Jump to content

סיכום הניצחון במשחק העונה מול מכבי חיפה בבלומפילד אחרי ש.ח | 3 בנוהל


Sawyer

Recommended Posts

איזה יום קשה היה לי, ואיזה כיף שככה הוא נגמר. איזה אושר :)

עכשיו בדיעבד קל להודות, ידעתי שזה שלנו אבל בכל זאת הפחד היכה בי. לראושנה בהרבה מאוד זמן עמדנו בפתח של צומת דרכים מאוד פשוטה, למעלה ולמטה. והמשחק הזה הכריע אותה.

ידעתי שאנחנו עדיפים על חיפה בבלומפילד, שהם לא ברמה ולא מסוגלים להתמודד מולנו במבצר, אבל עדיין פחדתי.

 

פאקו פתח בהרכב יחסית הגנתי, עם אלוהים בחוד וקישור מעובה. הרכב מבוקר וחכם באופן יחסי. הייתי מרוצה. חיפה עלתה מצידה ב4-4-2 הרפתקני ואמיץ בפתח של מה שעוד יהיה משחק נהדר.

 

המשחק נפתח בסערה עוד לא דקה במשחק וטיבי שולח את זהבי שמופל ע"י צוצאליץ' (אחרון בדרך לשער), חיפה יוצאת בזול עם צהוב בלבד, ערן זהבי בועט לא רע אבל מעל השער. דקה שביעית דור מיכה מוצא בכדור חכם את שרן יניי שבועט אבל נבלם ע"י צוצאליץ'. חולפת דקה וטאווטחה שפורץ קדימה מחפש את עמאשה בכדור חכם, עמאשה מפספס אבל תודות לחור של עומרי בן הרוש מוצא את עצמו ראיוס חופשי 10 מטרים אלכסונית מהשער אבל בועט בעיטה מזעזעת גבוה גבוה לשמיים.

דקה עשירית חיפה מתקרבת (מאוד), ראיוס מרים כדור מדהים לראש של עמאשה שנוגח חזק ומקרוב לקורה. מזל גדול לצהובים. דקה 14 וזה שוב מכבי חיפה שמנצחת הרמה גדולה של מיצ'ל שמגיעה לראש של תורג'מן שנוגח מ10 מטר קרוב לקורה והחוצה.

דקה 21 פריצה מסחררת של טאלב טאווטחה מסתיימת בהרמה מדוייקת לראשו של תורג'מן שנוגח לא מספיק חזק - פאבלו יורד נהדר וקולט את הכדור. חולפת דקה וכדור אמן של מיטרוביץ' מגיע לזהבי שבנגיעה שולח פס חכם שחולף סנטימטרים מהצד הלא נכון של הקורה. דקה 23 וזה שוב פעם מיטרוביץ' עם כדור עומק נהדר הפעם לטל בן חיים שמוכשל בבירור ע"י משומר בדרך אל השער. אדום למשומר. ערן זהבי ניגש לבצע את הבעיטה החופשית כש17 מטרים מהשער של סטויינוביץ' אך הבעיטה שלו חולפת סנטימטרים מהחיבור, הכי קרוב שיש. דקה 35 ראיוס ממשיך בתצוגת הנפל שלו, כשהוא פורץ לרחבה וממצב קשה מוסר פס פשוט לידיים של פאבלו. בדקה ה45 קרלוס הפצוע (לאאאא) מפנה את מקומו לברק בדש (חילוף שהוכיח את עצמו שבוע שעבר בב"ש). דקה 45 ראדי משתלט על כדור ומוסר אותו לזהבי שבועט בנגיעה פס שחולף קרוב לקורה (יכלת למסור לטבח לגול קל). עוד לפני הירידה למחצית הספיק ראדי לבעוט מ20 מטרים, סטויקוביץ' הודף.

 

מחצית השניה נפתחה חזק כמו שמצופה ממכבי מול חיפה פצועה ב10 שחקנים. התקפה יפה נגמרה בבעיטה מצויינת של ראדי שפוגעת בראש של טאווטחה. בדקה ה50 מכבי מגיעה לעוד מצב כיבוש כשטב"ח פורץ נהדר על האגף ונותן כדור רוחב חצי גובה (חזק) לבדש שלא מצליח לנתב את הכדור פנימה.

