Jump to content

התפשטות והתחזקות האיסלאם באירופה


Chris

Recommended Posts

http://www.youtube.com/watch?v=urs4DeyannU

 

http://www.youtube.com/watch?v=tMLF9yYVEYo

 

 

 

אירופה משנה את פניה; בעקבות ההגירה המסיבית ושיעורי הילודה הגבוהים, שיעור המיעוטים המוסלמים באירופה מוערך כיום בכ-20 מיליון איש שהם כ-4.5% מכלל אוכלוסיית אירופה. אירועי העשור האחרון, בהם המהומות על רקע "חוק הרעלה" (ראו להלן) ורצח הבמאי ההולנדי תיאו ואן-גוך (2004, ראו להלן), הוכיחו כי הניסיונות לשלב את המוסלמים בחברת הרוב לא צלחו, וכי ישנו קרע של ממש הנובע מסתירה ערכית בין שני העולמות - בין המערבי המודרני למוסלמי המסורתי.
כך השאלה הניצבת בראש סדר היום האירופי היא האם תצליח אירופה הליברלית והרב-תרבותית להתמודד עם האתגר שהקהילות המוסלמיות מציגות בפניה, או שמא היא עתידה לחוות את "התנגשות הציביליזציות" - כדבריו של סמואל הנטינגטון - על אדמותיה שלה?

 

ההערכות הן שכיום ישנם 20 מיליון מוסלמים באירופה, ובתוך עשור יגיע מספרם ל-30 מיליון איש (50 מיליון כולל ההגירה הלא-חוקית) (Nachmani, 2007). בערים רבות שיעורי האוכלוסייה המוסלמית מוערכים לעתים ב-20% ומעלה (ראו טבלה). יש המעריכים שבעוד שני עשורים תהיה אמסטרדם העיר הראשונה באירופה עם רוב מוסלמי, ולפי תחזיתו של ההיסטוריון הנודע ברנרד לואיס - עד סוף המאה הנוכחית יהיה רוב מוסלמי באירופה.

 

מאפייניהן של קהילות המיעוטים המוסלמים באירופה משתנים בהתאם להרכבן, לדינמיקה הפנימית שלהן, למידת האחידות ביניהן וכן בהתאם למידת שילובן בחברה הקולטת (Nachmani, 2007). אולם חוקרים סבורים שאפשר להצביע על דפוס כולל ולפיו מרבית הקהילות המוסלמיות לא השתלבו בחברת הרוב, והן מנהלות את חייהן בקהילות מבודדות בהתאם לערכי האסלאם ולמנהגיה. יש המאשימים את חברת הרוב בהפליית המוסלמים וטוענים ששנאת הזר (קסנופוביה) הפושה בה היא המוליכה להתבדלות מכורח. המתנגדים לטענות אלו גורסים שהקהילות המוסלמיות מתבדלות מרצון. לשיטתם לא הגיעו המהגרים המוסלמים לאירופה כדי להפוך לאירופים - בניגוד לאלו המהגרים לארצות הברית כדי להפוך לאמריקנים - אלא במטרה להישאר מוסלמים על אדמת אירופה. אי לכך גם בני הדור השלישי להגירה מעדיפים להגדיר את זהותם באמצעות דתם ולא באמצעות הלאום שלהם.
בין שהתבדלות זו היא מכורח ובין שהיא מרצון, תוצאותיה הרות אסון. שכן כיום רבים מן המוסלמים חיים בקהילות מבודדות מחברת הרוב מבחינה גאוגרפית, תרבותית, חברתית וכלכלית. מחקרים מצאו כי גם לאחר שלושה דורות של הגירה, פעמים רבות אין כל אינטרקציה בין האירופים ובין המוסלמים החיים בקרבם; מוסלמים רבים חיים בפרברים העניים, מדברים בשפת ארץ המוצא שלהם ומקיימים את אורח חייהם בהתאם למנהגיה. חלק מן המדינות מאפשרות להם ללמוד במערכות חינוך נפרדות, כך שהם כלל אינם נדרשים ללמוד את שפת המקום - אחד הגורמים לשילובם הנמוך באוניברסיטאות. מבחינה כלכלית נמצא שרבים מהם מובטלים או מועסקים בעבודות בשכר נמוך, ושיעורם של מוסלמים השוהים בבתי כלא באירופה גבוה יחסית לשיעורם באוכלוסייה. כך, רבים מהמוסלמים באירופה שרויים במעגל אכזרי של מצוקה, עוני ואבטלה.

