תודה לך פאולו סוזה

שורה

נכון, זה מעצבן .

פעם שניה ברציפות מאמן אהוב הולך לנו אחרי שנה אחת בלבד.

אבל לא נותר לנו הרבה חוץ מלהודות לפאולו האדיר.

כשחתמת אחרי שאוסקר עזב, רציתי שהאדמה תבלע אותי, "מאמן הגנתי" "נכשל סדרתי" היו חלק מהכינויים שקיבלת עוד לפני שדרכת פה.

אבל מה שלימדת אותנו ואת הכדורגל הישראלי לא נשכח עוד הרבה זמן. קלאסי. פשוט בנאדם קלאסי. מקצוען ברמה בלתי מוסברת. גאון טקטי, בחיי שלא ראיתי בשום מאמן אחר על הפלנטה מאמן שהוא כ"כ דינמי וחדשני. הראת לנו מזה אירופה. למה אנחנו צריכים לשאוף תמיד. יש כאלה שלא אהבו את הכדורגל שלך, אבל מבחינתי(ורובו השפוי של הקהל) זה היה כדורגל מעולם אחר.

אני מקווה שתצליח בקריירה שלך, פשוט מגיע לך. אתה זן אחר.

אוהבים אותך יא פאולו :wubyellow3: :wubyellow3: :wubyellow3: :wubyellow3: :wubyellow3: :wubyellow3:

1540578-5.jpg

לאט לאט נבנית לנו מורשת מפוארת של מאמני ענק שחלפו, ולו לרגע, באימפרה המקומית והצנועה שלנו במונחים אירופיים. שיהיה בהצלחה, פאולו, רק תשתדל שזה לא יהיה בבאזל.

מילות הפרידה האחרונות שלי הן לאוהדי מכבי תל אביב. אני מקווה שאתם מקבלים בהבנה את ההחלטה שלי לעזוב. לא היה לי קל לעשות זאת, אבל אני מרגיש שהאתגר העומד בפני הוא הנכון ביותר בשלב זה של קריירת האימון שלי. השנה שלנו ביחד היתה מדהימה ומעומק ליבי אני אומר בפה מלא שתמיד ישאר חלק ממני בת"א.

אני מאחל לכולכם הצלחה בעתיד, תמיד תישארו בליבי ואני מקווה שניפגש שוב ביום מן הימים"

:(

In a statement released today, speaking directly to the Maccabi Tel-Aviv supporters, Paulo Sousa announces that he is leaving MTA, and looks back on his successful 12 months at the club…

When I joined Maccabi in June 2013, I could not imagine what I’d find in the coming months. I quickly learned that there is a spirit and passion for football within the whole Maccabi Tel Aviv community, something which would rival most clubs across the world. This passion is something which always gave me great optimism ahead of matches this season and real pride in being your Head Coach. Every day at Bloomfield and as we travelled around Israel, was a real joy and privilege for me.

It was a year with a lot of victories and success, winning the League title and taking a big step in Europe, competing with the big clubs on the continent, but the most important success was the warmth and appreciation shown to me and all my staff, throughout my twelve months with this fantastic club.

I would like to thank the owner, Mitch Goldhar, his representative, Jack Angelides and Sports Director, Jordi Cruyff, for their support and faith in me. With these great men at the club’s helm, I am sure that MTA will achieve further success. Of course I don’t want to forget the people who work in the management and all my professional staff. Without them everything would be much more difficult.

To my players, I would like to say a huge thank you and show all my respect and admiration; our achievements this season are down to your hard work, dedication and wonderful attitude. You all helped create a true family togetherness and positive atmosphere in the dressing room, which enabled us to overcome our opposition and reach the top of the mountain. Thank you guys!

My farewell words are for the MTA supporters. I hope you understand my decision to leave. It was not easy for me to do this, but I feel that this next challenge is right for me at this time in my career. Our year together was incredible and from the bottom of my heart, I say openly that there will always be a part of me in Tel-Aviv.

To all of you, I wish you a great future. You will always be in my heart, and I hope that one day, we will meet again.

Thank you,

Paulo Sousa

מלך.

מעבר להיותו מאמן ענק הוא אישיות אדירה, ג'נטלמן ובנאדם מרגש,

החיבור שלו עם השחקנים, הקהל, הקהילה ושאר קבוצות המועדון זה משהו שלא זכור לי מאף זר לפניו,

תודה על הכל פאולו, אוהבים אותך! :wubyellow3:

MTA__1388257864__IR_2200_(Medium).jpg

אולי בחודש האחרון לא היה אכפת לי כמו אוסקר שהוא יעזוב,אבל הייתי בכל זאת בטוח שהוא ישאר וההודעה בפייסבוק הרסה לי את היום

תודה לך סוזה

כוס אימא של באזל

תל אביב בתכלס היא העיר הכי טובה

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

לאט לאט נבנית לנו מורשת מפוארת של מאמני ענק שחלפו, ולו לרגע, באימפרה המקומית והצנועה שלנו במונחים אירופיים. שיהיה בהצלחה, פאולו, רק תשתדל שזה לא יהיה בבאזל.

מעבר לזה שאני מסכים עם כל מילה על הרוח ההיסטורית שנושבת פה בשנתיים האחרונות, שים לב שבהודעה הרשמית מכבי מברכת אותו בהצלחה במועדון החדש שלו, פ.צ באזל.

מאמן ענק שהוכיח שיש לנו עוד הרבה ללמוד.. לא אשכח את התגובה על ההרכב במשחק הראשון נגד חיפה ואיך הוא פשוט עשה צחוק מכולם. קשה לאחל בהצלחה בגלל המועדון שהוא הולך אליו אבל מעריך אותו בטירוף ומודה לו על כל דקה שהיה פה ושלקח אותנו לפחות צעד אחד קדימה באירופה

אוהב אותו :wubyellow3: :wubyellow3:

מקווה שיהיה לו בהצלחה חבל שהולך לבאזל מקווה שיצליח ( לאו דווקא שם )

עם זאת קצת מבואס מקווה שלגורדי יש איזה טריק בשרוול (בטוח יש לו אני לא דואג :jockey: )

תודה פאולו, עצובים ומבינים...

דרך אגב אם התהליך המדהים הזה נמשך במכבי אוסקר, אלירן ופאולו הם ממש לא המפח נפש האחרון, אין מה לעשות באירופה אנחנו בני יהודה...

למרות שלפי הימים האחרונים זה היה די צפוי, ברגע הראשון ששמעתי את זה זה היה די כואב.

סוזה תודה ובהצלחה

גם אני ככה, הייתה לי עוד תקווה שהוא ישאר.