דקה 53 הלחץ משתלם. מהלך כדור גדול מגיע לדור מיכה שחותך שמאלה ומוסר לטל שבועט לפינה הרחוקה ועם קצת (הרבה) עזרה מטאלב טאווטחה כובש. 1-0 צהוב. 2 דקות לאחר מכן כמעט מגיעה התגובה של חיפה, אלברמן מאבד כדור לחן עזרא שמוסר לראיוס ששוב מחרבן את הכדור גבוה גבוה לשמים ממצב נוח. דקה 58 קרן של ראיוס חוזר לעזרא שמנצל רגל לא אחראית של דור וצולל לתוכה. פנדל מאוד גבולי למכבי חיפה, ראיוס בפעולה הנורמלית היחידה שלו המשחק כובש בפנדל. 1-1. דקה אחריי השוויון של חיפה כדור אמן של דור מיכה נוחת על הראש של בדש שמ3 מטרים מוצא רק את הקורה והחוצה, החמצה מזעזעת.

מכאן מכבי ת"א כצפוי (ונגד 10 שחקנים) התחילה להפעיל מכבש לחצים על חיפה במטרה למצוא את השער השני. כאשר חיפה עברה באופן מוצהר ל"Park the bus". בדקה ה66 זה חייב היה להיות השוויון. טל בן חיים מוסר כדור נהדר לערן זהבי שבועט מ18 מטר מדויק ושטוח סטוייצ'קוביץ' מגיב נהדר אבל הודף את הכדור לרגליו של דור מיכה שבועט בצורה רשלנית אל השמיים מול שער חשוף. מביך מאוד.

דקה 69 זה קורה, הרמה טובה של מיטרוביץ' לערן זהבי שנוגח נגד התנועה כדור שלא משאיר לסטויינוביץ' שום סיכוי. 2-1 צהוב מראשו של האל זהבי. דקה 80 אלברמן חוטף כדור סמוך לרחבה החיפאית ומופל ע"י צוצאליץ' שרואה את הצהוב השני והאדום המוצדק. עדן בן בסט ניגש לבצע את הבעיטה ומזהה את סטויינוביץ' שוב גונב קצת לאמצע ומחליט להעניש אותו. פצצה של עדן לחיבור קובעת 3-1 צהוב. Game Over.

דקה 84 יוצא בן הרוש לסללום מרשים שמסתיים בבעיטת פינס פה שחולפת כמטר מהקורה של הירוקים. בשלב הזה הציפייה שלי ממכבי הייתה לחפשת לדרוס, לטרוף את החיה הפצועה מולה. מכבי המשיכה לחפש את השער, אבל לא בטירוף שציפיתי ממנה. ואולי קצת חבל, לא יוצא לך לתת 4 לחיפה בכל יום. בדקה ה91 מכבי עוד יכלה לעשות את הרביעי כשמיטרוביץ' בעט יפה מ20 מטר לחיבור, אך סטוייצ'קוביץ' מצליח להדוף בקצות אצבעותיו לקרן, לא חולפת חצי דקה ודור מיכה לוקח את השחקן שלו לטיול ומעביר כדור רוחב לבן בסט שמגיע מאוחר ובועט עם השפיץ של הנעל החוצה במהלך המשמעותי האחרון של המשחק.

 

 

 

אז מה היה לנו?

מחצית ראשונה טובה של כדורגל למרות ה0-0. הרבה מאוד מצבים ל2 הכיוונים. לצד ההגנה הפריצה שלנו קיבלנו משחק קישור והתקפה טוב (למעט ניצול מצבים) ולפחות 5 מצבים לכיבוש שער מכל צד. וכמובן אדום אחד למכבי חיפה.

המחצית השניה הייתה כבר אופרה אחרת, מכבי ניצלה היטב את החיסרון המספרי של מכבי חיפה והגיעה להרבה מאוד מצבים שיכלו להגמר גם ביותר מ3-1. בסה"כ למרות משחק לא מבריק הגנתית, מכבי נראתה טוב בסה"כ.

 

 

שופט: בסדר. (אמנם טעה פה ושם בצהובים, יכלת לתת אדום אחרי דקה, יכל לא לשרוק פנדל או אם שרק לתת לנו אדום. אבל בגדול לא שגה בענק ושפט משחק מאוד קשה. קונה ככה בכל משחק)

 

 

שחקנים:

פאבלו - משחק טוב מאוד של הספרדי המושמץ. נהדר במשחק הרגל, קלט מה שהגיע אליו, יציאה אחת טובה במיוחד. מבסוט עליו בגדול. שימשיך ככה!

