Jump to content

נמני (הנושא הוקפץ בעקבות טור של עמיר פלג)


הילד בן 30

Recommended Posts

פלג, זה באמת יפה לראות את הקרדיט וארכת הזמן שאתה נותן לו, שכן הצומת הזו שאתה מתייחס אליו, נמני עמד בו כבר לפני שנתיים - התוצאות של החלטתו הן מה שאנחנו רואים

היום בשטח, קרי עצם קיומו של הנושא הזה.

 

מעבר לכך, מתחבר לדברים של באטי, 1986 וסנופקין.

עם כל היכולת האדירה והתארים שהיה לו חלק בהם (משמעותי יותר או פחות, לא נתווכח על כך) איווניר הוא הרבה יותר מכבי ממה שאבי היה ויהיה אי פעם.

Link to comment
Share on other sites

מגיע לו הקרדיט הזה כמו שמגיע לכל סמל ואדם שנותן למען מכבי. אני לא תמים או מסנוור, אני יודע שאבי רגל וחצי באופציה השנייה והוא מתנער ממכבי. חבל בשבילו ובשבילנו.

Link to comment
Share on other sites

אם העונה יש כאלה ביציע העיתונות שחושבים שסוזה נכשל , אז איך הם היו מגדירים את העונה האחרונה של אבי במכבי, כשאבי עצמו לא הגדיר אותה ככישלון.

Link to comment
Share on other sites

לצערי הרב כולנו כולל נמני לוקחים צד בהצגה שנכתבה על ידי אנשים צמאי דם, צמאי הדם החליטו מתישהו שנמני הוא לא השחקן הכי גדול במכבי אלה שחקן שהפך להיות יותר גדול ממכבי, משם כולם שיחקו את תפקידם בעלילה, שרף, לוני, קלינגר, שחקנים אחרים , התקשורת כמובן ניפחה והוסיפה שמן למדורה ואחרונים אנחנו האוהדים סיפקנו את חלקנו בדרמה.

כשנמני חתם במו רגליו על האליפות האחרונה זה היה ניצחון במעמד צד אחד בעלילה, אח"כ "מחנה נמני" ניצח כשהאצטדיון התרוקן ואז התמלא כשחזר, האוהדים שאהבו אותו הם האוהדים שמחזיקים את מכבי, מבחינתם נושא נמני היה מפגן כח מול הנהלה מנותקת וראינו מה שווה הקבוצה בלי אותם אוהדים.

הם הוכיחו שאין קבוצה בלי אוהדים, 'הסטייקים' גם מילאו את תפקידם והיו 'סטייקים' פעם בעדו (באליפות של 2003 כדוגמה) ופעם כנגדו היום וכשהיה מאמן.

מי שלא מאמין שילך להשוות כמה קראו לו להתפטר במשחק הלפני אחרון בבלומפילד לעומת ההפסד בחוץ (רמז- איזה אוהדים לא מגיעים למשחקי חוץ) שאחריו הוא פוטר.

 

בכל מקרה, כולנו שיחקנו בעלילה שהוציאה החוצה הרבה מלחמות , כמו בכל מלחמה היו מפסידים ומפסידים יותר, במלחמה כמו במלחמה הכל צף החוצה, הפחדנים בורחים, הנאמנים נשארים, הסטייקים מתהפכים והכל לעייני כל.

 

למי שהיה ספק לגביי הנאמנות של 'אוהדי נמני אל מול מכבי' קיבל תשובה חד משמעית , האוהדים שאהבו את נמני ושהאשימו אותם שהם פוגעים במכבי הם האוהדים היחידים שהיו אחרי הקבוצה בכל מקום ובכל זמן,גם בסכנין ובעכו.

 

כמו שכבר אמרתי, בעלילה הזאת שהביאה מלחמה אין מנצחים, כולנו הפסדנו כי התפלגנו .

