Jump to content

הקהל היום (עד דקה 58 בערך)


מנש שער 11

Recommended Posts

תשמעו אני מרשה לעצמי לבקר, סליחה מראש אם למישהו זה לא נעים אבל בבקשה שמי שקורא פה ומוביל את הגוש יקח את זה באמת נטו כביקורת בונה. ברור לי שאתם אלו שעומלים על התפאורות ואלו שמתמקמים שעה לפני עם הציור ואלו שקורעים את התחת בכל מקום עבור מכבי.

 

היום בלומפילד היה רדום בצורה מפחידה. גם שהיינו בלחץ מול סכנין והקבוצה בקושי תפקדה על הדשא עדיין חלקים בקהל תפקדו. היום זה ממש זעק לשמים שהגוש פשוט לא מרגיש לא את הקהל הרחב (המת, באמת בושה) ובעיקר לא מרגיש את המשחק. שיר לא הולך, ממשיכים בכל זאת. ואז לעוד שיר עידוד רגיל. במקום לחוש את המשחק. אני מדבר דווקא על הדקה ה-58 עם השיר מיציע ליציע שהעיר את כל המתים בבלומפילד. זה היה צריך להגיע הרבה קודם. לפעמים גם אם יש שיר ששרים לקראת הסוף בתכנון אז יש מקום להרים אותו לפני המחצית כי המצב חרבנה. לפעמים יש מקום להפסיק לשיר שניה ולתת בוז צורם אחרי שריקה נגדנו או גל התקפות שרעננה מחזיקה בכדור.

 

בבקשה תחסכו ממני תגובות של "אם יש לך ביקורת תגיד לאנשים ולא בפורום" וכאלו, אני לא אבוא לאיש גדר באמצע שיר ואגיד לו לעבור משהו או להעביר לבוז. ובנוגע לבוז אני בעיקר מאוכזב מהקומץ הפעיל משער 13 (אני בספק אם מישהו מהם קורא פה) אבל הם בדרך כלל נותנים כתף בקטע הזה והיום כלום, אני ועוד מישהו מעליי מנסים ואנשים מסתכלים עלינו כאילנו אנחנו מצורעים.

 

הכל באהבה חברים, העיקר שניצחנו ויאללה מכבי.

Link to comment
Share on other sites

היה בסדר גמור היום

לא מושלם

אבל סך הכל בסדר

וואלה אחי אני מניח כמובן שהיית בבלומפילד ומוזר לי, כי או שהשמיעה שלי נדפקה לגמרי או שהיה בית קברות. זה מה שאני הרגשתי. עזו להשוות את זה לכפר-סבא (כי בכל זאת פירקנו אותם מהר יחסית) אבל גם בהשוואה לסכנין, קח את 2 המחציות הראשונות ואין מה להשוות. אולי זה הגול המוקדם, אולי זה הלחץ, אולי זה שניהם אבל אני ממש מקווה שנגד בית"ר זה יהיה אחרת מבחינת הקהל.

Link to comment
Share on other sites

עד סביבות הדקה 60 באמת היה שקט באצטדיון. האשמה ברובה הולכת כמובן לקהל הרחב, כי בסופו של דבר לא הגיע עידוד מהיציעים.

מתישהו באיזה קרן של רעננה פתאום כל האצטדיון התעורר. יכול להיות שזה בזכות השיר, אבל אני לא בטוח בכלל שאם הוא היה מגיע קודם הקהל היה מגיב ככה.

Link to comment
Share on other sites

מסכים מאוד, היה בית קברות עד דקה 60 פחות או יותר. האמת, הייתה תחושה שהשירים ששרו היום היו כי שיחקנו מול רעננה, אם היה מדובר בדרבי או כל משחק אחר שיש בו יותר עניין, חלק גדול מהשירים לא היו מושמעים כנראה. דוגמא לכך, מכבי זה אצלי בלב הושמע אחרי שריקת הסיום.