עומרי - לצד סללום מרשים וכמה פריצות חיוביות קדימה נשארו החורים הרגילים, מה יהיו איתו אני לא יודע. מקווה שהיה שיפור מסויים היום, גם אם כן.. מעט מדי.

קרלוס/בדש - אל. בבקשה אל תפצע באמת, אנחנו ממש צריכים אותך. בבקשה. | רוצה, מנסה, תנועה. מחמיץ כמו פסיכי (ואוו) ונראה פשוט לא מספיק טוב.

טיבי - אל+ בטח אחרי שקרלוס יצא. אני מאוד מאוד מרוצה ממנו העונה, מאוד.

שרן - היה בסדר בהגנה אני חושב, אפילו ההצטרפות שלו להתקפה הייתה סבירה. אבל מגן במכבי ת"א צריך לתת יותר.

אלברמן - משחק לא רע של גל שלעיתים שיחק אפילו כבלם. גירזן מה שהיה צריך, הניע כדור בצורה לא רעה. בסדר גמור - אלברמן קלאסי.

ראדי - משחק לא רע של מהארן. הרבה עבודה שחורה, טוב בהגנה. הוציא קדימה יפה. אולי לא מספיק איים ולא מספיק סיכן (חוץ מבעיטה וחצי) אבל אין טענות בכללי.

מיטרוביץ' - אני רוצה לתת לו את המצטיין. הוא עשה עבודה הגנתית מדהימה. מדהימה. נתן לפחות 3 כדורי עומק פסיכיים, הניע כדור מצויין, שיחק חכם מאוד. אבל טעות אחת מאוד מפגרת שלנו כמעט עלתה בגול. חייב חייב להגמל מזה. חוץ מזה משחק חייו.

טב"ח - מבסוט עליו, עבודה טובה. הביא את הגול הראשון החשוב והקשה, סחט המון עבירות, את האדום של משומר - בפורמה נהדרת.

דור - משחק בסדר בסה"כ של דור מיכה, נתן כמה כדורים נהדרים (בעיקר בישול לטבח) ועשה עבודה לא רעה. אבל הבעיטה שלו הייתה ככ עלובה שזה מקשה עליי לפרגן עד הסוף, יש גבול דור - חייב לעבוד על זה. בנוסף - מצפה ממנו להיות יותר דומיננטי.

אלוהים - לא מבקר אותך. מלך.

 

 

 

 

פיקנטריה:

- אחרי האדום של משומר בוקולי כמו ילד אוטיסט (ממש) מנסה להציק לטיבי שדוחף אותו והוא נופל. פאתט.

- קרלוס :( הכל בסדר? תחזור מהר!! דרבי בקרוב!

- לפני הבעיטה של עדן בן בסט אמרתי "מה הוא לוקח לזהבי? לא מאמין. אפילו אם הוא שם את זה בחיבור הוא מחוק אצלי.

- למרות ההפסד חיפה לא הצטיינו בשיר המשבר, וחבל.

- ראדי בועט כדור לראש של טאווטחה, משעשע.

- למרות שבנאדו כבר לא בחיפה, מכבי מחלקת לירוקים ערכות ניבאה לגבר. מרגש. (ותודה לgilad-B)

- הבכי של המאמן הפתטי של חיפה, פשוט מביך. באמת. לייצר מחשבה שהשופט הפסיד להם תמשחק, עלוב.

- הימרתי 3-1 ולקחתי, אני באחוזים טובים בהימורים העונה לדעתי. (בכלל 3-1 היה ההימור השכיח אצלנו בח'ברה)

- דקה 62, ואמוס חייפלה. למה הם עושים את זה לעצמם.

- השוער של חיפה מבזבז זמן כבר מדקה 25, ככ מביך.

- ערן משגר מרוקט לאנצ'ר לשער 5. מרגש.

- ערן זהבי משווה את שיא הכיבושים הרצופים בליגה איי פעם? (למוטי קקון?) - תקנו אותי אם אני טועה

- ראיתי מפגשים מרגשים, דודו טופז, אופרה ווינפרי וחזרתו של גלעד שליט לבית הוריו. אבל המפגש של סטויינוביץ' עם הקורה היה המרגש מכולם.

- אני לא מבדיל בין סטויינוביץ' לסטוייצקוביץ'. ממש לא מתכוון להבדיל גם (בשמות) - אז אל תתפלאו אם אני מזגזג בינהם.