 

 

 

הכול תוצאה של רפיסות אירופאית, שמתפרשת בעיני המהגרים כחולשה, כאילו קיבלו את אירופה לידיהם בחינם. הם לא משתלבים בחברה מרצון, לא מאילוץ, בשכונות שלמות מנציחות את התרבות שהביאו עמם, הם לא מעורים בשפה ובכלכלה ונשארים במובלעות שלהם. פעם אמר לי צרפתי ממוצא אלג'יראי בפריז - 'לא עברנו מאלג'יריה לצרפת, העברנו את אלג'יריה לצרפת'. הם ממשיכים לחיות באלג'יריה עם כל המנהגים והתפיסות והאופן שבו פותרים בעיות באלג'יריה, ברובע בפריז".

 

הדמוגרפיה, שמחקרים רבים עוסקים בה, היא הנורה האדומה לדעת רבים. היא שמצביעה על המגמה שאליה צועדת היבשת - הילודה האירופית נמצאת בבלימה מתמשכת ונשים נמנעות מלהביא ילדים לעולם, בעוד שהמהגרים המוסלמים מכפילים את שיעורם. "אילו היו רוצים להיטמע בחברה, כפי שקיוו מנהיגי אירופה, זו לא היתה סוגיה", טוען קידר. "אבל מאחר שהם רוצים לשמור על זהותם ולשנות את אירופה, ברור שזו בעיה גדולה. כל שנה נולדים בצרפת יותר מוסלמים מאשר לא מוסלמים.

 

 

 


דבריו של יו"ר מפלגת החירות של הולנד, וילדרס, שנאם במלון ׳ארבע עונות׳, בניו יורק:

 

חברים יקרים, תודה רבה לך על שהזמנתם אותי.

 

אני בא לאמריקה עם משימה חשובה. עתה המצב כבר לא טוב ב׳עולם הישן׳. (אירופה)

ישנה סכנה עצומה מנשוא, ועם זה מאוד קשה להיות אופטימיים.

אנו עלולים להיות בשלבים האחרונים של האיסלאמיזציה של אירופה. זה לא רק סכנה ברורה ומיידית לעתידה של אירופה עצמה, זה איום על אמריקה ועל ההישרדות המוחלטת של המערב.

ארצות הברית תהייה המעוז האחרון של התרבות המערבית, מול אירופה איסלאמית.

זה יקרה תוך דור או שניים, כשארה"ב תישאל את עצמה: "מי איבד את אירופה?"

 

ראשית, אתאר את המצב בשטח באירופה ואז, אני חייב לומר כמה דברים על האיסלאם.

לבסוף, אני אספר לכם על הפגישה בירושלים.

אירופה, אתם יודעים, משתנה. ראיתם בטח את ציוני הדרך.

אבל בכל הערים הללו, לפעמים במרחק כמה רחובות מן היעדים התיירותיים שאתם מטיילים בהם, קיים עולם אחר. זהו העולם של החברה המקבילה שיצרה ההגירה המוסלמית ההמונית.

 

בכל רחבי אירופה קמה ועולה מציאות חדשה: שכונות מוסלמיות שלמות שבהן מתגוררים מוסלמים , ובהן בקושי נראים מעטים מהילידים המקומיים. אנו עוד נצטער על כך.

זה כולל אפילו גם את חוסר נוכחות המשטרה. זהו עולם של כיסויי ראש, שבו נשים מסתובבות בכסויי ראש דמויי אוהלים, עם עגלות תינוקות, וקבוצה של ילדים. בעליהן של הנשים הללו, או, ה״מעבידים״ אם אתם מעדיפים,

הולכים שלושה צעדים קדימה מהן.

מסגדים ניבנים בפינות רחוב רבות. בחנויות יש שלטים שאתה ואני לא יכולים לקרוא.

אתה תתקשה למצוא כל סימן של פעילות כלכלית.

