Jump to content

נושא מלפפונים כדוריד


מנג'ר יונייטד

Recommended Posts

בקיצור - נובאק שוב חוזר.

 

אנו שמחים להודיע על החזרתו לקבוצה של נובאק בוסקוביץ' (1.96, 85 ק') בן ה-26.

בוסקוביץ' גדל בסרבנקה - סרביה , הגיע לראשונה למכבי תל אביב לפני 5 שנים והשתתף עם הקבוצה פעמיים ב-צ'לנג' קאפ, וכבש 62 שערים. בעונתו השנייה במועדון אף סיים ככובש המצטיין.

לאחר מכן עבר נובאק לסימוס קופר הסלובנית, ובעונה שלאחר מכן חזר לארץ משופשף יותר וזכה עם מכבי תל אביב באליפות, כשלפני כן נפצע במהלך סדרת הגמר בגיד אכילס וגמר את העונה.

השנה השתקם בוסקוביץ' ושיחק בקבוצת טטבניה מהונגריה, עמה שיחק בגביע ה-EHF.

בוסקוביץ' בחר לחתום במכבי 'קסטרו' תל אביב למרות שהחזיק במספר הצעות מאירופה, והמועדון מאחל לו הצלחה, בתקווה שנצעד יחדיו להישגים בעונה הקרובה.

 

ועוד כתבה -

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4652382,00.html

בוטוליה כנראה ימשיך, שיקלושי אולי, מנסים להחזיר את תום מטלון (שפרש בסיום עונת האליפות), ויש משא ומתן עם כמה ישראלים נוספים.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

מספר עדכונים מהפייסבוק של מכבי:

תום מטלון וגיל פומרנץ חוזרים למכבי, יוסי אפו (פיבוט אס"א והנבחרת) הצטרף גם כן. סשה בזברחני שוב פרש ואלדר שיקלושי חזר למכבי ראשון וחתם שם לארבע עונות.

 

 

תום מטלון חוזר לשורות הצהובים מתל אביב

היום אחר הצהריים סיכמו מכבי קסטרו תל אביב והשחקן תום מטלון על חזרתו לסגל הקבוצה לעונת 2015/16.
תום מטלון, שהיה שותף לזכייה עם הקבוצה באליפות ההיסטורית בעונת 2013/14 והחליט לפרוש בתום אותה עונה, הגיע לסיכום עם הנהלת הקבוצה על חזרתו לעמדת המרכז, אותה הוביל לפני עונה והיה לאחד הגורמים המרכזיים לזכיית הקבוצה באליפות ההיסטורית.

תום מטלון גדל באגודת מכבי ראשון לציון, איתה זכה במספר אליפויות וגביעים, עבר לאסא תל אביב לשלוש עונות ואת הניסיון שצבר יחד עם רוח המנהיגות מקווים במועדון שיביא איתו גם העונה.

תום מצטרף לחזרתם של גיל פומרנץ ונובק בוסקוביץ שאף הם היוו גורם משמעותי בעונת האליפות ובמועדון מקווים כי חזרתם של השלושה תסייע לשחזור ההישג ואף יותר מכך.

מועדון הכדוריד מכבי קסטרו תל אביב מאחל לתום חזרה (קמבק) מוצלחת למדי הקבוצה ושנצעד יחדיו להשגת היעדים והמטרות של המועדון.

דבריו של תום במהלך החתימה "אני שמח לחזור לעמדת המרכז בקבוצה ואני מקווה שיחד עם חבריי לקבוצה נצליח להגיע להישגים הראוים למועדון מכבי תל אביב"

ואם אתה לא חלק מזה, אתה לעולם לא תבין.

 

 

מכבי קסטרו תל אביב שמחה להודיע על החתמתו של שחקן הקו של נבחרת ישראל לשורותיה יוסי אפו.

