Jump to content

לקראת הדרבי - מקצועי


eliran ben ezri

Recommended Posts

זהו, שבוע דרבי יצא לדרך אז תתחילו להתעורר, אנשים רדומים פה. כמה אמרנו לעצמינו אחרי הדרבי ההוא ״ דרבי בית הבא נזיין אותם״ אז תנו לעצמיכם כאפה, תראו , שתפו סרטונים, תמונות, סיפורים מדרבים קודמים. תרעילו את עצמיכם ברעל, תטעינו את עצמיכם במחסנית הקללות שלכם, תשננו שירים, תכנסו לאטרף, תבנו את הכעס והזעם והרצון לנקמה עד לסופש.

ספרו את המאיות, השניות, הדקות, הימים לקראת הדרבי אחד החמים שיהיו פה.

תשירו אבוטבול מת לחברים שלכם בעבודה, בלימודים. תעשו גוגל מוגל או איך שקוראים לזה כי אתם הולכים לקרוע את הגרון מהרגע ששורה עולה עד 12 בלילה. אם אתם רואים את חבר שלכם לא קורע תגרון, לא קופץ, תעירו לו. ״ הלו זה דרבי, תתעורר״. תשרקו בוז כשהם עולים להתחמם, שהם עם הכדור. אפשר לעצור שיר גם בשביל לשרוק בוז. תורידו להם את הביטחון, תוציאו אותם משיווי משקל, כל אלה שיושבים בקרן כשבא שחקן תצעקו הכי חזק שאתם יכולים, תהרסו לו את עור התוף.

אל תתרכזו בכלום השבוע, דברו רק על הדרבי, תמאיסו את הסובבים לכם על הדרבי. כל פעם שתראו אדום תהיו כמו חולה טורט ותקללו הפועל זונה.

טוב זה ברור כשמש אבל ראבאק תבואו בצהוב, גם כחול זורם. קר לכם? שימו קפוצ׳ון צהוב. שתו טוב לפני, תאכלו טוב כי אתם באים לעבוד, לא להנות, אתם לא באים לסרט או להצגה, אתם באים לעזור לשחקנים שלכם לנצח את הקומוניסטים, האנרכיסטים, הזבל האנושי של החברה הישראלית.

כל פעם שהם שרים שיר שמעצבן אתכם, אל תשרקו בוז, תמחאו כפיים, זה הרבה יותר אפקטיבי ומשפיל לעניות דעתי. הם שרים חזק? אל תבהו בהם כמו הלומי קרב, סתכלו על הגוש, קחו תצעיף ותראו להם מי בעל הבית.

 

רק אחרי שתעשו את כל הדברים האלה, בתור אוהדי מכבי אמיתיים אז תוכלו לדרוש מהשחקנים לזיין אותם. בלי הדחיפה שלנו יהיה לנו קשה ואל תשלו את עצמיכם, אל תגידו אם לא מביסים זה פספוס( מודה גם אני חטאתי). זה חרב פיפיות, גם גול ניצחון לרשת האדומים בדרדלה בנבדל של עשרים מטר עם עבירה בדרך זה ניצחון. ניצחון הוא ניצחון הוא ניצחון. כולם רוצים להביס אותם וכמה שיותר חזק וכואב, הפסד שייזכר כדראון עולם. כיום שחור בהסטוריה העלובה שלהם.

נאה דורש, נאה מקיים.

יאללה מכבי!!!!!

Link to comment
Share on other sites

תכלס

אני דווקא אוהב

מכניס אותי לאווירה עוד יותר

חבל שכבר לא שרים את כל שירי הדרבי הישנים

כמו שער 5 להתעורר כבר לא שומעים אתכם יותר....

