Jump to content

סיכום התקו הכואב מול הפועל חיפה אחרי ש.ח | 2 נקודות שלא יחזרו


Sawyer

Recommended Posts

כשראיתי את ההרכב מחוץ למגרש הייתי די רגוע, סוזה פותח עם הרכב חזק כדי לא לאבד נקודות חשובות חשבתי לעצמי, הכל בסדר. זה שלנו.

רק סמוך לשריקת הפתיחה הבנתי את הסיכון במשחק הזה, אנחנו לא במשחק בית. חצי מהקהל עוד לא הגיע, כולם רדומים והראש בבאזל. רק לצאת מפה עם ניצחון זה כל מה שעבר לי בראש.

 

 

פתיחת המשחק של מכבי לפחות למראית עין הייתה רגילה. לחץ על הכדור בהתחלה. כבר בדקה השלישית מצא את עצמו טל בן חיים עמוק ברחבה באחד על אחד אלכסוני מול קאלה, האחרון הדף ברגלו.

דקה 15 קרן שלא הייתה מעולם לזכות הפועל חיפה, כדור שטוח, טב"ח מפספס ומבשל לשחקן הפועל חיפה בזמן שגם פריצה לא מצליח לעמוד בין הכובש לשער, פאבלו לא שוכח לתייג את ניסנבאום ולוחץ על הסנד עוד לפני שהכדור פוגש את הרשת., 1-0 מטומטם להפועל חיפה.

בשלב זה הציפייה הייתה ממכבי להתנפל על הפועל חיפה, לנשוך אותה בצוואר ולמלוק לה את הראש. זה לא ממש עבד. שלישיית הקישור המרכזית של מכבי במשחק מחפיר פשוט לא הצליח להחזיק את האמצע, לא הצליחה להביא את השליטה בכדור למכבי, לא הצליחה להעביר את הכדור בצורה טובה להתקפה ליצירת מצבים. פשוט כשלנו.

מכאן הגיעה רבע שעה די משמימה שנעצרה רק בדקה ה25 בכדור חופשי של זהבי שמוצא את פריצה שנוגח קרוב לחיבור. הציפייה הייתה שבשלב הזה לפחות מכבי תתעורר ותשתטוף את המגרש, אבל האמת שחוץ מכל מני טעויות שיפוט של לירן "אמן ****" וקסברגר לא היו הרבה דברים שראויים לציון. (כמה חצאי מצבים זניחים בכל צד)

 

אני הייתי בטוח שאל המחצית השניה סוזה עולה עם מיכה במקום זיו, לכל הפחות. אבל הוא דווקא נתן עוד כמה דקות להרכב הפותח שלו להראות מה הם יודעים, לצעערנו זה לא היה יותר מדי.

אמנם מכבי שלטה קצת יותר וניסתה קצת יותר (פה בעיטה מרחוק, שם זהבי עושה יצחקי באמצע הרחבה שלהם עם סבסובים) אבל לא מספיק מחץ, לא מספיק הזדמנויות אמיתיות לשערים.

דקה 52 איתן טיבי עם מסירה רעה לראדי (שפשוט מחכה לכדור, יכל לפחות להעיף אותו אם לא להשתלט) שנעצרת ע"י שחקן הפועל חיפה שמוסר לקוראץ' שרץ על מול פאבלו שמתייג הפעם את הכובש קוראץ'. 2-0 הפועל חיפה.

מיד אחרי הגול השני הגיעו החילופים. אלברמן>מיטרוביץ' וטב"ח>יצחקי. למרות הבוז של הקהל המעבר המובהק ל3-5-2 (מיטרו בלם) וכניסתו של יצחקי (בכושר נהדר) הביאה את השינוי. לא עברה חצי דקה ויצחקי מצליח להשתחל בין ההגנה לשוער וכמעט לכבוש, קאלה מציל, הריבאונד פוגע בכמה שחקנים ולבסוף מחולץ מקו השער ע"י שחקן הפועל חיפה. הלחץ של מכבי המשיך 2 דקות אח"כ קרן של זהבי מצאה את הראש של קרלוס שנגח מצויין, קאלה בהצלה מדהימה(1), איינבינדר בועט החוצה מהריבאונד.