נמני גם הוא כמונו הפסיד בסופו של דבר, המלחמה בו רק הגדילה אותו וקשרה אותו למכבי כמו ששום שחקן לא היה לפניו.

 

מסתבר שאבי בניגוד למבקריו לא חיפש מעולם להפוך להיות כזה גדול, עובדה שבתור פרשן הוא עושה הכל כדי להשיל ממנו את הקשר המשתק שמזהה אותו כ"המכביסט"

נמני בחר להיות סוכן ולהיות פרשן, המיתוג שלו כמכביסט פוגע בו וכנראה שהוא מרגיש שזה מגביל אותו.

 

גם אם תכתבו עוד 10 עמודים נגדו אתם רק משמשים עוד צד בעלילה, תחשבו בעצמכם איזה..

בכל מקרה מבחינתי ומסתבר שיש עוד כמה(תעשו תחשבון לבד מי אנחנו בעלילה) אבי נמני הוא השחקן הכי גדול שהיה במכבי ,שחקן שהקדיש מזמנו לאוהדים יותר זמן מאשר למשפחתו..

ושום דבר שתכתבו לא ישנה את זה.

 

חבל שאתם מנסים בכח להצית את האש, במלחמה הזאת יש רק מפסידים.

שחקן שילבש 8 מכניס את עצמו לתוך האש וסתם חבל.

שקוף שנמני רוצה שהאוהדים יפסיקו לשיר לו מידי פעם ושיפסיקו להזמין אותו לאירועים, אבל גם אבי נמני לא מבין, שהקשר שלו עם הקהל הוא סמלי והוא יותר גדול ממנו, לא סתם הוא היה כ"כ שנוא בקרב קבוצות אחרות, כי בעידן של כסף כולם מתגעגעים לשחקן שגם אכפת לו מהאוהד הקטן ביציע באמת ומבחינתו החולצה הצהובה היא דרך חיים ולא עוד כמה דולרים בארנק.

יעברו עוד הרבה מים בנהר עד שהזמן ונמני יצליחו להכהות את החיבור המיוחד הזה שלא היה בשום מקום אחר, עד אז ..

 

8 זה בדם אבי נמני במכבי לעולם- אבי נמני הוא המלך גם בשיר וגם במשפט!!

 

נ.ב אני לא אורי משייח

איך אתם לא מבינים שהסטייקים היחידים כאן הם אתם???

Link to comment
Share on other sites

אבי נמני כבר עשה את הבחירה שלו ולא צריך להיות גאון גדול כדי להבין אותה.

צודק! מי שרוצה להמשיך לאהוב\לשנוא אותו, לא צריך חיזוק בגלל שידור זה או אחר.

 

פלג, זה באמת יפה לראות את הקרדיט וארכת הזמן שאתה נותן לו, שכן הצומת הזו שאתה מתייחס אליו, נמני עמד בו כבר לפני שנתיים - התוצאות של החלטתו הן מה שאנחנו רואים

היום בשטח, קרי עצם קיומו של הנושא הזה.

 

מעבר לכך, מתחבר לדברים של באטי, 1986 וסנופקין.

עם כל היכולת האדירה והתארים שהיה לו חלק בהם (משמעותי יותר או פחות, לא נתווכח על כך) איווניר הוא הרבה יותר מכבי ממה שאבי היה ויהיה אי פעם.

איוניר\נימני\אני מי יותר מכבי?

אני לא ראיתי שקל ממכבי, חוץ משנות ה90, לא היו שנתיים רצופות, עד היום, שלא סבלתי בהם, תוסיף הוצאות על נסיעות כרטיסים מנויים דיסקים צעיפים חולצות,עשרות הודעות בפורום הזה ועשרות שיחות עם אוהדים ושונאים, אז תרמתי יותר למכבי.

שכל אחד יחליט לעצמו את מי הוא אוהב, מי שחושב שנמני\איוניר\שורה\גלזר סמל, לא ישנה את דעתו בגלל הודעת שנאה\תמיכה זאת או אחרת ואם כן אז יש לו בעיה, יאלה שחררו.