יוסי אפו בן 21 גדל ולמד כדוריד בפתח תקווה, בגיל 16 וחצי עבר לשחק בשורות אס"א תל אביב ולאחר עונה אחת במחלקת הנוער הועלה לסגל הקבוצה הבוגרת והיה אחד מעמודי התווך של הקבוצה.

ההתקדמות שעשה יוסי בקבוצה תחת הדרכתו של המאמן אולג בוטנקו לא נסתר מעיניו של מאמן נבחרת ישראל ובשנתיים האחרונות יוסי הינו שחקן קבע בסגל נבחרת ישראל תחת הדרכתו של המאמן דרגן דיוקיץ.

יוסי משחק בתפקיד שחקן קו (פיבוט) ועם החתמתו של המאמן נלה מאטיץ הסרבי כמאמן מכבי קסטרו תל אביב, היה יוסי אפו אחד השחקנים הבולטים שהתבקשו ע"י המאמן לחיזוק הקבוצה.

מועדון הכדוריד מכבי קסטרו תל אביב מאחל ליוסי אפו השתלבות מהירה ובהצלחה במדי הקבוצה.

דברי יוסי אפו במעמד החתימה "אני רואה בחתימה זו שלב משמעותי בהמשך ההתקדמות האישית שלי בקריירה כשחקן כדוריד, אני שמח להגיע למכבי קסטרו תל אביב עם שאיפות גדולות התואמות את אלו שלי ואני מאמין שיחד עם חבריי לקבוצה נגשים מטרות אלו. אני רוצה להודות למועדון אס"א תל אביב על 5 השנים האחרונות אשר תרמו להתפתחותי כשחקן כדוריד ואשר היוו לי בית חם".

ואם אתה לא חלק מזה, אתה לעולם לא תבין.

 

 

מכבי קסטרו תל אביב מודיעה כי מוקדם יותר היום חתם השחקן השחקן גיל פומרנץ לשנתיים הקרובות בקבוצה, גיל חוזר לקבוצה לקדנציה שנייה לאחר שהות בת שנה בגרמניה, בקדנציה הראשונה גיל שיחק שנתיים במדי מכבי תל אביב והיה שותף לזכייה באליפות ההיסטורית בעונת 2013/14. גיל שיחק בשנה האחרונה עם אחיו חן בגרוסוואלשטט מהליגה השניה.

גיל הבקיע במדי הקבוצה הגרמנית העונה 66 שערים ב75.9 אחוזי הצלחה. נאחל לו בהצלחה ב3 המשחקים הנותרים שנשארו לו לקראת חזרתו לארץ ישראל.

ואלו דברי השחקן :
מגרמניה באהבה - השנה שעברתי בגרמניה התאפיינה, מבחינתי, כנגיעה בכל אחד מקצוות ספקטרום הרגשות. רגשות שיא שהרגשתי, לדוגמא, לאחר משחקי הבית של הקבוצה מול רימפאר (שמוקמה במקום הראשון) ונגד האם (שמוקמה במקום החמישי). הצלחנו לנצח את המשחקים הללו עם רוח גבית אדירה בדמות אולם המלא ב3500 גרמנים רועשים. אני שמח מאוד שלקחתי חלק משמעותי במשחקים אלו ותרמתי לקבוצה.

עם זאת, חוויתי מספר רגעים שבהם הבנתי בצורה מעולה מהי ההקרבה עליה מדברים הספורטאים המקצועניים המשחקים מעבר לים התיכון.
אוכל להעיד ממקור ראשון שהביטוי- "ההערכה אל הדבר גדלה כאשר הוא נלקח ממך" הוא נכון בהחלט. חסרה לי מאוד משפחתי וכך גם מספר חברים קרובים.
מזל שהיה לי איזה בן משפחה שגר כמה דקות נסיעה מביתי. מדי פעם הוא עזר לי כשהתקשיתי.
כמובן שאני מתלוצץ.
על כמות הזמן שחן השקיע בי ועל מספר הדברים שלימד אותי לא אספיק לספר גם אם היה ברשותי כל הזמן שבעולם. המחיר שאני חב לו על השנה האחרונה לא יסולא בפז.

