Jump to content

סיכום התקו המעצבן (מאוד) לאחר צפייה בש.ח


Sawyer

Recommended Posts

אני הולך להפתיע אותכם (וגם את עצמי קצת).

למכבי ת"א יש בעיה, אפילו די גדולה.

 

הבעיה של מכבי היא לא הטעויות של חואן פאבלו או ההחלקות של טיבי. היא לא היריבות שמבזבזות זמן או השופטים שגונבים אותנו שבת אחרי שבת.

הבעיה שלנו היא לא הרוטציה של סוזה או אפילו חילוף לא נכון שלו (והיה חילוף לא נכון שלו). היא לא זחיחות או שחצנות או כל המצאה אחרת של אנשים כאן. הבעיה שלנו היא אחת ויחידה, והיא בולטת מאוד וחוזרת על עצמה בכל משחק.

ניצול מצבים.

 

בוא נסתכל על המשחק מהערב.

מכבי פתחה ב3-5-2 ופשוט "התיישבה" על מכבי פ"ת.

מכבי פ"ת אפילו לא חשבה לתקוף, להעז או לאיים על השער של מכבי. היא הייתה עסוקה בלנסות להבין איפה הכדור כשמכבי בכל המחצית הראשונה מכבי נמצאת עם 80% שליטה בכדור.

 

ומה מכבי עשתה עם הכדור? החמיצה.

זה התחיל עם אלטמן שהחטיא מ8 מטר אלכסונית, המשיך עם נגיחה מזוויעה של יצחקי מ7 מטר כשכל השער פתוח בפניו. נמשך עם כמה הצלות של השוער שלהם וסיים את המחצית עם פריצה מגלגל מ5 מטר ליד הקורה, אה כן - אייבינדר עוד בעט למשקוף אח"כ.

מחצית שצריכה להגמר ב2-0 לכל הפחות. לכל הפחות.

 

במחצית השניה למזלנו עומר גולן החליט לעשות פנדל סופר-מפגר על פריצה ששלח את זהבי לתת טיל לחיבורים (ואוו) ולהעלות את מכבי ל1-0. למרות כל ההחמצות, הכל הולך לפי התוכנית.

חשבתם שמכבי תלך לדרוס ולגמור את המשחק? צדקתם. חשבתם שהיא תצליח? תחשבו שנית.

נגיחה של יצחקי (שוב) לידיים של השוער, בעיטה לא מספיק חזקה של אלטמן (שבור תשער ילד), יצחקי עם פיצוץ מהאוויר - גיגי מציל, פריצה החוצה (איזה כדור של ערן!) ואז השער של מיטרוביץ' שהגיע אגב מטעות של פריצה - אבל סיום ענק של מיטרוביץ'. השאלה היא למה אחרי ככ הרבה מצבים שלא נוצלו.

חשבתם שעכשיו מכבי תחפש את השלישי כדי לא להשאיר אפילו את האחוז הבודד שפ"ת יחזרו? צדקתם! האם זה קרה? לא.

ממשיכים בספירת ההחמצות והפעם בקלאס. זהבי לוקח כדור ומשפיל את כל שחקני ההגנה של פ"ת ויורה לשער כדור לא מספיק טוב שגיגי מצליח רק להדוף, הריבאונד הולך לשמיים. תוסיפו עוד פנדל של 100% על פריצה (לא מבין איך אפשר לא לשרוק)

נעצור לרגע את ספירת ההחמצות כדי לציין את הרגע שרבים בפורום מחשיבים בתור הרגע הקריטי במשחק, דקה 65 ערן זהבי מרגיש מתיחה במפשעה ומבקש להתחלף, סוזה מקפיץ במקומו את ריף פרץ להרכב.

ריף פרץ הוא בלם/קשר אחורי מוכשר של מכבי ת"א שבעקבות פציעות לא קיבל הזדמנויות השנה (או בכלל ב12598 שנים האחרונות). סוזה בעקבות אותה רוטציה שאנחנו מדברים עליה בוחר לתת לו דקות במשחק שבו מכבי ת"א מובילה בבית על מכבי פ"ת שנכון לדקות אלו עוד לא איימה על השער של מכבי, אפילו לא בצחוק.