Link to comment
Share on other sites

הקבלה לא מדוייקת לדעתי. נמני לא מתנער מהשייכות והזיהוי שלו למכבי. יותר מזה, גם אם ירצה הוא לא יוכל. נמני ומכבי זה קשר דם- ובהקשר של מה שכתבת- גם אם יש קצת מתיחויות וקשיים- משפחה לא בוחרים

נמני קרא את ההודעה שלך והתפוצץ מצחוק, יש שמועות שאפילו ניסו לגרד אותו מהרצפה

Link to comment
Share on other sites

כלכך צפוי היה שתנצלו את הנושא הזה לרפש

אבי לא פרשן טוב. אין לו כלום נגד מכבי חוץ מזה שזה מאד מעציב אתכם שהוא מנסה להיות אובייקטיבי כי אתם רגילים שהפרשנים פה אפילו את זה לא מתיימרים לעשות, רק אחר כך אל תתפלאו שאתם רטובים ממיץ זבל.. לאבי אין כלום נגד מכבי אלא הוא פשוט פרשן גרוע. מדבר שטויות.

מפה ועד המקומות שאתם מגיעים המרחק עצום. אף אחד לא שר לאבי בזמן משחק, שחררו אותנו מהדעות שלכם עליו אם אתם כלכך רוצים לשים את זה מאחורה.

Link to comment
Share on other sites

איך אתם לא מבינים שהסטייקים היחידים כאן הם אתם???

 

וגם לא איזה קובה ביף , אלא סטייק של אולמות אירועים של דתיים.

Link to comment
Share on other sites

פשוט פרשן גרוע נגוע באינטרסים עקב עיסוקו כסוכן שחקנים.

הבעיה שרובם הם כאלו, פרשנים גרועים ונגועים באינטרסים שונים ומשונים.

אז הוא סוכן שחקנים ושרף מעורבב בביתר טובורג ונוימן וטורק לא יודעים לעשות הפרדה בין אהבתם לקבוצות שלהם, לאובייקטיביות.

המשותף לארבעם זה דווקא העילגות הבלתי נסבלת.

 

הרומנטיקה והסמנטיקה כן'/לא שלו, למכבי, בכלל לא קשורה לדיון על רמת הפרשנות שלו (אבל זה אכן נושא מעניין לדיון בפני עצמו)

 

המלצה חמה למשחקי ליגה שהוא מפרשן ואין את שכנר וזלצר בשידור מקביל (:

לבדוק לפניי תחילת כל משחק, בשתי הקבוצות, מי השחקנים שהוא מייצג, בהרכב ועל הספסל.

במקום להתעצבן, מבטיחה לכם שתרוצו לשרותים מרוב שזה מצחיק.

Link to comment
Share on other sites

זה מראה ומדגיש את הבעיה.

אני אוהד מכבי מגיל 8, אז הגעתי למשחק דרבי ראשון. מ1986, ועד לקבוצת האליפות הראשונה של גרנט, זו הייתה מכבי אפורה עם הרבה נגרים. אבל הם אהבו ועדיין אוהבים את מכבי. בני טבק איווניר אלון נתן שמעונוב ועוד.

תשמעו ותקראו איך הם מדברים על מכבי עד היום.

בשנות ה 90, היו סביב אבי נימני שחקנים שהיו עם אישיות חזקה, כמו הברומרים, דריקס, זוהר קלינגר שורה. הם כולם היו אחראים לתור הזהב של העשור ההוא.

האליפות היחידה שנמני "לקח" ללא השלד הזה הייתה ב2003, כשגם שם, מאז המשחק בקריית אליעזר הוא סופסל וקבוצת הנגרים הזו סחבה את עצמה למירוץ צמוד מול חיפה האיכותית עד המחזורים האחרונים. כשנמני חזר להרכב והפציץ במחזורים האחרונים זה היה אושר גדול ואופוריה ענקית, אבל זה היה הפינאל, וקצת פחות זוכרים את העבודה השחורה שעשו כל שאר השחקנים.

