Jump to content

הגרלה חצי גמר


Recommended Posts

כנראה שבוע הבא. שנה שעברה ההגרלה היתה ב10.3.2015 והחצי היה ב29.4. השנה החצי יהייה ב 19!ו/או ב 20 לאפריל. מה שמסתמן שמכבי ב״ש חיפה וסכנין בחצי. יעשו את ההגרלה כמה שיותר מהר( מאמין מקסימום עד שלישי הבא 8.3.) מה שמסתמן יפוצל לשני משחקים יום אחרי יום. יש להתאחדות אינטרס לבצע הגרלה כמה שיותר מהר כי יהייה להם לשווק 60!כרטיסים. יכול להיות אפילו שיעשו זאת אפילו ביום חמישי הקרוב.

Link to comment
Share on other sites

כנראה שזה יהיה מפוצל בגלל ההכנסות, חלק הולך להתאחדות כמובן.

עדיף ככה, אם תהיה הצגה כפולה יהיה קשה להשיג כרטיס, יהיו רק 6000 כרטיסים לקהל שלנו.

עדיף שיהיו 13000 כרטיסים

Link to comment
Share on other sites

זה כל כך צמד משחקים להצגה כפולה. מקווה שיהיה בטדי אפילו אם אומר שפחות אוהדים שלנו יוכלו להגיע.

 

הצגה כפולה בגביע מאז שאני זוכר את עצמי זה ההיילייט של הכדור הישראלי, יש מי שיגיד שיותר מגמר הגביע עצמו. עכשיו שתי קבוצות גדולות ועוד שתיים עם לא מעט קהל (אל תתבלבלו לגבי סכנין - אולי בדוחא אין הרבה אוהדים במהלך העונה, אבל המון אנשים מהמגזר יעשו את הדרך למשחק הזה. זה כמו נתניה, שיכולה לא להביא הרבה קהל במהלך העונה, אבל תביא הרבה אנשים מהעיר למעמד כזה) - כל כך חבל שאין אצטדיון לאומי לארח מעמדים כאלה. זאת הסיבה העיקרית והכמעט יחידה שאני באמת בעד אצטדיון לאומי בארץ. שלמכבי ולחיפה יהיה את ה-30-35, ולנבחרת יהיה את ה-40-50. הרי גם ככה הנבחרת יכולה למלא בכיף, ותחשבו משחק כזה עם לפחות 10 אלף מכל קהל. אז נכון שלרוב מגיעים רק למשחק של הקבוצה שלך, אבל בשביל אירוע כזה בכיף הייתי מגיע גם לסוף המשחק הראשון או שוקל להישאר לשני.

Link to comment
Share on other sites

זה כל כך צמד משחקים להצגה כפולה. מקווה שיהיה בטדי אפילו אם אומר שפחות אוהדים שלנו יוכלו להגיע.

 

חצי הגמר בחיפה, הגמר בירושלים.
Link to comment
Share on other sites

על סמך מה בדיוק הציניות על 'הגרלה' שבה בדוק נקבל את חיפה וב"ש את סכנין? יש לכם תלונות על משהו..? כי עד עכשיו קיבלנו את ראשל"צ וכפ"ס (במשחק כפול) אז אפשר להגיד שהדרך שלנו לחצי גמר היתה קלילה. שלא נדבר על זה שבעונה שעברה, להוציא את ק"ש (שגם אותה קיבלנו למפגש כפול שעבד לטובתנו), שיחקנו מול בית"ר ת"א/רמלה, הפועל אשקלון ואחי-נצרת. או בקיצור - להתלונן על הגרלות לרעתנו בגביע יהיה 'קצת' מביך.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.