Jump to content

סוף עידן במכבי כדוריד - אבי רש עוזב את תפקידו


מנג'ר יונייטד

Recommended Posts

 

הודעה משותפת מכבי תל אביב ואבי רש.

בפגישה שהתקיימה אמש בין אבי רש, מאמן מכבי קסטרו תל אביב להנהלת הקבוצה, הסכימו הצדדים על סיום תפקידו של אבי כמאמן הקבוצה. אבי מסיים את עונתו התשיעית כמאמן הקבוצה הבוגרת, אולם ימשיך לנהל את מחלקת הנוער ובית הספר לכדוריד.

אבי הוביל את מחלקת הכדוריד וקבוצת הבוגרים של מכבי תל אביב מתחתית ליגת העל לצמרת הכדוריד הישראלי תוך מספר שנים בודדות. בשלוש העונות האחרונות הפכה מכבי קסטרו תל אביב בראשותו לאחת הקבוצות המובילות בכדוריד הישראלי ובהנהגתו זכתה באליפות היסטורית בעונת 2013/14.

בתקופתו העפילה הקבוצה פעמיים לגמר גביע המדינה, זכתה פעמיים בגביע איגוד השופטים ובמסגרות הבינלאומיות הגיעה להישג המרשים של העפלה לשלב חצי גמר גביע האתגר בעונת 2011/12.

אבי כאחד מעמודי התווך של המחלקה ימשיך את פעילותו במחלקת הכדוריד של המועדון כמנהל מחלקת הנוער ובית הספר לכדוריד, פרויקט אותו החל בעונה שעברה, מתוך הכרה בחשיבות הגדולה של פיתוח וגידול שחקני בית למען יובילו את המחלקה בשנים הקרובות. בנוסף ישמש אבי כסמכות מקצועית בכל הקשור לענייני הכדוריד במחלקה.

תגובתו של אבי :

אחרי תקופה מרתקת של 9 שנות אימון במחלקה, שהמשיכה את קריירת השחקן בקבוצה ובנבחרת ישראל במשך 18 שנה, הגעתי למסקנה שהגיע הזמן לרענן את השורות ולהתרכז באתגר דור העתיד בכדוריד הישראלי.

אני גאה מאוד בתרומתי ובחלקי בחידוש ימיה של מחלקת הכדוריד של המועדון, בדרך שעשיתי כמאמן קבוצת הבוגרים ,בביסוס הקבוצה בצמרת ליגת העל, בהישגים אליהם הגיעה הקבוצה ובעיקר על הדרך העקבית, ההדרגתית והלא מתפשרת, שהחלה בתחתית ליגת העל בעונת 2006/7 והגיעה לשיא בעונה הקודמת בזכייה ההיסטורית באליפות.

אני מרגיש כי זה הזמן הנכון מבחינתי להתרכז בפרויקט טיפוח וקידום מחלקת הנוער ובית הספר לכדוריד. אני מגיע לפרויקט שהחל בעונה שעברה עם מוטיבציה גבוהה ואני משוכנע שתוצאות הפרויקט יראו בשנים הקרובות.

אני מאחל בהצלחה למחליפי בתפקיד, יהיה אשר ימונה. אהיה לעזר אם וככל שיידרש.

אני מודה לכל מי שליווה ונתן בי אמון לאורך השנים באגודת מכבי תל אביב בכלל ובמחלקת הכדוריד בפרט, תקצר היריעה מלהודות לכל אחד שמי ואמצא את הזמן לעשות זאת.

ו"אם אתה לא חלק מזה, אתה לעולם לא תבין".

 

 

הודעת מכבי תל אביב על החתמת המאמן נלה מאטיץ.

מכבי 'קסטרו' תל אביב מודיעה על מינויו של המאמן הסרבי מר נלה מאטיץ כמאמן הקבוצה לשנתיים הבאות. המאמן מאטיץ בן 54, נשוי + 1.

החל את קריירת האימון כמאמן נוער בפרטיזן בלגרד, ובהמשך אף מונה לעוזר מאמן קבוצת הבוגרים של המועדון וזכה עמה בדאבל.

כמאמן ראשי החל את דרכו בקבוצת נעוריו כשחקן בצעירותו, PKB בלגרד מהליגה הראשונה ובה השיג את המאזן הטוב ביותר שלה בכל הזמנים.

בשנת 2007 מונה מאטיץ כמאמן הנבחרת הלאומית של לוב, השתתף עמה באליפות אפריקה, משחקי הים התיכון ובטורנירים בינלאומיים רבים נוספים.ב2010 חזר לבלגרד.