אני אהבתי את נמני בתור שחקן( יותר את זוהר הפרימדונה ), וכעסתי ונדהמתי כאשר הוא סולק ממכבי. אבל אז ראיתי מה קרה עם הקהל. ראיתי את הקהל שורק בוז בטדי לקבוצה שלו, וראיתי את הקהל שמח כשהאליל שלו כובש נגד הקבוצה שלו. כאן התחיל האסימון לחלחל, אצלי לפחות.

נזכרתי איך נמני ( בגיבוי עדת מעריציו, כולל אותי ) העיף מאמן, איך כאשר דיברו עליו בסיכום משחק, שהוא כנראה מדבר עם קבוצה אחרת אחרי משחק מול סכנין, הוא הגיע במהירות לאולפן בשידור ישיר והכחיש, ועוד פעולות רבות, שאני כמו אחרים חשבנו שזה מתוך אהבה לקבוצה והזדהות מוחלטת עם המועדון, כי נמני זה מכבי ומכבי זה נמני.

מאז התחלתי להתפכח, נעשיתי ביקורתי יותר, והתחלתי לראות שהאדם הוא פוליטיקאי בחסד. כל פעולה, ראיון וביקור באירועים אצל אוהדים היה גם, אם לא בעיקר, מתוך קלקולציה קרה של עלות\תועלת. ככה פוליטיקאים בונים בסיס כוח.

כשהוא היה צריך, הוא הפעיל את בסיס הכוח הזה בקהל כנגד מתנגדים שלו, בקהל, בהנהלה, בחדר ההלבשה ובתקשורת.

האיש הפך לטירן, שליט יחיד.

החליפו סגלים שלמים, מאמנים, בעלים ורק נמני נשאר ואתו כל התחלואים של המועדון.

עד שבא גולדהאר, והחזיר את השפיות למערכת החולה הזו, והוציא את המועדון לחופשי.

אבי נמני, שנפגע לו האגו, פצח מאז במסע השמצות והתנתקות ממכבי ומהקהל שלה.

זכור לי משחק בעונת איווניר, כאשר מדוניאנין היה מוקצה מחמת מיאוס, עלה לשחק, ובכל נגיעה שלו בכדור הוא קיבל בוז מהקהל. נמני "פירשן" את המשחק ( אחד הראשונים שלו ), ולעג, ממש לעג, לנו. הוא גם צחק ואמר " מעניין מה הם יעשו אם הוא יבקיע שער" וצחק. אכן, קשור בטבורו למועדון...

זה הסיפור פחות או יותר, לא עלילה שנתפרה ע"י כוחות האופל ולא שאר השטויות הקונספרטיביות שאיזה 300 אולטראס מדמיינים במוחם הקודח.

עכשיו, אני שיניתי את דעתי לגבי אבי נמני, זה הופך אותי ל"סטייק"? אם כן, אז אני "סטייק" גאה. כי רק חמור לא משנה את דעתו, ורק חסיד שוטה נותר עיוור, חוזר על אותה פעולה ומצפה לתוצאה שונה.

נמני לא עשה את מכבי למכבי. מכבי עשתה את נמני לנמני.

רק שאותו זה לא כל כך מעניין.

אני לוקח את כל מה שכתבת ומחפש במה אתה בעצם מאשים את נמני.

כתבת שהתפכחת, ההתפכחות שלך נובעת מהנחת מוצא שנמני חיפש בכל הזדמנות איך להיות הכי גדול ואז פתאם כשראית אותו מפרשן זה לא יסתדר לך, אז ישר הגעת למסקנה אחרת לגביו במקום לבדוק את הכל מהתחלה, אולי הקונספציה שלך מלכתחילה שגויה.