 

 

קהל:

זה פשוט לא זה, אנחנו לא שם.

אין לי כוח לחפור על זה, אין לי כוח לדון בזה. אבל מצבנו מבחינת עידוד פשוט.. לא טוב.

לא יודע מה עושים ולאן הולכים מכאן, יש לנו עונה מאוד חשובה ואני מודאג מאוד כי כרגע הקבוצה די לבד.

 

ראשון עכו, רביעי אשדוד. ואז?

תתעוררו חברים. תעוררו.

 

לילה טוב ויאללה מכבי.

Link to comment
Share on other sites

 

אל ו-אל+?

זה היה אולי במשחקים אחרים, לא הערב...

קרלוס היה אש בדקות שלו

טיבי היה ממש ממש טוב למשך כל המשחק, הציל אותנו לא פעם. היה מאוד אחראי ונמצא בכל מקום. היה אש.

 

שאר ההגנה שלנו לוקה בחסר.

Link to comment
Share on other sites

קרלוס היה אש בדקות שלו

טיבי היה ממש ממש טוב למשך כל המשחק, הציל אותנו לא פעם. היה מאוד אחראי ונמצא בכל מקום. היה אש.

 

שאר ההגנה שלנו לוקה בחסר.

 

סבבה. לזה התכוונתי כשאמרתי שלדעתי נתת יותר מדי קרדיט. אתה לא חייב להסכים.

Link to comment
Share on other sites

תוסיף לפיקנטריה את העובדה שקרלוס מוחלף משחק שני ברציפות בליגה. בלי לבדוק אני יודע שזה לא קרה אצלנו מעולם. ולא צריך לקרות אף פעם. ונקווה שלא יחמיץ דקה מעכשיו.

שיחזור מהר. אל

Link to comment
Share on other sites

לא יודע איפה לכתוב את זה, אז שיהיה כאן - לחיפה יש שני משחקים לא קלים בשבוע הבא, רעננה בבית (שידועה כקבוצה קשה לפיצוח, ובכלליות לא רעה בכלל) וב"ש בוסרמיל. בתרחיש מסוים, ביום שלישי הבא הם כבר עמוק בסחרור המסורתי.

Link to comment
Share on other sites

בראיונות מחצית כשסטנויאביץ' מתראיין הכיתוב מתחת לשם שלו "חיפה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה24".

כשפאקו מתראיין "מכבי עם בעיטה אחת למסגרת בלבד כל המחצית".

איך זה כואב להם. איך זה כאב לשרון פרי הזונה. תענוג

Link to comment
Share on other sites

קודם כול נצחון חשוב מאוד,בעיקר בשביל המומנטום

אם המשחק הזה מעיד על העתיד של מכבי אז צריך להתחיל לדאוג

מכבי עלו למגרש בלי אנרגיה ובלי חשק,ב11 על 11 זה לא היה נגמר טוב

מישהו צריך להתחיל לעבוד עם ההגנה על מצבים נייחים כי כל כדור גובה יוצר מצב לגול

אם עד עכשיו הייתי בטוח בפאקו ב100% היום יש לי קצת דאגות וזה בעיקר כי פאקו עוד לא למד טוב את הקבוצה שלנו נגד באר שבע מכבי שיחקה טוב אבל הפסידה הרבה בגלל חילוף לא נכון של פאקו,היום מכבי עלו לא ממש מוכנים למשחק וזה משהו שאצל סוזה ואוסקר של העונה הראשונה לא היה קורה

בצד החיובי צריך לציין מעל כולם את ניקולה מיטרוביץ,המשחק הכי טוב שלו במכבי עד היום!

גם נגד באר שבע הוא היה טוב ורק שימשיך ככה

זהבי רצה יותר מדי אבל העיקר שהביא גול

נקווה שעדן יכנס לכושר עם גול גדול

טל בן חיים שחקן מצויין,אבל הגיע הזמן שיפסיק עם השטוית שלו,בקלות הכול היה יכול להיות הפוך ומכבי הייתה ב-10 שחקנים

לסיכום זה ניצחון חשוב מאוד בעיקר מבחינה מוראלית ונקווה שנראה שיפור כבר נגד עכו!

