Jump to content

סיכום הניצחון בדרבי חוץ אחריי צפייה בש.ח | ניצחון קשה אבל כל כך מתוק


Sawyer

Recommended Posts

זה מתחיל להראות כאילו אנחנו משחקים כל יומיים, אני נמצא בבלומפילד יותר מהבית. אבל הפעם זה לא היה סתם משחק, פאקינג דרבי. הדבר הכי אמוציונלי שאפשר לקבל בליגה הזאת.

כל השבוע האחרון ככל שעברו הדקות הלכה וגדלה אצלי ההרגשה הרעה והחשש מהדרבי הזה, עד לשריקת הפתיחת כבר הייתי פקעת עצבים. יוקה העלה הרכב לא רע לדעתי, קלאסי ובהתחשב בפציעות, אופטימלי.

היריבה היא אמנם הפועל ת"א היריבה המרה, אבל היא כבר מזמן לא אותה הפועל שפחדנו ממנה, זאת הפועל שמקבלת 4 ולא רק מאיתנו. יריבה שגם בחוץ חייבים לנצח, וזה עוד לפני שמשקללים את זה שזה דרבי.

 

המשחק נפתח עם לחץ של הצהובים, כבר בדקה החמישית יכלנו לבוא על שכרנו כשתרגיל מתוכנן בכדור חופשי הגיע לזהבי שמ8 מטרים לא הצליח לייצר בעיטה ראויה לשער. דקה 11 הגיעה ההזדמנות השניה של הצהובים כשהרמת כדור של שפונגין לרחבה נקטפה באוויר ע"י זהבי בזינוק נהדר אבל הנגיחה עצמה הלכה סמוך לקורה מהצד הלא נכון שלה. ככל שהדקות חלפו השליטה הצהובה רק התבססה ובדקה 18 ריצה של זהבי עם הכדור עד לקו השש עשרה הסתיימה בבעיטה שטוחה שנקלטה ע"י חתוכה. דקה 21 הלחץ ממשיך, מהלך צרופים של ורמוט וזהבי מסתיים בנסיון הרמה של ורמוט שהלך לכיוון השער ופספס את המסגרת בסנטימטרים. דקה 24 פס רוחב טוב של ורמוט הגיע לזהבי שממצב שהוא בדכ רואה ממנו רק את הרשת בעט רע מאוד החוצה. דקה 31 גקם המארחים רצו להראות שהם הגיעו למגרש ואיבוד של טבח הוציא אותם למתפרצת שהסתיימה ב(אין) עבירה של טבח 20 מטר מהשער שספורי בעט לחומה ולקרן.

 

מחצית שניה נפתחה דווקא עם מצב של הפועל ש2 דקות מפתיחת המחצית שפינטילי היתל בשפונגין ומזווית קשה בעט כדור לא רע אבל ראייקו היה עירני וקלט אותו. מהר מאוד ההבלחה של הפועל נשכחה כשהשליטה עברה לצד הצהוב של העיר וההזדמנויות התחילו להגיע, דקה 61 מסירה של ורמוט לזהבי שמתנהל עם הכדור בצד ימין, מרים את הראש ומוסר מסירה גאוני מאחורי קו ההגנה לדור פרץ שפנוי לגמריי מ9 מטר בועט ברשלנות החוצה, החמצה מזעזעת. דקה 70 זאת שוב מכבי הפעם עם שפונגין שמרים כדור שזהבי מצליח להשתלט עליו עם הגב ולהוריד לריקן שמוריד מפצצה בנגיעה מ16 מטר שחולפת כחצי מטר מעל המשקוף של חתוכה. הדקות חלפו והלחץ הצהוב רק הלך וגבר, דקה 78 כדור טוב של מיטרוביץ' לרחבה הגיע לדור פרץ שמקרוב לא מצליח לייצר בעיטה והכדור שלו מתגלגל מ6 מטר לרידיים של חתוכה, מהצד השני נסיון מתפרצת אדומה ונדירה עם כדור ארוך לבומבה שמזווית בלתי אפשרית בועט לשמיים. דקה 83 ראייקוביץ' מסבך את מיטרוביץ' שעוצר ברשלנות ומאבד לניר לקס שממהר לבעוט ושולט כדור רע ורחוק מהשער. דקה 87 קרן למכבי ת"א, מיטרוביץ' ניגש ומרים את הכדור לקרלוס שמזווית בלתי אפשרית נוגח חזק וקשתי מעל חתוכה והיישר לרשת, 1-0 מכבי ת"א. בדקות שנותרו עד השריקה האדומים חיפשו את השער אבל אפילו לא הצליחו להתקרב עד שאדלר שרק את השריקה האחרונה ופתח את החגיגות הצהובות.