 

(יצא ארוך, אז כל מי שהנושא לא באמת מעניין אותו, תפסיקו כאן כי זה לא בשבילכם)

 

כל העובדות שכתבת רובם ככולם נכונות, הבעיה שלך היא במסקנות.

אני אנסה להוכיח לך את טעותך, בניגוד לזה שפתח את הנושא - שקוף שהוא שקוע עמוק עמוק בשנאה לנמני עוד מלפני השידור ביום חמישי כמו שהוא ניסה להציג, הוכחתי גם לו שיצא המרצע מין השק ופה זה נגמר.

 

יש כמה נקודות שאם תצליח לגשת אליהם בראש פתוח אולי המסקנות שלך ישתנו.

כולנו לעיתים (ואתה יכול להגיד שהפעם זה אני- אבל תנסה בכל זאת לחשוב) שבויים במסקנות ומשנים את העובדות כדי ש"התאוריה" תסתדר לנו, בניווטים קוראים לזה 'לאנוס את השטח' .

העבודה הראשונה ששם 'אנסת' את מה שהיה -כשכתבת שנמני זרק כאן מאמן, בגלל שבשאר הדברים היית די מדויק אני מסיק שזו אחת מהטעויות שעליהן דיברתי בהתחלה.

נמני, כולנו יודעים לא זרק את שרף,נמני לא עמד על כך שזה יהי'ה הוא או שרף, נמני גם חזר בו מטעותו והתנצל,שרף הוא זה ששם אולטימטום ללוני, ולוני הוא זה שהכריע נגדו.

מכאן האשמות שלך לנמני די נגמרות, שים לב שעיקר התלונות הם לקהל שעודד אותו על חשבון הקבוצה ולא אליו, אתה גם מאשים אותו שהוא פוליטיקאי שמתכנן את צעדיו בקפידה ושכל האכפתיות

שלו מהאוהדים נבעו מקולקולציה ורווח אישי.

אחרי שצימצמנו את האשמות בנושא שרף והאוהדים נשארנו רק עם נמני הקר המחושב שאכפת לו רק מעצמו.

אם זה נכון והוא בנה לעצמו בסיס כח בקהל, רק כדי להפוך לשחקן הכי גדול על פני מכביסטים אחרים שהיו מסביבו לא פחות ממנו אז למה לשיטתך הוא הורס עכשיו הכל?

 

מישהו כאן טען ובצדק שברמת התקשורת, שיש את דני נוימן וטורק אף אחד לא יבוא בטענות לנמני אם הוא יהי'ה אוביקטיבי.

לפי התאוריה של אנשים כאן , נמני הפך את עצמו לגדול המכביסטים כשהוא נעזר בקהל ובקשרים שלו רק כדי שבסופו של דבר הוא יקלקל את הכל?!?! לא ברור לי למה..

 

אולי משהו ביסודות התאוריה שלכם דפוק, חשבתם פעם.

אמרת בעצמך שכבר בשידור הראשון הוא לא בדיוק היה פרו מכבי, איך זה מתיישב עם נמני המחושב שמנצל את הקהל לטובתו.

כל פרשנות שלו אמורה להוכיח בדיוק ההפך, רק שאתם מתקשים לראות את זה כי אתם שקועים עמוק עמוק בתאוריה שבבסיסה היא לא נכונה.

 

כל הדיבורים על שחקן מעל המועדון מעולם לא הגיעו מנמני , הלוואי ונמני היה מנהל תמציאות כמו שאתם מייחסים לו, אבל לצערנו המציאות ניהלה אותו ואותנו, נמני היה שחקן צעיר בשנים הגדולות של מכבי ב96, על כישרונו אף אחד לא מערער, מכאן קרו שרשרת אירועים שהעצימו את נמני למימדים אחרים ממה שקורה בד"כ, להגיד שנמני תכנן את כל זה, ואח"כ תגידו שאני קונספירטור.