לא חולפת דקה ופריצה מוציא כדור נהדר לזהבי שפותח רגליים לראדי שממצב נוח בועט ברשלנות שטוח והחוצה. הלחץ של מכבי לא הפסיק, הזדמנות רדפה הזדמנות כאשר ראו שההתלהבות והשינוי שהכניס יצחקי לא הולכת להסתיים ללא שער.

דקה 68 הכדור אצל ערן זהבי שמסתובב ליד הרחבה (בזמן שאני צועק לו לבעוט) עד שהוא מחליט שהוא נמצא בעמדה מספיק טובה ופשוט משחרר בעיטה נהדרת צמודה לקורה, 2-1 של המאסטרו. מיד לאחר השער נכנס דור מיכה למשחק ומכבי הייתה בטירוף.

דקה 73 דור מיכה מוסר לברק יצחקי באגף ימין שנותן כדור אדיר (באמת אדיר) לזהבי שמ7 מטר בועט בצורה חלקה וכובש. שוויון 2-2 דרמטי בנתניה, צמד ב5 דקות למאסטרו. מכאן הגיעו דקות באמת מטורפת (ל2 הכיוונים).

דקה אחרי השער התקפה נהדרת של מכבי מסתיימת עם ראדי 10 מטרים מהשער, ראדי בועט ברשלנות נוראית פס עלוב החוצה.

דקה 77 כדור תועה של אייניבנדר מגיע למארבל שמ7 מטרים אלכסונית בועט רע מעל השער, פספוס גדול. הלחץ נמשך, דקה 85 הייתה צריכה להיות מודגשת, כדור אמן של דור מיכה לפריצה שמנסה לכבוש מקרוב אבל הצלה מדהימה של קאלה(2). בדקה 89 הגיעה הזדמנות בצד האדם, מכירה של מיטרוביץ' מביאה למסירה של ימפולסקי ליובל אבידור שמחטיא מקרוב ברשלנות (איזה שחקן עלוב). בדקה ה93 עוד מצב אדום, קינאסקס בועט מקרוב סמוך לקורה. (איפה ההגנה של מכבי?)

התסריט החלומי של המשחק הזה היה אמור להגיע בדקה האחרונה בתוספת הזמן, ברק יצחקי פורץ משמאל לאמצע ומוסר לראדי, מעביר לזהבי שמוסר למיכה. בחזרה לזהבי שמכניס למיכה בדאבל פס מדהים, מיכה ממש מקו הרוחב מוציא כדור לא אפשרי בדיוק לראש של פריצה שנוגח מקרוב חזק ומדויק, אבל התעופפות פסיכית של קאלה(3) מעיפה לקרן ומסיימת את המשחק בשוויון מאכזב. כוסעמק.

 

 

סיבות להפסד הנקודות:

- וקסברגר הבן זונה - תמות. תשרף. אתה וכל המשפחה שלך.

- טיבי בעמדת הבלם המרכזי במקום קרלוס (תרגול לקראת חמישי, עלה לנו במחיר יקר)

- ראדי במשחק הכי גרוע שלו במכבי

- איבוד הביתיות. בבלומפילד זה נגמר 2+ על האפס. בלי להתאמץ, בלי לספור תמשחק.

- באזל, והתחושה שהיא משרה על הקבוצה, הקהל וכל המסביב.

- קאלה. בן זונה. בן זונה.

 

 

שחקנים:

פאבלו - משחק רע. יכל לקחת את הגול הראשון, יכל לעמוד יותר טוב ולקחת גם את השני. לפחות היה סביר וחכם במשחק הרגל. (אוהד בשדים פעם כתב "בחיים לא ראיתי שוער שלא אוהב לזנק." כנראה שהוא לא ראה את פאבלו)

טיבי - אל-

קרלוס - אל

זיו - משחק לא טוב של יואב, הרמות לשומקום, חורים בהגנה. לא יום טוב שלו.

מראבל - היה בסדר גמור. נתן כמה הרמות לא רעות (יכל יותר) היה בסדר בהגנה (יכל יותר) - לא נשפט לרעה בנתיים. בצד החיובי ביותר הוא האחריות.

אלברמן - משחק לא טוב שלו. (ועדיין, הכי טוב בקישור האחורי). איבד כדורים, לא חילץ מספיק, לא היה אלברמן.

ראדי - המשחק הכי חלש שלו במכבי, אבר. הוא אולי היה איכשהו סביר- בהגנה. אבל היה לו 100% פעולות רעות בהתקפה, פשוט נורא. וההחמצות...