בעונת 2012/13 מונה מאטיץ כמאמן מכבי קריית מוצקין, אותה אימן בשלוש השנים האחרונות, בהן הוביל אותה לחצי גמר הגביע, מקום 4 בליגה וגם לחצי גמר הפלייאוף.

אמש נחת המאמן מאטיץ בישראל על מנת לקיים מרתון שיחות, החלפת דעות ומו"מ לגבי מינויו. היום החליטו הצדדים על שיתוף הפעולה לשנתיים הקרובות ועל כן מכבי 'קסטרו' תל אביב היא התחנה השנייה שלו בישראל.

מכבי תל אביב מאחלת למאמן נלה מאטיץ בהצלחה. הצלחתו היא הצלחתנו. בתקופה הקרובה יחל המאמן מאטיץ לתכנן את הרכב ופעילות הקבוצה לעונה הקרובה.

לדף הפייסבוק המאמן מאטיץ אמר :

אני שמח להיות חלק ממשפחת מכבי תל אביב, אני מגיע עם המון אנרגיות למועדון הכי טוב בישראל ששמו הולך לפניו גם מחוץ לגבולות ישראל, אני מקווה שהכדוריד ילך בעקבות מחלקות הכדורסל, הכדורגל והכדורעף. כעת זה לא הזמן לדיבורים, עבודה רבה לפנינו.

Link to comment
Share on other sites

מעריץ אותו

לקח על עצמו כפרוייקט להוביל את מכבי למקום שהיא ראויה להיות בו, ושנה שעברה גם השיג את זה

כל הכבוד לו, מאחל לו הצלחה בהמשך.

 

אגב, נהדר בשבילו ובעיקר בשביל מכבי שהוא נשאר במערכת ויעבוד עם הדור הבא. צריכים אנשים כמוהו שיעבדו עם הצעירים, בדומה לכדורגל.

Link to comment
Share on other sites

שלום לכולם,

היום הסתיים פרק משמעותי בחיי, כשלאחר 9 עונות אימון סיימתי את חלקי בקבוצת הבוגרים של המועדון.

מדובר על פרוייקט שהתייחסתי אליו כאל מפעל חיים, לקחת את מחלקת הכדוריד של מכבי תל אביב ולהציבה במקום הראוי לכל ענף ספורט של המועדון הזה.

כפי שציינתי בתגובתי לפירסום, אני גאה מאוד בדרכי ובהישגים שהושגו שהגיעו לשיא באליפות ההיסטורית.

ישנם מס׳ אנשים שליוו אותי לאורך כל הדרך או ברובה, החל מהיו״ר איל פרולינגר, דרך רענן סובל שהצטרף לפני 4 עונות, ליאון ישראלי היקר, דרך מס׳ שחקנים כמו רנן לנדסמן, ורנר סטרודום, אוריאן ליפץ, עומד דבדה וכלה בקבוצת אוהדים יקרה, איתה התחברתי ממש בתחילת הדרך, נדבקו בחיידק הכדוריד והלכו איתי ועם הקבוצה באש ובמים ועוד אנשים טובים שהיו באמצע הדרך.

אני מפחד לשכוח מישהו, אז לא אעבור שמית אחד אחד מקרב האוהדים, אבל מי שאני מתכוון אליו/אליה יודע במי מדובר.

אני רוצה להודות כאן לכם באופן אישי, במיוחד לאלה שליוו אותנו לאורך כל השנים, גם ברגעים היפים וגם ברגעים הפחות מוצלחים, לא וויתרו כפי שאני לא וויתרתי וזכו לחוות איתי ועם הקבוצה את רגע השיא בעונה הקודמת.

אני רוצה להודות גם לאלה שאולי לא נדבקו בחיידק, אבל דאגו להגיע בכל פעם שנקראו לדגל הצהוב ברגעי השיא השונים וסייעו ליצור אווירה שרק מכבי תל אביב מסוגלת לייצר עם קהל האוהדים שלה.

אני פונה כעת לאתגרים חדשים ולשמחתי נשאר במועדון, כשהיעד הפעם בנייה וטיפוח הדורות הבאים, במטרה לייצר תשתית בית איכותית שתהווה בסיס יציב ומזין לקבוצת הבוגרים לאורך שנים.

לא יודע מה עוד צופן לי העתיד, כל זמן שהוא מאפשר לי לעסוק בספורט ועוד במועדון שלי, אני מודה על כך.

שוב תודה לכולם ואני מניח שנמשיך להתראות במגרשים.

שלכם תמיד

אבי רש

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.