Jump to content

כדוריד - הנושא הרשמי לעונת 2014-15


מנג'ר יונייטד

Recommended Posts

ronash הכושל היה אמור לפתוח נושא אבל הוא משקיע ברומן שלו עם הצבא האוסטרי, אז נאלצתי לקחת על עצמי את המשימה, עונה שביעית ברציפות (וכנראה פעם אחרונה, בתקווה שיימצא מישהו שיעשה זאת במקומי).

 

ככה העונה הקודמת נגמרה

DSCF0386.jpg

 

אליפות ראשונה והיסטורית למחלקת הכדוריד, עם תצוגת שיא בסדרת הגמר שהסתיימה ב-3:0 מוחץ על הפועל ראשון.

 

לעדכונים, כתבות ובכלל - כנסו לאתר הרשמי של הקבוצה - http://mtahb.co.il/

 

אני יודע מה עשית בקיץ האחרון

הקיץ האחרון התאפיין בעיקר בעזיבת כמה מהעוגנים של הקבוצה בשנים האחרונות.

בסיום המשחק האחרון בסדרת הגמר, נכנס טל בלכר, שחקן פינה שמאל של הקבוצה בארבע העונות האחרונות, לחדר ההלבשה והודיע בדמעות על פרישה (הודעת הפרישה נקטעה ע"י התפרצות של כמה אוהדים סוררים לחדר ההלבשה בשירת "יש אליפות למכבי").

לאחר מכן, הודיע תום מטלון, המרכז שהיה חלק מרכזי באליפות, על פרישה גם כן, אחרי עונה אחת ומשמעותית ביותר במדים הצהובים.

במקביל, גיל פומרנץ, שחלק את פינה שמאל של הקבוצה עם בלכר בשנתיים האחרונות, הצטרף לאחיו וחתם בגרוסוואלשטאט מהבונדסליגה השנייה.

 

הקיץ המשיך עם בשורות לא מעודדות וגם נובאק בוסקוביץ', שצפוי לחזור למגרשים רק בנובמבר או בדצמבר לאחר הפציעה בסדרת הגמר, החליט לעזוב וחתם בקבוצה מהונגריה.

 

הפרישה האחרונה הגיעה ממש בשבוע האחרון, אחרי שסשה בזברחני, הפיבוט שעלה ממולדובה ושיחק במכבי במרבית העשור האחרון, למעט "גלות" עקב עריקה לשלוש עונות באס"א, הודיע שבעיות בברכיים מאלצות אותו לפרוש ממשחק.

 

בנוסף, השוער השלישי וחביב הקהל, גיא רן (אתה שוער אחושרמוטה), עזב את הקבוצה ועבר לרמת השרון.

 

גל הפרישות והעזיבות לליגות בכירות יותר הותיר בור עצום בפינה שמאל, בעמדת המרכז וכן בצד ימין של ההתקפה (נובאק שיחק גם כמקשר וגם בפינה).

 

 

התחלות חדשות

בתחילת הקיץ, הודיעה הקבוצה על החלפת נותנת החסות. לאחר שנים טובות ומוצלחות עם טיירק, חברת קסטרו, שהייתה נותנת החסות של היריבה העירונית אס"א, חתמה על הסכם אימוץ עם מכבי.

 

לאחר מכן, הצטרף לצוות המקצועי המאמן הסרבי ניקולה מקסימוביץ', שישמש כעוזר מאמן בקבוצה הבוגרת ובעיקר כמנהל מקצועי של מחלקת הנוער ומאמן של קבוצות הנוער והילדים.

http://mtahb.co.il/%D7%9E%D7%9B%D7%91%D7%99-%D7%A7%D7%A1%D7%98%D7%A8%D7%95-%D7%AA%D7%9C-%D7%90%D7%91%D7%99%D7%91-%D7%A7%D7%95%D7%9C%D7%98%D7%AA-%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA%D7%99%D7%94-%D7%90%D7%AA-%D7%94/

 

קבוצת הילדים (עולים לכיתה י') של מכבי השתתפה בטורניר קיץ בהונגריה והשיגה תוצאות מרשימות ביותר, וגם תמונה עם קבוצה מקבילה מדובאי. בגזרה הזאת נראה שיש עתיד ועוד כשלוש שנים תוכל הקבוצה הבוגרת לקלוט כמה שחקני בית לשורותיה.

http://mtahb.co.il/%D7%A0%D7%A6%D7%97%D7%95%D7%9F-%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%A9%D7%99-%D7%91%D7%A8%D7%A6%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A0%D7%A2%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%9C%D7%A0%D7%95/

 

 

ברוכים הבאים

אז מי הצטרף לסגל?

