Jump to content

נושא מלפפונים לעונת 2016/2017 ע"ש יוסף בניון


Recommended Posts

חביב אוחיון פרוספקט ברמה אירופאית ?

בואו לא נגזים, עם כל הכבוד הבחור עוד לא שיחק בליגת בוגרים באופן סדיר .

שיתחיל אצל תורג'מן קודם כל .

Link to comment
Share on other sites

ואן דאם - המאמן הבא של מכבי ?

 

 

 

http://one.co.il/Article/15-16/1,1,3,0/271283.html?ref=hp

 

 

ועם המשחק הזה בצד, למכבי ת"א יש עוד מספר סוגיות על הפרק. הראשונה שבהן אמורה להיות מינוי מאמן חדש שכן כל ההערכות מדברות על כך שהפרידה מפיטר בוס תתרחש בעוד מספר ימים לאחר גמר הגביע וכי הוא ימונה לתפקיד באייאקס. בוס, גם אמש, לא אמר לשחקנים כלום לגבי עתידו ולא נפרד מהם. למרות זאת, גורמים כאלה ואחרים ממשיכים לטעון כי ג'ורדי קרויף מחפש לו מחליף וחלקם אף טוענים כי כבר איתר אותו. גורם בהולנד אף טען כי ישנה אפשרות שקרויף ינסה לצרף למכבי ת"א את ג'ון ואן דן ברום לאחר שזה ככל הנראה הפסיד את התפקיד באייאקס לבוס.

ואן דן ברום תחת חוזה לעונה נוספת אולם אותו גורם אמר ל-ONE "אל תתפלא אם ואן דן ברום יגיע למכבי ת"א אחרי שהוא רואה מה קורה עם בוס שהיה במצב פחות טוב ממנו לקבל את אייאקס ועכשיו אחרי עבודה עם ג'ורדי ככל הנראה ימונה תוך כמה ימים". אם מכבי אכן תפנה למאמן ההולנדי, שבעברו אימן את אנדרלכט וגם את ויטסה, היא תצטרך לפצות את אלקמאר שם טוענים כי יש כעס ואכזבה מהמאמן על כך שניהל שיחות עם אייאקס למרות שהוא תחת חוזה. במכבי ת"א סירבו לאשר או להכחיש.

בכל הנוגע בגזרת השחקנים, נציג של רד בול לייפציג הגרמנית, שעלתה לבונדסליגה, נכח אמש בבלומפילד. למרות שסירבו להגיד מה מטרת ביקורו, ל-ONE נודע כי השוער פרדראג ראיקוביץ' הוצע לקבוצה, אולם לא אושר כי מטרת הגעתו למשחק הייתה ראיקוביץ' או שחקן אחר של הצהובים שנמצאים תחת מעקב של הגרמנים. בכל הקשור לבלם איתן טיבי, שקיבל פנייה מהפועל באר שבע, עושה רושם שבעקבות זאת ייעשה מאמץ גדול לשבת עימו למשא ומתן ולהשאירו במכבי תל אביב. נכון לימים אלה, ג'ורדי קרויף מחפש מחליף זר רק לשחקן אחד - נוסא איגייבור. אם חוק ששת הזרים לא יאושר, יתכן וההולנדי ישנה גישה, בהנחה שאף אחד מהזרים שבסגל לא יבקש להשתחרר מחוזהו.

בנושא החיזוק המקומי, במכבי ת"א עשויים לצרף בקרוב את יוסי בניון כפי שפורסם בלעדית ב-ONE. רועי קהת ואייל גולסה על הפרק גם כן אך עלותו של הראשון תהיה גבוהה ולא ברור אם ישוחרר בכזאת קלות, ובכל הנוגע לשחקנים בליגת העל על הכוונת של מכבי ת"א נמצאים דוד קלטינס, מקסים פלקוצ'נקו, אופיר מזרחי ואחמד עבאד כאלטרנטיבות. הצהובים יחכו כעת לראות מה מצבו של מאוויס צ'יבוטה שהתחתן עם בת זוגו הישראלית, קרולינה, בסוף השבוע. אם הליך אזרוחו יהיה מהיר, הוא יהיה חלק מהסגל. אם לא, יושאל עם סעיף החזרה בינואר.

