Jump to content

נערים ב' בשלב רבע הגמר מול מכבי חיפה | רביעי 16:00 בק"ש


Sawyer

Recommended Posts

מחר ב16:00 מתקיים משחק בשלב רבע הגמר בין קבוצת הנערים שלנו לבין קבוצת הנערים של מכבי חיפה.

בנערים ב' יש שתי ליגות ארציות(מחולק לדרום/צפון) ובליגה הדרומית אנחנו מקום 1 עם 111 שערי זכות מול 15 שערי חובה ובליגה הצפונית חיפה מקום 1 עם 111 שערי זכות מול 8 שערי חובה. שתי הקבוצות צפויות לזכות באליפות בליגות שלהם אם לא ייקרה משהו דרמטי(אנחנו בפור 6 על הפועל,שישה משחקים לסיום העונה),חיפה בפור 4.

בסוף העונה הסדירה לוקחים את ה3 ראשונות מכל ליגה(צפון ודרום) והם משחקות ראש בראש וזה נקרא אלוף האלופים. שני המועדונים כמובן הם הכי טובים בארץ כיאה להשקעתם במחלקת הנוער.

שנתון 98 נחשב לשנתון בעל פוטנציאל רב במכבי. בקבוצת נערים א'(שנתון 97) משחקים באופן קבוע כל שבת בין 3-5 שחקנים משנתון 98. ובנבחרת של אלון חזן ישנם לא מעט שחקנים ממכבי ומחיפה.

שחקנים בולטים שנתון 98 שמשחקים עם נערים ב':

שוער-עומר כץ(תגובה טובה לכדורים על הקרקע,אינסטינקטים טובים מאוד)

בלם-לני אהרון(משחק ראש יוצא מן הכלל,פייטר אמיתי,הרבה לב ונשמה,איש עבודה.)

בלם/קשר-מתן כהן(הגיע לפני כשנה וחצי מהפועל ב"ש-שם היה מנהיג וקפטן בלתי מעורער. בחור חזק ואגרסיבי שמשתמש בגוף שלו בצורה טובה מאוד,מנהיג על המגרש,ווינר. משפחת כדורגלני עבר)

קשר אמצע-שי גולן(קפטן הקבוצה. באנקר בנבחרת של אלון חזן.נרשם כבר בפנקסים של מיכאל ניס. קפיצת מדרגה משמעותית בשנתיים האחרונות,הגיע למכבי ממרמורק הרחובתית לפני כשנה וחצי. צנוע,בונה את המשחק מאחור)

כנף-אור דסה(האח של אלי דסה מבייתר. דיי שנוי במחלוקת,המון פוטנציאל אך לא מספיק בא לידי ביטוי. לא גולר אבל יש לו 1*1 מדהים בקו. טכני וזריז ברמות)

קשר מתחת/כנף-עומר לקאו(משחק לרוב בקבוצת ה97. שחקן עם הבנת משחק טובה,יכולת טכנית טובה מאוד,חדות ליד השער. למרות שלא שיחק את כל המשחקים ב98-מחזיק כרגע במלכות השערים של הליגה עם 25 כיבושים)

חלוץ- רוי רונן(פתח את הליגה עם ה98 ועלה ל97 ומתנדנד בין 2 הקבוצות,חוש לשערים,מאוד חד מול השער,משחק טוב עם הגב,אגרסיבי מאוד. און אנד אוף בנבחרת של חזן.)

חלוץ-איתמר שבירו(הגיע השנה מנס טובורק,קיבוצניק שלא רואים כל יום בנוף הכדורגלנים אבל חלוץ רחבה מסוכן מאוד,חי ונושם גולים. תנועות בלי כדור לעומק-בין הטובות בארץ,סגן מלך השערים של הקבוצה.)

 

למכבי חיפה יש מספר שחקני נבחרת טובים וידועים כגון יונתן לוי הבלם שנחשב לאחד הבלמים הטובים בארץ,מאוד מהיר ובאנקר בנבחרת של חזן. מגן ימין-אורי בוחבוט,בעל אחד על אחד מצויין. במרכז הקישור יש את ים כהן שמשחק לרוב לצד שי גולן בנבחרת של אלון חזן. כמו כן החלוץ המסוכן שלהם-גם כן חלוץ נבחרת-גל קתבי,נחשב לאחד הפוטנאציאלים הגדולים בארץ ומפחיד כל הגנה. אפשר למצוא שם גם את:רון אדרי,עומר שדה,יובל אורן והשוער המצויין רועי פוקס. בנוסף,שנתון 99 שהיה בכותרות לא מזמן-ג'יגי דרסיליה,הלוא הוא הבן של-הועלה לאחרונה לקבוצת ה98 ומשחק איתם לעיתים. ג'יגי היה שחקן המריבה כאשר שיחק במכבי לאורך השנים אך לא קיבל הצעה שסיפקה אותו ובחיפה קיבל הצעה מאוד אטרקטיבית,מה שגרם לו לעבור לחיפה. בלם בעל פוטנציאל יוצא מן הכלל ואישיות טובה.

 

*חשוב לציין שסביר להניח ששתי הקבוצות ייקחו אליפות בליגה שלהן וייפגשו פעם נוספת באלוף האלופים ראש בראש בסוף העונה. אין כמו רבע גמר גביע המדינה למשחק מקדים שכזה :)

*בנוסף,אנקדוטה קטנה-פאולו סוזה מאמן הבוגרים נוטה להזמין מדיי שבוע מספר שחקנים ממחלקת הנוער(נוער,נערים א',נערים ב')- עומר כץ,לני אהרון,מתן כהן ושי גולן כבר ביקרו שם וחזרו עם חוויות,אולי בדרך להיות שם יום אחד.. :)

*מאמן הקבוצה הוא ארז בלפר,שהיה עוזר המאמן של עמיר תורג'מן בקבוצת הנוער ב4 שנים האחרונות. ישנם 2 עוזרי מאמן:חיים לנציאנו ואיתן כץ

*כתבה מן האתר הרשמי על הקבוצה:

http://www.maccabi-tlv.co.il/iw/academy-iw-/חדשות-מחלקת-הנוער/סיפורה-של-קבוצה-נערים-ב-/

 

 

אני יודע שזה נשמע לכם קצת מצחיק, משחק של נערים ב', ילדים בני 15. כאילו.. למי אכפת? ואני מבין.

אבל אם יש מישהו שיש לו קצת זמן פנוי, ולא עושה משהו מחר אחה"צ - אין סיבה לא לקפוץ, תטעמו קצת מכבי.

אתם לא יכולים לדמיין מה זה עושה לילדים בגיל כזה, אם מגיע קהל לראות אותם, שמח בגולים, מעודד קצת. מחווה קטנה כזאת יכולה להפוך ילדון כזה לאחד שיתאהב במכבי ויעשה הכל כדי לשחק שם כל חייו.

 

אני אישית בעבודה, אם אסיים בזמן אנסה לקפוץ לראות את המשחק, גם אם לא.. אתם מוזמנים.

 

יאללה מכבי!

Link to comment
Share on other sites

עלינו לחצי גמר,ההגרלה בימים הקרובים. עוד עלו:הפועל,טובורק וב״ש.

הבקיעו:לני אהרון בנגיחה אחרי כדור חופשי שהרים עומר לקאו. ואת השני הבקיע רוי רונן.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.