בעמדת פינה שמאל, צירפה הקבוצה את עידו טוראל, שחקן נבחרת ישראל, שיכול לשחק גם בעמדת המרכז, ולצידו שאלה הקבוצה את בר מסורי, ששיחק בשנים האחרונות ברמת השרון.

 

לעמדת המרכז חזר אוריאן ליפץ. אוריאן הוא מכביסט ששיחק בכל הקריירה שלו בקבוצת הבוגרים של מכבי, למעט בעונה האחרונה, בה היה ברמת השרון.

בנוסף, הצטרפו הצעירים ניקיטה דנילוב ושחקן בינוני בשם דניאל פויירשטיין (הגשמת חלום של שנינו - סוף סוף יש שחקן בקבוצה הבוגרת שהוא גם מכביסט וגם יש לו משתמש בפורום).

לעמדת השוער השלישי הוחתם תום שם-טוב, שהגיע מהפועל רמת גן.

 

ההחתמה האחרונה (כנראה) היא של מילאן מרקוביץ', ששיחק באלופת סרביה בעונה האחרונה. שחקן עם יד שמאל ועם משחק הגנה משובח (לפי הדיווחים שקיבלתי).

http://mtahb.co.il/%D7%9E%D7%9B%D7%91%D7%99-%D7%A7%D7%A1%D7%98%D7%A8%D7%95-%D7%AA%D7%9C-%D7%90%D7%91%D7%99%D7%91-%D7%9E%D7%AA%D7%97%D7%96%D7%A7%D7%AA-2/

 

הסגל (נכון לעכשיו)

שוערים: אלדר שיקלושי (מושאל עונה שנייה ממכבי ראשון), אלון כהן (מושאל מקרית מוצקין) ותום שם טוב.

פינה שמאל: עידו טוראל ובר מסורי.

פינה ימין: רנן לנדסמן וסהר חלפון. *קיבלתי דיווחים על כך שרנן ככל הנראה נפצע וייעדר לתקופה ארוכה, ואם זה נכון אז סביר להניח שיוחתם שחקן נוסף בעמדה.

פיבוט: עומר דבדה וככל הנראה גם ורנר סטרידום יאייש את עמדה זו.

מרכז: תומר שמעוני (מושאל עונה שלישית מהרצליה), אוריאן ליפץ, ניקיטה דנילוב ודניאל פויירשטיין.

מקשר ימין: בויאן בוטוליה (האגדי), כאשר גם תומר שמעוני וורנר סטרידום ישחקו בעמדה הזאת.

מקשר שמאל: מילאן מרקוביץ' ודן נתן (שיכול לשחק גם בפינה).

 

 

פותחים עונה

הקבוצה פתחה את העונה ביום רביעי האחרון עם ניצחון מרשים 30:19 על בני הרצליה בחוץ (בני הרצליה החתימו את גלעד מאור, דן מירקוס וגיא כהן, ובכלל נראה שתהיה להם קבוצה איכותית השנה). תוצאה מרשימה במיוחד לאור זה שעומר דבדה לא שיחק.

http://mtahb.co.il/%D7%A0%D7%99%D7%A6%D7%97%D7%95%D7%9F-3019-%D7%91%D7%A8%D7%91%D7%A2-%D7%92%D7%9E%D7%A8-%D7%90%D7%99%D7%92%D7%95%D7%93-%D7%94%D7%A9%D7%95%D7%A4%D7%98%D7%99%D7%9D-%D7%A2%D7%9C-%D7%91%D7%A0%D7%99-%D7%94/

ביום ראשון הקרוב, תארח הקבוצה את הפועל ראשון בחצי גמר גביע האיגוד.

