Jump to content

עבודה באוסטרליה


cactos

Recommended Posts

אז ככה...

קודם כל מן הסתם לפני שפתחתי את הדיון חיפשתי בגוגל, ובאמת יש הרבה אתרים שונים עם מידע והצעות, הבעייה שאני פוחד ליפול ככה על חברה של חאפרים..

בכללי אני חייל משוחרר, מחפש עבודה לאיזור החצי שנה באוסטרליה עם אופציה להמשיך לטיול כבר גם בניו זילנד.. לא סגור על כלום רק עכשיו מתחיל לחפש דברים.

יש במקרה פה משהו שעשה משהו בסגנון? יכול להמליץ על חברה כלשהי, עבודה מסויימת (פחות מכוון לעגלות וכל החרא הזה, חקלאות שם נשמע לי מתאים).

* לצערי אין לי דרכון זר..

 

תודה!

Link to comment
Share on other sites

איי אוסטרליה אוסטרליה.. גרתי שם תקופה טובה גם אחרי הצבא...

דבר ראשון ממליץ בחום!

דבר שני בלי דרכון זר הכל הופך ליותר מסובך,עכשיו(ממש לפני שבועיים שלוש) חתמו על הסכם עם הממשלה שם על 500 ויזות עבודה, אם פגעת בזה אז החיים שלך דבש ואתה מקבל ויזה לשנה עם אופציה לעוד שנה(לפחות באירופאי זה ככה).אז דבר ראשון שהייתי עושה במקומך הייתי מגיש את הבקשה לאשרת עבודה שם.

אם אתה בלי ויזת עבודה-משמע ויזת תייר, הכל יותר מסובך- תקופת השהות שלך שם מוגבלת(לא זוכר לכמה זמן) ובגדול אתה לא חוקי כעובד שם.. אבל לרוב החוות לא באמת מזיז אם יש לך אשרת עבודה או לא..

אם יש לך עוד שאלות מוזמן לשאול בכיף!!

Link to comment
Share on other sites

איך אתה בכלל מגיע לליצור קשר עם החוות שם? אני מניח שיש חברות בארץ שעושות את הקישור הזה.. יש לך המלצות ? מחיפוש באינטרנט יש פשוט יותר מדי וקשה לדעת מי רציני ומי סתם רוצה את הכסף שלי..

העניין עם ה500 ויזות עבודה האלה גם לא הכי ברור, רק כתוב שחתמו על ההסכם אבל אין שום עדכון על קבלת ויזה בזכות זה

Link to comment
Share on other sites

שמע אני אישית לא עבדתי בחוות, אבל אני מכיר הרבה חברה שכן, הרוב הגיעו ותוך שבוע הסתדרו על איזה חווה..

הדרך הכי טובה זה מפה לאוזן, לשמוע ממישהו על חווה עם תנאים טובים ולבדוק מה קורה שם.. הבעיה שהמרחק בין חווה לחווה הוא עצום(!!) ככה שצריך להיות ממוקדים על אזור כלשהו..

דרך אגב אתה יכול להכנס לgumtree (זה סטייל יד2 שלהם רק עם מלאמלאא עבודות) להסתכל ולקבל כיוון +-

וואלה אני אם הייתי אתה בלי ויזה והכל הייתי חושב על כיוון של לעבוד שם בפסטיבלים יש שם ים דוכני אוכל(המון ישראלים,למרות שאני ממליץ ללכת דווקא ללכת למעסיקים אוסטרלים), לאף אחד שם לא איכפת מויזה ושטויות כאלה וככה אתה גם מסתובב,גם נהנה בפסטיבלים וגם עובד..

לגבי ה500 ויזות לא יודע לענות לך, תתקשר לשגרירות שלהם תבדוק מה התהליך...

Link to comment
Share on other sites

הייתי מנסה להיות במכסה של 500 הויזות. אם לא יילך באוסטרליה תנסה בניו זילנד.

אני ממש אבל ממש לא ממליץ לעבוד בלי ויזה. נכון, הסיכוי שיתפסו אותך בעבודה בחווה הוא נמוך מאוד, אבל אם תופסים אותך אתה מגורש פלוס מקבל חותמת שחורה בדרכון ותשכח מלקבל ויזה לשם או לכל מדינה שחוששת שתהגר אליה / תעבוד בה באופן חוקי, בדגש על ארצות הברית.

 

עכשיו זה אולי נראה לך רחוק אבל תאר לעצמך שעוד עשר-חמש עשרה שנים מהיום אתה בעמדה בכירה בחברה כלשהי ורוצים לשלוח אותך לנסיעת עסקים לארצות הברית, אבל מה, ויזה אתה לא יכול לקבל כי יש לך חותמת שחורה.

 

מעבר לזה, אם אתה עובד בלי ויזה אתה ממש אבל ממש מזמבר את כל הישראלים שרוצים לטוס לאוסטרליה רק בשביל לטייל, כי ככה הרבה יותר קשה להם להשיג ויזה.

 

 

אוסטרליה המקום הכי יפה שהייתי בו אי פעם, לפחות ה-Northern Territory. לא עבדתי שם. גם לא בניו זילנד (שהיא גם כן מדינה מדהימה עם טרקים עוצרי נשימה).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.