אני שמח מאוד להצטרף חזרה אל שורותיו של מועדון הכדוריד "מכבי קסטרו תל אביב". אני מקווה שאוכל לעזור לקבוצה להשיב את תואר האליפות במהרה. כמובן שגם גביע המדינה אינו חומק מעיניי.
כולי תקווה ורצון שעונת המשחקים הבאה תהיה הטובה שידע המועדון.

רועד מעל המקלדת מהתרגשות וכבר משתוקק לחבור אל הקבוצה ולהתחיל בהכנות לעונה הבאה,
גיל.

קבוצת מכבי קסטרו תל אביב מאחלת לשחקן המון בהצלחה בעונות הקרובות במדי הקבוצה תוך שאיפה ורצון להצלחות משותפות.

"ואם אתה לא חלק מזה, אתה לעולם לא תבין".

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 

שני מאמנים סרבים בכירים נוספים למחלקת הנוער של מכבי קסטרו תל אביב

מכבי קסטרו תל אביב סיכמה על הגעתם של שני מאמנים סרבים נוספים, אקים קומנניץ' ומילוש סימיץ', שיצטרפו לסגל האימון של מחלקת הנוער ובית הספר לכדוריד ולניקולה מקסימוביץ, שהצטרף כבר בעונה האחרונה ומסיים את עונתו הראשונה כמחזיק גביע המדינה לנערים י'.

כחלק מהמשאבים הרבים, המושקעים בטיפוח דור העתיד של המועדון ומתוך הבנה כי הספורטאים הצעירים צריכים לקבל את רמת האימון והתנאים הגבוהה ביותר כבר מתחילת הקריירה הספורטיבית שלהם, יצורפו 2 מאמנים סרבים בכירים נוספים לניקולה מקסימוביץ ובכך משלימים את צוות האימון של מחלקת הנוער ובית הספר לכדוריד בניהולו של אבי רש.

לשני המאמנים רזומה עשיר באימון ילדים ונוער ושניהם מנוסים ובעלי ידע מקצועי רב.

מילוש סימיץ – בן 32, החל את קריירת האימון בבית ספר לכדוריד של HC Studentski grad וב-2009 עבר לאמן ב- Novi Beograd, המועדון שהקים והוביל ניקולה מקסימוביץ ונחשב כיום כאחד המועדונים המובילים בסרביה בגילאי נוער והטוב ביותר בבלגרד. מילוש הוביל את קבוצות הנערים והנוער השונות ב- Novi Beograd לזכייה בתארים רבים בשנים האחרונות. בעברו היה מילוש שחקן כדוריד פעיל 15 שנה במס' מועדונים בסרביה..

אקים קומנניץ' – בן 32, אימן במס' מועדונים גדולים בסרביה ובין היתר בפרטיזן בלגרד, בו הוא אימן קבוצות ילדים ונוער ואף מונה לעוזר מאמן הקבוצה הבוגרת. אקים כיהן כמאמן הראשי של נבחרת בלגרד וגם באמתחתו מס' רב של תארים וזכיות עם קבוצות הנוער השונות עימם עבד.

אקים יקח חלק במחנה האימונים handball4all, המאורגן על ידי מאמן הנבחרת היוצא דרגן דיוקיץ׳ ושבו ישתתפו השנה שני השוערים הצעירים של המועדון, תום שם טוב ויהב שמיר.

שני המאמנים יאמנו בעונה הקרובה קבוצות ליגה במחלקת הנוער, בנוסף לעבודה בבית ספר לכדוריד מכיתות א-ו' ויקחו חלק בפעילויות הרבות המתוכננות למחלקה בעונות הקרובות.