 

 

 

אם באמת רק נוסא אייגבור יוחלף מכל הזרים זאת פשוט טעות . קרלוס גרסיה ? סה ?

עוד פעם הולכים ליפול חזק על הקטע של הזרים וחבל.

 

יוסי בניון ,גולסה ואחמד עבד ? נו באמת. זה לא יכול להיות נכון. יש גבול.

 

מאוד מקווה שאלו שטויות שהונפצו במוחם של העיתונאים. הרי בד"כ ג'ורדי שומר את הקלפים קרוב לחזה אם כי הצד השני, השחקן / סוכן / קבוצה נוכחית יכולים להדליף את המידע.

 

מה שכן אהבתי :

על הכוונת של מכבי ת"א נמצאים דוד קלטינס, מקסים פלקוצ'נקו,

 

 

זה יהיה מעולה.

אם הם יגיעו לצד אצילי יהיה לנו קישור פצצה עם מדונאנין אלברמן וטב"ח .

 

אבל אי אפשר להמשיך עם מרכז הגנה כזה, אי אפשר להמשיך בלי מגן שמאלי, אי אפשר להמשיך בלי חלוץ אחד נורמלי בכל הסגל חוץ מזהבי. ובשביל זה, מה לעשות , צריכים זרים טובים.

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

 

אם באמת רק נוסא אייגבור יוחלף מכל הזרים זאת פשוט בדיחה. קרלוס גרסיה ? סה ?

יוסי בניון וגולסה ? נו באמת.

מאוד מקווה שאלו שטויות שהונפצו במוחם של העיתונאים.

 

כדאי שתעשה תיאום ציפיות עם עצמך.

כתבו את אותו דבר פה כבר כמה פעמים בעבר.

ארבעה שנים עם ג׳ורדי לא למדת?

Link to comment
Share on other sites

 

כדאי שתעשה תיאום ציפיות עם עצמך.

כתבו את אותו דבר פה כבר כמה פעמים בעבר.

ארבעה שנים עם ג׳ורדי לא למדת?

 

אבל לא יכול להיות שימשיכו עם קרלוס גרסיה עונה נוספת זה פשוט לא הגיוני . עכשיו כולם יקפצו כי אוהבים אותו והוא הזר הכי מכביסטי שיש ( שזה נכון אגב ואוהבים אותו בצדק ) , אבל די. הבנאדם איטי, כבד, חצי עונה היה זוועת עולם , זה שבחצי השנה הוא פחות או יותר התייצב , וגם זה הרבה בזכות טיבי שהתייצב בעצמו, לא אומר שצריך להמשיך איתו עונה נוספת .

ראבאק זה אפילו לא ישראלי זה זר, אתה חייב את הזרים שלך רמה מעל לישראלים . לא יכול להיות שבכל העולם מכל הזרים שיש באפשרות הכספית של מכבי להביא , אין אף בלם אחד טוב יותר מקרלוס גרסיה .

 

גם סה עם כל הכבוד הגיע בינואר והיה אמור לתת שערים שיכריעו את האליפות, במקום זה העלה אותנו שלב בגביע, נפצע , חזר , לא עשה כלום ונפצע שוב .

אני מסכים עם כל מי שאומר שהוא עושה המון דברים מעולים במשחק עצמו , גב לשער, כדורים, מסירות קצרות , נגיחות ועוד ,אבל הוא לא סקורר ואנחנו חייבים סקורר. אם פתאום צ'יבוטה או רוקאביצה יתאזרחו ויגיע כבר בתחילת העונה ויהיו לצידו אז עוד מילא, אבל אי אפשר לבנות על זה.

