Jump to content

מכבי באצטדיון רמת גן ?


Recommended Posts

אין שום טעם לשיפוץ בבלומפילד, בעיקר אם מכירים בצורך לאצטדיון חדש. מקווה מאוד ששוב יידחה, ושימשיך להידחות, עד שנבנה אצטדיון.

Link to comment
Share on other sites

אתה לא מוכן לנסוע לטדי ( נגיד ) פעם בשבועיים במקום לוותר על המנוי שלך ושנשחק במושבה ?

לא. ואני בספק אם יש יותר מ2000 שמוכנים. יש לאנשים חיים ואי אפשר פעם בשבועיים להיעלם לחצי יום במקרה הטוב, ואין פה בכלל קשר לאהבה למכבי כמו שהרוסונרי מנסה לצייר פה כאילו הוא היחיד שנוסע למשחקי חוץ והיה בתקופות הקשות גם.

בכל מקרה אני גם לא חושב שהשאלה הזאת רלוונטית. סה"כ את העליתי לדיון את האופציה הרציונלית הזאת שמשהו כזה יקרה. לדעתי זה עדיף על רמת גן ואולי גם על נתניה, תלוי מאוד בנתונים.

מקווה מאוד שמכבי תמצא את המתווה שיאפשר לכל המנויים לחדש את המנוי במושבה. ואם לא, אז נעבור שנתיים בנתניה ויהיה בסדר, העיקר לא לחזור לר"ג.

Link to comment
Share on other sites

הדבר הכי כיף שאדם חסר קשר לענף הבנייה מתקן ומגן על המועדון.

נתחיל מהקל-

למכבי חיפה מתחילת העשור יש מערך פרונטאלי יחסית רחב. ללא קשר לאיצטדיון.

מערך התחבורה הקיים סביב איצטדיון רמת גן הוא אמנם אידיאלי בעינייך, אך מושבת ברובו גם בימי משחקים. הקו האדום שמתוכנן לעבור כמה מאות מטרים מהאיצטדיון, לא ערוך בשום צורה שהיא להתמודד עם קהל בכמויות כאלו. אותן סיבות גם גרמו למשרד האוצר לפתוח בהליכי חקירה על מכרז התכנון של הרכבת הקלה.

נמשיך בכבד יותר-

כפי שפירטתי בעבר, מכבי פנתה וקיבלה פניות מעיריות ואל עיריות במרכז הארץ. אמשיך וארחיב שהמגעים עם עיריית ראשל"צ היו קרובים לידי מעשה במתחם הסופרלנד על בסיס האיצטדיון הקיים, ומכבי נטשה את המגעים הללו. המועדון, מידיעה אישית ו-ודאית, רכש מעטפות מכרז ונמנע להגיש הצעות ממשיות. המועדון גם גישש בנושא תשתיות שונות ונטשו גם את אותם מגעים.

מכבי מתנהלת בצורה חובבנית ועלובה בנושא.

מבחינת שטחי מסחר-זה הנושא המשמעותי ביותר מבחינת שקלול רווח ועלויות תפעול עתידיות. עקב ריווי שטחי מסחר, אני מאמין שמכבי תרצה מימון מטעם העירייה המקומית שבה תקים איצטדיון. זה לא יקרה, לא בשיטת המשחק שמכבי משחקת בה. בעיריות הגדולות מכבי גם לא תזכה לבעלות פרטית על אף שטח מסחר ללא שינוי מהותי בתכניות המתאר האיזוריות-מה שלא יקרה גם כן.

לקביעתך-שטחי המסחר הם אליה וקוץ בה. אמנם הם מגלמים את הרווח הפוטנציאלי הגדול ביותר, אך דורשים עלויות תפעול ואחזקה גבוהות בצורה משמעותית מאיצטדיון ודורשות פיתוח מערך עסקי שלם מאפס, שלמכבי כרגע אין את הבסיס לפתח אחד באופן מיידי. מכבי לא בנויה לזה, לפחות כרגע.

המידע כאן הוא לא מניחוש, אלא מידיעה בענף הבנייה והתשתיות.

 

אז שיהיה לחיפה מערך פרונטלי, למי אכפת? הנקודה שלי הייתה שלמכבי כרגע אין שום צורך במערך כזה. במצב הקיים שבו אין כרטיסים לקהל הרחב ב99% ממשחקי הבית זה פשוט בזבוז כסף.

 

מה מושבת במערך התחבורה בר"ג? במהלך השבוע הוא מתפקד מעולה, בטח בשעות של משחקים מרכזיים/אירופה אחרי שעות העומס.

בשבת באמת יש בעיה כי אין תחב"צ, אבל זה לא משנה, זה יהיה בכל מקום, למעט חיפה. לא הבנתי את הטיעון הזה.

אם לר"ג הגיעו בעבר 40 אלף איש בלי בעיות מיוחדות, אין שום סיבה שעכשיו גם יתעוררו בעיות, בטח כשתגברו את תחנת הרכבת הצמודה ואמורה להיות רכבת קלה בהמשך. הרכבת הקלה לא אמורה להיות הפתרון המוביל, אלא רק פתרון משלים לאוטובוסים/רכבת.

