Jump to content

הצצה למשחקי ליגת האלופות - שלב הבתים - מחזור 5


Michael Scofield

Recommended Posts

משחקי יום שלישי - 26/11/13


באזל - צ'לסי


אחרי ארבעה מחזורים, צ'לסי עם שלושה ניצחונות והפסד אחד, הפסד לבאזל בבית בסיבוב הראשון. היא ניצחה במחזור האחרון 3:0 את שאלקה, היריבה שלה לראש הטבלה כשבאזל נפרדה בתיקו מאכזב מול סטיאווה בוקרשט בבית וכשנשארו לה שני משחקים מול צ'לסי ושאלקה, הסיפור יהיה קשה מאוד והיא תהיה חייבת להפתיע היום את צ'לסי בכדי להשאיר לעצמה סיכוי להגיע למקום השני. צ'לסי ניצחה במחזור האחרון 3:0 את ווסטהאם בחוץ והיא אחרי תיקו מול ווסט ברומיץ' בבית כשהיא במקום השלישי בליגה האנגלית עם 24 נקודות. באזל במקום הראשון אחרי 15 מחזורים כשהיא ניצחה בשני המשחקים האחרונים שלה בקלות, 3:1 את טוגן בגביע ו-4:1 את ת'ון במחזור הליגה האחרון. למרות הניצחון המרשים בסיבוב הראשון, צ'לסי התחזקה מאז, נכנסה לכושר והיא נראית מצויין.


דורטמונד - נאפולי


דורטמונד הפסידה במשחקה האחרון באלופות מול ארסנל בבית, 1:0 והיא שלישית בבית בפער של שלוש נקודות מנאפולי כך שהיא חייבת לנצח היום בכדי להבטיח את העליה לסיבוב הבא, זאת בתנאי שתנצח כמובן גם במחזור האחרון את מארסיי. נאפולי ניצחה את מארסיי במחזור האחרון 3:2 בבית והיא שניה בבית עם יחס שערים נמוך מזה של ארסנל עם אותו מספר נקודות. ארסנל תארח את מארסיי היום וככל הנראה תבטיח עליה לסיבוב הבא כשבנוגע למשחק הזה, הקרוב הוא קרב ישיר על המקום השני. המשחק הקודם בין השתיים הסתיים בניצחון ביתי של נאפולי, 2:1 כשלמשחק היום מגיעה דורטמונד אחרי שני הפסדים רצופים מאז ההפסד לארסנל, 2:1 מול וולפסבורג בחוץ ו-3:0 בבית מול ביירן מינכן במחזור האחרון. גם נאפולי לא ממש לוהטת כשהיא אחרי שני הפסדי ליגה רצופים, 3:0 מול יובנטוס בחוץ ו-1:0 במחזור האחרון בבית, מול פארמה החלשה. נאפולי שלישית באיטליה, דורטמונד שלישית בגרמניה. הגרמנים טובים יותר אך אל תספידו את נאפולי.


זניט - א. מדריד


א. מדריד כבר העפילה מזמן לסיבוב הבא ומהמקום הראשון כשאחרי ארבעה משחקים היא עם מאזן מושלם עם יחס שערים 12-2. היא ניצחה במשחק הקודם את זניט בקלות, 3:1 בבית כשזניט מגיעה אחרי תיקו 1:1 מול פורטו, מולה היא נאבקת על המקום השני בבית. זניט לא ניצחה באופן כללי בחמישה משחקים רצופים. היא עדיין מוליכה את הליגה ברוסיה כשהיא איבדה שש נקודות בשני המחזורים האחרונים עם הפסדים לספרטק מוסקבה ולרוסטוב. א. מדריד מהצד השני דרסה את חטאפה במחזור האחרון 7:0 בבית, זאת אחרי תיקו 1:1 בויאריאל. אתלטיקו עושה השנה עונה נפלאה כשהיא שניה אחרי ברצלונה בפער של שלוש נקודות לפני ריאל מדריד. אתלטיקו טובה יותר מזניט אך אולי היום תאבד נקודות ראשונות.