 

גם טב"ח הבלם ואזולאי הראו השנה שאין להם מקום בקבוצה . את אזולאי עוד אפשר להשאיר לספסל כי הוא לא בכיין ולוקח את זה בכבוד , אבל טב"ח בלם חייב ללכת, כמו בן בסט.

גם יצחקי סימן שאלה גדול , לדעתי הגיע הזמן לאלטרנטיבות טובות יותר ממנו ,אבל לא הוא הבעיה שלנו .

 

כבר בעזיבות המשוערות אתה מזהה פה בעיה , שלא נדבר על ההבאות. גולסה ? בניון ? אחמד עבד ? נו בחייאת , תביא את עגייב וגידי קניוק ותהרוג אותנו סופית .

 

אני מאוד מקווה שזה לא באמת התוכניות ושזאת סתם הנפצה .אין לי שום תלונה לקרויף כי כרגע הדברים האלו זה בגדר הנפצה תקשורתית ,אבל אם זה באמת מה שיקרה , לצערי האלפיות לא תחזור כל כך מהר.

Link to comment
Share on other sites

אורלנדו וקרלוס כנראה ימשיכו בצדק (עם כל הכבוד לטיבי, קרלוס היה הרבה יותר יציב ממנו העונה) .

 

מכבד אותך אחושרמוטה, רוב התגובות שלך יוצא לי לעשות +1 עד שאני מקבל הודעה שלא יכול להצביע יותר,

אבל חלאס. קרלוס גרסיה לא מתאים . היה צריך לעזוב כבר בשנה שעברה , המשיכו איתו לשנה ( וההחלטה הזאת,לצד ההבאה של טב"ח בלם , הייתה בין הטעויות הכי קריטיות שנעשו השנה ) . אכלנו ממנו מרור חצי עונה , עכשיו שהוא קצת התייצב לא אומר שהכל בסדר ואפשר להמשיך לבנות עליו . גם אם זה כואב כי הוא שחקן אהוב מאוד - צריך לחתוך.

טיבי אומנם גם נתן חצי שנה גרועה ואז השתפר , כמו קרלוס גרסיה. אז בטח אתה שואל שואל " למה אני צבוע ואת קרלוס לשחרר ואותו לא ? "

כי הוא צעיר יותר ועדיין זריז יותר מגרסיה הכבד, כי יש לו עוד כמה שנים טובות לתת, כי הוא ישראלי וזה מצרך נדיר לבלם טוב היום .

Link to comment
Share on other sites

זה מאמן שלקח מקום 4 בהולנד

זה הזיה

או מאמן זמני שוב

 

גם בוס היה שלישי / רביעי , לא ?

 

בטח יבוא , יתן חצי שנה / שנה יקבל קבוצה טובה יותר ויתקדם.

אולי אפילו יחליף את בוס עצמו באייאקס בסופו של דבר, לך תדע איך הדברים יתגלגלו.

 

מה שכן , יש לו שם מטורף :)

Link to comment
Share on other sites

לגבי קרלוס - להשאיר אותו ואת טיבי. כמו שאמרתי קודם, גם טב"ח הבלם לא ילך לשום מקום כי אף אחת לא תשלם לו את הסכום שהוא מרוויח.

לגבי סה - אמביוולנטי. מצד אחד שיש לו המון כדורגל, הוא חלוץ מצויין. הממה שאני לא רואה אותו משתלב ב 4-3-3 של מכבי, ביחוד כל עוד זהבי כאן. צריך חלוץ 10 טכני ורצוי מהיר והעיקר עם חוש לשערים. לכן, אם באמת יש קבוצות שיקלטו את סה וגם ישלמו עליו קצת (בפולין וקפריסין יש לו שם מצויין ובצדק), צריך לשחרר אותו ולמזער נזקים.

Link to comment
Share on other sites

אם קרלוס נשאר זו ועדת חקירה .

בתור ישראלי אצלי הוא בספסל ,בתור זר ? לא פה.

אנחנו עוד נבכה על זה תזכרו טוב מה שאני אומר לכם!