מכבי קסטרו תל אביב רואה חשיבות רבה באיכות המקצועית של מאמני המחלקה ומנהליה כבסיס המשמעותי ביותר לטיפוח שחקני כדוריד וספורטאים מצטיינים בעתיד ובהתאם פועלת.

בנוסף ובאותו עניין, אמש התקיימה אסיפת הורי הספורטאים הצעירים שישתתפו בטורניר היוקרתי בסלובניה בעוד כשבועיים ובה נמסר מידע כללי וספציפי לגבי הנסיעה.

בטורניר ישתתפו 4 קבוצות מטעם מכבי תל אביב ב 4 קטגוריות גיל שונות 2004/2003/2002/2001 ובין היתר קבוצת ילדי בית ספר חסן עראפה מיפו, בו מפעילה מכבי תל אביב פרוייקט כדוריד ייחודי וחדש.

ובקיצור:

"אם אתה לא חלק מזה לעולם לא תבין"

אחלה השקעה במחלקת הנוער. מקווה שנראה את הפירות בעתיד.

Link to comment
Share on other sites

מרגש

מעניין מה ייצא בסופו של דבר בעוד כמה שנים מההשקעה הזאת בנוער, גם בכדורסל וגם בכדוריד (לצד הכדורגל כמובן)

Link to comment
Share on other sites

מרגש

מעניין מה ייצא בסופו של דבר בעוד כמה שנים מההשקעה הזאת בנוער, גם בכדורסל וגם בכדוריד (לצד הכדורגל כמובן)

בכדוריד, אם הכל יילך לפי התכנון והשחקנים לא ייפצעו חס וחלילה וימשיכו לעבוד קשה, אמורים להיות לפחות שלושה שחקני סגל (ואולי אפילו שביעייה) לגיטימיים מהקבוצה שזכתה בגביע המדינה - יהב שמיר (שוער), רם פורטוגלי (מקשר) וזייפרט (מרכז). שלושתם שחקני נבחרת הנוער. חוץ מהם יש עוד כמה ילדים מוכשרים אבל הם לא בנבחרת.

בכדורגל, סימן שאלה גדול מאוד - מקווה שימצאו דרך לשלב טוב יותר כשרונות מהנוער במקביל להישגיות בבוגרים. אולי דור פרץ זה סימן מעודד.

בכדורסל, בנדר ייתן עונה בינונית ביורוליג ויילך ל-NBA, קצת כמו כספי לדעתי.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

למקרה שמישהו עדיין מתעניין / עוקב - מכבי החתימו שוער סרבי בן 34 וגם את אלירן מצקי מאס"א. סשה בזברחני עבר לאס"א.

הסגל נכון לעכשיו:

שוערים: מילאן קוסאנוביץ' (השוער הסרבי החדש), תום שם-טוב (שוער נבחרת העתודה) ויהב שמיר (שוער נבחרת הנוער).

פינה שמאל: גיל פומרנץ (חזר אחרי עונה בבונדסליגה השנייה) ועידו טוראל. שניהם שחקני נבחרת.

פינה ימין: נובאק (חזר לקדנציה שלישית אחרי עונה בהונגריה) וסער חלפון, כשדן נתן ומצקי יכולים לשחק גם בעמדה הזאת. נתן ומצקי שחקני נבחרת.

פיבוט: עומר דבדה (קפטן) ויוסי אפו (הגיע מאס"א). שניהם שחקני נבחרת.

מרכז: ולדי קופמן, תום מטלון (חזר מפרישה). קופמן שחקן נבחרת.

מקשר שמאל: דן נתן ואלירן מצקי. נובאק יכול לשחק גם בעמדה הזאת.

מקשר ימין: ורנר סטרידום (שהוא יותר all around player שמשחק גם פיבוט, מרכז ובעיקר הגנה, וגם הוא שחקן נבחרת). לא ברור אם תומר שמעוני ממשיך.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.