Jump to content

אסטרס טריפוליס - מכבי תל אביב, משחק מס' 1


lobster

Recommended Posts

MTA__1407663890_Asteras_tripolis_logo-(1 אסטרס טריפוליס - מכבי תל אביב MTA__1332855655_crest.png(חמישי, 21:15)

 

מכבי תתמודד הערב במשחק חוץ סופר-חשוב שבעצם ייקבע כיצד תיראה העונה הקרובה כולה. לאחר ההדחה הכואבת והלא מחויבת מליגת האלופות, ובאופן כללי לאחר פתיחת עונה מגומגמת למדיי, ינסו במכבי לחזור ולהציג ולו במעט את היכולת שאפיינה את הקבוצה בשנתיים האחרונות, ושממש לא התבטאה עד עכשיו במשחקים הראשונים של העונה.

 

ניתן להניח שחלק גדול מההכנה הלקויה כביכול לצמד המשחקים מול מאריבור, ובכלל לפתיחת העונה, מושפע מהמצב הביטחוני המסרב להשתפר, וכתוצאה ישירה למשל מאי-הביתיות במשחקי הנוק-אאוט החשובים. עם זאת, על מנת לצלוח את צמד המשחקים הקרוב מול יריבה ביתית למדי, מכבי תצטרך להתעלות ולבצע שינוי משמעותי בגישה שליוותה אותה עד כה בעונת 2014/2015.

 

מנגד, אסטנס טריפוליס היוונית הפסידה משחק בית בודד בלבד בכל העונה שעברה, ואף שמרה על מאזן ניצחונות ביתי מושלם עד כה בליגה האירופית, כשחלפה על פני רופס הפינית ומיינץ הגרמנית.

ברק בדש יחמיץ את המשחק בעקבות ההשעיה מהמשחק השני מול סנטה קולומה.

 

53f58f3e531b3c7d.jpg

Link to comment
Share on other sites

:(

ממש בא לי לעבור אותם.

אם נמשיך לעלות עםזהבי מימין פריצה בספסל ואיכשהו שוב נגיע למצב בו שוב ושוב שחקנים נופלים מהרגליים ומוחלפים קשה לי לראות איך עוברים אותם

תתפללו היום.. קבוצה שלא הפסידה לאולימפיאקוס ופנא בבית..

 

 

נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1. מה הקשר בין תפקוד השחקנים לכושרם?

2. אתה יוצא למשחק חוץ ככ קשה, אתה צריך קישור מעובה. אני לא יודע אם אני בעד, אבל אני בטח לא נגד זהבי בשלישייה ההתקפית

Link to comment
Share on other sites

דו"ח סקאוטינג: אסטרס טריפוליס 20/08/2014 מאת: צוות האתר

MTA__1408545031_red-127.jpg

מי ינסה לבלום את בן בסט? מי יצטרך להתמודד מול קרלוס וטיבי? התשובות האפשריות לפניכם

הקבוצה הצנועה מהעיר טריפולי מציגה שילוב של ניסיון אירופאי, ניחוח דרום אמריקאי ורוח יוונית צעירה. לפני שהמשחק הראשון בפלייאוף האירופה ליג יוצא לדרך יש לכם את ההזדמנות להכיר כמה מהשחקנים המרכזיים של אסטרס טריפוליס.

"הכוכבים"

שם: פאבלו דה בלאסיס

תפקיד: קשר

מספר חולצה: 32

הארגנטינאי בן ה-26 היה השחקן הטוב ביותר של אסטרס אשתקד ונראה שהוא ממשיך באותו קו גם העונה. אחרי שישה שערים ושבעה בישולים בעונתו הראשונה (2012/13) דה בלאסיס התעלה על עצמו וסיים אשתקד עם עשרה שערים ושישה בישולים. העונה הארגנטינאי הזריז והטכני הוא שוב המוציא לפועל העיקרי של הקבוצה עם שלושה שערים ובישול בארבעה משחקים. מגובה של 1.64 בלבד דה בלאסיס מסתכל על בלמי היריבה מלמטה אך זה לא מפריע לו להבקיע לא מעט שערים בנגיחה. טכניקה כבר אמרנו שלא חסר לו ואם אתם מתעקשים לראות זאת בעצמכם תוכלו לחפש ביוטיוב מספרת וירטואוזית שכבש אשתקד.

שם: פאבלו מאצה

תפקיד: חלוץ

מספר חולצה: 7

כיאה לקבוצה עם היסטוריה אירופית דלה מאצה שהצטרף רק העונה כבר הספיק לכבוש שערים חשובים ולקבל מעמד של כוכב. הארגנטינאי שהגיע מקבוצת דאגלאס הייג מהליגה השנייה במולדתו הראה את היכולות שלו בגדול בדיוק בזמן המתאים עבור אסטרס. מאצה העניק במו רגליו את הכרטיס לפלייאוף האירופה ליג עם צמד שערים מכריע בגומלין נגד מיינץ. מאצה שהיה השחקן הטוב ביותר בקבוצתו הארגנטינאית יצא לראשונה מחוץ למולדתו ולפחות לפי ההתחלה נראה שהתאקלם בצורה טובה.

