Jump to content

מכבי חיפה או הפועל תל אביב העדפה לאירופה.


oshri1992

Recommended Posts

לקראת המשחק היום אני רוצה לדעת מתי להגיד יש , אז החלטתי לשתף אותכם בשאלה. בהנחה שיהיה כרטיס אחד מהשמיים הנ"ל . מי העדיפות שלכם שיגיעו לאירופה . אני ההעדפה שלי היא חיפה גם בגלל הניקוד המדיני וגם בגלל שגם אם לא יעלו לאירופה יהיה להם מקורות קסקטיים . בניגוד להפועל שזה חורבן בשבלהם מהפן הכלכלי וגם מהפן הנקודתי שלוקחים בחשבון שהשנה הולכות להמחק להם 10.5 נקודות !

 

נשלח מהטלפון.

Link to comment
Share on other sites

מצד אחד חיפה קל כי הפועל שתתרסק אמן

מצד שני העונה הפועל עפו מוקדם וחיפה הגיעו לבתים אז אם ככה עדיף שהפועל יגיעו לאירופה ויעופו מוקדם אבל אי אפשר להסתמך על זה.. מה גם שאם חיפה לא עולה לאירופה זה טוב מהבחינה של סמי עופר

 

אבל עזבו שטויות שק"ש תסיים שלישית וזהו

Link to comment
Share on other sites

קודם כל אני אפתח ואומר שזה - מ גדול.

 

ועכשיו לעניין עצמו בכל זאת, חיפה ב-2 סיבות עיקריות. הסיבה הראשונה והחשובה בעיניי היא שחיפה, אחרי שנתיים כושלות עם בנאדו, תיפרד ממנו יפה בקיץ ותביא מאמן טוב עבורה שגם יקבל משחר כסף לקנות שחקנים טובים כי הפעם שחר חייב להשקיע, הוא לא ילך על עונות פיננסיות עד שגולדהאר יחליט שזהו. בנוסף הם גם משתחררים מהרבה שחקנים בררה עם חוזים שמנים אצלם שמושאלים לכל מיני מקומות.

 

הדבר שהכי עזר לנו בשנה שעברה לרוץ לאליפות ולא לקרוס בתחילת העונה ובסוף גם לקחת אותה, היה החופש ממסגרת אירופית. אין לי ספק שהפתיחה לא היתה אותה פתיחה אם היה לנו אירופה על הראש ובגלל זה אני גם כל-כך מעריך את העבודה של סוזה השנה למרות שהסגל רחב. וזה בדיוק מה שחיפה צריכה, להתחיל מאפס, בלי לחץ של מסגרות שהורג אותך בפתיחת העונה אם אין לך סגל רחב. ושחר הרי לא ישקיע במחליפים כמו שמכבי משקיעה.

 

הסיבה השניה היא כמובן ידועה לכולם. הפועל פשוט די תלויה בזה. אם שחר לא יהיה באירופה, זה לא ימנע ממנו להשקיע בקבוצה, להיפך. בהפועל אם אין אירופה עושים עוד מכירת חיסול + חג'ג' יביא עוד 5 מליון מהבית.

 

וכל האמור לעיל אפילו לא מתייחס לזה שהפועל היא היריבה השנואה, כי לאורך זמן חיפה היא זאת שתיקרא עלינו תיגר בשנים הקרובות. מצד שני אני מודה שאם הדס על הקווים היום אז הלב רוצה קצת בנאדו עם דמעות בעיניים. כן, מה לעשות, אני איש רע.

Link to comment
Share on other sites

מצד אחד אני רוצה שהפועל תיכשל בכל דבר שהיא נוגעת בו. מצד שני אני חושב שהאיום היחידי על מכבי בשנים הבאות יכול לבוא רק מהכיוון של מכבי חיפה. אז עדיף, הפעם, שהפועל תצליח להעפיל לפני חיפה.

Link to comment
Share on other sites

מה שמנש אמר בקשר להפועל.

 

עוד עונה בלי אירופה והם מתרסקים.

בלי קשר לעובדה שמאוד חשוב שהם ירדו בניקוד מ30 ל20. (ובלי אירופה, לדעתי גם עונה הבאה הם יתנו עונה חלשה ולא יצליחו להגיע לאירופה ואז בכלל הלך הניקוד.

 

אתם פשוט לא מבינים כמה זה חשוב.

 

היום כולנו חיפה

Link to comment
Share on other sites

מה ההתלבטות? שונא לעד הפועל אוהב את ישראל

+1

וגם, שביתר תיקח גביע או לחלופין, שק"ש תיקח מקום רביעי.

טוב לנו חיפה באירופה, מכל כך הרבה בחינות.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.