ועוד

לפני שנתיים ישבת בשער 7 בדרבי שמיכה וזהבי הבקיעו

הגעתי שעתיים לפני המשחק כמעט כל 7 מלא והיה קצת מהגוש בשער 11

כמעט שעה אנחנו ושער 5 מחליפים קללות

היו בשער 5 איזה 3-4 שצעקו לנו צאו החוצה אם אתם גברים וזה

פתאום כמו איזה 6-7 גורילות מהשער שלנו אמרו יאלללה צאו אז האלה של הפועל ברחו לצד השני

Link to comment
Share on other sites

יש לי פנטזיה ואולי מישהו פה שיש לו קשר לשחקנים יוכל להגשים לי אותה.במידה וכובשים גול מהיר,בואו נניח עד 10 דקות מהפתיחה,טל בן חיים או זהבי או יצחקי או כל אחד אחר זה גם בסדר,טסים לתוך הרשת,תופסים את הכדור ביד (כאילו צימצמנו ל2-1 דקה 85),רצים לחצי עם הכדור ומניחים אותו בטירוף על נקודת האמצע.מבטיח לכם שהשחקנים שלהם יחרבנו במכנסיים.חלום.

Link to comment
Share on other sites

כל פעם מחדש נדהם מהצורך של אנשים לנושאי טירוף לדרבים

+1. דור של מפונקים.

מה שכן מדהים הוא המשחק החמישי המיתולוגי בהדר יוסף מול מוסינזון (זונה) הוד השרון. זה באמת אחד מרגעי השיא של הקהל שלנו. 1,700 אוהדים במשחק כדורעף. רק מכבי מסוגלים לעשות את זה.

Link to comment
Share on other sites

שמישהו ישים פה את כל הסיפור של הדרבי הקודם שפוצץ (אני מהאייפון) אין מצב שאחרי שאתם רואים את זה אתם לא עם רעל בעיניים

לא יכול לחכות כבר

Link to comment
Share on other sites

שום סרטונים לא צריך, רק מלכתוב את השם פואד אני נכנס לטירוף יותר ממה שכל סרטון יכול.

מבחינתי אפילו תרביצו לכאלה שלא מעודדים עד שיעזבו את היציע או יתחילו לעודד בעצמם, כוס אמא שלהם.

הגיע הזמן אומרת אמי..

Link to comment
Share on other sites

כל פעם מחדש נדהם מהצורך של אנשים לנושאי טירוף לדרבים

 

לא הצורך להיטרף כמו הצורך לשים קליפים כאלה במשרד בפול ווליום ולשגע את כולם ככה....כולל את הבוס אוהד הפועל שמצטנף בפינה ורוצה למות...

Link to comment
Share on other sites

תמיד היה לי חלום כזה שאחרי שאנחנו נותנים להפועל בראש בסיום המשחק במקום לקלל במקום לצעוק כל מיני קריאות, לשיר כל מיני שירי נגד כאלה, כל האוהדים באיצטדיון שמים יד אחת על הבטן ועם היד השניה מצביעים על הקהל של הפועל ופשוט מתחילים לצחוק בצורה מטורפת איזה 5 דקות לפחות. לדעתי אין יותר משפיל מזה (זה ואיזה 5-0 מינימום על הדרך).

Link to comment
Share on other sites

אם כבר לדבר עם שחקנים- איזה גדול זה יהיה עם ערן יבקיע( זה יקרה כן, הקטע הוא ההמשך), ירוץ לשער 11 בתנועת הפיו פיו, וכל היציע יעמידו פנים כאילו הם נפגעים מהיריות ויפלו על הארץ... ואז לקום ולשיר את השיר של ערן. זה יכול להיות אדיר.

Link to comment
Share on other sites

יאללה לזיין את הפועל!

 

למישהו יש קשר ישיר לאחים לסמל ולפנאטיקס?? חייבים מעכשיו להתחיל תפוצה שיום שני כולם צהוב, בטוח שברגע שהאחים והפנאטיקס מפרסמים את זה גם הרישמי של המועדון זורם.

בואו נרים את זה פעם אחת זה יחלחל גם להמשך העונה ונעשה לסירחון האלה שחור (צהוב יותר נכון) בעיניים שיבינו מה זה מכבי.

 

נשבר כבר ממעילים ואנשים שמשחקים אותה שחקנים פצועים עם ג'ינסים ומעילים של קסטרו בואו נזיין אותם בכל פרמטר! נמאס מהאדישות בואו ניתן הצגה!

 

המודל:

 

dutch-fans1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.