Link to comment
Share on other sites

לא יודע איפה לכתוב את זה, אז שיהיה כאן - לחיפה יש שני משחקים לא קלים בשבוע הבא, רעננה בבית (שידועה כקבוצה קשה לפיצוח, ובכלליות לא רעה בכלל) וב"ש בוסרמיל. בתרחיש מסוים, ביום שלישי הבא הם כבר עמוק בסחרור המסורתי.

אני מאמין שהשנה יהיה הבדל גדול מאוד בין הבית לחוץ אצלם.

Link to comment
Share on other sites

מה עם החתונה?

 

בקשר למשחק עצמו, פאבלו עשה טעות חמורה שלא יצא לכדור שהתקרב במהירות לרחבה וציפה מטל בן חיים שיגיע כמעט מהחצי וייקח ת׳כדור..

למה שפשוט לא תצא? טל היה פשוט מתוסכל.

 

רואים משחק אחר משחק שאין לנו מגינים נורמלים, בן הרוש עם המון חורים ולא תורם בהתקפה, ייני הכי פרווה בעולם, לדעתי, לא ראויים להיקרא מגיני מכבי ת״א.

 

לא יודע מה אתה ראית, אבל דור מיכה לא הגיע אתמול למשחק, לדעתי, צריך לעלות מהספסל, בן בסט שווה הרכב.

Link to comment
Share on other sites

ייני אתמול נתן משחק הגנה גדול

לא קל לשתק את חן עזרא

כל עשרים הדקות הראשונות הגיעו מהאגף שלו.

כשהם היו בעשרה שחקנים עזרא פירפר אותו פעמיים.

Link to comment
Share on other sites

לא יודע זה לא מהניצחונות האלה שגורמים לך לחייך שבוע כמו מפגר אבל העיקר שהשרמוטות האלה יסתמו תפה.

ההגנה שלנו לא מה שהייתה ולא, קרלוס בחוץ זה לא תירוץ, יותר מדי החמצות ובכללי זה עוד לא שם לגמרי אבל במשחק כזה הכי חשוב זה -3- הנקודות.

שבועיים לא קלים בדרך, צאו מהאדישות שלכם כבר.

יאללה מכבי!

 

+ פיקנטריה לפיקנטריה: השופט קורא לטבח ללחוץ יד לקאיוס, טבח אומר לא לוחץ, השופט שואל לא לוחץ? טבח אומר לא לוחץ, מסתובב הולך ואומר לזר העונות "אני אזיין אותך".

Link to comment
Share on other sites

לא יודע זה לא מהניצחונות האלה שגורמים לך לחייך שבוע כמו מפגר אבל העיקר שהשרמוטות האלה יסתמו תפה.

ההגנה שלנו לא מה שהייתה ולא, קרלוס בחוץ זה לא תירוץ, יותר מדי החמצות ובכללי זה עוד לא שם לגמרי אבל במשחק כזה הכי חשוב זה -3- הנקודות.

שבועיים לא קלים בדרך, צאו מהאדישות שלכם כבר.

יאללה מכבי!

 

+ פיקנטריה לפיקנטריה: השופט קורא לטבח ללחוץ יד לקאיוס, טבח אומר לא לוחץ, השופט שואל לא לוחץ? טבח אומר לא לוחץ, מסתובב הולך ואומר לזר העונות "אני אזיין אותך".

זה כי כבר התרגלנו לתוצאה, זה נהיה משעמם.

 

ועדיין היה לילה אדיר.

 

והם ממש לא סותמים את הפה, להיפך, הם מזכירים את האוהדים שלנו שידעו לספר איך ב-9 דקות עד שיצחקי נפצע מולם ב-2009/10 היו 8 קורות, שלושה משקפים וארבעה פנדלים.

הם אומרים שמכבי קבוצה פח ושהם אנסו אותנו במשך 15 דקות.

Link to comment
Share on other sites

היה שיר המשבר וחצי איצטדיון שר בקטע של ה״עשר פעמים שלוש״, הקופים נכנסו להלם לא הבינו מה קורה והפסיקו את השירה לדקה שתיים

 

 

Sent From The Kushelahotha

Link to comment
Share on other sites

1. החור בהזדמנות הראשונה של ראיוס היה של מיטרוביץ'. בכלל, כל ההגנה עמדה שם רע. בן הרוש נמשך לאמצע לשמור על עמאשה וברגע שהכדור עבר אותם, ראיוס היה שם חופשי. מיטרוביץ' (שהיה מצוין, כן) נתקע 30 מטר מהשער שלנו, עם הפנים לשער שלנו. היה צריך לראות את הכניסה של ראיוס לתוך הרחבה וללכת איתו.