 

הקבוצה תשחק בגביע האתגר האירופי (המפעל השני בחשיבותו) מול טודרה הרומנית, ובעקבות המצב הביטחוני שני המשחקים ייערכו ברומניה.

http://mtahb.co.il/%D7%A1%D7%99%D7%91%D7%95%D7%91-%D7%9E%D7%A1%D7%A4%D7%A8-1-%D7%91%D7%92%D7%91%D7%99%D7%A2-%D7%90%D7%99%D7%A6%D7%A4-%D7%A4%D7%95%D7%98%D7%90%D7%99%D7%A1%D7%94-%D7%98%D7%95%D7%93%D7%A8%D7%94-%D7%9E/

 

 

היריבות

היריבה המרכזית על האליפות צפויה להיות הפועל ראשון. סגנית האלופה צירפה את פיליפ מריאן ועופר לוזון ממכבי ראשון, את ירמי סידי, השחקן הבולט של נבחרת העתודה שמשחק בעמדת מקשר ימין, ואת אלעד קפון, שהיה בעבר ממכבי והצטרף לאדומים אחרי קדנציה מוצלחת בבני הרצליה. בנוסף, עידן מימון הודיע שיפרוש בסוף העונה, מה שייתן להם מוטיבציית שיא. ברשימת העוזבים נמצאים השוער הזר בויאן ליוביסיץ' (עבר לרמת השרון), הפיבוט דן מירקוס (עבר לבני הרצליה), שחקן הפינה גיא כהן (לבני הרצליה) והמקשר יותם טל (לאשדוד).

 

מכבי ראשון, מחזיקת הגביע, הולכת לעונה פיננסית ומתבססת על שילוב של ותיקים וצעירים, תחת ג'ו מתתיה, בעונתו הראשונה כמאמן בוגרים. יוליאן סטראט, יואב נאמן, גל אברהם ואמיר לנגליב יהיו הבסיס, ביחד עם צעירים כמו דניאל פרידמן, עמית סטלמן, דור גבע, עומר גרא, טל גרא ועוד שמות פחות מוכשרים.

 

רמת השרון בנו גם כן קבוצה מרשימה עם בויאן ליוביסיץ' בשער, רדולוביץ', המקשר הסרבי ששיחק אצלם בעונה שעברה, ושני הניגרים המתאזרחים טונדיי עבדול ראשיד וגלורי אופור. ביחד עם השלד הקיים, לרמת השרון יש קבוצה מבטיחה.

 

הקבוצה המעניינת והמרשימה של הקיץ היא הפועל רמת גן, שחוזרת לליגת העל אחרי שנתיים או שלוש בליגה הלאומית. האדומים פתחו בהתחמה של זנגה, השוער הסרבי שהיה במכבי, והמשיכו בחזרה הביתה של איציק חליפי (שגדל ברמת גן ושיחק שם לפני שעבר לאס"א). בנוסף, האחים רן והאחים רוזנטל (יאיר ויוני) ממשיכים לעונה נוספת, ואליה הצטרף הפיבוט אסף פאר (מושאל ממכבי ראשון ששיחק בעונה האחרונה בנס ציונה). ההחתמה האחרונה שלהם והמשמעותית ביותר הגיעה לא מזמן והיא של אריאל רוזנטל ממכבי ראשון, שיתאחד עם שני האחים שלו. יהיה מעניין לעקוב אחרי הקבוצה הזאת.

 

 

יאללה מכבי!

Link to comment
Share on other sites

מודה שאני כושל, אבל מבטיח להגיע לכל משחק ולעדכן עד שצה"ל יפריד בינינו.

מת לדעת איך אתה יודע דברים כמו מכבי ראשון הולכים לעונה פיננסית.

כמו כן אם אני לא טועה שיקלושי מעוניין להמשיך במכבי מעבר להשאלה.

Link to comment
Share on other sites

מודה שאני כושל, אבל מבטיח להגיע לכל משחק ולעדכן עד שצה"ל יפריד בינינו.

מת לדעת איך אתה יודע דברים כמו מכבי ראשון הולכים לעונה פיננסית.

כמו כן אם אני לא טועה שיקלושי מעוניין להמשיך במכבי מעבר להשאלה.

א. כי אני לא כושל כמוך.

ב. אחרי שמיצינו את עניין היותך כושל - באתר של איגוד הכדוריד יש את כל המידע.

ג. שיקלושי אכן מעוניין להישאר לפי מיטב ידיעתי אבל הוא תלוי במכבי ראשון, לצערנו.

Link to comment
Share on other sites

במידה מסויימת נקום וניפול על הזר החדש ועמדת המרכז.

נובאק נתן תפוקה גדולה ויהיה לא פשוט להכנס לנעליים שלו, כנ"ל העמדה של המרכז עם עזיבת מטלון שנתן עונה נהדרת.