איינבינדר - אוף, עוד משחק נורא של דן. הצליח לא להיות הכי חלש על המגרש רק "בזכות" ראדי. פשוט לא נותן מה שצריך. לא התקפית, לא הגנתית. לא בשטף משחק, לא לא לא.

זהבי - אחרי מחצית ראשונה חלשה ובפיגור של 2-0 הבין ערן זהבי שהוא צריך לזהור, וזה מה שהוא עשה. 2 שערים אדירים של השחקן הישראלי הכי טוב. רק תמשיך ככה. (נתן משחק רגיל, פשוט כבש פעמיים)

טב"ח - לפחות רצה, הגיע למצב ורבע במעט זמן ששיחק (תמיד החילוף הראשון של סוזה) אבל שוב לא היה מספיק בפנים. חייב לתת יותר

פריצה - משחק בינוני של פריצה, לא מיוחד. כמו כל האחרונים. רק שפה הוא לא כבש, היה חסר לו 1 מ2 הזדמנויות אדירות ב2-2 כדי להפוך את כל השורה (והנושא) הזה לחלוטין. לא אופייני, חבל.

(מיכה ויצחקי) - 2 שחקנים שחייבים לשחק, תמיד. פשוט ענקיים. הראשון עם ראיית משחק ופס שאין בארץ, השני עם טכניקה ו"פלייר" שלא תראו גם באירופה. אדירים, הביאו את השינוי עם ערן.

 

 

פיקנטריה:

במקום פיקנטריה אני אתן לכם עצה, אל תראו את הש.ח. הוא מעצבן מאוד, ואם אתם רואים. כל פעם שהשדר אומר "ראדי" תסובבו תראש. סמכו עליי.

 

 

הקהל:

אני קצת חצוי לגבי הקהל.

קודם כל אני מאוכזב מזה שאנשים זלזלו במשחק, בחשיבות שלו, בתרומה שלהם ופשוט.. לא באו. הרבה מדי אנשים לקחו את הריזיקה הזאת וזה עלה לנו.

גם אלו שהגיעו? איחורים, כניסות דקה 20, רדומים, אדישים, מדברים רק על באזל.

מצד שני? העידוד אחרי הגול הראשון שקיבלנו היה מדהים. עוצמתי, ארוך, משמעותי. דחף את הקבוצה.

בהמשך המחצית היה עידוד סביר גם כן. למרות החולשה הקהל היה שם (גם אם יכל לתת יותר) ולא נתן למכבי להרדם לחלוטין.

בנוסף היה בוז לפרקים (ב"התקפות" של הפועל חיפה) - ואוו. אני יודע שזה הגג וזה, אבל זה ממש כאב באוזניים. היה הכי חזק שאני זוכר. מאוד עוצמתי, מאוד מועיל, נתן את האפקט והביא את השינוי.

במחצית השניה בכלל בדקות מסויימות נתניה הייתה באוויר, היה עידוד נהדר ברוב דקות המחצית השניה והקהל באמת ניסה לתת הכל כדי להחזיר את הקבוצה.

בחלק המאוד שלילי נמצאים כל האפסים שמקליים שחקני מכבי או שורקים בוז לסוזה בחילופים, אני יודע שלא תמותו.. אבל אתם לא יכולים לפחות לאבד את הקול/אהדה לקבוצה/יכולת להגיע למשחקים?

 

 

בסיכום המשחק יש רק צד אחד. רע. הפסדנו 2 נקודות, מאוד חשובות. המטרה הייתה להגיע לפלייאוף לפחות ב6 הפרש, ושם בסיבוב השני לתת בראש לב"ש בבית ולשייט בנוחות לאליפות. עכשיו זה יהיה קצת יותר מסובך, מפחיד ומסוכן. (בטח אם נמשיך לעלות שלבים באירופה)

אבל כרגע זה לא חשוב, יש לנו משחק על החיים בנוקאאוט מול היריבה הנוראית והשנואה שלנו - באזל.

אני כולי שם, מקווה שכל מי שטס איתי בראש. אפשר להביא את זה.

 

 

יאללה מכבי, תרימו את הראש.

כי באמת שאין לנו זמן (או סיבות) להשאיר אותו למטה.

יום חמישי מ-ל-ח-מ-ה.