 

 

 

שופט: רע- (פשוט כל שריקה הפוכה, זיין אותנו בטירוף, צהובים הפוכים, להם כן לנו לא, פנטילי ורייכרט היו צריכים לקבל אדום, או לפחות אחד מהם. מליוני פאולים לא נכונים. פשוט עשה כל מה שאפשר נגדנו. הפועל לא נתנו לו מספיק חומר)

 

אז מה היה לנו?

משחק חלש של שתי הקבוצות, שליטה צהובה ברורה אל מול העליבות של האדומים. אבל מעט מאוד מצבים ולא תצוגה שמצפים מהאלופה.

ככה או ככה בדרבי רק דבר אחד חשוב, הניצחון. אז הלילה חוגגים!

 

 

שחקנים:

ראייקו - לא הזדקק לעבודה כמעט בכלל מול הפועל החלשה, עשה טעות גדולה במסירה למיטרו, חוצמזה, לא יכול לחכות שיהיה אדיר כבר.

ריקן - לא מגן, יכול לשחק מגן רק או ב3-5-2 (חצי מגן) או מול כפ"ס בבית. רץ הרבה, חילץ הרבה, אבל גם איבד יותר מדי, חורר קצת ולא נתן את האימפקט ההתקפי שדרוש כשאתה לוקה ככה הגנתית.

קרלוס - ניצח לנו את הדרבי, Enough said.

טיבי - הבלם הטוב בליגה, ניקה איומים של הפועל בפעמים הבודדות שהם הגיעו אליהם,

שפונגין - משחק לא רע של יובל, הצטרפות יפה, כדורים לא מספיק מדוייקים אבל לפחות באזור רובם, חזק יחסית בהגנה, מפתיע לטובה גם העונה.

אלברמן - הכי טוב במכבי אחרי זהבי העונה, ככ הרבה קלאסה, מציל את מכבי ככ הרבה פעמים ברציות אמוק אחורה, סלע באמצע, חוטף, מתקדם, מוסר. מדהים. שלא יגמר לעולם.

פרץ - הייתי כותב שהיה לו משחק לא רע, פחות הגנה יותר התקפה בלה בלה, אבל ההחמצה שלו? ואז ההזדמנות השניה? אסור לקרות בדרבי! אסור דור!!

מיטרו - הבישול שלו לא אומר כלום, היו לו איזה כדור וחצי נחמדים במשחק אבל שם זה נגמר. הגנה חלשה (אם כי קיימת), לא מאיים על השער, פשוט לא התפוקה שמצפים אליה מזר.

ורמוט - היתרונות שלו באים בכל משחק עם השמירה על הכדור, הדריבל הנהדר, הטאץ' במסירה. אבל זה עדיין, חסר תכלס. איפה הפעולה זאת שמביאה תגול, הבישול המדהים, הבעיטה לשער? חייב לתת תפוקה.

טבח - לא עשה יותר מדי, זה לא היה משחק בשבילו. לפחות ניסה לרדת וחיפה כמה פעמים שהיה צריך. מצפה ממנו לתת לפחות מהלך אחד מסוכן מול כזאת קבוצה.

זהבי - הטוב בהיסטוריה, הכדור לדור פרץ פשוט מראה שהוא בקלאס מעל כל מה שיש כאן. אהבת חיי.

 

 

פיקנטריה:

- הפועל עם שני שוערים על הספסל

- ראייקו שומר על רשת נקייה ביומולדת

- חציצה גדולה והזויה בין 13 ל11.

- החולצות של הפועל, פסים לאורך אדום לבן.

- אבוקות של מכבי בפתיחת המשחק (אחת בדשא אחת ביציע)

- הפוגו של השחקנים בסיום

- הקטע שהשחקנים עושים כאילו הם הולכים ואז חוזרים. אדיר!

- האוהדים בשער 8, החגיגה בגול, הפריצה פנימה! מרגש.

 

 

קהל:

ללא ספק אחת מתצוגות הנפל של הקהל שלנו בדרבים בשנים האחרונות. זה קהל חוץ בדרבי? ממש לא.

יש עייפות כללית, של כל מחלקה וכל קטגוריה. כולם גמורים. אנחנו מנסים, קצת שרים שקצת קופצים, אבל פשוט לא בכיוון. הפועל נתנו פה נוקאאוט מפחיד.