"החדשים"

שם: פקונדו פארה

תפקיד: חלוץ

מספר חולצה: 23

עוד אחד משבעת הארגנטינאים של אסטרס הוא החלוץ פקונדו פארה שגם הוא הצטרף לקבוצה במהלך הקיץ האחרון. פארה שיחק במספר קבוצות בליגה הבכירה בארגנטינה כאשר התקופה הטובה ביותר שלו הייתה באינדפנדייטה. החלוץ תרם רבות לזכייתה של אינדפנדייטה בקופה סוד-אמריקנה (המקבילה הדרום אמריקאית לאירופה ליג) ב-2010 כולל שער חשוב בגמר שנכבש תוך כדי ישיבה. פארה שלזכותו עשר הופעות בנבחרת ארגנטינה עד גיל 20 עדיין לא שיחק העונה אך צפוי להיות חלק מהסגל למשחקים נגד מכבי.

שם: אריק טייה בי

תפקיד: קשר אחורי

מספר חולצה: 4

אחד מהבולטים שהגיעו הקיץ לאסטרס הוא הקשר האחורי מחוף השנהב שהצטרף מקבוצת אביאן מהליגה הצרפתית הבכירה. טייה בי צמח מהאקדמיה של ליון אך את הבכורה המקצוענית עשה באביאן במדיה שיחק בארבע העונות האחרונות. הקשר הקשוח בן ה-24 עדיין לא כבש שער בקריירה אך מצטיין בבלימת ההתקפות היריבות ובניווט המשחק קדימה. טייה בי שהצטרף לאסטרס יום לאחר הגומלין נגד מיינץ עדיין לא שיחק העונה במשחק רשמי אך גם הוא עשוי לערוך בכורה דווקא נגד מכבי.

"הותיקים"

שם: חאליפה סנקארה

תפקיד: בלם

מספר חולצה: 15

הניסיון בסגל של אסטרס מגיע דווקא מהשחקנים הזרים שלה. אחד מהם הוא הבלם הסנגלי חאליפה סנקארה. בגיל 30 אולי עדיין קשה להתייחס אליו כ"ותיק" אך סנקארה כבר הספיק לעבור לא מעט קבוצות ולצבור ניסיון בליגות שונות באירופה ואף מחוצה לה. סנקארה עבר בין השאר בזולטה וורגם ומונס בבלגיה, אולימפיאקוס וולו (נבחר ל-11 של העונה), אריס סלוניקי ואל עראבי בכווית. את הנוכחות של הבלם הגבוה (1.90) והקשוח קשה לפספס בהגנה אך סנקארה דואג מדי פעם להראות עצמו גם בהתקפה. מספרת מרהיבה ב-2013 עדיין חקוקה עמוק בזיכרונם של אוהדי אסטרס. גם העונה סנקארה כבר הספיק לכבוש נגד רופס הפינית בסיבוב המוקדמות השני.

שם: דורין גויאן

תפקיד: בלם

מספר חולצה: 30

השחקן הכי מבוגר והכי מנוסה בסגל של היוונים הוא הבלם רומני בן ה-33 שאסטרס היא הקבוצה התשיעית בקריירה שלו. לגויאן זו העונה השנייה בטריפולי וכמו אשתקד נראה שהרומני יהיה בורג מרכזי כאשר עד כה כבר שיחק את כל ארבעת משחקיה של אסטרס באירופה. תקופה ארוכה ומוצלחת בסטיאווה בורשט פתחה לגויאן את הדלת לקדנציות במדי גלזגו ריינג'רס הסקוטית ופאלרמו האיטלקית. גם בנבחרת רומניה גויאן היה שחקן משמעותי עם 59 הופעות, כולל ביורו 2008 וחמישה שערים. בשלב מסוים גויאן, בלם מוערך מאוד באירופה היה מועמד למנצ'סטר יונייטד אך המעבר לא קרה.

"הצעירים"

שם: דימיטריוס קורבליס

תפקיד: בלם

מספר חולצה: 25

הבלם בן ה-20 שמשחק גם כקשר אחורי הוא אחד הכישרונות המבטיחים ביותר של אסטרס. קורבליס צמח ממחלקת הנוער של אסטרס וערך את הופעת הבכורה בבוגרים בתחילת עונת 2011/12, חודשיים לפני שמלאו לו 18 שנים. בשלוש העונות שעברו מאז קורבליס רשם 64 הופעות בכל המפעלים וביסס את מעמדו. העונה פתח קורבליס בכל ארבעת המשחקים של אסטרס באירופה ואף זכה לכבוש שער ראשון בבוגרים במהלך הניצחון הביתי 2-4 על רופס הפינית. השחקן המגוון היה בורג משמעותי גם בנבחרות הצעירות של יוון כאשר כיום הוא נמנה על הסגל של הנבחרת עד גיל 21. היכולת של היווני הצעיר גררה התעניינות מפאוק סלוניקי וא.א.ק אתונה וגם מעבר לים מפולהאם האנגלית.