 

ידוע לכולנו שהיו המון פניות של מכבי לכל מיני רשויות וגורמים. כמו שאמרתי, נעשו טעויות, אף אחד לא אומר שההנהלה הזו מושלמת.

אבל מפה ועד לקרוא לזה זלזול, חובבניות וכולי, המרחק גדול.

 

נכון, יש עלויות גדולות בתפעול ואחזקת שטחי מסחר, אבל זה משתלם במיוחד.

אני בטוח שימצא פתרון לשילוב של המסחר יחד עם קניון איילון הסמוך. בנושא הזה אני סומך בעיניים עצומות על מיצ', זה המקצוע שלו. והוא טוב בזה, בלשון המעטה.

אני לא חושב שתהיה בעיה גדולה של מימון, מיצ' בוודאי יתרום חלק ניכר מהסכום הנדרש, הטוטו גם יתרום סכום מסויים, ואם יביאו גם חסות מחברת ענק זה לא יזיק.

Link to comment
Share on other sites

לא מבין איך אוהד יכול לוותר על המנוי שלו. (אני לא חושב שנשחק ברמת גן כי מכבי לא תלך על זה, ואם בסופו של דבר נשחק במושבה ולא כל המנויים יוכלו לחדש ? ואו איזה דפוק זה... )

זה פשוט מאוד. אם מכבי תשחק בר״ג היא תפגע מקצועית, ו-10,000 אוהדים יסבלו מדי שבועיים. אני מוכן לוותר על המנוי שלי לשנתיים בשביל שיהיה למכבי איצטדיון ביתי שיעזור לנו להמשיך לקחת תארים.

וכן, זה דפוק, אבל זו המציאות. גם לשחק בסמי עופר או טדי זה דפוק וימנע מהרבה אוהדים לחדש (ולא, זה לא מבחירה. ככה זה כשיש משפחה ועבודה).

אז כן, אני מוכן לוותר לטובת הכלל. אמשיך ללכת למשחקי חוץ ובטוח שחברים יפרגנו לי במשחק בית פה ושם.

Link to comment
Share on other sites

אם תהיה הגרלה הוגנת 8,000 מבין 10,500 מנויים אני מוכן לקחת את הסיכון שאני לא יצא בגורל, אבל אני יודע וברור לי שהכל מכור ועבודה בעיניים, לא תהיה הגרלה אלא הכל ילך למקומבנים מקורבים ספונסרים ומה לא, לכן הפתרון היחידי והריאלי צריך להיות הוספת יציע זמני, יש עוד זמן מקווה שההנהלה תקבל את ההחלטה הנכונה ביום חמישי ולא תלך לנדוד בנתניה או באיכסטדיון הלאומי.

Link to comment
Share on other sites

אין לי ספק שבסופו של דבר בלומפילד לא ישופץ כי עריית תל אביב תבין שלא שווה לה להשקיע

500 מיליון ומכבי ואולי הפועל יעזבו לאיצטדיונים אחרים

ואין ספק שתכולתו כרגע מתאימה להפועל וגם לבני יהודה

הרגשה/הערכה שנשאירים בבלומפילד עד שיבנה חדש בר״ג או באחר

וכל אלה שרושמים פה שעדיף נתניה על טדי

אתם מודעים לזה ש60% מהמנויים הם תושבי ראשלצ חולון ודרומה

ובשבילם להגיע לטדי+החנייה לוקח להם שעה בגג

בזמן שלהגיע לנתניה לוקח שעה וחצי?!?!

Link to comment
Share on other sites

אין לי ספק שבסופו של דבר בלומפילד לא ישופץ כי עריית תל אביב תבין שלא שווה לה להשקיע

500 מיליון ומכבי ואולי הפועל יעזבו לאיצטדיונים אחרים

ואין ספק שתכולתו כרגע מתאימה להפועל וגם לבני יהודה

הרגשה/הערכה שנשאירים בבלומפילד עד שיבנה חדש בר״ג או באחר

וכל אלה שרושמים פה שעדיף נתניה על טדי

אתם מודעים לזה ש60% מהמנויים הם תושבי ראשלצ חולון ודרומה

ובשבילם להגיע לטדי+החנייה לוקח להם שעה בגג

בזמן שלהגיע לנתניה לוקח שעה וחצי?!?!

 

בלי קשר לתושבים ראשל"צ, חולון, בת ים וכו', בטדי אתה מכניס 30 אלף איש והנסיעה לא לוקחת יותר זמן מנתניה אז כבר עדיף אצטדיון גדול.

Link to comment
Share on other sites

באיזה סרט אתם חיים? שעה לירושלים? וואלק הפקקים בכביש 1 זה הפקקים הכי גרועים בארץ. הרכבת לירושלים זה הקו הכי גרוע בעולם. טדי זו אופציה נוראית.

Link to comment
Share on other sites

באיזה סרט אתם חיים? שעה לירושלים? וואלק הפקקים בכביש 1 זה הפקקים הכי גרועים בארץ. הרכבת לירושלים זה הקו הכי גרוע בעולם. טדי זו אופציה נוראית.