האם מדובר פה בזחיחות? ביהירות? או בהמשך של הרוטציה שכולנו כ"כ משבחים, המשך של הרוטציה שמביא לנו לכל משחק קאדר עצום של שחקנים חמים ומשופשים למשחק. אז יש הימורים ברוטציה וב2-0 מול פ"ת מרגיש כמו משחק גמור ושהסיכוי לא לנצח אותו הוא בערך אחוז בודד. אז שולחים את פרץ לקבל את הדקות שלו, אולי עוד נודה על זה בהמשך אם חלילה אחד הבלמים יפצע והשני יוצהב. "סיכון מחושב" של סוזה.

 

מהדקה של החילוף (65) אי אפשר להרגיש בשום שינוי במגרש, שליטה מוחלטת של מכבי בקצב, פ"ת לא מנסה לתקוף. להפך - כדור רוחב של מאנה (הפעם כדור טוב) מגיע לדאבור שנעצר ע"י שחקן - קרן למכבי ת"א. וזה ממשיך - כדור ע-נ-ק של מיטרוביץ' מעמיד את דאבור אל מול שער ריק - דאבור מפספס מצב ודאי לכיבוש שער.

הצגת ההחמצות ממשיכה! כדור נהדר של דאבור שם את דן אייבינדר 6 מטרים מול השער. רק תשים תכדור במסגרת - אייבינדר שולח פס רשלני החוצה. מכבי ת"א ברגע זה עם 25 איומים על השער. 25.

דקה 74 מגיעה ושאף אחד לא ישקר לכם. מכבי פ"ת לא תוקפת או מנסה . מסירת עומק מאחורי החצי שולחת את קרלוס להעיף את הכדור לקרן. (לא מהלך כדור, לא שליטה במגרש ו/או במרכז ו/או בכדור ו/או התקפות מסודרות) פאבלו קופץ בצורה מוזרה אל הכדור והודף אותו אל הרגליים של מאנה ומשם לשער. שער לא מחוייב וחסר קשר למציאות. (אף שחקן פ"ת באזור בכלל)

עוברות להן 2 דקות. כדור חוץ של פ"ת מגיע לדיא סבע שפשוט יורה מ25 מטר אלכסוני אל בין החיבורים של פאבלו. שוב פעם, גול חסר קשר למציאות או להלך המשחק.

 

פה דווקא מכבי נתפסת עם המכנסיים למטה,

אני לא יודע אם זה ההפתעה מ2 גולים ב2 דקות ששניהם לא קשורים למציאות, אם זה זהבי לא על המגרש, הגנה מבולבלת (עם ריף). אבל פתאום אתם רואים את מכבי פ"ת מנסה לבעוט לשער.

עם זאת נאלץ לחזור להחמצות שלנו, כדור מטורף (מטורף מטורף) של מונאס דאבור בין 5 שחקני הגנה מנצל את המהירות של טב"ח להגיע מול שוער ב1 על 1 קל, טל מתבלבל ולא מוציא בעיטה לשער בכלל. אחרי המצב הזה פ"ת עברה למצב "התחזויות וביומי פציעה מבישים" והצליחה להוציא את מכבי מתמונת המשחק לחלוטין עד הסיום.

 

 

 

אז ספרנו כאן במשחק אחד מלבד שני השערים עוד יותר מ10 מצבים טובים לכיבוש שער. ובאמת שלא הכנסתי פה סתם בעיטות מרחוק של טיבי או הצלות של עומר גולן מבעיטות של מאנה או בעיטות מחוץ לרחבה של ייני מעל השער. אלא רק מצבים טובים לכיבוש.

אז נכון, אף קבוצה לא מנצלת את כל המצבים שלה. וגם לא 80% וגם לא 70% מהמצבים שלה.

אבל מספיק שהיינו מנצלים כמות של 50% ממצבי הכיבוש שלנו והמשחק הזה היה מוכרע בכזה הפרש שלא לטעויות מקריות ולא לטעויות שיפוט ולא לגולים מטורפים הייתה השפעה על המשחק בכלל. הם היו זניחים.