אלה הם גטאות מוסלמיים הנשלטים על ידי קנאים דתיים. אלו הן שכונות מוסלמיות, כמו פטריות שצצות בכל עיר בכל רחבי אירופה. אלו הם אבני הבניין, חלק משליטה טריטוריאלית של יותר ויותר חלקים גדולים של אירופה,

רחוב אחרי רחוב, שכונה אחריי שכונה, עיר אחרי עיר. כיום יש אלפי מסגדים ברחבי אירופה, עם קהיליות הרבה יותר גדולות, מאשר כנסיות. ובכל עיר אירופאית קיימות תוכניות לבניית ״סופר מסגדים״ ולגמד את כל הכנסיות באזור.

המסר הוא ברור: אנחנו השולטים פה!

בתי ספר ממלכתיים רבים בבלגיה ובדנמרק מגישים רק מזון ״חלאל״ (הכשר מוסלמי) לכל התלמידים.

בעבר, אמסטרדם הייתה מאוד סובלנית להומואים ולסביות. כיום, הם מוכים באופן כמעט שיטתי על ידי המוסלמים. נשים לא מוסלמיות התרגלו לשמוע שקוראים להן באופן שגרתי "זונה, זונה".

צלחות-לווין לא מופנות אל תחנות טלוויזיה מקומיות, אלא לתחנות של ארץ המוצא של המהגרים המוסלמים.

בצרפת, למורים בבית הספר מומלץ להימנע מסופרים וספרים שעלולים להישמע כמתקפה על המוסלמים,

כולל וולטר דידרו; הדבר נכון יותר ויותר לדרווין. ההיסטוריה של השואה כבר לא יכולה להילמד בבתי הספר

בגלל ה׳רגישות המוסלמית׳ לנושא.

באנגליה , המשפט השרעי המוסלמי כעת, כבר חלק רשמי של מערכת המשפט הבריטית.

באזורים רבים של שכונות רבות בצרפת אסור לנשים ללכת ללא כיסוי ראש.

בשבוע שעבר גבר כמעט מת לאחר שהוכה על ידי מוסלמים בבריסל, כי הוא פשוט שתה במהלך חודש הרמדאן.

 

היהודים נמלטים מצרפת במספרי שיא, במנוסה מהגל הגרוע ביותר של אנטישמיות מאז מלחמת העולם השנייה. השפה הצרפתית כיום נפוצה ביותר ברחובות תל אביב ונתניה, שבישראל.

 

אני יכול להמשיך לנצח עם סיפורים שכאלה. סיפורים על איסלאמיזציה. באירופה חיים כיום 54 מיליון מוסלמים.

 

אוניברסיטת סן דייגו חישבה לאחרונה כי אחוז מדהים של 25 אחוז מהאוכלוסייה באירופה תהיה מוסלמית כבר בעוד 12 שנים מעכשיו. ברנרד לואיס חזה רוב מוסלמי עד סוף המאה הנוכחית. עכשיו אלה רק מספרים. והמספרים לא היו מאיימים אם למהגרים המוסלמים היה רצון עז להיטמע בחברה שלנו. אבל הסימנים לכך מעטים מאוד. ממחקרי pew דווח כי מחצית המוסלמים הצרפתים מעדיפים להראות את נאמנותם לאסלאם יותר מאשר את נאמנותם לצרפת.

 

שליש מהמוסלמים הצרפתים לא מתנגד לפיגועי התאבדות.

 

המרכז הבריטי לאחדות-חברתית דיווח כי שליש מהסטודנטים המוסלמים בבריטניה הם בעד שלטון הח'ליפות.

 

המוסלמים דורשים את מה שהם מכנים "כבוד". ואת זה אנחנו נותנים להם בכבוד. ואיך? יש לנו חגים מוסלמיים רשמיים בכמה ממדינות אירופה.

 

היועץ המשפטי לממשלה הנוצרית הדמוקרטית מוכן לקבל את שיטת חוק השריעה בהולנד אם יהיה רוב מוסלמי.

יש לנו חברי קבינט עם דרכונים ממרוקו וטורקיה. הדרישות המוסלמיות נתמכות על ידי התנהגות בלתי חוקית,

החל בפשעים קטנים ובאלימות אקראית, למשל נגד עובדי אמבולנס ונהגי אוטובוס, ועד כדי מהומות בקנה מידה קטן. בפריז ראינו את המרד שהייה בפרבר ההכנסה הנמוכה, banlieus.