 

למרות כל זה, צריך בכל זאת להסתכל על הטוב וכן לציין את הקהל הרחב, שבסביבות הדקה ה60, כשרעננה לחצו ולחצו, הקהל הרחב כולו עמד על הרגלים ופתאום הראה כמה פוטנציציאל יש בו והרעיד את האיצטדיון למשך דקות ארוכות בכל שיר שהאירגון בחר לשיר. שני הגולים של בן חיים ומדו נטו לדעתי נטו בזכות הדחיפה המטורפת של הקהל.

Link to comment
Share on other sites

חולה עליהם על ההקרבה המטורפת הזאת מעבר לחיים הרגילים, זו מחויבות שקשה להתמיד בה.

אבל, הם לא חיים את המשחק נכון, בחירת השירים צריכה להיות מושפעת ישירות מהלך המשחק.

Link to comment
Share on other sites

זה לא קשור הפעם לבחירת השירים לדעתי

היה אווירה ממש נוראית עד דקה 60, ופתאום לא יודע למה כל הקהל התעורר ועודד עד הסוף

ולא יודע אם במקרה או לא, לדעתי לא במקרה, מכבי שיחקה הרבה יותר טוב וכבשה 2 שערים

Link to comment
Share on other sites

הכל התחיל בזה ששער 13 כולו התחיל לענות למכבי

שער 8 ו7 נדלקו וגם הצטרפו

מסקנה: ברגע שמי שלא ב11 מצטרף זה מדליק את כל האצטדיון כולל את אלו שיושבים ב11

Link to comment
Share on other sites

חברים הטירוף התחיל בטירוף של רעננה עם 3 החמצות - הצליות אדירות של ראיקוביץ כל שער 13 קם על הרגליים מחא כפיים,

ואז באורח פלא הגיע השיר אה אהאו מכבי הטריףף את כל הקהלל בבלומפילד ושבר את המגננה שהיינו מצויים בא באותו רגע.

Link to comment
Share on other sites

עוד הערה/הארה לפנאטיקס בקשר לעידוד (מניח שיש אנשים בארגון שבכל זאת קוראים כאן)

למה חייבים להתחיל את המחצית השנייה בצורה כל כך מנומנמת תמיד? הרי השיר הזה לא באמת מלהיב, נרצה או לא, וזה סתם איזה 2 דקות שיושבים ובלומפילד די שקט בפתיחת המחצית עד שקופצים (וגם אז זה לא הכי בטירוף אם לומר את האמת)

למה לא להתחיל את זה איך שהשחקנים יוצאים מחדר ההלבשה למחצית השנייה, וכך עד שהשופט שורק ישר מתחילים בקצב טוב ולא בצורה מנומנמת?

Link to comment
Share on other sites

עוד הערה/הארה לפנאטיקס בקשר לעידוד (מניח שיש אנשים בארגון שבכל זאת קוראים כאן)

למה חייבים להתחיל את המחצית השנייה בצורה כל כך מנומנמת תמיד? הרי השיר הזה לא באמת מלהיב, נרצה או לא, וזה סתם איזה 2 דקות שיושבים ובלומפילד די שקט בפתיחת המחצית עד שקופצים (וגם אז זה לא הכי בטירוף אם לומר את האמת)

למה לא להתחיל את זה איך שהשחקנים יוצאים מחדר ההלבשה למחצית השנייה, וכך עד שהשופט שורק ישר מתחילים בקצב טוב ולא בצורה מנומנמת?

היום חשבתי על זה

אפשר אפילו להתחיל את המחצית בנמס ממך וזה מכניס אווירה אחרי הרגיעה במחצית

Link to comment
Share on other sites

מסכים לחלוטין עם אלה שמעליי.

השיר בתחילת המחצית השנייה מרדים, כמו גם שירים רבים אחרים.

כן, הקהל אשם, כן "אז תפתחו את הפה", אבל בואו נעצור שנייה, נניח את הקלישאות בצד, נבין שלא כולם בראבק בלתי נגמר ונחשוב מה יהפוך את אלה שהם פוטנציאל עידוד דליק, למעודדים בפועל.

 

הגדולה של הארגון, פעם אחר פעם, היא להוסיף את הדבר החדש והמחוספס ליציע, וגם להבין מתי הוא ממצא את עצמו, ומתי הוא עדיין טוב ורלוונטי.