Link to comment
Share on other sites

אם כבר אתה מדבר על הקהל:

רק אני שמתי לב שבדיוק כשהתחלנו שיר חזק שמנו גול?

איך שהתחלנו רוב השעות זהבי הבקיע את הראשון והשני נכנס בדיוק כשהתחלנו את העיר ת"א.

כמעט שמתי סינגל על שנים רבות.

Link to comment
Share on other sites

אם כבר אתה מדבר על הקהל:

רק אני שמתי לב שבדיוק כשהתחלנו שיר חזק שמנו גול?

איך שהתחלנו רוב השעות זהבי הבקיע את הראשון והשני נכנס בדיוק כשהתחלנו את העיר ת"א.

כמעט שמתי סינגל על שנים רבות.

כן.

אבל זה לאו דווקא השיר החזק (היו עוד כמה)

אלא העובדה שהקהל ממריץ את הקבוצה, הוא דוחף אותה, הוא מזניק אותה קדימה. הוא לא נותן לה תאפשרות לחשוב שזה לא שלה.

וכש10,000 איש מאמינים בך, בשחקן הקטן. אתה מאמין גם, ונותן את האקסטרה מייל. ואז השינוי מגיע.

 

בגלל זה אנחנו קהל, בגלל זה אנחנו מעודדים, בגלל זה יש לנו משמעות.

כל הכבוד לקהל היום.

Link to comment
Share on other sites

כל הכבוד לקהל.שמח שחשיבות הבוז והפעלת הלחץ מחלחלת לכולם בנוסף לעידוד אחרי ספיגה/מצב בקאנטים. לצערי זה עדיין לא מספיק כדי לעודד אותי מאיבוד הנקודות המרגיז הזה :/

Link to comment
Share on other sites

הרגיש כמו עידוד טוב מאוד של הקהל, יכול להיות שזה האפקט האקוסטי של ישיבה במפלס התחתון.

לגבי האיחורים, מסכים שלא מתאים, אבל היה פקוק באופן די קיצוני ביחס לנורמה. יצאנו מתל אביב ברבע לשבע ונכנסו בדקה החמישית.

לצורך העניין, לפני שלושה שבועות, מול סכנין, יצאנו באותו טווח זמנים וזה הספיק ל 68 בירות וחצי בקבוק וויסקי מחוץ לאיצטדיון.

Link to comment
Share on other sites

 

אבל כרגע זה לא חשוב, יש לנו משחק על החיים בנוקאאוט מול היריבה הנוראית והשנואה שלנו - באזל.

אני כולי שם, מקווה שכל מי שטס איתי בראש. אפשר להביא את זה.

חשוב מאוד. הליגה זה הלחם והחמאה שלנו, באזל זה הקצפת.

Link to comment
Share on other sites

הקהל החזיק את מכבי היום. הצגה שלנו רק כמו שאמרתם איחורים ענקיים אנשים נכנסו פאקינג דקה 30 ושוב אנשים לא נשארים למחוא כפיים לשחקנים אני כל פעם אוכל על זה סרט איך אפשר איךךךךך

Link to comment
Share on other sites

סתם לגבי עניין האיחורים

יצאתי מנוקיה(ליד העבודה שלי) ב18:45ֹ(!!!) שעה וחצי לפני המשחק

ונכנסתי בדקה 7

פעם ראשונה בחיים שלי שאני מפספס את שריקת הפתיחה

 

כביש גישה מחורבן

Link to comment
Share on other sites

כשאנחנו משחקים עם התותחים הכבדים שלנו בהתקפה(יצחקי, פריצה, זהבי ומיכה) אי אפשר לעצור אותנו, בטח לא קבוצות בלבל של הפועל חיפה.

 

אני מאמין שאם היה לנו פליימייקר שהוא ברמה של הרביעייה הזאת היינו מסיימים כל משחק בתבוסות של 4 ומעלה.

לצערנו, שלושת הפליימייקרים שלנו העונה הם איינבינדר מיטרוביץ' וראדי, שהם, איך נגדיר זאת, בינוניים(בלשון המעטה).

 

עכשיו, כשאף אחד מהפליימייקרים שלך לא מסוגל לבצע פעולה אחת נורמלית על שטח קטן ותחת לחץ(היום ספציפית ראדי ואיינבינדר לא הצליחו לעשות גם פעולות פשוטות יותר), וגם בהתקפה(היום) אין לך שחקנים שיכולים לעשות פעולות כאלה, אתה בבעיה חמורה.