 

 

אז אני מצטער שנאלצתי להלאות אותכם בתיאורי טקסט משעממים להחמצות שכבר ראיתם בכל מקרה, אבל זה לא משחק ראשון שאנחנו סובלים מהבעיה הזאת.

וזאת הבעיה העיקרית של מכבי ת"א. מה עושים עם זה? מכאן הלאה? לא יודע. אבל זה דבר שצריך לטפל בו ולעבוד עליו.

 

 

 


שחקנים:

פאבלו - משחק רע מאוד, גם אם "נוותר" לו על הגול הראשון. זה מרגיש כאילו הוא יכל לפחות לקפוץ לשני, היה מספיק ללטף את הכדור. או להפסיק לשלוח כדורים פשוטים למצבים מסובכים.

מאנה - לא מספיק טוב. נוותר לך על הטעויות בהגנה (ולמרות שנדרש למעט, עשה הרבה) - אבל זה ההרמות של המגן שמרים הכי טוב בארץ? הרמות יותר מדויקות שלו יכלו להכריע תמשחק בחצי הראשון

שרן - עוד משחק חלש. לא ברור איך הוא משתלב לתוך המערך הזה, נמצא במקומות מוזרים לעיתים. לא תורם כלל לחלק ההתקפי.

קרלוס - משחק טוב

טיבי - משחק טוב

מיטרוביץ' - גול גדול, הכנסה גדולה לדאבור ואחלה עבודה הגנתית. אבל עדיין ממשיך בהרגל ההזוי שלו לאחר דקה 60 למסור אחת מ3 מסירות לרגלי היריב ללא כל סיבה נראת לעין (עייפות?)

אלטמן - חייב לבוא יותר לידי ביטוי, עושה עבודה הגנתית לא רעה וגם מתקיף בסדר - אבל זה צריך להניב מספרים.

אייבינדר - משחק טוב מאוד. משתפר ממשחק למשחק. אבל עדיין הרבה פעמים פועל לאט מדי. בנוסף נראה שאין לו את היכולת להביא גול. באף מצב.

זהבי - לא חושב שאני מסוגל להעריך/לבקר/לכמת את היכולת של ערן זהבי. אל.

יצחקי - משחק לא רע, היה חייב לכבוש בנגיחה מההרמה של זהבי. חייב.
פריצה - קשה לי כאן, הוא עושה הרבה דברים טובים. מקבל עליו כדורים, מחלק אותם, מאוד חכם. אבל חייב לכבוש. אתה חלוץ, אתה לבד מול השער. איך זה (שוב) לא נגמר בגול? איבד מהחדות, חייב להחזיר אותה.

 

 

 

 

בנוגע לקהל,

היה היום עידוד לא טוב. אני אקצין ואגיד שייתכן שבמצב עידוד אחר לא היינו מאבדים פה 2 נקודות.

אני לא יודע אם להאשים את השעה (אמצע שבוע ב8 לא נוח), את ריבוי המשחקים (זה קשה גם לנו) ירידת המתח (אחרי פרנקפורט) או הארגון (היה שקוע גם בדברים אחרים וזה לגיטימי) אבל התצוגה הייתה לא מספיק טובה.

נקווה שמדובר במשחק חד פעמי ושהקהל ידע שהמקום שלו במשחקים כאלו זה להרים את מכבי.

 

 

אנחנו יוצאים עכשיו לפגרה, אחריה יש לנו משחק חוץ (לא קל) מול הפועל חיפה ומיד אחריו משחק עונה בניקוסיה.

אני לא ממש מבין למה "טוב לנו" הפגרה. כי אני לא חושב שהמשחק הזה ישפיע או היה משפיע על מה שהולך קדימה בשום צורה. וזה סתם מבאס להיות בהרגשת ההחמצה הזאת שבועיים.

אבל מה שחשוב זה שאנחנו כקהל נסיק את המסקנות שלנו ונדע להשתפר למשחק הבא, שמכבי תתחיל לנצל את המצבים שלה ושנבין שאם אנחנו לא רוצים לעשות לעצמנו את זה קשה, אין לנו נקודות לאבד בתקופה הקרובה.

