Jump to content

המדריך השלם לסטמפורד ברידג'


Recommended Posts

שלום לכולם,

מעבר להיותי אוהדי מכבי אני גם אוהד צ'לסי שנים רבות. ביקרתי לא מעט פעמים בסטמפורד ברידג' ולכן אכין פוסט מסודר שיכיל את כל מה שצריך לדעת.

 

דרכי הגעה:

הסמפורד ברידג' ממוקם במרחק יריקה מתחנת הרכבת התחתית Fulham Road. בגדול, צריך להגיע לתחנת Earl's Court (במסלול הירוק) ולאחר מכן להמשיך עם הרכבת לשם 2 תחנות עד שמגיעים ל-Fulham Road. שימו לב: ישנם 2 מסלולים ירוקים!!!!! בתחנת Earl's Court. אל תבלבלו ובטעות תמשיכו לעבר תחנת West Kensigton שבכלל מובילה לאיזור מערב לונדון.

 

הגעה למסלול הירוק: מרבית האנשים כאן הולכים להשכיר חדרים במלונות במרכז לונדון. תחנות הרכבת התחתית הממוקמות באיזור מרכז לונדון הן בקו הכחול כהה, תחנות King's Road ובעיקר בעיקר Russle Square,וכמובן כל התחנות הבאות שניתן למצוא לפני או אחרי התחנות שציינתי לאורך הקו הכחול כהה. אני השכרתי בכל הפעמים חדר במלון שנמצא במרחק של סמטה מתחנת הרכבת התחתית Russle Square, ו-10 דקות נסיעה מהביג בן, London Eye's, ובמרחק 20 דקות הליכה מ-King's Road. אז מה תצטרכו לעשות? חפשו את תחנת הרכבת שקרובה למלון שבו אתם נמצאים, והתאימו את דרכי ההגעה שלכם למסלול הירוק, שדרך ההגעה העיקרית אליו היא דרך המסלול הכחול.

 

הגעה מה-Russle Square ל-Fulham Road, כולל החלפת רכבת באמצע, לקחה לי באיזור ה-30-40 דקות. הסיכוי שתתבלבלו נמוך כמובן, כי לא רק אתם אלא גם עוד כמעט 40 אלף איש הולכים לעשות את הדרך לשם, אז יהיה קשה להתבלבל. אפשר להיעזר במקומיים, הם מאוד נחמדים. צריך רק להיזהר ממוסלמים, אבל מעבר לזה לונדון לא מאיימת בכלל.

 

מפת הרכבת התחתית של לונדון:

https://tfl.gov.uk/cdn/static/cms/documents/standard-tube-map.pdf

 

ניתן למצוא דרכי הגעה נוספים באתר הרשמי של צ'לסי (אוטובוסים וכ'ו), אבל זו הדרך העיקרית:

http://www.chelseafc.com/the-club/about-chelsea-football-club/getting-to-stamford-bridge.html

 

תחנת Fulham Road:

מהרגע שיצאתם לתחנה, קחו שמאלה והמשיכו מרחק של דקה הליכה אל עבר הסטמפורד ברידג'. מדובר ביחסית איזור צפוף (ועשיר) של לונדון, אפשר להגדיר אותו כמערב לונדון. לא יצא לי להיות שם יותר מידי ולהסתובב, ככה שאין שם איזור קניות או פאבים, לפי מה שידוע לי.

 

האצטדיון ומחירי הכרטיסים:

הסטמפורד ברידג' הוא אצטדיון מאוד ביתי עם אקוסטיקה מצוינת. רואים טוב מאוד מכל זווית במגרש. הקהל של מכבי ימוקם בחצי השני של יציע ה-Shed End, כאשר הקצאת הכרטיסים תהיה באיזור ה3500+-. מחיר כרטיס לשלב הבתים של ליגת האלופות ליציע של צ'לסי ושל מכבי (הייתי Membership במשך כמה שנים טובות) עומדים על 35 ליש"ט לכרטיס (ככה שתדעו יפה מאוד אם מספסרים אתכם או לא), כשאין כרטיסי נוער, והמחיר אחיד לכל מקום באצטדיון (שהוא לא VIP כמובן). כרטיסים לאוהדי צ'לסי (במידה ולא הצלחתם להשיג כרטיסים ליציע של מכבי) שהם מנויים בעלי מספר רב של נקודות נאמנות יצאו למכירה ב-1.9, וימשיכו להיות מופרשים כרטיסים במהלך הימים שלאחר מכן בשבוע הבא כמתואר בתמונה הזו:

http://up415.siz.co.il/up1/zhjzlznahmny.jpg

 

למתעניינים קצת יותר בהיסטוריה של צ'לסי, ניתן לעשות סיור באצטדיון + מוזיאון שעלותו הכוללת היא 18 ליש"ט לאדם בוגר. הסיור במוזיאון נותן גם אפשרות להצטלם עם גביע ליגת האלופות שצ'לסי לקחה ב-2012 במינכן.

 

הסיור בתוך האצטדיון הוא חובה לדעתי. עשיתי אותו בקיץ 2011 והמדריכים שם יודעים להעביר את הסיור בצורה מצחיקה ומהנה. לא מדובר כמובן בקאמפ נואו או בסנטיאגו ברנבאו, אלא במשהו יותר קטן, אבל מאוד מאוד ביתי. הסטמפורד ברידג' צפוי להיסגר בעונה הקרובה למשך 3 שנות שיפוצים שבהם הוא יהרס לגמרי ויבנה מחדש כאצטדיון של 60 אלף צופים. צ'לסי תעבור לשחק בפרק זמן הזה באצטדיון וומבלי.

Link to comment
Share on other sites

אין שם כל כך פאבים ברחוב, אבל כן יש אחד די של תיירים ב״קניון״ הזה שבתחנה (בפעם הקודמת שהייתי שם ביקשו כרטיס כניסה למשחק בשביל להיכנס). בכלל האיזור שם די מת.

Link to comment
Share on other sites

אין שם כל כך פאבים ברחוב, אבל כן יש אחד די של תיירים ב״קניון״ הזה שבתחנה (בפעם הקודמת שהייתי שם ביקשו כרטיס כניסה למשחק בשביל להיכנס). בכלל האיזור שם די מת.

 

ברחוב שמוביל לאיצטדיון יש פאב בכל פינה. בימי משחק כל הרחוב הוא פאב אחד גדול.

 

טיפ חשוב הוא שאסור לשתות מחוץ לפאב. קנס של 500 פאונד לפי מה שאני זוכר.

Link to comment
Share on other sites

כל הכבוד, רק דבר אחד - על מה ולמה, אלוהים שישמור, אתה אוהד את הקבוצה הזאת?

יש הרבה מאוד סיבות, אבל בגדול: צבע, העיר, אברם גרנט, רומן אברמוביץ', וכשהתעמקתי וגיליתי את ג'ון וטרי ופרנק למפארד כבר נקשרתי.

Link to comment
Share on other sites

דרך איפה קניתם כרטיסים?


הסתכלתי על האתר ticketbis ושמה אין אופציה לבחור סקטור ספציפי. הכוונה שאני מקבל אופציה לבחור נגיד את כל החלק המסומן בירוק "shortside lower tire".


איך אני יכול לבחור רק את החלק שבו יושבים אוהדי מכבי?


http://www.ticketbis...tickets/ev85772


Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.