אני קורא לפושעים ההם "מתנחלים". כי זה פשוט מה שהם.

הם לא באים להשתלב בחברה שלנו, הם מגיעים כדיי לשלב את החברה שלנו אל ה״דאר-אל-איסלאם״ שלהם (מערבית= Dar al-Islam: دار الإسلام): בית-האיסלאם. ולכן, הם מתנחלים.

הרבה מהאלימות ברחוב שהזכרתי מכוונת באופן בלעדי נגד הלא מוסלמים, וזה מכריח ילידים אירופאים רבים לעזוב את השכונות שלהם, את עריהם, את ארצותיהם. יתר על כן, אין להתעלם מעכשיו לקולות ההצבעה שלהם.

הדבר השני שאתם צריכים לדעת הוא את החשיבות של הנביא מוחמד. את התנהגותו ה״מופתית״ לגביי כל המוסלמים לא ניתן לבקר. אם מוחמד היה איש של שלום, נניח, כמו גנדי ההודי או אמא תרזה, לא הייתה כל בעיה. אבל מוחמד היה מצביא, רוצח המונים, פדופיל, והיה נשוי לכמה נשים - בעת ובעונה אחת. המסורת המוסלמית מספרת לנו איך הוא השתתף בקרבות, איך הוא רצח את אויביו ואף את שבויי המלחמה שלו הוציא להורג.

מוחמד עצמו טבח את בני השבט היהודי ׳באנו קריט'ה'.

 

אז אם זה טוב לאיסלאם, הוא טוב. אך אם הוא רע לאיסלאם, זה יביא רעה עליכם.

 

אל תיתנו לאף אחד להטעות אתכם לגביי האיסלאם כדת.

 

בטח, באיסלאם יש אלוהים, וגם ׳אחרי-המוות׳ וכן" 72 בתולות".

 

אבל במהות, האיסלאם הוא אידיאולוגיה פוליטית בלבד.

 

האיסלאם הוא מערכת אשר קובעת כללים מפורטים עבור החברה ועבור חייו של כל אדם. האיסלאם מבקש להכתיב כל היבט של החיים. האיסלאם פירושו - 'כניעה'. האיסלאם אינו תואם לא חופש ולא דמוקרטיה, משום שהוא שואף ל"חוקי השריעה".

 

אם אתם רוצים להשוות את האיסלאם למשהו, השוו אותו לקומוניזם או סוציאליזם לאומי, אלה הם כל האידיאולוגיות הטוטליטריות. עכשיו אתם יודעים למה קרא וינסטון צרצ׳יל לאסלאם ״הכוח המדרדר ביותר בעולם״, ומדוע השווה את מיין קאמפף לקוראן.

 

הציבור קיבל בלב שלם את הנרטיב הפלשתיני, ורואה את ישראל כתוקפן. חייתי בארץ זו וביקרתי אותה עשרות פעמים. אני תומך בישראל. ראשית, משום שהיא המולדת היהודית אחרי אלפיים שנות גלות, עד וכולל אושוויץ,

השני בגלל שזו דמוקרטיה, ושלישית מפני שישראל היא קו ההגנה הראשון שלנו.

מדינה זעירה זו ממוקמת על קו השבר של הג'יהאד, ומתסכלת את ההתקדמות הטריטוריאלית של האיסלאם.

ישראל פשוט סופגת את המכות שנועדו לכולנו.

אם ישראל לא היתה שם, האימפריאליזם האיסלאמי היה מחפש ומוצא מקומות אחרים כדי לשחרר את האנרגיה שלו ואת הרצון שלו לכיבוש. בזכותם של הורים ישראלים, ששולחים את ילדיהם לצבא, ושוכבים ערים בלילה, הורים באירופה ובאמריקה יכולים לישון היטב ולחלום, בלי להיות מודעים לסכנות הקרבות.

רבים באירופה טוענים בעד נטישת ישראל רק בכדי להתמודד עם תלונותיהם של המיעוטים המוסלמיים שלנו בערי אירופה. אבל אם ישראל הייתה, חס וחלילה, ״נאלמת״, זה לא יביא כל נחמה למערב. וזה לא אומר שיהיה לפתע שינוי פתאומי בהתנהגות המיעוטים המוסלמיים אצלנו, ופתאום המוסלמים יקבלו את הערכים שלנו.

