Jump to content

שלמה! יש לך ד"ש מניוקאסל....


BODIROGA10

Recommended Posts

האמת שעניין הזמנים מעלה פה ספק

לא סביר ששליימה יושב בשידור עם טלפון ביד ובודק כל הודעה מיד כשהיא מתקבלת. מצד שני גם יכול להיות שהמשחק יצא לדרך ב- 20:55. לא יודע למה להאמין.

בתור אחד שמעדכן את המשחק , המשחק ייצא בוודאות בשתי דקות איחור
Link to comment
Share on other sites

גיל שלי מדה באזר פרסם טור דעה בנוגע לסיפור עם שלמה שרף (אבל מה שיותר חשוב זה שבתחתית יש עצומה שנפתחה ואולי שווה שתשקיעו שנייה כדי לחתום:

 

אני חייב לצאת מהארון, אני התבוננתי ביום שבת במשחק הכדורגל בין מכבי תל אביב לקרית שמונה, ואפילו שכחתי להפעיל את כפתור המיוט בטלוויזיה למשך כ20 דקות. בעשרים דקות אלה הספקתי לשמוע את שלמה שרף קובע קביעות נחרצות בקשר ליכולות המפוקפקות של מאמן מכבי תל אביב, מכריע על פנדל שלא היה, מתווכח עם יונתן כהן כאשר זה מנסה להעמיד אותו על טעותו, בקיצור עושה הכל חוץ מלהאיר ולו מהלך אחד שהתרחש על המגרש.

*

ערוץ ספורט 5 מניח שכל מי שצופה בכדורגל ישראלי הוא אדיוט בהגדרה, על כן הוא מתיחס אלינו בהתאם. משום מה, כאשר מדובר בכדורגל איכותי מאוסטריה, שלמה שרף לא מכהן כפרשן. אני גם לא זוכר אותו מלווה את משחקי ליגת האלופות לדוגמה, או את משחקי הליגה הספרדית. כלומר, ספורט 5 לא מניחים שהגדולה של שרף היא בהבנת כדורגל.

איפה נמצאים היתרונות היחסיים שלו בכדורגל הישראלי? האינטרסים שלו בטוברוק? הקשרים שלו עם טביב?

*

הגיע הזמן שאנחנו נשיב מלחמה שערה. אולי פרנסי ספורט 5 מניחים שכל אוהבי הכדורגל הישראלי (או נכון יותר אוהדי הקבוצות בכדורגל הישראלי העוקבים אחרי משחקי כדורגל הנערכים בישראל) הם אנשים ניאנדרטליים, משוללי קשר עם העולם החיצון, אשר אינם נעזרים בעזרים משוכללים כמחשב, סמארטפון, וכיוצא באלה.

אך יש לנו כח למאבק צרכני אמיתי. אנחנו כולנו יכולים למחוק את אפליקציית ספורט 5 מהטלפון שלנו (כלומר אלו שממש התקינו אפליקציה זו בטלפון שלהם). אנחנו יכולים לא לצפות במשחקי הכדורגל שספורט 5 משדר (במילא זה לא הרבה), אנחנו יכולים לא לבקר באתר האינטרנט של ספורט 5, עד שאנשי הערוץ יבינו שאנחנו לא אוהבים שמתיחסים אלינו כאל מטומטמים.

אני כבר התחלתי, האם תצטרפו?

*

אשמח אם כל מי שמסכים איתי יצטרף ליוזמה המבורכת של העצומה הבאה

http://www.atzuma.co.il/cls

Link to comment
Share on other sites

לאט לאט ככל שעובר הזמן ונזכרים בכל מיני שטויות שחבר'ה מהפורום עשו, בונ'אה זה פורום של אנשים מניאקים רצח חחחחח

בגדול הקטע בפורום הזה שלמרות שהוא פורום של אוהדי כדורגל הוא נותן מענה לכל דבר בחיים בערך.

ובסוך אומרים שאוהדי הפועל זה האינטלקטואלים.

Link to comment
Share on other sites

באמת שאני מתקשה לספור את מספר הפעמים שהייתי מעורב (ישירות או מאחורי הקלעים) בלהפיל את התקשורת.

זה ענק.

 

חבל שאין לי תיקייה עם תיעוד של הכל. אבל הדברים שעשינו, אגדה.

פורום ענק.

Link to comment
Share on other sites

באמת שאני מתקשה לספור את מספר הפעמים שהייתי מעורב (ישירות או מאחורי הקלעים) בלהפיל את התקשורת.

זה ענק.

 

חבל שאין לי תיקייה עם תיעוד של הכל. אבל הדברים שעשינו, אגדה.

