודר לרחבה ומופל ע"י טיבי, רוקאביצה ניגש לבעוט מפיל את ראייקוביץ' ובועט לרשת חשופה, 1-1. דקה 24 הכנסת כדור פנטסטית של טב"ח לדסה שנוגח כדור שעולה מעל השער. הלחץ הצהוב המשיך והתקפה של מכבי עם דור מיכה שמזהה את ערן זהבי מתפנה בין שני שחקנים ומכניס לו פס מושלם, זהבי מסתובב נהדר ובועט ממצב נוח למשקוף לא חולפת דקה והכנסת כדור של דסה מגיעה לזהבי שבועט בסיבוב בנגיעה אבל הכדור שלו חלש ולידיים של קליימן. לא חולפות להן שתי דקות וכדור ענק לטבח שמוריד בנגיעה לזהבי שבועט בנגיעה אבל נעצר ע"י שחקן בדרך לשער. דקה 31 המטווח הצהוב ממשיך והפעם זה גל אלברמן שמכניס כדור גדול לזהבי שנוגח חופשי לגמריי אבל הכדור שלו חומק החוצה. דקה 33 דסה מהתל במגבו ומצליח להרים כדור לא חד שמגיע לסה שעולה נהדר אבל הכדור שלו עולה סנטימטרים מעל המשקוף של קליימן. השער מרחף באוויר ובדקה ה37 ערן זהבי לקח כדור חופשי מכ30 מטר וסובב אותו מושלם אבל קליימן הצליח בקצות אתבעותיו ללטף את הכדור לעמוד בלבד. דקה ה41 עוד התקפה נהדרת של הצהובים עם הכנסת כדור של דסה שנהדפת לרגליו של מיכה שמתקדם ובועט בעיטה שהולכת רק לרשת החיצונית. דקה 42 דור מיכה מכניס כדור אמן מעבר לכל הגנת בית"ר לתנועה הכ"כ ייחודית של ערן זהבי שמוצא את עצמו בדיוק על נקודת הפנדל ובוולה אדיר מהאוויר קובע 2-1 מוצדק למכבי ת"א. דקה 45 מתפרצת נדירה של בית"ר כששכטר מצליח לשלוח כדור נהדר לרוקאביצה שעובר במהירות את דסה וטיבי ומוצא את עצמו לבד מול ראייקו אבל הסרבי נשאר על הרגליים שלו ועוצר את הבעיטה הרשלנית של רוקאביצה.

 

מחצית שניה נפתחה בדיוק כמו שהראשונה נגמרה, עם לחץ כבד ולא מתפשר של הצהובים על השער של קליימן האומלל. דקה 54 פעולה טובה של סה שמסתובב ומוסר נהדר לטבח שפורץ על הקו ומכניס כדור מושלם לזהבי שמרחף אל הכדור ונוגח אותו חזק אבל החוצה, עוד החמצה של המוזהב. דקה 58 פריצה מסחררת של בן חיים שפשוט משפיל את אבישי כהן וחודר לרחבה על קו הרוחב מעביר כדור בין הרגליים של כחילה לזהבי שמ10 מטר בועט בנגיעה אבל שוב פעם הכדור שלו מורחק בדרך לשער. דקה 60 ושוב פעם בניגוד גמור למהלך המשחק התקפה סתמית של בית"ר עם הרמה כדור של לידור כהן לאייבינדר שנוגח רנדומלית לאחור אבל מוצא את רוקאביצה שמסתער על הכדור וכובש מ4 מטרים לרשת. 2-2. השער של בית"ר הכניס אותה למשחק ובשלב זה התחיל פינג פונג של התקפות כשבדקה ה64 פריצה של שכטר הסתיימה בבעיטה טובה מ14 מטר אלכסוני אבל ראייקו במקום והודף את הסכנה כשהמצד השני טבח בעוד מבצע מסחרר פורץ לרחבה של בית"ר בעוצמה ובועט כדור חזק מאוד שהנדף בקצות אצבועתיו של קליימן לקרן. דקה 68 עוד התקפה של בית"ר הסתיימה עם הרמה לרוקאביצה שבעט מהאוויר רע ולשמיים. דקה 75 עוד הרמה טובה של דסה הגיע לזהבי שהתעופף נהדר למספרת אבל לא הצליח להתחבר טוב לכדור והוא עף רחוק מהשער. בדקות האלו הלחץ הצהוב התחזק והמארחת נעלמה אל מול הנסיונות של האלופה להכריע את המשחק, דקה 84 הקפצת כדור גאונית של מדוניאנין לזהבי שמוריד את הכדור ומנסה להקפיץ מעל קליימן אבל שחקן הגנה של ביתר מצליח לגעת בכדור שעולה מעל המשקוף לקרן שמתגלגל למיכה שמרים כדור נהדר לראשו של בן בסט שנוגח מקרוב חזק אבל ישר לידיים של קליימן. דקה 86 הטעייה גדולה של דור מיכה דווקא מאגף ימין וחדירה לרחבה אבל מזווית קשה דור במקום למסור בעט כדור שמגיעה שוב רק לרשת החיצונית של קליימן. בכל החמצה והחמצה של ערן זהבי לא הפסקתי להאמין ולא יכלתי לחכות כבר לראות מה הוא מכין לי בדקה ה90 הוא סופסוף עשה את זה כשכדור חוץ חכם של דסה מצא את מדו ברחבה, הבוסני שלח רגל ארוכה והקפיץ כדור גדול לברק יצחקי שנוגח את הכדור לכיוון השער שם היה מי אם לא ערן זהבי שבגלישה גדולה דוחק את הכדור לרשת, 3-2 ענק למכבי. Game FUCKING Over.

