Jump to content

הזדמנות לעשות הפתעה - בואו לדחוף את מכבי!


Recommended Posts

ביום ראשון האחרון מכבי כדורעף הפתיעה וניצחה בחוץ את סוללת הכוכבים של הפועל כפ"ס במשחק הראשון בסדרת חצי גמר הפלייאוף. עוד ניצחון אחד ומכבי עולה לגמר.

 

למה הפתעה?

כי בקיץ לא היה תקציב לקבוצה למרכז טבלה ואפילו לתחתית, השחקנים הבכירים נאלצו לעזוב כי לא היה שכר מינימלי להציע להם (ושום מילה כמה אנחנו מתגעגעים לשרגא :wubyellow3: ) ובסוף האגודה מצאה תקציב להרים משהו בגדר הסביר לאור התחזיות, מכבי הביאו 3 זרים, כמה ישראלים (שרק אחד מהם שחקן נבחרת) וספסל שמורכב מילדים בני 15-18.

 

באמצע העונה מכבי הצליחו להביא יהודי-ברזילאי, אבל עדיין נאלצו להתמודד עם בעיות מקצועיות מהקיץ כמו שחקנים שמשחקים לא בעמדות הטבעיות שלהם כמו קינן קופץ' ( :wubyellow3: ) שכל השנים בכלל שיחק כמנחית ונאלץ לעשות הסבה לעמדת הליברו (סוג של לקחת חלוץ ובגיל 25 להפוך אותו לשוער...) או כמו רם מור, שחקן בגובה של 1.89, שמשחק כחוסם אמצע, שכל שאר חוסמי האמצע של מטה אשר וכפ"ס הם לכל הפחות 2 מטר...

כולם נותנים הכל ומנסים גם בסיטואציה הזאת להוציא את המירב.

 

ולמרות כל המגבלות האלו מכבי הצליחו לתת פייט לקבוצות החזקות בליגה. הרוח של להלחם על כל כדור ולתת הכל עוד קיימת.

ופתאום מכבי מגיעה לחצי גמר פלייאוף מול כפ"ס החזקה, מצליחה לנצח בחוץ ולהיות במרחק ניצחון מעלייה סנסציונית לגמר.

 

ביום חמישי הקרוב המשחק השני בסדרה בהדר יוסף בשעה 19:20. הכניסה חופשית.

יש גוש עידוד, יש תוף, ציוד והכל - בואו לתת למכבי דחיפה לעשות הפתעה ולעלות לגמר!

 

יש חבורה של לוחמים שרוצה לקחת את מכבי תל אביב שלנו עוד צעד אחד קדימה העונה. בואו!

Link to comment
Share on other sites

מקווה שאצליח להגיע.

 

האמת היא ששנים לא הלכתי למשחק כדורעף, אבל את המשחק הראשון שלי אני בחיים לא אשכח. זה היה בעונה שהתחלנו את השושלת, פגשנו בסדרת הגמר את הוד השרון, ה-יריבה שלנו באותה תקופה, ששנה קודם לכן חגגה עלינו אליפות וגביע (אחרי ההפסד בגביע היה בלגן רצח גם מצד השחקנים וגם מצד האוהדים ובסוף זה כמובן הפך למכות בין האוהדים, על הפרקט). מכבי הצליחה לחזור מפיגור 2-0 בסדרה ל2-2 והמשחק החמישי והמכריע היה בהדר יוסף.

הגיעו למשחק בסביבות ה-1400 אוהדים, הרבה יותר מהכמות שמותר להכניס להדר יוסף, והאווירה והעידוד שהיו שם זה משהו שנדיר לראות גם בכדורגל ולא רק בקהל שלנו. עם גוש מעודד ענק, מאות זמבורות שחולקו ואולם קטן וסגור, היה ברור שזה שלנו. פשוט לא הייתה אופציה אחרת.

 

חבל שמאז לא הצלחנו למלא ככה את הדר יוסף, אבל ביחד אפשר ליצור שם אווירה מפגרת, רק תגיעו.

