Jump to content

יום ראשון מכבי בגמר פלייאוף - זה המועדון שלנו, בואו!


נועם שוהם

Recommended Posts

לא צריך לדבר יותר מדי. כולנו יודעים מה קבוצת הכדורעף של המועדון נתנה לנו בשנים שהמצב רוח המכביסטי לא היה בשמיים. כולנו יודעים כמה החבר'ה מהדר יוסף בתקציב קטן ובחשיפה לא גדולה מנסים לקחת את מכבי תל אביב שלנו הכי גבוה שרק אפשר.

 

אחרי עונה שהתחילה עם הרבה בעיות והמשיכה עם בעיית פציעות (שני שחקנים גמרו את העונה ושני שחקני הרכב משחקים פצועים) מכבי הצליחה להעפיל לגמר הפלייאוף. פעם עשירית ברציפות.

 

בגמר אנחנו פוגשים את מטה אשר שכרגע מובילה עלינו 1:0 בסדרה.

 

כולנו יודעים מה הכוח שלנו כאוהדים.

הוותיקים יותר יזכרו בצהרי יום שישי אחד לפני עשור שמכבי עם תמיכת הקהל ותצוגת דגלי הנפה הדהימה את קרית אתא במשחק מספר 2 בגמר פלייאוף שאף אחד לא נתן למכבי סיכוי,

 

כולם פה מכירים את סיפורי הוד השרון (ומי שלא, רוצו ליוטיוב!) ואת האווירה הפסיכופטית בהדר יוסף וכמה הקהל היה פקטור,

 

והחדשים יותר שפה זוכרים איך מועדון פאר בשם אולימפיאקוס עם כוכבים בינלאומיים הגיע להדר יוסף וראה את מכבי עושה סנסציה עם אוהדים שמצאו אנרגיות יומיים אחרי שעפנו בגביע בטדי.

 

אז ביום ראשון שוב באה להדר יוסף קבוצה שעדיפה עלינו. אם אנחנו שם זה סיפור אחר.

 

 

 

 

יום ראשון (12/4/15), 18:45, הדר יוסף, הכניסה חופשית.

גמר פלייאוף משחק מספר 2. מכבי - מטה אשר.

 

בואו.

Link to comment
Share on other sites

עמרי שוורץ על הקהל:

 

ובכל זאת, הקהל שתמך בכם בעבר נעלם.

"האמת, אני לא יודע לאן נעלם הקהל, יכול להיות ששעממנו אותם (מחייך). ככה או ככה אולי שווה לעדכן אותם שאנחנו צריכים זריקת אנרגיה דחופה במשחקי הבית. כמובן שיש את הגרעין הקשה שמגיע לכל משחק וכבר נהיה חלק בלתי נפרד מהקבוצה. אבל אין ספק שאני מתגעגע לשחק עם צמרמורת בהדר יוסף".

 

 

http://www.iva.org.il/News.asp?id=2175#sthash.ZM1Rlixx.dpbs

 

מקווה שתגיע מחר כמות שתגרום להם צמרמורת.

Link to comment
Share on other sites

חברים תגיעו! זה משחק סופר חשוב ואין פה אופציות אחרות! המשחק הזה יכול להציל לנו את העונה! אנחנו חייבים אתכם שם כדי לתת לקומץ שלנו את הגב הזה! בנינו? אתם אוהדי מכבי! גם אם זה "רק כדורעף" אתם מכביסטים, זה בדם שלכם לקחת תארים, לאסוף גביעים, צלחות, לשמור מזכרות מהעיתון..ככה נולדתם-שרוטים עם תעודות. אז בואו ונחזיר את הצלחת לארון הנכון! תנו לקומץ גב במשחק הזה כדי שנוכל שוב לקרוא עוד חודש בעיתון על סנסציה בתחום הכדורעף הישראלי, על קבוצה שהתחילה עם סיכויים יותר גדולים לרדת ליגה מאשר להמצא בסדרת הגמר פלייאוף ולקחה את הצלחת איתה! אנחנו באמת אבל באמת צריכים אתכם, זה לא סתם עוד משחק של "יאללה תגיעו יהיה כייף" זה המשחק על העונה כולה..זה הרגע הנכון שכולנו נצטרך להתייצב בו, פעם היו קריאות של "צו 8 לכל אוהדי מכבי" אז הנה הצו 8 שלכם חברים. היום 18:45 אולם הספורט בהדר יוסף אנחנו הולכים על כל הקופה, בתקווה שכולכם תהיו שם איתנו!

Link to comment
Share on other sites

איזה עצבים. זה היה בידיים שלנו. כמה טעויות. חבל חבל חבל. אני מקווה שרוב הסגל יישאר. בשנה הבאה אפשר להחזיר את האליפות אם הסגל יהיה מתחילת העונה.

כל הכבוד לכל מי שבא.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.