 

 

אז מה היה לנו?

משחק פשוט פנטסטי של מכבי לאורך כל 90 הדקות, עם אין ספור הזדמנויות המון החמצות ושער אחד גדול ענק של הגדול מכולם שנתן לנו את הניצחון הכי מתוק שאפשר.

משחק מטורף שיזכר לדורות.

 

שופט: סביר. (אתחיל בזה שאתה אנטי כדורגל ובן זונה. התעקש לא לשלוף צהובים לביתר כל המחצית הראשונה, נדר נדר לא לשרוק לטובת סה כלום אבל לפחות בגדולות צדק. שופט מגעיל)

 

 

שחקנים:

ראייקו - מעולה, טוב במשחק הרגל, בפעם וחצי שהיה צריך להיות שם נשאר על הרגליים והציל את הסכנה, הטוב בליגה בפער.

שפונגין - בסדר גמור הגנתית, מיעט לעלות ושיחק בצורה זהירה. אחלה מגן למשחקים שלא צריך את שני המגנים שיתקפו, לא יותר.

קרלוס - היה לו פאול אחד מפגר שממש עצבן, גם ראו שהמהירות פוגעת בו במשחק שלו. אבל חוצמזה עשה משחק הגנה לא רע בהתחשב בכושר של ההגנה היום.

טיבי - פנדל מיותר (אלברמן היה שם), טעות גדולה במצב הכי גדול של בית"ר שלא נגמר בגול, טעויות שלא מתאימות לטיבי ואני לא מאשר לו אותן עד סוף העונה. באף משחק.

דסה - היה נהדר התקפית עם כמה כדורים טובים ואיומים על השער, אבל פשוט לא היה שם בהגנה. יותר מדי פעמים האיש שתמיד מגיע בזמן פשוט איחר או פישל והיה מעורב לרעה בכמעט כל מצב של בית"ר.

אלברמן - ואוו איזה שחקן, איזה תיקולים, היחיד שמיישם כמו שצריך את חוק חמשת השניות ואין ספור כדורים גדולים שבאמת גם פירלו היה מתגאה בהם. מלך העולם.

מדוניאנין - עוד משחק מדהים של מדוניאנין שפשוט מנווט את כל מכבי עם כמה כדורים פשוט מדהימים ועבודה טובה גם בחלק ההגנתי ובשמירה על מרכז המגרש.

מיכה - זה מה שאני מצפה ממיכה במשחקים, גול גדול שלו, כמה כדורים מושלמים שרק הוא יכול לתת והרבה מעורבות במשחק. עם זאת היה לו שתי הזדמנויות שהוא היה חייב למסור בהם והוא העדיף בעיטה החוצה.