Link to comment
Share on other sites

שלום לכולם. קודם כל אני חושב שבשורה התחתונה כל מי שאהב להגיע בעבר ואוהב בהווה יהנה. בכדורעף בניגוד לרוב הענפים האוהדים הם חלק בלתי נפרד מהקבוצה. עם כוח, השפעה ובעיקר אנרגיות אדירות לשחקנים. יש כמיהה אדירה מכל אחד ואחד בקבוצה מההנהלה דרך המאמן ועד אחרון השחקנים לראות תצוגת קהל שמתקרבת לתצוגות שנתנו כקהל בשנים עברו. אני מבקש מכל אחד ואחת שרואה כאן את ההודעות לעשות מאמץ אמיתי להגיע ולהשפיע על הסובבים אותו לבוא. אנחנו רוצים לחזור למקום בו ראוי שמכבי ת״א תהיה. מקום 1- על המגרש ומחוצה לו.

Link to comment
Share on other sites

טוב אז המשחק הראשון נגד כפ"ס היה מרתיח מעצבים! קשה אבל דחיפה יוצאת דופן של הקומץ הקבוע ועוד כמה שהגיעו לתת לנו גב ולתמוך בקבוצה ברגע האמת (סי הצהובה :wub: ) הביאו את השחקנים לניצחון 3-2 במערכות והנה אנחנו ביתרון 1-0 בסדרת הטוב מתוך שלושה משחקים, מה שאומר שביום חמישי כל אחד ואחד מכם מגיע! נכון יום ראשון ב"ש והכאב ראש בכדורסל לא נותן מנוחה אבל יש צלחת אחת שמאוד רוצה לחזור למקום הטבעי שלה ואנחנו נגרום לזה לקרות! בואו איתנו ונדחוף את המעופפים הצהובים חזק בכל הכח לגמר! אנחנו צריכים אותכם! השחקנים אישית צריכים אותכם! יום חמישי בשעה 19:00 כולנו מתייצבים במבצר הדר יוסף!!! "יאללה תנו שלוש מערכות פה לא לוותר! תנצחו פה לא רוצים שום דבר אחר!!!"

Link to comment
Share on other sites

יאללה יום חמישי באים בכל הכח, כל מי שיכול לבוא שיבוא, בואו נתחיל את הסופ"ש הזה

כמו שצריך.

הקבוצה צריכה את העזרה של כל אחד ואחד מאיתנו.

ואם אתה לא חלק מזה לעולם לא תבין!!!

רק מכבי

Link to comment
Share on other sites

גדלנו על הכדורעף, ומדהים איך דברים שחווינו בעבר משפיעים עלינו בעתיד.



נועם שוהם הביא אותי לכדורעף קצת לפני תור הזהב, אני זוכר שהוא חפר לי על הכדורעף ואני אמרתי לו כל הזמן שזה לא מעניין... אבל בסוף באתי... ונתפסתי.


אחרי שנתפסתי ומכבי נכנסה לתקופה של 5 דאבלים ברציפות אז המון המון קהל הגיע למשחקים, אחד מהאנשים בקהל היה אחד החברים היותר טובים שלי...



חלפו שנים.. התחלפו השחקנים... מכבי קצת ירדה מגדולתה, ובתחילת השנה שנסעתי עם החבר הזה לסמי עופר (דינמו קייב בצ'מפיונס) הוא שאל אותי על עלויות של ספונסר בכדורעף...



מכאן לשם, הוא הפך להיות ספונסר ומקבוצה שנחשבה מקום 3-4 לפני תחילת העונה הציפיות השתנו במטרה להיאבק על כל התארים.


במהלך השנה הבאנו מתאזרח ברזילאי שהצמיד אותנו ל-2 המובילות (כפר סבא שבנתה השנה קבוצה חזקה עם עמרי שוורץ...) ומטה אשר הדאבליסטית (ומי שהחליפה אותנו בשלטון..)



ועדיין, היה חסר משהו, הגענו עם הגדולות למשחקים צמודים, אבל הצלחנו להפסיד את זה איכשהו במערכה החמישית.


ביום ראשון האחרון, שוב הגענו למערכה חמישית, הובלנו בה 7-0 (המערכה החמישית היא עד 15), כפר סבא הצליחו להשוות ל-13-13 אבל סוף סוף שברנו את הנאחס וניצחנו את זה.



ניצחון ביום חמישי ואנחנו חוזרים לגמר הפלייאוף נגד מטה אשר.



אי אפשר שלא לאהוב את הקבוצה הזאת, הם נלחמים ומחוברים מאוד מאוד לקהל.



קיצור- בואו.


Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.