אדרבא, סופה של ישראל היה נותן עידוד עצום לכוחות האיסלאם.

הם היו, ובצדק, רואים את מותה של ישראל כהוכחה נחרצת לכך שהמערב חלש. הסוף של ישראל לא יקטין ויפתור את הבעיות שלנו עם האיסלאם, זאת תהיה רק ההתחלה! זה אומר תחילת הקרב הסופי על השליטה בעולם.

אם הם יכולים להשיג את ישראל, הם יכולים להשיג את הכל.

 

 

Link to comment
Share on other sites

או זה דבר שאני עוסק בו.

משו כמו 3000 מהלוחמים הזרים במלחמת האזרחים בסוריה הם מוסלמים אירופאיים.

 

יש חשש כבד שהם יגררו את מה שלמדו שם כמו לחימה ופיקוד למדינות האם שלהם וינסו לארגן שם תאי טרור.

 

קח תקרא אם תרוצה יש שם פרק על פעילים מוסלמים מאירופה http://www.terrorism-info.org.il/he/article/20616

Link to comment
Share on other sites

או זה דבר שאני עוסק בו.

משו כמו 1500 מהלוחמים הזרים במלחמת האזרחים בסוריה הם מוסלמים אירופאיים.

 

יש חשש כבד שהם יגררו את מה שלמדו שם כמו לחימה ופיקוד למדינות האם שלהם וינסו לארגן שם תאי טרור.

 

קח תקרא אם תרוצה יש שם פרק על פעילים מוסלמים מאירופה http://www.terrorism-info.org.il/he/article/20616

Link to comment
Share on other sites

מה אתם אומרים על התחזקות המוסלמים הקיצוניים האנטישמים בינינו?

רק אתמול כל האתרים בכותרת ענקית על פנצ'ר שעשו בגלגל של ערבי אבל זה מה שהיה היום בירושלים http://news.walla.co.il/?w=/550/2742632 ועושים טובה שמפרסמים את זה.

Link to comment
Share on other sites

מה אתם אומרים על התחזקות המוסלמים הקיצוניים האנטישמים בינינו?

רק אתמול כל האתרים בכותרת ענקית על פנצ'ר שעשו בגלגל של ערבי אבל זה מה שהיה היום בירושלים http://news.walla.co.il/?w=/550/2742632 ועושים טובה שמפרסמים את זה.

הצביעות בכל הנוגע להתייחסות של ״תג מחיר״ היא מחליאה.

גרפיטי על מסגד גורר מיד הודעות גינוי מכל גורם אפשרי, אולפן שידור לאור הזדהות עם תושבי המקום וכו׳.

על ערבים שזורקים אבנים ושאר אירועי טרור לא מדברים מילה.

מעניין איפה היה אולפן ההזדהות של התקשורת כשנרצח אותו איש ביטחון בפסח.

פרס כבר ביקר את הילדה בת 4 שעד היום שוכבת בבית חולים מאבן שנזרקה עליה? איפה הודעות הגינוי והזדעזעות במקרים כאלה שקורים מדי יום?

 

ואין כאן כל הצדקה למבצעי אותם גרפיטי על מסגדים, עשיית פנצ׳רים ושאר דברים שמוגדרים כתג מחיר.

 

 

לגבי עליית המוסלמים באירופה, פשוט צדק היסטורי שנעשה למול עינינו.

Link to comment
Share on other sites

חברים אין טעם להתייחס בנושא הזה אל הערבים בארץ. תאמינו לי, כמה שהם חבורה של חארות, הבעיה שכריס תיאר בארופה היא חמורה הרבה יותר לעולם כולו ואנו בתוכו. זה פשוט לא ייאמן כמה שהאירופאים מפגרים, אבל הם הביאו על עצמם את זה(אני לא רוצה להגיד שואה, אבל לכו תדעו מה יהיה עוד 80 שנה).