טבח - עוד משחק פנטסטי של טבח שהיה פעיל וחד מאוד, הכניס כמה כדורים מצויינים ורק בגלל משחק גדול של קליימן לא סיים עם שער. יופי טל!

זהבי - מזל טוב על שבירת השיא לכיבושים לעונה אחת בליגת העל. ותודה.

סה - משחק לא טוב של סה שלמרות שהוא כן נותן את הנוכחות ומשחק הראש פשוט לא מספק את הסחורה. חושב לאט מדי לא יוצר מספיק מצבים - חייב להעלות רמה.

 

 

פיקנטריה:

- ערן זהבי כובש 30 שערים ב30 משחקים ובכך משווה את שיאו המיתולוגי של ניסים אלמליח

- ערן זהבי כובש את השער ה31 שלו ב30 משחקים בלבד ובכך שובר את שיא הכיבושים למשחק בליגה הישראלית בכל הזמנים.

- לא היה מי כמוך באלים

- מכבי ת"א שוב במקום הראשון בליגה.

- ברכה לזהבי על שבירת השיא בצגים

- שוב פעם מכבי ת"א עולה עם שישה מחליפים בלבד (משחק שלישי ברצף?)

- החגיגות בסיום והפוגו של השחקנים

- ערן זהבי כרגע השחקן שכבש הכי הרבה שערים בליגה שלו העונה. בכל אירופה.

 

 

קהל:

אני קצת חלוק בדעות שלי על הקהל היום. מצד אחד היו המון רגעים מאוד יפים שהכל התחבר והעפנו את בלומפילד, העידוד לפני המשחק היה נהדר ונשמר עידוד ברוב דקות המשחק.

אבל כן היו דקות שממש הורדנו ונתנו לבית"ר את הבמה לדחוף את הקבוצה שלהם, הבוז לא היה מספיק משמעותי ופשוט היו דקות שהרגשתי שאנחנו חייבים לתת יותר.

 

התפאורה אמנם הייתה פשוטה אבל הצהוב כחול עם שלט ההסבר הקולע עשתה את העבודה. בכל מקרה במשחקים הבאים הקהל צריך להופיע יותר חזק. זה המאני של המאני של המאני טיים.

 

שבוע הבא יש לנו דאבל סמי עופר בשני משחקים שאי אפשר להסביר את חשיבותם, תנוחו טוב.

לילה טוב וצהוב לכולם! ויאללה זהביייי!!

Link to comment
Share on other sites

לגבי מדו .. הוא ענק אין ספק.

אני חושב שאנחנו לא מנצלים ממנו הכל , רוצה לראות יותר מהלכים שנגמרים איתו כשהוא מאיים מחוץ לשער , אם נדע איך גם להפעיל אותו התקפית במצבים מסוימים זה יהיה מדהים.

 

סה נותן נוכחות וזה מפנה לכולם שטחים , גם אותו אני חושב שעדיין לא למדנו להפעיל.

 

אלה 2 דברים מבחינה התקפית שאני מצפה ממכבי לשפר , לא יודע אם נראה את זה העונה , מאמין שבשנה הבאה , אין לי ספק שאת מכבי של עידן בוס אנחנו עדיין לא רואים במיטבה.

Link to comment
Share on other sites

אלה 2 דברים מבחינה התקפית שאני מצפה ממכבי לשפר , לא יודע אם נראה את זה העונה , מאמין שבשנה הבאה , אין לי ספק שאת מכבי של עידן בוס אנחנו עדיין לא רואים במיטבה.

זה עוד הולך להשתפר ממה שאנחנו רואים בתקופה האחרונה?

אין טעם לפתוח תליגה.

Link to comment
Share on other sites

לא הצלחנו לחלץ כדורים כמו בדרך כלל.

אלברמן לא הצליח בהרבה מהתיקולים שלו יחסית למשחקים קודמים, בלי להוריד מהעבודה האדירה שהוא עושה.

ואני הרגשתי שאחרי הגול השני של ביתר שהגיע משום דבר היינו מאוד פרוצים בקישור ויכולנו גם לקבל את השלישי. בדיעבד ברור שזה לא משנה אבל יכול להיות שהיה צריך להכניס את דור פרץ כדי להחזיר שליטה במגרש?