שילמדו מדריו פרננדס איך קשר אמצע צריך לשחק.

 

בקיצור, מה שאני מנסה להגיד זה JORDI WE NEED A GOLASA.

Link to comment
Share on other sites

מחצית ראשונה מתישה ומסתכלת. אני באמת מקווה שדן לא יקבל דקות משמעותיות יותר עד שתמונת האליפות תתבהר. הוא פשוט לא יכול לעמוד בלחץ הזה.

לגבי ראדי, אין לי מושג איך שחקן יכול לעבור מהשיא שלו ליכולת כל כך עלובה. מזכיר קצת את טורס של 2010, רק שלו הייתה פציעה הכי קשה של כדורגלן.

בכל מקרה, המצב שאנחנו נמצאים בו בטבלה הוא לא פחות ממדהים לאור העובדה שאנחנו עדיין משתתפים במפעל אירופי. אם לומר את האמת, הייתי רוצה לסיים כבר את הקמפיין ולהתרכז בכל הכוח בליגה. כל משחק שמיכה\יצחקי לא פותחים זה הרסני לקבוצה.

Link to comment
Share on other sites

מיטרוביץ ואייבנדיר לא תופס מהם ממש היחיד שהייתי רגוע עד התקופה האחרונה שהוא בהרכב היה ראדי אבל היום זה המשחק הכי חלש שאני זוכר שלו.. איבודים,חוסר דיוק,אדישות אפילו. לא מבין מה קרה לו ומקווה שהוא יתעורר לקראת באזל בחמישי כי אם לא אין לנו סיכוי..

Link to comment
Share on other sites

אם כבר אתה מדבר על הקהל:

רק אני שמתי לב שבדיוק כשהתחלנו שיר חזק שמנו גול?

איך שהתחלנו רוב השעות זהבי הבקיע את הראשון והשני נכנס בדיוק כשהתחלנו את העיר ת"א.

כמעט שמתי סינגל על שנים רבות.

 

בשנים רבות היה את ההחמצה של פריצה אגב (מהכדור של דור)

 

סוייר- סיכום נהדר כרגיל.

 

הוספה קטנה לגבי הקהל אהבתי לראות אותנו מעודדים גם ב0-2 מראה על התבגרות מסוימת.

מצד שני שריקות בוז בחילוף? קריאות להכניס את דור? לא עברנו את השלב הזה?

Link to comment
Share on other sites

לדעתי לגבי עמדת ה 50-50 פליימקר החלשה של מכבי צריך להתחיל לחשוב על פתרונות יצרתיים. ראדי פשוט חלש ברוב המשחקים, מיטרוביץ פרווה ולא משפיע על המשחק ועל אייבנדר אני לא רוצה להרחיב. הוא בחור טוב אבל כרגע פשוט לא ברמה מספיקה.

 

לדעתי שווה מאוד לנסות את אלטמן. הוא חזק מספיק פיזית לאמצע המגרש, מהיר ויודע לעבוד עם הכדור עם יכולת טכנית לא רעה. עד עכשיו הוצב באגף והיה לא משהו. שווה לנסות אותו באמצע ליד אלברמן. עוד פתרונות אפשריים אבל יפגעו בנו בעמדות אחרות:

 

מיכה - השחקן הכי חכם במכבי ובעמדת 50-50 הכי חשוב זה להיות חכם ולבצע את הפעולות מהר. מכיה כזה. חסר לו פיזיות אבל לדעתי הוכיח גם נגד באזל וגם היום שהוא לא פרייאר ועושה הגנה מעולה כשצריך. הבעיה - יפגע בנו באגף.

 

ייני - שוב שחקן חכם בטירוף וגם פיזי. חסר לו מהירות אבל לאמצע זה פחות קריטי. יכול להיות פתרון מעניין. השאלה מה יהיה על אגף ימין בלעדיו..

 

יצחקי - השחקן הכי מוכשר במכבי אולי אפילו מאז ומעולם. מצטיין ביכולת שלו להשתחרר מכמות שחקנים גדולה על שטח קטן ולמסור (בדר"כ) נכון את המסירה שתפתח את המשחק (עשה פעולה נהדרת כזו נגד באזל במרכז המגרש). יודע לרדת לגליצ'ים ולעשות הגנה. לא מופרך לשחק איתו בעמדה הזו נגד קבוצות למטה ממקום 5.