טוב שליפץ שהוא נראה לי שחקן בלי אגו נכנס לעמדה, כך סביר להניח שהוא יפעיל יותר את בוטוליה ומילאן כמו שעשה מטלון, ולא יחפש יותר מדי לזרוק לשער.

Link to comment
Share on other sites

מכבי ניצחה בחצי גמר גביע ווינר את הפועל ראשון לציון 31-27. הרשימו בוטוליה (כרגיל) והזר החדש מירקוביץ' (מקשר ימני גבוה).

 

ביום שישי הגמר נגד אשדוד. מכבי החליטה, כאות הזדהות עם תושבי הדרום, לוותר על ההגרלה ולקיים את הגמר באשדוד.

Link to comment
Share on other sites

למה לא מביאים מרכז ברמה? בשנה אחת שהיה כזה הייתה אליפות.

 

ליפץ שחקן טוב. אם בוטוליה ימשיך עם הכושר שלו והחדש יהיה טוב, יהיו לו אחלה של כלים להפעיל וזה גם יכול לשדרג אותו.

 

רצו להביא את אריאל רוזנטל (שהוא ללא ספק ברמה ועם ניסיון במאבק על תארים) והיו איתו על סף חתימה, אבל היתה בעיה עם פציעה שעבר שבגללה בסוף לא חתם.

Link to comment
Share on other sites

http://one.co.il/Article/238679.html

 

 

מחווה מקורית ואצילית של אלופת המדינה בכדוריד, מכבי תל אביב: הצהובים החליטו לוותר על קיום ההגרלה המסורתית לקביעת הקבוצה המארחת בגמר גביע Winner-שופטים, שייערך ביום שישי, ובחרו להעניק ליריבה הפועל אשדוד את הזכות לארח את המשחק המכריע על הגביע באולמם הביתי.

"זו המחווה הצנועה שלנו עבור ילדי הדרום במטרה לשמח וליצור אווירה של משחק חגיגי באשדוד. קיבלנו את ההחלטה לוותר על אפשרות לארח את המשחק אצלנו בת"א, בשיתוף הצוות המקצועי, ואנחנו מאוד מקווים שהאולם באשדוד יהיה מלא. זו בוודאי תהיה חוויית כדוריד. על המגרש כמובן שנבוא לנצח במטרה לזכות בתואר הראשון של העונה", סיפר יו"ר מכבי ת"א, אייל פרוילנגר.

כזכור, אשדוד זכתה רק בשבוע שעבר בניצחון טכני לאחר שקרית מוצקין לא התייצבה למשחק מולה ביום הלחימה האחרון בדרום. זה היה במסגרת רבע הגמר שתוכנן להתקיים באשדוד. ביום שישי האחרון אשדוד הדהימה את מחזיקת גביע המדינה, מכבי ראשל"צ, כשניצחה אותה ב'בית מכבי' בראשל"צ והעפילה לראשונה בתולדותיה למשחק גמר. במקביל, מכבי ת"א ניצחה אמש את סגניתה הפועל ראשל"צ, ובכך שתי הקבוצות מנעו אפשרות לדרבי ראשוני ראשון העונה בגמר.

יו"ר איגוד הכדוריד, דורון שמחי, כמו גם יו"ר היריבה הפועל אשדוד, עופר קושמרו, בירכו על המחווה. "זה הצד היפה והערכי שבספורט, הושטת היד תרתי משמע לדרום, ובטח בענף הכדוריד שכולנו אוהבים. לכולם ברור שעל המגרש נזכה לפייט ספורטיבי על הגביע, כך שלאוהדי הכדוריד שיבואו יש בהחלט למה לצפות", ציין יו"ר האיגוד, דורון שמחי.

במשחק צפויה כניסה חופשית, והאולם במקיף ט' צפוי להתמלא ביום שישי.

 

 

שמישהו ישלח לצ'ייזיק הודעה שככה עושים את זה נכון.

כל הכבוד לעוסקים במלאה.

Link to comment
Share on other sites

איזה קשה היה לראות את המשחק דרך האינטרנט במקום להיות שם עם החברים שלי מהקבוצה.

כמה ממצאים ומסקנות ראשוניות שראיתי:

1. הזר החדש נפלא בכל הקשור להפעלת הפיבוט והפינות.