 

כן, כביש 1 עובר שיפוץ והרחבה, כנ"ל הרכבת (אם כי לא נראה לי שזה יהיה רלוונטי בשתי העונות הקרובות).

רוב המשחקים יהיו או בשבת או מאוחר בשני בערב. זה באמת לא נורא כל כך.

Link to comment
Share on other sites

 

כן, כביש 1 עובר שיפוץ והרחבה, כנ"ל הרכבת (אם כי לא נראה לי שזה יהיה רלוונטי בשתי העונות הקרובות).

רוב המשחקים יהיו או בשבת או מאוחר בשני בערב. זה באמת לא נורא כל כך.

אתה אוהד חדש שאתה אומר שרוב המשחקים שלנו יהיו בשבת ? ושני בערב להגיע לטדי זה סיטו, גם אם המשחק בתשע. וגם לחזור זה סרט, אנשים עם משפחות. מכבי לא מטומטמת ותתחשב בקהל הרחב (כלומר מרבית המנויים) ותלך על נתניה במידה ולא יתאפשר עניין היציע הזמני במושבה. נגישות ונוחות וקרבה גיאוגרפית למרבית הקהל יבואו לפני שיקולי אקוסטיקה.

Link to comment
Share on other sites

 

כן, כביש 1 עובר שיפוץ והרחבה, כנ"ל הרכבת (אם כי לא נראה לי שזה יהיה רלוונטי בשתי העונות הקרובות).

רוב המשחקים יהיו או בשבת או מאוחר בשני בערב. זה באמת לא נורא כל כך.

ענק!בוא נשחק בטדי.

 

יודעים מה כוס עמק,בואו נעבור לקפריסין.כמה זמן טיסה 40 דקות?יותר קרוב לי מטדי.ואין פקקים.

 

פשוט הזיה שאשכרה מעלים פה את טדי.אנחנו קבוצה מתל אביב ונעבור לשחק בירושלים?רציני?

Link to comment
Share on other sites

אתה אוהד חדש שאתה אומר שרוב המשחקים שלנו יהיו בשבת ? ושני בערב להגיע לטדי זה סיטו, גם אם המשחק בתשע. וגם לחזור זה סרט, אנשים עם משפחות. מכבי לא מטומטמת ותתחשב בקהל הרחב (כלומר מרבית המנויים) ותלך על נתניה במידה ולא יתאפשר עניין היציע הזמני במושבה. נגישות ונוחות וקרבה גיאוגרפית למרבית הקהל יבואו לפני שיקולי אקוסטיקה.

 

אמרתי או או. מסכים עם זה? או בשבת, או בשני.

זה לא יהיה פשוט, אני מסכים, אבל אין הבדל משמעותי מנתניה, כל עוד אין תחנת רכבת צמודה לאצטדיון נתניה, אין הבדל משמעותי. עוד רבע שעה נסיעה יחסית למי שגר בת"א/אזור ראשון, ביג פאקינג דיל.

הפקקים בנתניה יהיו הרבה יותר נוראיים.

 

אני לא הצעתי את טדי, רק הגבתי בנוגע לנסיעה תחבורתית...

הפתרון האידיאלי הוא כמובן המושבה.

Link to comment
Share on other sites

 

אמרתי או או. מסכים עם זה? או בשבת, או בשני.

זה לא יהיה פשוט, אני מסכים, אבל אין הבדל משמעותי מנתניה, כל עוד אין תחנת רכבת צמודה לאצטדיון נתניה, אין הבדל משמעותי. עוד רבע שעה נסיעה יחסית למי שגר בת"א/אזור ראשון, ביג פאקינג דיל.

הפקקים בנתניה יהיו הרבה יותר נוראיים.

 

אני לא הצעתי את טדי, רק הגבתי בנוגע לנסיעה תחבורתית...

הפתרון האידיאלי הוא כמובן המושבה.

תשמע,אני שואל באמת ולא בציניות-היית בטדי לאחרונה?אתה באמת חושב שזה עניין של רבע לשעה לכאן או לכאן או שאתה מריץ בדיחה ולא הבנתי?

 

הנסיעה לירושלים בפני עצמה,בכל יום ובכל שעה היא סיוט לתושבי המרכז.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

אבל כן יש תחנה בנתניה (בית יהושע אם לדייק, ממש מחוץ לעיר) שאפשר לקחת ממנה מונית שירות לאצטדיון. רכבת לירושלים זה לא פרקטי. בשבתות גם אפשר לקחת מת"א מונית שירות לנתניה ולרדת באיזור תעשייה ומשם מונית שירות פנימית, למרות שזה עסק יותר יקר בשעות שאין אוטובוסים. טדי לעומת זאת יותר בעייתי בשבתות.

Link to comment
Share on other sites

אבל כן יש תחנה בנתניה שאפשר לקחת ממנה מונית שירות לאצטדיון. רכבת לירושלים זה לא ריאלי.

 

צריך לחסום אותך באשכול הזה עקב ניגוד אינטרסים.

Link to comment
Share on other sites

צריך לחסום אותך באשכול הזה עקב ניגוד אינטרסים.

צריך לחסום אותו בכללי :mushy:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.