לא יאומן איך אנשים כאן פשוט שוכחים או שלא רוצים להזכר בחצי הראשון של העונה..

Link to comment
Share on other sites

אם קרלוס נשאר זו ועדת חקירה .

בתור ישראלי אצלי הוא בספסל ,בתור זר ? לא פה.

אנחנו עוד נבכה על זה תזכרו טוב מה שאני אומר לכם!

לא יאומן איך אנשים כאן פשוט שוכחים או שלא רוצים להזכר בחצי הראשון של העונה..

לא שוכחים. ריאליים. כדאי לך גם לנסות

Link to comment
Share on other sites

לא שוכחים. ריאליים. כדאי לך גם לנסות

 

בגלל הריאליות הזאת הפסדנו את התואר.

שזה בסדר, לא כואב לי על אובדן האליפות , זה ספורט וזה קורה ובוודאי שאחרי 3 אליפויות רצופות זה לגיטימי .

אבל כואב לי שזה קורה בגלל טעויות ידועות מראש שעשינו ( חוואן פאבלו בתחילת העונה, קרלוס גרסיה , טב"ח בלם, מגן שמאלי, נוסא הפציע, בן בסט, יצחקי ועוד ) ,

ומה שהכי כואב לי , שמסתמן שאנחנו ממשיכים עם הטעויות האלו. ממשיכים עם בלם זר שהוא לא ברמה מספיק טובה , וממשיכים עם בלם ישראלי גמור שמלכתחילה לא היה צריך להביא , וממשיכים בלי מגן שמאלי נורמלי , וממשיכים עם שחקנים פצועים כמו שפונגין,בן הרוש,נוסא וארולנדו סה ( אני לא מדבר כרגע על היכולת שלהם, אלא על העובדה שהם פצועים עונה שלמה. זה עבודה בעיניים, הם לא באמת חלק מהסגל ואנחנו מגיעים למאני טיים עם הרכב שלישי וספסל ריק בגלל זה ) וממשיכים להיות בלי חלוץ אחד נורמלי שמספק קבלות ונותן שערים חוץ מזהבי .

אמרנו את הדברים האלו גם בקיץ הקודם ואתה צודק. אמרנו ממש את הדברים האלו 1:1 הם בכל זאת קרו , התחזיות השחורות התממשו ( למרות שהומתקו בזכות הצ'מפיונס,ראיקו,דסה וכו' ), כמובן שעדיין תמכנו בקבוצה לאורך כל הדרך וכך גם בקרויף , אבל אתה ממשיך ועושה את אותן הטעויות שנה שנייה ברצף ? למה ?

Link to comment
Share on other sites

החלה המהפכה במכבי: מי יעזוב ומי יישאר?
אחרי אובדן האליפות, הצהובים צפויים לעבור שינויים רבים בקיץ. ביין כבר עזב ("החלטה קשה"), בוס יעזוב לאיאקס, לייפציג עוקבת אחר ראיקוביץ' והסגל כולו יעבור טלטלה. כל הפרטים בפנים
נדב צנציפרkav.jpgפורסם: 22.05.16 , 08:47
מיד לאחר שאיבדה את האליפות, יצאה לדרך המהפכה הניהולית-מקצועית במכבי ת"א. המנכ"ל מרטין ביין עזב ומונה למנכ"ל סנדרלנד, פיטר בוס יעזוב לאיאקס בה סיכם כבר עקרונית לשלוש שנים אחרי גמר הגביע ביום שלישי מול מכבי חיפה ולפחות שבעה שחקנים חדשים יוחתמו כשבמקביל ישוחררו שחקנים בעלי חוזה.
"מצער אותי לשמוע שבוס כנראה עוזב", הבהיר דור מיכה, "מהרגע שהוא הגיע פתחתי בכל המשחקים ובאמת הרגשתי שאני מקבל ממנו הרבה קרדיט. הייתי מאוד רוצה שיישאר ולכל מקום שהוא ילך, אאחל לו הרבה הצלחה", בוס שגם עיתונאי הולנדי הגיע לשאול אותו על עתידו, אמר: "אמרתי בעבר שאדבר על העתיד שלי רק אחרי הגמר. אמליץ לכל מאמן זר לבוא ולעבוד בישראל. תל אביב עיר פנטסטית שנכנסה עמוק ללב שלי ושל משפחתי. גם הישראלים אנשים מאוד נעימים וטובים".