שרף שהיה מאמן 2 מחזורים החליט לזרוק את נמני כי ענה לו,נמני התנצל וזה לא עזר , בכל קבוצה הקהל היה תומך בשחקן כמו נמני ולא בשרף שטיפס על עץ, לוני הכריע לטובת הקהל ונמני.

כאן התחילו הכותרות של העיתונות על שחקן מעל המועדון, פה בעצם התחילה העלילה שאני מדבר עלייה.

נימני מעולם לא חיפש ולא יכל לתכנן מה שיקרה משם והלאה זה כבר לא היה בשליטתו.

אליפות מטורפת שהעצימה אותו אחריי שסופסל וחזר להוכיח על( המגרש!!! ) כמה שהוא שחקן גדול.

כשלוני וקלינגר חיפשו לצאת מהחוזה המנופח של נמני (זה כבר הוכח בהקלטות) הם שלפו את "אין שחקן מעל המועדון" שמקורו בעיתונות מהמקרה ההוא, גם את זה נמני תכנן במוחו הקר והמחושב?

את ההמשך כולנו מכירים , המחאה , טדי, החזרה, הפרישה, האימון, הפיטורים, הפרשנות..

לבוא ולהגיד שהכל נמני תכנן מראש זה הזוי, 'סיפורו של אבי נמני השחקן ' יותר חזק מנמני הפוליטקאי התחמן ככל שתייחסו לו.

להגיד שנמני הגיע לכל אירוע רק כדי שיהי'ה לו בסיס כח זאת רישעות, כאילו שהוא ידע מה יוליד יום בכל רגע בקריירה שלו.

אין אשמים בסיפור הזה (אולי שרף) , מרגע שהעמידו את נמני מעל מכבי הכל התגלגל כמו אש בשדה קוצים.

היום מתברר לכולנו שנמני לא רק שלא רצה בזה אף פעם, הוא עושה הכל כדי לברוח מהמיתוג שלו כגדול המכביסטים.

זה מצליח לו , תקראו את עצמכם.

אבל יש עוד כמה אוהדים, שלכל אורך הדרך תמיד ידעו שנמני לא רק שחקן גדול אלה בן אדם גדול, שלא מחפש כבוד, וככל שהוא בורח מזה הכבוד רודף אחריו, וכל מה שאתם כותבים על התנהלותו כפרשן רק מוכיח את ההפך ממה שאתם מנסים להוכיח.

 

נמני לא רצה ולא תכנן להפוך לגדול המכביסטים בדור האחרון, היו שחקנים לא פחות גדולים ממנו בקבוצות אחרות אבל אף אחד לא היה כמוהו, אז או שנמני תחמן יותר מברקוביץ רביבו אוחנה אבוקסיס ובניון או שבניגוד אלהם, מה שקרה סביב נמני הפך אותו שלא ברצונו לכזה גדול, וכל התאוריות שלכם על הכוכב שסרח וכו' אין להם אחיזה במציאות.

 

אני בוחר באפשרות השנייה.

Link to comment
Share on other sites

עם כל היכולת האדירה והתארים שהיה לו חלק בהם (משמעותי יותר או פחות, לא נתווכח על כך) איווניר הוא הרבה יותר מכבי ממה שאבי היה ויהיה אי פעם.

מאיזה בחינה? מעניין לדעת...

Link to comment
Share on other sites

בחייאת ראבאק, כל פעם שמישהו מפליץ פה את השם "אבי נימני" אתם חוזרים לאותם ויכוחים עם אותן טענות בדיוק.

שחקן ענק (אליל ילדותי), סוכן שחקנים מעולה, פרשן גרוע ולצערי הרב פוליטיקאי שכמעט השמיד את מכבי.

 

מי שרוצה להמשיך להעריץ אותו ולשיר לו - שיהיה לכם רק לבריאות, מי שלא יכול לשמוע אותו - פשוט שחררו.

בסופון של יום אנחנו רואים מול העיניים איך הערצה העיוורת הולכת ופוחתת מיום ליום, אל תשפכו שמן למדורה גוועת.