Link to comment
Share on other sites

לא הצלחנו לחלץ כדורים כמו בדרך כלל.

אלברמן לא הצליח בהרבה מהתיקולים שלו יחסית למשחקים קודמים, בלי להוריד מהעבודה האדירה שהוא עושה.

ואני הרגשתי שאחרי הגול השני של ביתר שהגיע משום דבר היינו מאוד פרוצים בקישור ויכולנו גם לקבל את השלישי. בדיעבד ברור שזה לא משנה אבל יכול להיות שהיה צריך להכניס את דור פרץ כדי להחזיר שליטה במגרש?

...........................

Link to comment
Share on other sites

זה עוד הולך להשתפר ממה שאנחנו רואים בתקופה האחרונה?

אין טעם לפתוח תליגה.

באופן כללי אם נסתכל על השיטה של בוס

אפשר לקחת כדוגמה את חוק 5 השניות , כתבת בעצמך שאלברמן הוא היחיד שמיישם את זה מושלם , בסוף זה לא משהו שמלמדים קבוצה לעשות מושלם באמצע העונה.

 

עם הכנה ראויה לפני פתיחת העונה + רכש מתאים (בוס אוהב בלמים שדוחפים קדימה לפי מה שהבנתי) זה רק ישתפר.

Link to comment
Share on other sites

היינו מדהימים היום. חוסר מזל והרבה החמצות באמת לא אופייניות מנעו מהמשחק הזה להיות שחזור של ה7 רק עם 80% שליטה בכדור.

 

היינו מדהימים היום.

Link to comment
Share on other sites

היינו מרחק של נאחס ממהפך של בית"ר. הכדור שפגע בטיבי מהידיים של ראיקו היה נתון לחסדי שמיים וקריזה של המושחת.

טיבי וקרלוס היו מאוד לחוצים היום, די ללא סיבה הגיונית.

שפונגין במשחק טוב מאוד, הראה גם ב-2 סיטואציות שיש לו יכולות טובות בהתקפה, כנראה שהורו לו אחרת ובצדק.

העלו כאן את נושא חילוץ הכדורים שהיה מעט בעייתי היום ואני מסכים לחלוטין. פרט לחוק "5 השניות", מכבי קצת פריכה בעמידה ההגנתית תו"כ הפעלת הלחץ.

קצת מדאיג שאורלנדו לא מופעל נכון-חיבור ישיר לפציעות וההיעדרויות של דסה(עד היום) וריקן. הגבהות כדור לא טובות בלשון המעטה, לצד העובדה ש-2 המוסרים העיקריים, האריס ודור,עוד לא שם מבחינת הבנת התנועה והאיזורים שנוח לו לקבל את הכדור.

Link to comment
Share on other sites

היינו מרחק של נאחס ממהפך של בית"ר. הכדור שפגע בטיבי מהידיים של ראיקו היה נתון לחסדי שמיים וקריזה של המושחת.

טיבי וקרלוס היו מאוד לחוצים היום, די ללא סיבה הגיונית.

שפונגין במשחק טוב מאוד, הראה גם ב-2 סיטואציות שיש לו יכולות טובות בהתקפה, כנראה שהורו לו אחרת ובצדק.

העלו כאן את נושא חילוץ הכדורים שהיה מעט בעייתי היום ואני מסכים לחלוטין. פרט לחוק "5 השניות", מכבי קצת פריכה בעמידה ההגנתית תו"כ הפעלת הלחץ.

קצת מדאיג שאורלנדו לא מופעל נכון-חיבור ישיר לפציעות וההיעדרויות של דסה(עד היום) וריקן. הגבהות כדור לא טובות בלשון המעטה, לצד העובדה ש-2 המוסרים העיקריים, האריס ודור,עוד לא שם מבחינת הבנת התנועה והאיזורים שנוח לו לקבל את הכדור.

מסכים.

ספק אם נראה טוב יותר ממה שהיה היום העונה , שנה הבאה כמו שאמרתי עם הכנה ראויה ורכש מתאים אין למ ספק שגם בנושאים האלה נשתפר.

 

עוד משהו , הפעם לגבי הקהל שנורא נורא מפריע לי

חייבים להפסיק עם ה״שב בצד״ לעדן , חלאס היה מצחיק כמה פעמים אבל עכשיו סתם מעיק ודוגרי גם משפיל , יוצא שלפעמים אני שומע שב בצד יותר מבן בסט , ואני מתבלבל בעצמי יוצא לע ״שב בסט״.