 

2. לא חד משמעי, אבל בכדור החופשי שהלך לקורה אני חושב שפאבלו יכול וצריך היה לצאת ולאגרף. זו היתה הרמה טובה אבל היה לו מספיק זמן להגיע לזה.

 

3. ההחמצה של מיכה - תכלס, 80% מהשחקנים בליגת העל היו בועטים את זה החוצה. אני בכלל חושב שהוא היה צריך למסור קטנה לבדש שהיה מול שער חשוף לגמרי.

 

4. השיפוט - היה בסדר בהחלטות הגדולות. העבירה בדקה הראשונה לא היתה שווה אדום, העבירה של טב"ח היתה בשיקול דעת ושווה צהוב, האדומים כמובן היו ברורים. הפנדל גבולי (לדעתי 100% לא היה). אממה, בקטנות - חושך. מדקה 25 השוער של חיפה מבזבז זמן. לא מצפה שיקבל צהוב דקה 30, אבל לפחות תן לו שריקה, שיבין את הרמז. בחצי הראשון נתן אאוט עובר לחיפה. הקפיד לעתים יותר מדי על כדור נייח מנבדל (מה זה משנה אם זה יוצא 90 או 92 מטר משער היריב). עד עכשיו לא ברור לי איך ראיוס סיים ללא כרטיס. כל קרן, כל כדור חופשי - עשה מהשופט צחוק. עורר פרובוקציות. אני חשבתי שאחרי הסיפור עם רפי דהן השופטים יחפשו אותו קצת יותר. בינתיים זה נראה שנותנים לו המון כבוד.

 

5. פיקנטריה - שוב פאקו התחיל בדרכו לספסל של קבוצת החוץ. סמוך לקו האמצע הוא חתך ימינה, לחץ ידיים לצלמים שהיו על הדשא ורק אז הלך לספסל.

 

 

6. לפי הראיון של פאקו אחרי המשחק - ההרגשה שלי, שיש לו ראש מטורף לכדורגל, רק שיש ספק אם הרעיונות שלו יכולים "לרדת למטה" לשחקנים. כאילו הוא מתוחכם מדי לפעמים.

Link to comment
Share on other sites

״הרמה טובה ״של מיטרוביץ בבישול זה אנדרסטייטמנט

תוך כדי תנועה שהוא מרים את הראש לקלוט את זהבי ומביא בננה כזו . זה קלאסה .

אני רוצה להגיד פה שזה הרמה פסיכית של מיטרוביץ' שזיהה את הכניסה בין 2 שחקנם של זהבי ונתן את הכדור בדיוק לחור בינהם.

אבל המציאות כנראה קצת יותר פשוטה, הרמה טובה של מיטרוביץ' לאזור מסוכן, תנועה לא הגיונית של זהבי פנימה שכוללת תזמון מושלם וטאץ' שיש רק לו. אז..

 

אני מאמין שהשנה יהיה הבדל גדול מאוד בין הבית לחוץ אצלם.

לא חושב,

נכון שסמי עופר גדול ובמשחקים קטנים יהיה ריק יחסית. אבל לדעתי הוא מהר מאוד יהפוך למבצר.

 

מה עם החתונה?

 

בקשר למשחק עצמו, פאבלו עשה טעות חמורה שלא יצא לכדור שהתקרב במהירות לרחבה וציפה מטל בן חיים שיגיע כמעט מהחצי וייקח ת׳כדור..

למה שפשוט לא תצא? טל היה פשוט מתוסכל.

 

רואים משחק אחר משחק שאין לנו מגינים נורמלים, בן הרוש עם המון חורים ולא תורם בהתקפה, ייני הכי פרווה בעולם, לדעתי, לא ראויים להיקרא מגיני מכבי ת״א.

 

לא יודע מה אתה ראית, אבל דור מיכה לא הגיע אתמול למשחק, לדעתי, צריך לעלות מהספסל, בן בסט שווה הרכב.

הגעתי ב23:15, לאמצע האוכל. חיכתה לי צלחת עם סטייק אנטריקוט עסיסי, קצת פרגית וכ"ו. היה נחמד. אבל החברים שלי כבר היו גמורים מכל הלפני, אז ב00:30 כבר הייתי בדרך הביתה. אבל הסתדר בסה"כ.