 

חבל על האנרגיות, יש היום את משחק העונה בנתניה - תתעלו אותן למקום חיובי.

Link to comment
Share on other sites

בלי קשר, קובה ביף overrated

 

תאמין לי שאין לך שום מושג, אין על קובה ביף בכל העולם

שתי דרגות מעל המקומות הכי נחשבים בעולם ואפילו מפיטר לוגר ( שאני אישית מוכן לשחות לארה"ב בשביל הסטייק שלהם )

Link to comment
Share on other sites

בואו נעשה סדר.

ראשית כל, בואו נגדיר מה זה סמל.

 

סמל ( לדעתי ) - שחקן שמזוהה עם האידיאולוגיה של הקבוצה, גדל במועדון ( שחקן בית ), לרוב הוא גם יהיה שחקן מוביל\הכי טוב. והשחקן הכי שנוא אצל היריבה העירונית.
( מי שמפריע לו שלא רשמתי מכביסט וכאלה, זה חלק מהאידואלוגיה של המועדון :D )

נמני עולה על כל זה כשחקן , ואני מדגיש כשחקן שחקן שחקן שחקן שחקן שחקן שחקן שחק שחקן.

 

מאז שהוא פרש - כולל תקופת האימון שלו, הוא ילד חרא ;]

 

אבל לעולם לא אשכח אותו כשחקן.! איזה כייף היה לראות אותו משחק.

אז נסכם את זה, שכשחקן הוא היה סמל.
ועכשיו - הוא מתנהג כמו ילד חרא, עד שלא ישנה עד ההתנהגות של הילד חרא הוא לא סמל.

Link to comment
Share on other sites

מאיזה בחינה? מעניין לדעת...

מבחינה אישית.

בסופו של דבר, כל אחד בונה (יש שיגידו מדמיין) לעצמו את אידאלוגיית/רוח המועדון על בסיס דברים שהוא חווה בעצמו.

עבורי, כשאני חושב על דמויות שעברו במועדון ומסמלות את מה שהוא מייצג - איווניר, שורה, גדי, קלינגר ושפיגל נמצאים גבוה מאוד ברשימה.

נמני פחות, משמעותית פחות.

Link to comment
Share on other sites

אבי נימני הוא סוכן שחקנים

הוא חייב לנתק את עצמו לגמרי מהקשר שהיה לו ומה שהוא היה בשביל אוהדי מכבי בשביל להצליח כסוכן שחקנים

הרי תחשבו על מצב שנימני היה מזוהה כרגע כאותו סמל שהיה

אין סיכוי שבחיפה והפועל היו מקיימים איתו עסקים

 

הוא עושה לעצמו נכון ועובדה שהולך לו לא רע בתחום(בטח יותר מאימון)

תהיו בטוחים שיש לו פינה חמה בלב למכבי תמיד

ותפסיקו להיות כאלה דרמה קווין

Link to comment
Share on other sites

מבחינה אישית.

בסופו של דבר, כל אחד בונה (יש שיגידו מדמיין) לעצמו את אידאלוגיית/רוח המועדון על בסיס דברים שהוא חווה בעצמו.

עבורי, כשאני חושב על דמויות שעברו במועדון ומסמלות את מה שהוא מייצג - איווניר, שורה, גדי, קלינגר ושפיגל נמצאים גבוה מאוד ברשימה.

נמני פחות, משמעותית פחות.

:thumbs: והאמת יש לי עוד חלק משמעותי של שמות שבאים לפני נימני.

Link to comment
Share on other sites

 

תאמין לי שאין לך שום מושג, אין על קובה ביף בכל העולם

שתי דרגות מעל המקומות הכי נחשבים בעולם ואפילו מפיטר לוגר ( שאני אישית מוכן לשחות לארה"ב בשביל הסטייק שלהם )

אכלתי בארץ, ביקיניקו טנקה בהרצליה, לא נפלתי.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.