Jump to content

לאן - כמה זמן לא התלוננתי


Recommended Posts

בושה מה שהיה היום באיסוף כרטיסים!

 

איך הגיוני שבנאדם מזמין כרטיס באינטרנט ב60, ונמחץ בתור לקופות כמו הקראוון המסריח במשחק האחרון בבש ובנאדם שקנה בקופות ביום המשחק ב50 עושה את זה בדקה?

 

באמת, למה אתם כאלה אוטיסטים? לא יכלתם להגיד שהעשר שקל עמלה לא הולך בשביל הסרטן שלכם אלא בשביל שבירת צלע? הייתי כבר קונה בקופות, גם ככה הסתבר לי שעם הכרטיס שקניתי לk הייתי יכול להכנס איתו גם לj ולהפך...

 

זונות הייתם וזונות תישארו!

Link to comment
Share on other sites

בדיחה , אף פעם לא הבנתי את האדיוטים שקונים במכירה מוקדמת למשחקים שאין צפי של פיצוץ קהל

למה הם אדיוטים? אפשר להבין אם מישהו רוצה להיות בטוח עם כרטיס מובטח. מה שאי אפשר להבין זה את הביזיון שיש בקופות כל פעם מחדש... בחייאת רבאק אנחנו בשנת 2015...

Link to comment
Share on other sites

למה הם אדיוטים? אפשר להבין אם מישהו רוצה להיות בטוח עם כרטיס מובטח. מה שאי אפשר להבין זה את הביזיון שיש בקופות כל פעם מחדש... בחייאת רבאק אנחנו בשנת 2015...

Link to comment
Share on other sites

מאוד עיצבן אותי שלא היתה בכלל אופציה להדפסת כרטיסים בבית.

ואם חושבים על זה קצת יותר לעומק, למה אין אופציה להטעין את המנויים במשחקי חוץ באיצטדיונים שיש בהם שערים אלקטרוניים?

הרי התשתית קיימת, וכבר נכנסנו עם המנויים שלנו גם בנתניה וגם בסמי עופר.

באמת שאני למה נותנים לנו להמשיך להימחץ בתורים שלא נגמרים לאיזו מכולה עם כמה חורים שהם קוראים לה "קופת כרטיסים".

Link to comment
Share on other sites

חחחחח עזוב אחי אתה אפילו לא מבין איזה נושא פתחת..

המשחק כבר לא עניין אותי כשנכנסתי דקה 15 עם כאבים בצלעות שנמחצתי שם שעה שלמה !!

שעה לפני המשחק הגעתי לקרוואן המסריח הזה עמדתי בתור כמו ילד טוב עד שהגעתי לחלון של הספרות שלי (דביליות מוחלטת בהתחשב בעובדה שבסופו של דבר הבאת להם כרטיס והם הלכו לחפש בכל החלונות)

הגיע התור שלי והחמודה מלאן לוקחת ממני כרטיס אשראי מחפשת את הכרטיסים במשך עשרים שניות חוזרת אליי עם הכרטיס ואומרת לי אין !! כן אומרת לי אין !! אין ותזדיין זה מה שהרגשתי, מראה לה מספר הזמנה מראה לה את האישור מלאן מראה לה במייל 3 כרטיסים אחרי שאני מתחנן שתחפש לי הבחורה לוקחת את הכרטיס מסתכלת שניה במכתבים ואז לוקחת כרטיסים אחרים ואת שלי משאירה ביד, תוך כדי אני אומר לה שתבדוק ולא סתם תחזיק את הכרטיס שלי והתשובה דלה הייתה "התפקיד שלי פה זה לא לחפש זה הוא מחפש" אז מה את עושה עושה פה יבת אלף?? מה זה לא לחפש אז תביאו עובדים שיחפשו...!!!

 

בסופו של דבר אחרי שעה הביאו לי מכתב כשאני בא להכנס לאיצטדיון אני רואה שאמנם ה4 ספרות האחרונות הן כמו שלי אבל זה לא השם שלי, קיבלתי פחות כרטיסים ממה שהזמנתי, תודה רבה לכם עובדים מטומטמים שנתתם את הכרטיסים שלי למישהו אחר שבטח התלהב מהאפשרות להיות ספסר נולד..

 

חזרתי לשם ואמרו לי שאין מה לעשות, אפילו לא מצטערים, התנהגו אליי כאילו זה טעות שלי ובמילים אחרות אמרו לי תחזור הביתה !! אחרי ויכוחים קצת קולניים (כי רק ככה זה עובד במדינה שלנו כנראה) אחד העובדים שם העניק לי פרס הצטיינות 3 כרטיסים לסמי עופר ביתר נגד מכבי !! תודה רבה על הפרס שנכנסתי דקה 15 והגעתי שעה לפני ושילמתי כמו כולם..

 

יימח שימם ישרף לאן אתמול

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.