פורום ענק.

העיקר תיקיה לתיוקים של רביד יש לך

Link to comment
Share on other sites

בדיוק הם העלו כתבה לאתר שלהם:

תקציב מכבי ת"א: 125 מיליון שקל; מכבי חיפה עם 84 מיליון שקל רגע לפני פתיחת עונת 2015/16 של ליגת העל בכדורגל בשבת הקרובה - חשיפת התקציבים של המועדונים הבכירים - כולל השיא החדש של הפועל ב"ש

גם בעונת 2015/16, שתצא לדרך באופן רשמי בשבת הקרובה עם מחזור הפתיחה של ליגת העל בכדורגל - מכבי ת"א של מיטש גולדהאר תעמיד את התקציב (הוצאות) הגבוה ביותר מבין 14 המועדונים, בפער ניכר וזו השנה השישית ברציפות: הפעם יעמוד תקציבה של הטרבליסטית על כ-125 מיליון שקל. כך עולה מבדיקת "גלובס".

ב-2009/10, שנתו הראשונה של טייקון הקניונים הקנדי בכדורגל הישראלי - עמד התקציב של הצהובים על 41.5 מיליון שקל "בלבד". אך כבר בעונה שלאחר מכן, עם פרויקט "גלאקטיקוס" נוצץ שכלל החתמה של שחקנים כגון ברק יצחקי, רוברטו קולאוטי, אלירן עטר, יואב זיו, גל אלברמן והאריס מדוניאנין - זינק התקציב לכ-95 מיליון שקל, ומאז הוא באופן תמידי היקר ביותר בליגת העל.

יש לציין כי עדיין מדובר על תקציב נמוך יותר מזה שהעמיד בשעתו ארקדי גאידמק בימי השיא שלו בבית"ר ירושלים (193 מיליון שקל ב-2006/07, 167 מיליון שקל ב-2007/08 ו-163 מיליון ב-2008/09). תקציבים אלו נחשבים עד היום לגבוהים ביותר בתולדות הספורט הישראלי, לכל הקבוצות בכל הענפים.

כרגיל, טייקון נוסף שימשיך להכניס את היד עמוק לכיס על מנת להחזיק קבוצת כדורגל בליגת העל - הוא יעקב שחר, בעלי מכבי חיפה מאז תחילת שנות ה-90: תקציבם המוערך של הירוקים לעונת 2015/16 הוא 84 מיליון שקל.

יש לציין כי הסכומים הנקובים כאן הם משוערים - ועוד עשויים לרדת, אך בעיקר לעלות - בהתאם למשתנים: עלויות שיטור ואבטחה שעדיין לא ידועות, מכירות או רכישות של שחקנים שטרם נסגרו, שינויים בגובה ההכנסות ממכירת כרטיסים, קנסות בבית הדין, וכו'. אך אלו הם למעשה התקציבים שאיתם "יוצאים לדרך" ופותחים את העונה.

מה לגבי הקבוצות הבכירות האחרות בכדורגל הישראלי? הפרויקט של אלונה ברקת בהפועל ב"ש ממשיך לצבור תאוצה, כאשר הפעם, בעונה בה נכנסת הקבוצה לאצטדיונה החדש טוטו-טרנר, יעמוד התקציב על שיא כל הזמנים, בסך 49 מיליון שקל. כזכור, לב"ש הצטרפו הקיץ שורת שחקני רכש - בין היתר חלוץ הנבחרת בן שהר, קשר מכבי ת"א מאהרן ראדי, בלמה המבטיח של עירוני קרית שמונה שיר צדק, ושחקן הכנף של הפועל רעננה טוני נוואקמה, מהזרים הבולטים בליגה בשנה החולפת.

בחסות הבעלים החדש של הפועל ת"א אמיר כבירי, שביצע מהפכה מקצועית הכללה את החלפת כל סגל השחקנים ושינויים גם בכל הגזרות הניהוליות - צפוי לעמוד העונה תקציב המועדון על כ-43 מיליון שקל. בסכום זה נכללת בין היתר רכישתו של בן רייכרט מהיריבה העירונית מכבי ת"א.

בית"ר ירושלים של אלי טביב במקום החמישי בליגה, עם תקציב משוער של כ-29 מיליון שקל; קרית שמונה של איזי שרצקי, שזכתה בשבת האחרונה בתואר הראשון של העונה (אלוף האלופים) ומגיעה בשנים האחרונות באופן קבוע להישגים בצמרת הכדורגל הישראלי - תעמיד תקציב של כ-22.5 מיליון שקל.

קישור לכתבה:

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001061788#fromelement=hp_morearticles

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.