שם: אנסטסיוס באקאסטאס

תפקיד: חלוץ

מספר חולצה: 14

באופן מפתיע למדי החלוץ בן ה-21 בלבד הוא שיאן ההופעות של אסטרס באירופה. אז נכון מדובר על שבע הופעות בלבד, רובן כמחליף אך זה עדיין אומר משהו על החשיבות של באקאסטאס הצעיר בסגל של אסטרס. אחת משבע הופעות אלו הסתיימה עם שער בכורה באירופה כאשר באקאסטאס עלה מהספסל וחתם את הניצחון 2-4 של אסטרס על רופס הפינית בסיבוב המוקדמות השני העונה. כמו חברו לקבוצה קורבליס גם באקאסטאס כבר הספיק ללבוש את מדים הלאומיים, בנבחרת עד גיל 19. השניים צפויים להיות חוד החנית של שחקני הבית גם בשנים הבאות ושניהם כבר החלו להראות מה הם שווים העונה.

*התמונה באדיבות האתר הרשמי של אסטרס

Link to comment
Share on other sites

תיקון קטן:

בדש יחמיץ את המשחק בעקבות אדום במשחק הגומלין מול סנטה קולומה ולא המשחק הראשון, קיבל הרחקה ל 3 משחקים, ככה שהוא יהיה זמין לגומלין מול היוונים.

Link to comment
Share on other sites

1. מה הקשר בין תפקוד השחקנים לכושרם?

2. אתה יוצא למשחק חוץ ככ קשה, אתה צריך קישור מעובה. אני לא יודע אם אני בעד, אבל אני בטח לא נגד זהבי בשלישייה ההתקפית

 

הוא לא יצר קשר בין הדברים, רק הוסיף את עניין הכושר הלקוי לעמדות השחקנים כדברים שאפשר לשפר.

ונגיד ואוסקר ישים את זהבי באחד הצדדים ולא באמצע, אז זה חייב להיות צד שמאל כדי שיוכל לחתוך לאמצע ולבעוט לשער, כמו ששיחק בבורדו שנה שעברה. במצב כזה מיכה יוכל לשחק בצד ימין, והוא הרי נהדר שם (בכל מקום הוא נהדר)

 

לסיכום, לא שזה ההרכב האידיאלי מבחינתי, אבל לא הייתי מתנגד למשהו כזה:

 

---------חואן----------

עומרי קרלוס איתן יובל

----------גל-----------

----נוסא-- מהראן-----

ערן---------------- דור

---------עדן-----------

 

(שוב, זה לא אידיאלי לדעתי, מאחר שאנחנו צריכים לנצל את משחק החוץ הראשון בשביל שערי חוץ לקראת משחק החוץ השני)

Link to comment
Share on other sites

מאריבור וסלטיק גמרו ב1-1 פשוט צביטה בלב שלא עברנו אותם...

לגביי המשחק זה פשוט משחק של עונה שלמה! חייבים לנצח לשרוף תדשא לעלות בטירוף מהדקה הראשונה..

יאללה מכבי לא יוצאים בלי ניצחון!

Link to comment
Share on other sites

כמו שכתבתי למעלה, אני באמת מקווה שמכבי לא תיראה כל כך כבויה כפי שנראתה בכל אחד מהמשחקים בעונה הזו עד עכשיו.

הלוואי ונראה ממכבי משחק בקצב גבוה, עם דיוק במסירות, ובעיקר אינטנסיביות.

במשחקים ששוחקו עד היום מכבי ישנה על הדשא, כמעט אפס מוכנות מנטלית להתמודדויות. רק מקווה שיהיה היום שינוי.

Link to comment
Share on other sites

בוא נדבר תכלס. מה הסיכוי של מכבי היום? לא בצמד המשחקים. היום.

הסיכוי לניצחון לא גבוה. זה מתבטא גם ביחסים באתרי ההימורים.

אסטרס קבוצה ביתית וקשה לנצח אותם שם. אבל גם תיקו עם שערים תהיה תוצאה טובה.

Link to comment
Share on other sites

ההרכב המסתמן ע״פ האתר http://www.maccabi-tlv.co.il/iw/match/2700 :

חואן פאבלו; ייני, טיבי, קרלוס, עב״ה; אלברמן, ראדי, זהבי; טב״ח, עב״ב, פריצה.

 

אם אכן זה שיפתח הרכב בנזונה, נראה שאוסקר למד לקח מהמשחק מול מאריבור כשפתח עם קישור מעובה. אולי רק דבר אחד בהרכב הזה שלא מושלם, טב״ח ממשיך לפתוח למרות שבמשחקים האחרונים הוא ממשיך ללכת עם הראש בקיר, כמו הרוב גם אני הייתי מעדיף את מיכה על פניו.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.