ניקח כדוגמאות:

- ידיים מצד לצד ב"ללב נכנסת" בהתחלה.

- פתיחת היציע לשני חלקים.

- הכפיים בקצב החדש ב"מי המציא את המילה".

- החיבוק הקבוצתי של כל שער 11 לפני ה"צהוב עולה, עולה עולה עולהו"

- שוב הגיעה השעה להשתגע מישיבה לטירוף.

 

ועוד המון דברים מעולים, כאלה ואחרים, שידעו להטריף את הקהל, ולהביא משהו אחר ושונה.

לטעמי, חלק מכוחו של ארגון זה לדעת לחדש את עצמו עם הזמן, לדעת להתעלות כל פעם עם רעיונות יצירתיים חדשים.

 

אין צורך להמשיך עם שירים תקועים, עם השיר הזה במחצית השנייה שכבר לא זורם, וכולם עסוקים בלסגור את הכסאות במקום לקפוץ באמת.

דבר שממשיך בקו ישיר את הסם הרדמה שמוזרק לכולנו במחצית.

 

קחו את זה כביקורת בונה, תחשבו איך אתם מחדשים, משפרים ומוסיפים אלמנטים חדשים לעידוד בשירים הישנים והחדשים.

דוגמאות מהראש:

- לעשות שיר מסוים שבו ספציפית מנופפים דגלים ודיגלונים.

- לחשוב על איך משפרים את העלייה של השחקנים למגרש, שירת האגרופים ומי כמוך באלים, זקוקה לרענון, השחקנים צריכים לעלות בטירוף אמיתי למשחק.

- לקפוץ בשיר מסוים עם הגוף לכיוון שער 10\13, שכביכול כתף אחת פונה למגרש, אולי עם ידיים על הכתפיים של זה שלפניכם.

 

אני בטוח שאתם יצירתיים הרבה יותר ממני, באמת קחו את זה לתשומת ליבכם, ותחשבו איך אתם מוסיפים ליציע ולשירים הקיימים, אלמנטים שיהפכו את העידוד לפחות מונוטוני, ליותר מהנה, ליותר כיפי, ליותר סוחף.

Link to comment
Share on other sites

לא להתחיל את "סוף סוף את כאן" לפני שכל בלומפילד מחובק יחד (קשה אבל אפשרי).

אפשר לשיר "להתחבקקקק להתחבקקקקק להתחבקקקקק להתחבקקק..."

מסכים,

לא תמיד לצעוק על זה שמעלייך "תעודד כבר יא בן זונה", זאת הדרך הנכונה.

לפעמים בשירים מסוימים דרוש עוד קצת להחדיר טירוף לקהל,

לעיתים אנשים מתוך הגוש שצועקים "אללללה" או "להתחבק" או "ידיים", שמכניסים לטירוף את אלה שסביבם.

שירת "שער 10 להתחבק\ שער 13 ידיים\ שער 7 צעיפים", מתופפים שמתופפים חזק כדי למשוך תשומת לב בזמן שמבקשים מכולם להרים ידיים וכו'

 

המון דברים קטנים שלפעמים נראים חסרי ערך,

אבל הם ההבדל בין 60% טירוף לעומת 80-90% טירוף.

 

זאת עבודה יסודית שהארגון צריך לעשות בישיבה מסוימת של כל חברי הארגון,

כדי להטמיע ולהשריש את זה בגרעין הקשה.

Link to comment
Share on other sites

יש משהו שאתם חייבים להפנים,באמת.. אני שומע כלכך הרבה אנשים שיש להם מה להגיד על העידוד,רובם מ11 או שלפחות טוענים ככה.. אם כל אחד פה ישים לב אך ורק לעצמו,וכל פעם שיש 30-40 שניות שהוא עם פה סגור,שיפתח אותו פשוט גם מי שחושב שהוא מעודד לרוב חי באשליה. שכל אחד ידאג לעצמו והכל יהיה בסדר,אבל בחייאת רבאק תעודדו

 

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.