סלטיק - מילאן


סלטיק אחרונה בבית עם שלוש נקודות כשמילאן שניה עם חמש נקודות. בינהן נמצאת אייאקס עם 4 נקודות כך שכל תוצאה במשחק הזה אפשרית ולשלוש קבוצות יש את האפשרות לסיים במקום השני, אחרי ברצלונה שתסיים ראשונה ככל הנראה. במשחק הראשון בין השתיים ניצחה מילאן בסן סירו בתוצאה 2:0 כשלמשחק היום היא מגיעה אחרי שהפסידה 3:1 לברצלונה כשגם סלטיק הפסידה, 1:0 לאייאקס בחוץ. סליטק מוליגה את הליגה הסקוטית כשהיא אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים בעוד שמילאן אחרי תיקו 1:1 מול גנואה ותיקו ללא שערים מול קייבו. מילאן עושה השנה עונה חלשה מאוד. היא רק במקום ה-11 אחרי 13 משחקים. נראה שמילאן משקיעה מאמצים גדולים יותר באירופה מאשר בליגה אך גם באירופה היא לא מלהיבה כרגע. יהיה קשה מאוד למילאן לקחת נקודות בסקוטלנד כאשר גם סלטיק חייבת את הנקודות. תוצאת תיקו כאן תהיה רעה לשתיהן במידה ואייאקס תפתיע את ברצלונה, אך אם זה לא יקרה, תיקו כאן יהיה מצויין עבור מילאן, שתארח את סלטיק במחזור האחרון.


אייאקס - ברצלונה


ברצלונה עם 10 נקודות, תבטיח סופית את המקום הראשון אם תנצח כאן כשלסיבוב הבא היא כבר תעלה לדעתי ללא קושי. היא הביסה את גרנאדה 4:0 במחזור האחרון ו-4:1 את בטיס לפני כן, כשהיא חסרה את מסי שנפצע וגם לא ישחק היום מול אייאקס. אייאקס עם 4 נקודות במקום השלישי, חייבת לנצח היום ולקוות להפתעה מצידה במחזור האחרון מול מילאן בחוץ. אייאקס בכושר טוב, היא אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים, 3:0 על נאק ועל הראקלס כשבסך הכל היא הפסידה פעם אחת במהלך ששת המשחקים האחרונים שלה. אייאקס הובסה 4:0 מול ברצלונה בסיבוב הראשון והיום היא מגיעה להוטה למשחק בכדי להוציא כאן לפחות נקודה אם לא שלוש. אין ספק שברצלונה טובה יותר מאייאקס.


סטיאווה בוקרשט - שאלקה


סטיאווה הרומנית במקום האחרון בבית עם שתי נקודות בלבד כשרק שני ניצחונות ושני הפסדים של באזל יעלו אותה מהמקום השני בבית כשהיא נאבקת עדיין על המקום השלישי מול באזל. ניצחון היום על שאלקה והפסד של באזל יפתח את המחזור האחרון למחזור מרתק מאוד. סטיאווה הובסה לשאלקה 3:0 בגרמניה בסיבוב הראשון, כשלמשחק היום היא מגיעה אחרי שלוש תוצאות תיקו ברצף והיא שניה בליגה הרומנית. שאלקה מהצד השני אחרי תיקו 3:3 מול פרנקפורט בליגה והפסד בודד בארבעת המשחקים האחרונים שלה, האחרון בליגת האלופות מול צ'לסי 3:0. סטיאווה קבוצה ביתית טובה אך לדעתי היא לא תצליח להפתיע היום את שאלקה. הגרמנים משחקים לא רע והם במקום השישי בליגה הגרמנית.


פורטו - אוסטריה וינה


פורטו מדורגת במקום השלישי בבית כשהיא נאבקת עם זניט על המקום השני בבית. המשחק של זניט היום ישוחק בשבע כך שפורטו כבר תדע לפני המשחק שלה מול האוסטרים את התוצאה של הרוסים. פורטו סיימה בתיקו 1:1 מול זניט במחזור האחרון כשאוסטריה וינה הובסה 4:0 מול א. מדריד. במשחק הראשון בין השתיים ניצחה פורטו 1:0 קטן באוסטריה. לוינה יש סיכוי קלוש לסיים במקום השלישי בבית אם תנצח היום את פורטו ותיקו נקודות במחזור האחרון בתנאי שפורטו תפסיד.


ארסנל - מארסיי


מארסיי הצרפתית מפתיעה מאוד כשאחרי ארבעה משחקים היא עם אפס נקודות אך היא נפלה לבית קשה מאוד עם ארסנל, נאפולי ודורטמונד. היא כבר לא תעפיל לליגה האירופית אפילו כשהיא רחוקה גם בהפרש שערים מהמקום השלישי. ארסנל במקום הראשון בבית עם תשע נקודות וניצחון היום יבטיח את המקום הראשון. במשחק הראשון ניצחה ארסנל 2:1 בצרפת. ארסנל גם ניצחה את דורטמונד במחזור האחרון בחוץ כשמארסיי 3:2 בנאפולי.