אפילו האבוקות לא הצליחו להעיר אותנו לפתיחה המטורפת שהם אמורות להביא.

 

בכל מקרה,

יום רביעי חוזרים לסיוט הדרך לסמי עופר, לא חוזרים בלי גול. מבטיח.

 

לילה טוב אחריי עוד דרבי צהוב!

Link to comment
Share on other sites

אם כבר התחלת לדבר על הקהל:

חייב לציין כמה אוהדים זבל יש לנו, היה אחד מאחוריי שפשוט לא הפסיק לקלל את השחקנים והמאמן כל המשחק וכולו בעצבים, בערך כמה דקות לפני הגול כבר התפוצצתי עליו ודפקתי לו "בחייאת רבאק כל המשחק אתה רק מקלל, תרגיע טיפה" (יכול להיות שהייתי טיפה יותר אגרסיבי, לא זוכר בדיוק אבל זה פלוס-מינוס מה שאמרתי), והבחור פשוט הפסיק לקלל.

מסקנה: אם אתם רואים בני זונות במגרש תעירו להם, תנסו להעיר אותם ולהסביר להם שעם קללות שום דבר לא יצליח, יכול להיות שכשאנשים רואים אותי אז וואלה הם בחיים לא יתחילו לזיין את השכל אבל אני מאמין שאף אחד לא ירביץ לכם כי ביקשתם ממנו לעודד.

Link to comment
Share on other sites

לא מאמין שכתבת כל כך הרבה על כלום ושום דבר בתקציר המשחק

באתר של הפועל יהיה כתוב "הדרבי נפתח לעיניי 12,000 צופים, ותוצאת הסיום היא 1-0 למכ'."

וזה יהיה סיקור אובייקטיבי

 

*הבעיטה בדקה 47 של הפועל הייתה של בומבה אני חושב

Link to comment
Share on other sites

משחק לא טוב של השחקנים ויותר מזה - של המאמן.

לא אהבתי את המערך, לא את ההרכב ולא את החילופים. ריקן לא מגן ולא שחקן כנף. הגיע הזמן שישחק בעמדה שלו, בטח עכשיו כשנוסא פצוע ודור את מיטרו לא יותר מבינוניים (לפחות בשלב הזה, במקרה של דור).

מיכה חייב לשחק יותר, לא הגיוני שבן בסט לפניו ברוטציה.

אלברמן - מדהים. מצחיק לחשוב שבקיץ רצו פה לשלוח אותו לספסל.

Link to comment
Share on other sites

מיטרוביץ למרות הקרן המוצלחת כמעט איבד לנו את המשחק עם איבוד אופייני.

השלישייה באמצע כל כך לא אפקטיבית.

מאשים יותר את ראיקוביץ' במקרה הזה, בדיוק כמו שהאשמתי את פאבלו על אותם דברים בדיוק - מסירה לשחקן עם הגב למשחק כשיש שחקנים של היריבה קרובים אליו

במקרה הטוב הוא מחזיר לשוער שמעיף קדימה, במקרה הרע זה יכול להיגמר בגול. למה לא פשוט לבעוט מראש קדימה אם היריבה לוחצת על ההגנה ואין אפשרות לכדור קצר?

Link to comment
Share on other sites

מאשים יותר את ראיקוביץ' במקרה הזה, בדיוק כמו שהאשמתי את פאבלו על אותם דברים בדיוק - מסירה לשחקן עם הגב למשחק כשיש שחקנים של היריבה קרובים אליו

במקרה הטוב הוא מחזיר לשוער שמעיף קדימה, במקרה הרע זה יכול להיגמר בגול. למה לא פשוט לבעוט מראש קדימה אם היריבה לוחצת על ההגנה ואין אפשרות לכדור קצר?

אני חושב שבמקרה הזה מיטרו אשם, הוא סימן לראיקו למסור מהר ולא קלט שיש שחקן מאחוריו .

Link to comment
Share on other sites

זה שהוא סימן לו לא אומר שראייקוביץ' היה צריך לעשות את זה - לשוער יש את התמונה המלאה במצב כזה והוא צריך לפעול בצורה שקולה יותר, במיוחד כשהמטרה היא השחקן הכי לחיץ שלנו.

Link to comment
Share on other sites

בסופו של דבר מיטרו לא השתלט על הכדור נכון ולכן האשמה היא שלו.

משחק נורא ואיום שלנו ביחס לרמה שאנחנו רגילים אליה, אבל למי אכפת? ניצחנו בדרבי!!!