היינו מרחק של נאחס ממהפך של בית"ר. הכדור שפגע בטיבי מהידיים של ראיקו היה נתון לחסדי שמיים וקריזה של המושחת.

טיבי וקרלוס היו מאוד לחוצים היום, די ללא סיבה הגיונית.

שפונגין במשחק טוב מאוד, הראה גם ב-2 סיטואציות שיש לו יכולות טובות בהתקפה, כנראה שהורו לו אחרת ובצדק.

העלו כאן את נושא חילוץ הכדורים שהיה מעט בעייתי היום ואני מסכים לחלוטין. פרט לחוק "5 השניות", מכבי קצת פריכה בעמידה ההגנתית תו"כ הפעלת הלחץ.

קצת מדאיג שאורלנדו לא מופעל נכון-חיבור ישיר לפציעות וההיעדרויות של דסה(עד היום) וריקן. הגבהות כדור לא טובות בלשון המעטה, לצד העובדה ש-2 המוסרים העיקריים, האריס ודור,עוד לא שם מבחינת הבנת התנועה והאיזורים שנוח לו לקבל את הכדור.

מסכים.

ספק אם נראה טוב יותר ממה שהיה היום העונה , שנה הבאה כמו שאמרתי עם הכנה ראויה ורכש מתאים אין למ ספק שגם בנושאים האלה נשתפר.

 

עוד משהו , הפעם לגבי הקהל שנורא נורא מפריע לי

חייבים להפסיק עם ה״שב בצד״ לעדן , חלאס היה מצחיק כמה פעמים אבל עכשיו סתם מעיק ודוגרי גם משפיל , יוצא שלפעמים אני שומע שב בצד יותר מבן בסט , ואני מתבלבל בעצמי יוצא לע ״שב בסט״.

Link to comment
Share on other sites

1. שכטר. דקה 82 סוחט עבירה מקרלוס ומלהיב את הקהל של בית״ר. הלוואי ויש תיעוד של התגובה שלו לגול של זהבי.

2. מיכה. השמועות על אצילי אולי דרבנו אותו, אפילו השתלט פעמיים על כדורי גובה, היה נראה כמו שחקן אמיתי.

3. קהל- מהטלויזה לפחות זה נראה מביך ההבדל בין איך נראה שער 4-5 של אוהדי בית״ר עם שלט ארוך באמצע ולמעלה עם דגלים גדולים בניהם לשער 11.

מדברים על פירו ואבוקות (שזה רק יוצר בעיות) ושלטי פריסה (שרק מופיעים לדקה מימלא) אבל שלטי גדר ודגלים זה דבר שנעלם לגמרי אצלנו ורק אצלנו וחבל מאוד. מצריך הכי פחות ויוצר אפקט מעולה בלי שום בעיות.

Link to comment
Share on other sites

אני בשוק שהטלוויזיה פספסה את המסירה הגאונית של אלברמן לדסה.. לפחות ככה נראה בתקציר.

 

היה משחק לטעמי מטורף שלנו.. התוצאה משקרת לחלוטין, היה יכול להיגמר בתבוסה מוחצת... אבל כנראה בגלל זה אנחנו אוהבים כדורגל ואת אין עוד מלבדו בדקה ה 90!!

Link to comment
Share on other sites

אני בשוק שהטלוויזיה פספסה את המסירה הגאונית של אלברמן לדסה.. לפחות ככה נראה בתקציר.

 

היה משחק לטעמי מטורף שלנו.. התוצאה משקרת לחלוטין, היה יכול להיגמר בתבוסה מוחצת... אבל כנראה בגלל זה אנחנו אוהבים כדורגל ואת אין עוד מלבדו בדקה ה 90!!

 

לא פיספסה. התקציר די פח.

Link to comment
Share on other sites

אני כבר כמה שעות מנסה להבין מה שכטר ניסה לעשות בדקה ה-57 כשזרקו על ראיקוביץ בקבוק.

 

למה הוא גלש על הבקבוק? מה הוא ניסה להשיג? מה?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.