משחקי יום רביעי - 27/11/13


באייר לברקוזן - מנצ' יונייטד


המארחת לברקוזן במקום השני בית עם שבע נקודות כשמנצ' במקום הראשון עם שמונה נקודות כששתיהן טאם הבטיחו עליה לסיבוב הבא כאשר שחטיור דונייצק שלישית עם חמש נקודות. ניצחון של שחטיור ייתן לה 8 נקודות וסיכוי טוב לעליה אם תנצח במחזור האחרון באולד טראפורד. לברקוזן נפרדה בתיקו ללא שערים משחטיור במחזור האחרון כשגם מנצ' סיימה בתיקו מאופס מול סוסיאדד. המשחק הראשון בין השתיים היה משחק מצויין עם שישה שערים והסתיים בניצחון 4:2 למנצ' יונייטד. לברקוזן מדורגת במקום השני בגרמניה כשהיא אחרי שני ניצחונות רצופים על המבורג ועל הרטה ברלין כשהיא ניצלה את ההפסד של דורטמונד לעלות למקום השני במחזור האחרון. מנצ' מהצד השני אחרי תיקו 2:2 מאכזב מול קרדיף במחזור האחרון, זאת אחרי שניצחה את ארסנל 1:0 בבית. יהיה משחק מאוד שקול ולמרות שהמשחק בגרמניה, מנצ' תגיע בכדי לסיים את הסיפור.


יובנטוס - קופנהאגן


אחרי ארבעה משחקים, יובנטוס מפתיעה אפילו את עצמה כשהיא אחרונה בבית עם שלוש נקודות, עם שלוש תוצאות תיקו והפסד בודד כשלמרות הכל היא עדיין עם סיכויים טובים לסיים במקום השני. נותרו לה משחקים מול קופנהאגן בבית ובמחזור האחרון בחוץ מול גלטסראי כך שניצחון ותיקו בטורקיה אמורים להספיק לה, במידה וגלטסראי תפסיד לריאל מדריד. במשחק הקודם בין השתיים נפרדו הקבוצות בתיקו 1:1 מאוד מפתיע אך ייתכן ויובה לא תפשל ובכושר שלה אחרי שניצחה את נאפולי בקלות 3:0 בבית.


אנדרלכט - בנפיקה


אנדרלכט במקום האחרון עם נקודה אחת ללא סיכוים להעפיל לסיבוב הבא. עם זאת, ניצחון על בנפיקה יתן לה 4 נקודות כשבמחזור האחרון היא תתארח ביוון מול אולימפיאקוס עם אפשרות לסיים במקום השלישי. אנדרלכט אחרי תיקו 1:1 מפתיע בצרפת מול פ.ס.ז כשבנפיקה הפסידה במחזור האחרון 1:0 מול אולימפיאקוס, הפסד שהרחיק אותה שלוש נקודות מהמקום השני. המשחק הראשון בין השתיים הסתיים בניצון 2:0 של בנפיקה וניצחון היום יתן לבנפיקה אפשרות לטפס למקום השני בתנאי שפ.ס.ז תנצח את אולימפיאקוס. יהיה משחק מאוד שקול.


פ.ס.ז - אולימפיאקוס


פריז מדורגת במקום הראשון בבית עם 10 נקודות ותיקו יספיק לה בכדי לסיים שם ולעלות לסיבוב הבא מהמקום הראשון. היא סיימה בתיקו 1:1 מפתיע במחזור האחרון בבית מול אנדרלכט כשהיוונים ניצחו את בנפיקה בבית והתרחקו מהם לפער של שלוש נקודות. תיקו עלול שלא להספיק לאולימפיאקוס במידה ובנפיקה תנצח את אנדרלכט, אך תיקו בכל מקרה יחשב כאן להישג לא רע. במשחק הקודם בין השתיים הביסה פ.ס.ז את היוונים בקלות 4:1 בחוץ.


צס'קא מוסקבה - באיירן מינכן


צסק'א מוסקבה תסיים במקום השלישי בבית אם פלזן לא תעשה הפתעה במחזור האחרון כשהיא רחוקה שש נקודות והפרש שערים גדול מאוד מהמקום השני. באיירן במקום הראשון בבית עם ארבעה ניצחונות קלילים כשהיא הביסה 3:0 את הרוסים בסיבוב הראשון. ניצחון יבטיח להם את המקום הראשון על פני הסיטי. צסק'א בכושר טוב בליגה עם שני ניצחונות רצופים על טרק ועל ספרטק כשביירן בכושר מצויין בעצמה עם 3:0 ענק על דורטמונד במחזור האחרון ובסך הכל שבעה שערים ללא מענה בשלושת המשחקים האחרונים.


איך מודי אומר?

תבלו.


(בהצלחה למהמרים ותודה לרמה"ש ואתלטיק בילבאו על הזכייה בווינר :) )

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.