החיסרון בחלוץ סטייל פריצה מאוד מאוד מורגש, מקווה שיגיע הרכש הנדרש בינואר. לא רק בעמדה הזו, אבל זו כרגע העמדה הכי נדרשת לחיזוק.

Link to comment
Share on other sites

הקישור של מכבי חלש מאוד

זה ךא הקישור של השנים האחרונות

דור פרץ עוד בוסרי

מיטרוביץ נחלש ממשחק למשחק

ואלברמן נשחק כבר מהעומס

הגיע הזמן לשלומי אזולאי

Link to comment
Share on other sites

ניקולה נראה רע כבר תקופה,

הגיע הזמן להיפרד ממנו.

אם ראדי שוחרר, אז ניקולה היה צריך להשתחרר לפניו.

שלומי אזולאי בדקות מול בית״ר נראה יותר טוב, הגיע הזמן להריץ אותו יחד עם אלברמן ופרץ/איגיבור שיחזור.

Link to comment
Share on other sites

צריך להתכונן ללפחות 2 משחקים בנתניה אני רק מקווה שזה לא יפגע בנו

לגבי הקהל אנחנו חרא רוב העונה זה לא חדש, אבת במשחק כזה שהרבה מקבלים כרטיס בקומבינות אני לא מצפה שיהיה עידוד

 

Sent from my GT-I9500 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

אתה מגזים עם הקהל לדעתי.

בתור אחד שישב ב13 וראה את השער מהצד של הפועל,

מחצית ראשונה רדומה מאוד בגלל המשחק המשעמם. גם הקהל של הפועל היה רדום.

מחצית השניה היתה לפי דעתי מצוינת מבחינת עידוד. יש לציין שהדרבי הזה היה דרבי הרבה יותר לחוץ משאר הדרבים שהיו לנו עד עכשיו, וכשהקהל בלחץ לרוב זה פוגע בעידוד כי פשוט קשה לעודד.

 

בכל מקרה העיקר הנצחון ויאללה לפורטו

Link to comment
Share on other sites

עלינו היום בהרכב הזוי.

השליטה באמצע הייתה 60-40 להפועל, וזו קבוצה בלי קשרים ובלי אמצע. חתכו אותנו בהמון כדורים שבלי אלברמן חבל לנו על הזמן.

עלנו במערך הזה כי ההגנה קטסטרופה. וזו לדעתי גם הסיבה שלא היו חילופים עד דקה מאוחרת מאוד, פשוט החילוף היה כל כך מסוכן הגנתית.

 

דור פרץ - שחקן בית, בנוי מדהים, אבל לתת לו את חולצת ההרכב זו טעות. חלילה לא בגלל התקפה. מי שינתח אותו בזכוכית מגדלת ישים לב לטעויות שהוא עושה שרובן נובעות מרצון. חייב להיות יותר חכם, חייב ללמוד.

בן בסט- היחיד שהתחממם ברצינות כל המשחק. דיבר מהחוץ עם ראיקוביץ כל הזמן ועודד אותו, מאוד אהבתי את זה.

 

- הקהל בשער 8 ובמיוחד בשר 13 - לא פחות ממדהים. אבל העידוד שלנו היה חלש מאוד.

Link to comment
Share on other sites

אין מה להרחיב מקצועית על המשחק הזה - זה פשוט לא היה משחק כדורגל. הדבר היחיד שמנחם אותי הוא שאנחנו איכשהו צוברים נקודות ומצבו בטבלה טוב מאוד וזה הכי חשוב כרגע. את היכולת אפשר לשפר, את הנקודות אי אפשר להחזיר. אני מקווה מאוד שהשיא עוד לפנינו, כי אצל באר שבע נראה שהם בשיא כרגע וזה יפגע בהם בהמשך.

Link to comment
Share on other sites

פרץ היה רע מאוד

אחד המשחקים הכי גרועים של טבח המוח

אזולאי חייב להיות באנקר ליד אלברמן עד שנוסא חוזר, הקישור לא מייצר *כלום* וזה עוד מילא, כי כמות האיבודים נוראית

Link to comment
Share on other sites

שוב, סלחן מדי.

מיטרוביץ' התעלה על עצמו והיה רע מאד. דור פרץ צריך קצת ספסל.

אי אפשר שריקן ימשיך לשחק מגן, התקפית הוא לא קיים הגנתית הוא משחק באש.

יוקאנוביץ' עם ניהול משחק תמוה, חילופים מאוחרים ולא אפקטיביים...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.