2. אין לנו משחק מתפרצות ויהיה מעניין מאוד לראות איך נתגבר על זה כי בשנה שעברה עם הסילונים נובאק ופומרנץ (ופה ושם בלכר) הרווחנו המון גולים כל משחק. נצטרך למצוא פתרון לזה.

3. ורנר שחקן מפתח העונה, מאחר שהוא אחראי על דקות המנוחה של דבדה (בהתקפה) וחלק מרכזי בהגנה.

4. אוריאן עדיין לא נכנס לעניינים, אבל אהבתי מאוד לראות שבוטוליה שיחק לא מעט בעמדת המרכז עם שמעוני או ורנר כשוטר. בעיניי זה פתרון מעולה בהתקפה לימים בהם אוריאן לא יהיה בעניינים.

5. הפציעה של רנן יוצרת לנו מחסור רציני בשחקנים עם יד שמאל. מרקוביץ' ודן נתן יכולים לכסות מעולה את תפקיד השוטר, ומדי פעם דן יכול לשחק בפינה, אבל אי אפשר לעבור עונה שלמה עם סהר חלפון כשחקן יחיד בפינה ימין. סהר מעולה ועשה התקדמות אדירה אבל גם השחקן הכי טוב בעולם בתפקיד הזה צריך שיהיה לו גיבוי ותחרות.

6. בהמשך לסעיף 5, הפציעה של רנן משמעותית במיוחד בהגנה, שנראתה לא כל כך מתואמת.

7. שיקלושי, דבדה ובוטוליה זה היתרון היחסי שלנו על הליגה. מאמין שגם טוראל ומרקוביץ' ייכנסו לענינים וביחד איתם יהיה לנו את השביעייה הכי טובה בליגה (אבל ללא עומק משמעותי בסגל)..

8. זה בדם.

 

בהצלחה למכבי!

בעונות האחרונות מי שזכתה בגביע איגוד השופטים לא זכתה באליפות. נקווה לשבור את המנחוס.

Link to comment
Share on other sites

נאלץ לזהם את הנושא..

 

 

רשמית: הפועל תל אביב הקימה קבוצת כדוריד

האדומים נרשמו לליגה השלישית והחלו בבניית סגל: "תהליך לא פשוט"

הקבוצה האדומה נרשמה באיגוד לליגה השלישית והחלה בגיבוש סגל השחקנים והצוות המקצועי לקראת פתיחת העונה. לאתר ערוץ הספורט נודע כי בתחילה התקבלה הצעה מאס"א תל אביב להתאחד ולשחק בליגת העל. מחשש שקהל לא יגיע, העניין ירד מפרק והתקבלה החלטה להקים קבוצה עצמאית.

הפועל תל אביב צפויה לקבל לשורותיה שחקנים מהליגה השניה והשלישית, שהתלהבו בעיקר מהרעיון שהקהל האדום יגיע ליציעים. אמנם הכמויות לא יהיו כמו כאלה בכדורסל, אך במסה רצינית בהתאם לענף.

הבעיה כרגע בהתקדמות היא המגעים עם עיריית תל אביב לגבי האולם בו תשחק ותתאמן הקבוצה. עד שהדברים האלו לא יסגרו ניראה כי יהיה קשה להתקדם בבנייה של הקבוצה החדשה.

 

 

 

 

 

ציטוטים מהשדים:

 

 

אין מספיק ענפים שאנחנו חוטפים בהם בראש בדרבים שאנחנו צריכים עוד אחד?

 

 

נראה לי שאני יודע מה זהבי יעשה בשביל לשמור על הכושר, כשהוא יפרוש מכדורגל.

 

מי רוצה קבוצת כדוריד

טוב לנו עם הפועל ראשלצ
Link to comment
Share on other sites

 

מי רוצה קבוצת כדוריד

טוב לנו עם הפועל ראשלצ

 

אני אוהד הפועל ת"א בכדורגל

אני אוהד הפועל אוסישקין בכדורסל

אני אוהד מטר אשר בכדורעף

אני אוהד הפועל ראשל"צ בכדוריד

אתה כללי חסר זהות

אני הפועל.

Link to comment
Share on other sites

מעולה, עכשיו יהיה לי מה למלא בטבלה המשווה בין האגודות.

 

אגב, בסדרת הגמר גם קרויף וגם סוזה הגיעו למשחקים.

זה כבר סבבה להגיד שאהבתי את סוזה פי אלף מאוסקר ?
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.