הגעתי בדיוק כשהיא הגיעה ואז היא נורא שמחה שבאתי למרות הכל. ואני חייב להגיד שהכלה הייתה ממש יפה (הכלה הכי יפה ביחס לאיך שהיא ביומיום שראיתי איי פעם)

 

בקשר לטעות מסכים לחלוטין, היה חייב לצאת. אבל זה לא מגה סופר אולטרה טעות. והיא היחידה במשחק. שנינו קונים שיהיה ככה כל משחק.

בהחלט אין לנו מגנים נורמלים. כתבתי מה שאמרת גם על בן הרוש וגם על טיבי

דור מיכה לא היה גדול אתמול, אבל כתבתי את זה לעומר בנושא אחר - סתכל בתקציר שלי. נתן 3 כדורים שהיו צריכים להגמר בגול (מצב של 100% גול). אז כמה גרוע הציון שאני יכול לתת לו אחרי זה?

 

1. החור בהזדמנות הראשונה של ראיוס היה של מיטרוביץ'. בכלל, כל ההגנה עמדה שם רע. בן הרוש נמשך לאמצע לשמור על עמאשה וברגע שהכדור עבר אותם, ראיוס היה שם חופשי. מיטרוביץ' (שהיה מצוין, כן) נתקע 30 מטר מהשער שלנו, עם הפנים לשער שלנו. היה צריך לראות את הכניסה של ראיוס לתוך הרחבה וללכת איתו.

 

2. לא חד משמעי, אבל בכדור החופשי שהלך לקורה אני חושב שפאבלו יכול וצריך היה לצאת ולאגרף. זו היתה הרמה טובה אבל היה לו מספיק זמן להגיע לזה.

 

3. ההחמצה של מיכה - תכלס, 80% מהשחקנים בליגת העל היו בועטים את זה החוצה. אני בכלל חושב שהוא היה צריך למסור קטנה לבדש שהיה מול שער חשוף לגמרי.

 

4. השיפוט - היה בסדר בהחלטות הגדולות. העבירה בדקה הראשונה לא היתה שווה אדום, העבירה של טב"ח היתה בשיקול דעת ושווה צהוב, האדומים כמובן היו ברורים. הפנדל גבולי (לדעתי 100% לא היה). אממה, בקטנות - חושך. מדקה 25 השוער של חיפה מבזבז זמן. לא מצפה שיקבל צהוב דקה 30, אבל לפחות תן לו שריקה, שיבין את הרמז. בחצי הראשון נתן אאוט עובר לחיפה. הקפיד לעתים יותר מדי על כדור נייח מנבדל (מה זה משנה אם זה יוצא 90 או 92 מטר משער היריב). עד עכשיו לא ברור לי איך ראיוס סיים ללא כרטיס. כל קרן, כל כדור חופשי - עשה מהשופט צחוק. עורר פרובוקציות. אני חשבתי שאחרי הסיפור עם רפי דהן השופטים יחפשו אותו קצת יותר. בינתיים זה נראה שנותנים לו המון כבוד.

 

5. פיקנטריה - שוב פאקו התחיל בדרכו לספסל של קבוצת החוץ. סמוך לקו האמצע הוא חתך ימינה, לחץ ידיים לצלמים שהיו על הדשא ורק אז הלך לספסל.

 

 

6. לפי הראיון של פאקו אחרי המשחק - ההרגשה שלי, שיש לו ראש מטורף לכדורגל, רק שיש ספק אם הרעיונות שלו יכולים "לרדת למטה" לשחקנים. כאילו הוא מתוחכם מדי לפעמים.

1. כן, גם אני לא ידעתי אם עומרי האשם במצב הזה. אתה יכול להגיע שטב"ח אשם באותה מידה כמו מיטרוביץ'. לא יודע מי, אבל זה היה הפקרות.

2. ממש לא בטוח. כדור מאוד מאוד קשה לשוער. בטח לא "אשמתו"

3. ממש לא. 80% מהשחקנים היו שמים את הכדור במסגרת. אם למרות שהשער היה חשוף היה פוגע איכשהו בבלם/שוער על הרצפה, הייתי כועס הרבה פחות.

4. הוא היה קצת מציק, וראיוס היה חייב לקבל צהוב. אבל בגדול זה היה משחק מאוד קשה לשיפוט ולדעתי הוא ניהל אותו בצורה יחסית לא רעה.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.