Jump to content

אתר חדש ומועדון אוהדים מכבי First


oshri1992

Recommended Posts

אצלי גיימל אחד לא עבד וגיימל אחר עבד.

תנסו לפתוח אפילו סתם מייל חדש ואחר כך תעשו עידכון נתונים ותשנו למייל הרגיל שלכם.

Link to comment
Share on other sites

כבר יומיים שלא מצליח להכנס ולהירשם

ידוע למישהו אם בסינמה סיטי יש את החולצה עם יוניסף והכוכב של ליגת האלופות?

רציתי לחדש את עצמי לכבוד השנה החדשה והנסיעה ללונדון

Link to comment
Share on other sites

נראה לי שזה סתם לא יציב כרגע, יוצר עניין של מזל ופחות של כתובת ספציפית

לא חושב כי ניסיתי איזה 85959 פעמיים אם הגיימל הרגיל וכל הזמן רשם שיש בעיה.

ניסיתי פעם אחת בגיימל אחר וזה נתן ושלח מייל במהירות .

Link to comment
Share on other sites

ניסיתי להירשם עם הג'ימייל שלי, לא עבד.

הורדתי את הנקודה בכתובת שלי (bla.bla@gmail.com -> blabla@gmail.com) ועבד.

 

בשני המקרים זה מגיע לאותה תיבה שלכם, אז אפשר לעשות.

Link to comment
Share on other sites

האתר די מקרטע לי, אבל הם השאירו את האפשרות לראות לוחות משחקים משנים אחורה? תוצאות נגיד מ76-77? סיקורי משחקים?

 

Sent from my C6603 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

את הכחולה, אז יכול להיות עם הלבנה ספציפית פשוט יש בעיות...

כבר חודש יש איתה בעיות זה לא הגיוני, דיברתי אתמול עם קשרי אוהדים אמרו שיחזרו אליי

Link to comment
Share on other sites

לא חושב כי ניסיתי איזה 85959 פעמיים אם הגיימל הרגיל וכל הזמן רשם שיש בעיה.

ניסיתי פעם אחת בגיימל אחר וזה נתן ושלח מייל במהירות .

הבעיה היתה שהוא אמר שהכתובת לא חוקית?
Link to comment
Share on other sites

כבר חודש יש איתה בעיות זה לא הגיוני, דיברתי אתמול עם קשרי אוהדים אמרו שיחזרו אליי

הייתי לפני שלושה שבועות בסינמה סיטי, ממה שהבנתי מהם שהיה ביקוש עצום לחולצות הכחולות והלבנות יותר ממה שציפו

ואזלו להם מהמלאי, זה גם למה הזמנתי לבסוף מהאינטרנט.

 

ניסית להזמין מהאינטרנט פשוט וזהו? בלי לדבר איתם בטלפון?

Link to comment
Share on other sites

הייתי לפני שלושה שבועות בסינמה סיטי, ממה שהבנתי מהם שהיה ביקוש עצום לחולצות הכחולות והלבנות יותר ממה שציפו

ואזלו להם מהמלאי, זה גם למה הזמנתי לבסוף מהאינטרנט.

 

ניסית להזמין מהאינטרנט פשוט וזהו? בלי לדבר איתם בטלפון?

גם באינטרנט כתוב שאזל מהמלאי, בגלל זה התקשרתי אליהם לשאול מה נסגר, חודש לוקח להם להביא סחורה חדשה? ואם הם רואים שהחולצה הספציפית הזאת מבוקשת ונחטפת מהחנויות למה לא לתת קדימות למנויים? למה אני כמנוי שמוציא אלפי שקלים בחודש גם על טיסה לחו"ל למשחק נגד צ'לסי צריך להיזדיין ולטוס בלי חולצה בזמן שטרמפיסט שעושה טובה בא למשחק פעם ב10 שנים יכול לקנות לפני כשהוא מגרבץ ורואה את המשחק מהכורסא בבית?

Link to comment
Share on other sites

גם באינטרנט כתוב שאזל מהמלאי, בגלל זה התקשרתי אליהם לשאול מה נסגר, חודש לוקח להם להביא סחורה חדשה? ואם הם רואים שהחולצה הספציפית הזאת מבוקשת ונחטפת מהחנויות למה לא לתת קדימות למנויים? למה אני כמנוי שמוציא אלפי שקלים בחודש גם על טיסה לחו"ל למשחק נגד צ'לסי צריך להיזדיין ולטוס בלי חולצה בזמן שטרמפיסט שעושה טובה בא למשחק פעם ב10 שנים יכול לקנות לפני כשהוא מגרבץ ורואה את המשחק מהכורסא בבית?