בדת שלהם כתוב שתריך להתרבות והם עושים את זה יותר טוב מכל האוכלוסיות בעולם. הם אשכרה ישתלטו על אירופה. הם כבר משתלטים. לא רחוק היום שבמקום לנסוע לאמסטרדם לעשן אנחנו לא נוכל לנסוע לאמסטרדם כי נפחד(שאני אומר לא רחוק אני מדבר על איזור ה50 שנה, שזה שום דבר במונחים היסטוריים).

זו בעיה של ממש, האירופאים סוף סוף מתחילים להבין את זה(בעיקר אנגליה, צרפת, הולנד, בלגיה ושוודיה) אבל הבעיה היחידה והמשמעותית ביותר היא העובדה שאלה מדינות דמוקרטיות. אני בכללי חושב שדמוקרטיה זה זבל וזה ידפוק גם את המדינה שלנו בסופו של דבר, אבל בנוגע לאירופה זה ישמיד אותם.

בשורה התחתונה, המוסלמים שהיגרו לשם קיבלו אזרחות. הם יהיו רוב. זאת כבר עובדה. אפ בעוד 100 ואם בעוד 150 שנה. זה יקרה. אי אפשר לגרש אותם, אי אפשר לעשות להם כלום. המוסלמי באנגליה שבקושי מדבר אנגלית הוא אזרח בדומה לנכד של המלכה אליזבת לדוגמא.

 

בקיצור, לא תיפול עלינו הצרה, אבל אני לא מקנא בילדים/נכדים של הדור שלנו.

Link to comment
Share on other sites

זאת אחת הבעיות הגדולות של אירופה, כתבתי את זה בעבר כאן באחד הנושאים. זה פשוט לא יאמן איך הם מתרבים באירופה, וכמו שכתבו מעלי, הם יהפכו לרוב. זה יקרה.

עכשיו השאלה מה האירופאים יעשו בסוגייה. אם אתם שואלים אותי, לדעתי לפחות בשנים הקרובות הם ישארו אדישים לנושא, עד שזה יתפוצץ להם בפנים. כלומר, עד שהמוסלמים יהפכו שם לרוב של ממש. ומי כמו האירופאים יודעים שנאת זרים מה היא, הם פשוט יוציאו להורג את כולם שם בפומבי.

Link to comment
Share on other sites

זאת אחת הבעיות הגדולות של אירופה, כתבתי את זה בעבר כאן באחד הנושאים. זה פשוט לא יאמן איך הם מתרבים באירופה, וכמו שכתבו מעלי, הם יהפכו לרוב. זה יקרה.

עכשיו השאלה מה האירופאים יעשו בסוגייה. אם אתם שואלים אותי, לדעתי לפחות בשנים הקרובות הם ישארו אדישים לנושא, עד שזה יתפוצץ להם בפנים. כלומר, עד שהמוסלמים יהפכו שם לרוב של ממש. ומי כמו האירופאים יודעים שנאת זרים מה היא, הם פשוט יוציאו להורג את כולם שם בפומבי.

כבר עכשיו הם מתחילים להבין את גודל הבעיה ומתחילים להוציא חוקים נגד השריעה ועוד כידי להתחיל למגר אותם.

Link to comment
Share on other sites

צדק היסטורי? למי יהיה אכפת מצדק כשהאיסלאם ישלוט שם.

האיסלאם לא ישלוט שם

שזה יתחיל להיות בעייתי באמת הם ידעו איך להסתדר איתם

בינתיים שיראו קצת מקרוב עם איזה סוג אנשים אנחנו מתמודדים כאן

Link to comment
Share on other sites

האיסלאם לא ישלוט שם

שזה יתחיל להיות בעייתי באמת הם ידעו איך להסתדר איתם

בינתיים שיראו קצת מקרוב עם איזה סוג אנשים אנחנו מתמודדים כאן

איך נראה לך שהם יסתדרו איתם? מדובר בדמוקרטיות, והמוסלמים ברובם הם אזרחי המדינות. לא רק שאין מה לעשות איתם(חוץ מאולי להגביל ילודה, אבל זה יחול על כולם), אלא שהם גם יכולים להפוך לרוב ולהבחר בבחירות. בעיה עצומה.

Link to comment
Share on other sites

בתור מישהי שמהגרת בקרוב לברוז', אני חייבת לציין שהמוסלמים האירופאים, בעיקר הבלגים, הם איכותיים ביותר. האוויר האירופאי בכל זאת משפיעה להם על המוח ככל הנראה.