 

במכבי מקווים לזכות בגביע בין השאר כדי לפתוח את העונה האירופית רק ב-14 ביולי בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. שלב הבתים של ליגת האלופות הכניס לצהובים כ-85 מיליוני שקלים, ועדיין לא ברור כיצד ההיעדרות מהמפעל האירופי הבכיר תשפיע על תקציב המועדון.

 

ג'ורדי קרויף משדר כי יממש את החוזה שלו לקראת העונה הבאה. ערן זהבי מבחינתו ממתין להצעה אטרקטיבית מאירופה כשאחת הקבוצות שמעוניינות בו היא ולנסיה. מספר מועדונים מהדרג השני והשלישי פנו אליו, אולם כשהבינו כי יצטרכו לשלם למעלה ממיליון יורו שכר נטו, יחד עם דמי מעבר של כארבעה מיליון יורו, הם הבהירו לו כי לא יוכלו לעמוד בדרישות הללו.

 

פרדראג ראיקוביץ' מבוקש בגרמניה ואתמול זכה למעקב מצד RB לייפציג. במקביל סוכניו מנסים למצוא דרך להסדיר את רישיון העבודה שלו באנגליה. שוער המשנה דניאל ליפשיץ עשוי לעזוב להפועל כפר-סבא.

 

 

701716301000999801120no.jpg
מבוקש בגרמניה. ראיקוביץ'(צילום: עוז מועלם)

 

עם עדן בן-בסט מכבי תנסה להגיע להסדר או לאתר עבורו קבוצה, בין השאר החלוץ מבוקש בליגה השנייה בצרפת. טל בן חיים הבלם ויואב זיו לא נמצאים בתוכניות, איתן טיבי שיהפוך ביום רביעי לשחק חופשי מנהל מגעים עם מכבי ועם קבוצה באירופה, כשגם באר שבע בתמונה.
עומרי בן-הרוש היה עוזב אם בוס היה ממשיך, אך כעת מעמדו לא ברור ואותו הדבר נכון גם לגבי יובל שפונגין. שלומי אזולאי עלול לעזוב שכן דור ואליאל פרץ מקבלים עדיפות על פניו. מעמדם של קרלוס גרסיה, נוסא איגיבור ואורלנד סה לא ברור. ברק יצחקי צפוי להמשיך אם קרויף ימשיך בתפקידו.

 

 

קישור לכתבה המלאה של צנציפר בYNET :

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4806111,00.html

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

 

מכבי תל אביב תגדיל את התקציב. התחרות עם הפועל באר שבע גוברת הצהובים מתכוונים להכניס את היד לכיס ולמנוע מבאר שבע להתמודד עימם על שחקנים פנויים בשוק. גם טיבי, שכבר היה קרוב לעזיבה, עשוי להישאר. מיכה כבר נפרד מבוס: "מצטער לשמוע שיעזוב"
Link to comment
Share on other sites

תתכוננו לקיץ קשה.

פירסומים בהולנד שאוברמארס יעזוב את אייאקס לאברטון. מעניין מי יחליף אותו בתפקיד המנהל המקצועי...

Link to comment
Share on other sites

קרלוס החליט לעזוב את מכבי. בדרך לארה"ב? הבלם מחזיק בהצעה גם מטורקיה, קרויף יחפש זר במקומו. שבעה שחקנים יצורפו לקראת העונה הבאה, קהת ודמארי מועמדים. מיכה אחרי אובדן האליפות: "0:6 עצוב"

 

http://www.sport5.co.il/HTML/Articles/Article.64.215678.html

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.