נראה לי שנסחפת קצת עם רעיון הקדימות למנויים. לא כל מוצר של מכבי היא צריכה לתת קדימות למנויים
Link to comment
Share on other sites

נראה לי שנסחפת קצת עם רעיון הקדימות למנויים. לא כל מוצר של מכבי היא צריכה לתת קדימות למנויים

אם אני כמנוי מחכה חודש בשביל לקנות חולצה ועדיין לא מצליח אז כנראה שיש פה בעיה כלשהי, והיחס שאני מקבל ממכבי עם התשובות שלהם מזלזל מאוד.

Link to comment
Share on other sites

אם אני כמנוי מחכה חודש בשביל לקנות חולצה ועדיין לא מצליח אז כנראה שיש פה בעיה כלשהי, והיחס שאני מקבל ממכבי עם התשובות שלהם מזלזל מאוד.

אין ספק שזה מוכיח שיש בעיה וצריכים להתקדם עוד בכיוון הזה. אבל קדימות למנויים? בחיאת.

מכבי צריכה להתייחס כמו שצריך לכל הלקוחות שלה, מנויים ולקוחות מזדמנים

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

אין ספק שזה מוכיח שיש בעיה וצריכים להתקדם עוד בכיוון הזה. אבל קדימות למנויים? בחיאת.

מכבי צריכה להתייחס כמו שצריך לכל הלקוחות שלה, מנויים ולקוחות מזדמנים

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

אז שתתחיל להתייחס בכבוד לכולם כולל המנויים, אני מקבל מהם יחס של לקוח מזדמן והם מנפנפים אותי כאילו כלום, אם הייתי מקבל מהם תשובה ראויה הייתי מקבל את זה, אבל ברגע שאני מגיע לחנות שלהם מספר פעמים ואומרים לי תחזור שבוע הבא יהיה במלאי וכשאני חוזר לחנות עוד פעם והם אומרים שאין אז כן זה בושה ויחס שלא צריך לקבל.

Link to comment
Share on other sites

אז שתתחיל להתייחס בכבוד לכולם כולל המנויים, אני מקבל מהם יחס של לקוח מזדמן והם מנפנפים אותי כאילו כלום, אם הייתי מקבל מהם תשובה ראויה הייתי מקבל את זה, אבל ברגע שאני מגיע לחנות שלהם מספר פעמים ואומרים לי תחזור שבוע הבא יהיה במלאי וכשאני חוזר לחנות עוד פעם והם אומרים שאין אז כן זה בושה ויחס שלא צריך לקבל.

אני מסכים איתך שהם צריכים לתת לך יחס אחר, אבל לא בגלל שאתה מנוי בגלל שאתה לקוח.

ובכלל לא צריך להגיע למצב שאין מוצרים זמן כה רב

Link to comment
Share on other sites

אני מסכים איתך שהם צריכים לתת לך יחס אחר, אבל לא בגלל שאתה מנוי בגלל שאתה לקוח.

ובכלל לא צריך להגיע למצב שאין מוצרים זמן כה רב

יופי אז אם באמת חשוב להם הלקוחות שיחזרו אליי ויתנו לי פתרון לבעיה.
Link to comment
Share on other sites

יופי אז אם באמת חשוב להם הלקוחות שיחזרו אליי ויתנו לי פתרון לבעיה.

אנחנו קצת טוחנים מים, כי אתה צודק שהם צריכים לתת לך פתרון ויחס טוב יותר. אני רק טוען שזה לא בגלל שאתה מנוי אלא כי אתה לקוח.

והרעיון לתת קדימות למנויים גם בהקשר של החנות הוא מגוחך בעיני.

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

אנחנו קצת טוחנים מים, כי אתה צודק שהם צריכים לתת לך פתרון ויחס טוב יותר. אני רק טוען שזה לא בגלל שאתה מנוי אלא כי אתה לקוח.

והרעיון לתת קדימות למנויים גם בהקשר של החנות הוא מגוחך בעיני.

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

זה שאני מנוי אומר שאני צריך לקבל יחס עוד יותר מועדף אם לא מהם אז מקשרי לקוחות, ומגיע לי אחרי המתנה של חודש לקנות ראשון ולקבל עדיפות מטרמפיסט שיגיע לחנות וירצה לקנות לפניי.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.