אני אשמח לגור בשכנות עם מוסלמים שם ואני בטח ובטח מעדיפה אותם על עדות מסויימות פה בארץ, ואני לא ארחיב כמובן.

Link to comment
Share on other sites

איך נראה לך שהם יסתדרו איתם? מדובר בדמוקרטיות, והמוסלמים ברובם הם אזרחי המדינות. לא רק שאין מה לעשות איתם(חוץ מאולי להגביל ילודה, אבל זה יחול על כולם), אלא שהם גם יכולים להפוך לרוב ולהבחר בבחירות. בעיה עצומה.

ביפן לדוגמא מדינה דמוקרטית יש חוקים נגד שריעה שמגבילים אופציות שליטה מוסלמית במדינה

הם ימצאו שם משהו בסגנון

 

אל תדאג האירופאים כבר הוכיחו בעבר שהם רוצים להיות אכזריים אין עליהם בקטע הזה

Link to comment
Share on other sites

בתור מישהי שמהגרת בקרוב לברוז', אני חייבת לציין שהמוסלמים האירופאים, בעיקר הבלגים, הם איכותיים ביותר. האוויר האירופאי בכל זאת משפיעה להם על המוח ככל הנראה.

אני אשמח לגור בשכנות עם מוסלמים שם ואני בטח ובטח מעדיפה אותם על עדות מסויימות פה בארץ, ואני לא ארחיב כמובן.

 

למה הכוונה ב"איכותיים ביותר"? אני לא יודע אם את מתכוונת לאנשים ספציפיים, אבל אם מסתכלים עליהם כקהילה, עולה תמונה מדאיגה. אחוזי אבטלה ופשיעה גבוהים, סירוב לקבל את התרבות האירופית ונסיונות לאסלם את המדינות אליהן הם מהגרים. כמו שיובל21 אמר - הדמוקרטיה באירופה תתפוצץ לאירופאים בפנים כשמוסלמים יהיו הרוב וחוקי השריעה יהפכו לחוקי מדינה. כבר עכשיו בכל מיני עיירות ופרברים באירופה חוקי השריעה שולטים ברחובות כי יש רוב מוסלמי. בסרט של צבי יחזקאלי יש המחשה מצויינת.

 

דווקא בלגיה היא אחת הדוגמאות השליליות והיותר בולטות כשמתייחסים להתחזקות האיסלאם באירופה. הגבולות אצלם פתוחים כמעט לגמרי וההגירה לשם פשוט מטורפת. בבריסל לדוגמא רבע מהאוכלוסייה כבר מוסלמית, ועד 2030 ההערכה היא שהם יהיו הרוב.

 

 

 

 

 

חזי -

יפן אכן דוגמא מצויינת במקרה הזה למדינה ששמה גבולות במקומות הנכונים, וגם לא מרגישה צורך להתנצל על זה. היפנים עושים מה שטוב להם, לאינטרסים המדיניים, החברתיים, והכלכלים שלהם, בלי לתת חשבון לאף אחד. האיסלאם לא מתאים לארצם ולכן מוסלמים נשארים בחוץ.

הם לא מאפשרים הגירה מוסלמית למדינה וגם אוסרים על הטפה או הפצה של האיסלאם, שלא לדבר על תפילות המוניות ברחובות כמו שרואים במקומות שונים באירופה.

 

באירופה קשה לי להאמין שנראה דברים כאלה. מנטליות שונה, עד שהבלון לא יתפוצץ כנראה שלא יבינו.

Link to comment
Share on other sites

המוסלמים זה התיקון של אירופה...

הם רצחו, טבחו והבריחו עם משכיל שתרם ותורם לקדמת העולם, וקיבלו במקום עם ברברי, אלים וחסר השכלה.

 

מה יעשו יהודי אירופה?

שיעלו לארץ. אין להם מה לחפש בגולה. אני לא מבין איזה רמז הם עוד צריכים כדי להבין שמקומם הוא במדינת היהודים... מנסים להיות דון קישוט ולהלחם באנטישמיות באירופה. הם רק שכחו שדון קישוט נלחם בתחנות רוח.