Link to comment
Share on other sites

תצוגה נפלאה של הקהל בעיניי, למעט מיעוט מבוטל מבחינה מספרית שכנראה שכח (או ליתר דיוק לא היה נוכח) מה היה לפני עידן מיטשענק ויורדי.

Link to comment
Share on other sites

מדהים שבסופו של דבר, 23 מחזורים לתוך העונה, וההבדל בינינו לבין ב"ש במאזן הנקודות הוא 2 תוצאות תיקו. כשאחד מהם הם ספגו גול דקה 90+.

בסדר הם גם הפכו פעמיים הפסד לנצחון בדקה ב90

Link to comment
Share on other sites

 

 

פאבלו - משחק רע. יכל לקחת את הגול הראשון, יכל לעמוד יותר טוב ולקחת גם את השני. לפחות היה סביר וחכם במשחק הרגל. (אוהד בשדים פעם כתב "בחיים לא ראיתי שוער שלא אוהב לזנק." כנראה שהוא לא ראה את פאבלו)

הבן אדם הזייה

Link to comment
Share on other sites

ראדי משחק גרוע. לא תולה אותו, אבל חייב להתאפס. אייבינדר לא הוכיח שהוא ראוי להרכב, עם כל הצער שבדבר.

מירטוביץ תפקד בסדר גמור מהרגע שנכנס. חוץ מהטעות לקראת הסוף

אין מה לעשות, מיכה חייב לפתוח בצד אחד, בן חיים בצד שני, יצחקי ופריצה באמצע, זהבי, אלברמן, ראדי\ניקו, גרסיה טיבי שרן

Link to comment
Share on other sites

מדהים שבסופו של דבר, 23 מחזורים לתוך העונה, וההבדל בינינו לבין ב"ש במאזן הנקודות הוא 2 תוצאות תיקו. כשאחד מהם הם ספגו גול דקה 90+.

והם בניגוד אלינו עברו את שלב הבתים בליגת האלופות ולא במפעל השני בחשיבותו.

 

זה "המחיר" של עונה יפה באירופה.

לפני שנתיים סיימנו במקום השישי עם 18 נק' פחות מהמקום הראשון. אי אפשר בזמן קצר ככ לרוץ לאליפות שניה ברציפות, לדרוס את הליגה ולהצליח באירופה.

ביחוד כשב"ש עם אחוזי הצלחה ממש גבוהים העונה.

 

תיקו מרגיז, ולמרות ה2-0 היינו (ככ קרובים) צריכים לנצח. אין מה לעשות.

עם הפנים ליום חמישי.

Link to comment
Share on other sites

כל השחקנים אתמול התחילו בזחיחות ושילמו על זה ביוקר

ברגע שמיכה ויצחקי נכנסו הכל נראה אחרת

אייבנדר וזיו זה לא שחקנים לרמה שמכבי שואפת

השחקן המצטיין אתמול היה הקהל

Link to comment
Share on other sites

ניכר על השחקנים במחצית הראשונה שהם עם הראש בבאזל. הם עלו למשחק פיזית אבל לא מנטלית, אדישים ללא מחויבות.

במחצית השנייה זה השתנה אחרי שסוזה כנראה שטף אותם, אבל זה היה מאוחר מדי.

 

וכשמדברים על תהליך של כמה שנים, מדברים בין היתר על העניין הזה. לא קל לשחק באירופה ואז לעשות מעבר חד לליגה, במיוחד לליגה שלנו.

תשימו לב כמה נקודות איבדנו בהשפעה ישירה של המשחקים באירופה (באר שבע חוץ, אשדוד חוץ, פ"ת והפועל חיפה בבית).

מי שחושב שזה דבר מובן מאליו לנצח בליגה לפני/אחרי משחקים באירופה טועה טעות גדולה. זה קורה לקבוצות הגדולות ביותר, כמו ברצלונה ואתלטיקו שהפסידו בליגה וקיבלו 3 אחרי שניצחו בליגת האלופות.

 

וכן, גם המשחק הבא שלנו מול רעננה הוא פוטנציאל גדול לאיבוד נקודות.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.