Link to comment
Share on other sites

ג'ונסון - במידה רבה אכן "מגיע להם", אבל התחזקות של האיסלאם באירופה היא איום ברור גם על ישראל.

 

 

בהודעה הראשית יש ציטוט מנאום של וילדרס, יש בו חלק שמתייחס לעניין של ישראל. מילים חזקות.

 

 

כעת, הייתי רוצה להגיד מספר דברים על ישראל, משום שבקרוב, נתכנס בבירתה. הדרך הטובה ביותר לפוליטיקאי אירופאי לאבד קולות, הוא להגיד משהו חיובי על ישראל. הציבור מקבל בלב מלא את המעשייה הפלסטינית, ורואה בישראל כתוקפן. אני, לעומת זאת, אמשיך לצדד בישראל. אני רואה בהגנה על ישראל, עניין עקרוני. חייתי בארץ זו, וביקרתי בה עשרות פעמים. אני תומך בישראל. ראשית, בגלל שהיא מהווה הבית הלאומי היהודי לאחר אלפיים שנות גלות, כולל אושוויץ. שנית בגלל שזו דמוקרטיה. ושלישית, בגלל שישראל מהווה קו ההגנה הראשון שלנו.

סמואל הנינגטון כותב זאת באופן הולם: "לאיסלאם יש גבולות של דם". ישראל ממוקמת בדיוק על הגבולות הללו. מדינה זעירה זו ממוקמת על הגבול של הג'יהאד, ושמה לאל את ההתקדמות הטריטורית של האיסלאם. ישראל נמצאת מול הקו הראשון של האיסלאם, כמו קשמיר, קוסובו, הפיליפינים, דרום תאילנד, דארפור בסודן, לבנון ואינדונזיה. ישראל פשוט נמצאת בדרך שלהם. בדיוק כמו שהייתה מערב ברלין בימי המלחמה הקרה.

המלחמה נגד ישראל אינה רק מלחמה נגד ישראל. זו מלחמה נגד המערב. זהו ג'יהאד. ישראל פשוט סופגת את ההתפרצות המכוונות כלפי כולנו. אם ישראל לא הייתה קיימת, האימפריאליזם האיסלאמי היה מוצא זירה אחרת לשחרר את האנרגיה שלו והשאיפה לכבוש. הודות להורים הישראלים, השולחים את ילדיהם לצבא, לשכב ערים באמצע הלילה, ההורים באירופה ואמריקה יכולים לשכב ולישון טוב בלילה, מבלי להיות מודעים לסכנה העולה.

רבים באירופה מצדדים בזניחת ישראל, לצורך פיוס המיעוט המוסלמי. אבל אם ישראל, ישמור האל, הייתה מובסת, לא היה מביא הדבר לכל נחמה במערב. לא היה הדבר אומר כי המיעוטים המוסלמים שלנו היו לפתע משנים את התנהגותם, ומקבלים את ערכינו. אלא להיפך, סופה של ישראל היה מביא לעידוד עצום לכוח האיסלאם. הם היו, בצדק מבחינתם, רואים בסופה של ישראל הוכחה כי המערב חלש ודינו נגזר. משמעות סופה של ישראל לא היה תום כל בעיותינו עם האיסלאם, אלא רק תחילתם. משמעו היה תחילתו של הקרב הסופי על השליטה בעולם. שכן, אם הם יכולים לנצח את ישראל, הם יכולים לנצח את כולם. לפיכך, זה לא שלמערב יש עניין בישראל. המערב הוא ישראל.

Link to comment
Share on other sites

בתור מישהי שמהגרת בקרוב לברוז', אני חייבת לציין שהמוסלמים האירופאים, בעיקר הבלגים, הם איכותיים ביותר. האוויר האירופאי בכל זאת משפיעה להם על המוח ככל הנראה.

אני אשמח לגור בשכנות עם מוסלמים שם ואני בטח ובטח מעדיפה אותם על עדות מסויימות פה בארץ, ואני לא ארחיב כמובן.

חרטא וזיון שכל אחד גדול,יש לי משפחה באנטוורפן אז ככה שאני יודע,הם איכותיים ביותר בתחת שלי..הם בדיוק כמו כל מוסלמי ממוצע

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.