 

יאללה מכבי ושיהיה לנו שבוע רגוע

Link to comment
Share on other sites

למכבי אין בעיה בכלום לא כל הזדמנות זה גול , התיקו שכולו הפסד שייך לשוער שהחזיר אותם למשחק וכל בבעיטה שלהם לכיון השער 80 אחוז גול לא משנה מאיזה מרחק..

 

המאמן הוציא את יצחקי ישאיר את זהבי אם זהבי היה מסמן כמה דקות לפני לחילוף הוא לא היה מחליף את יצחקי..

 

מה שהיה חסר לנו היום זה עוד שחקן בסגנון של זהבי יצחקי ומזלנו שהוא פצוע דור מיכה הוא מסוג השחקנים שיכולים לשנות משחק טל בן חיים מוסיף רק מהירות להתקפה אבל הוא לא שחקן חכם

על כל 10 פועולות לא טובות אחד טובה

 

 

מכבי צריכה להיות יותר מרוכזת וצריך לראות מה עם השוער אם הוא ממשיך ביכולות הזאת לעייף הביתה עונה שעבר הוא הוריד את הקבוצה שלו ליגה וספג בכל משחק.. נקווה שהוא לא הולך החוליה החלשה שלנו בקבוצה

 

 

ואם כל הבאסה של התיקו . אי אפשר שלא לתלהב ממכבי ולראות איך היא דורסת את כל הקבוצות בליגה שלא מצליחות לשחק נגדו חוץ מלעשות בונקר או שיש להם מ90 דקות איזה 10 דקות של אנרגיה שהם גם תוקפים

Link to comment
Share on other sites

אם לקחת את כמות ההחמצות מהיום + מהמשחק בוסרמיל ולפזר אותה על פני כל העונה זה עדיין יוצא יותר מדי. התערבות אלוהית מה שקרה במשחקים האלה.

Link to comment
Share on other sites

ניצול המצבים זה בהחלט משהו מדאיג.

אבל לא יודע איך להתייחס לזה, צריך להכנס לזה ממש לעומק כדי להבין למה זה קורה.

קיבלנו משחקים שהניצול בהם היה טוב מאוד (פרנקפורט וחיפה הכי מובהקים), לצד משחקים שהניצול בהם היה ממש גרוע ולבסוף גם הפסדנו נקודות על זה (בני יהודה, אשדוד, באר שבע ומכבי פ״ת).

באמת שזה מוזר.

Link to comment
Share on other sites

אחלה סיכום, מסכים עם הכל חוץ מדבר אחד, לא היה פנדל על פריצה בפעם השנייה. עומר גולן גלש לעבר הכדור, פריצה עשה בחוכמה וצלל בשטף התנועה. במבט ראשון זה יכול להיראות פנדל, אבל זה ממש לא.

ואם כבר פריצה, ההחטאה שלו ברגל שמאל במחצית השנייה הייתה איומה, הוא היה חופשי לחלוטין ויכל גם להעביר את הכדור לרגל ימין בקלילות ולהבקיע.

Link to comment
Share on other sites

לא יודע.. כביכול אתה צודק, לא ניצלנו מצבים.

אבל, אם לא הטעות של פאבלו, הם לא כובשים פה עוד 20 שנה.

אם לא הטעויות בהגנה וגם של פאבלו, ב"ש לא מנצחת את המשחק, שגם שם אגב החמצנו מלא.

 

יש לנו בעיה בסיומת (שהיא מספיקה לנו בכל משחק ל2-3 שערים) הבעיה שיש לנו בעיה בהגנה ובעיה בשוער שהיא עולה לנו כל משחק (בשלושה שבועות האחרונים) ב2-3 שערים.

אז אתה מנצח את פרנקפורט 4-2 כי נצלת יותר מצבים, מפסיד לב"ש 3-2 כי לא נצלת מספיק מצבים ועושה תיקו עם פ"ת כי לא נצלת מצבים וספקת שוב שערים הזויים.

 

לא ייתכן שקבוצה שרצה לאליפות תקבל כאלה שערים, תסלח לי.

Link to comment
Share on other sites

יש מצב שניצול המצבים קשור פסיכולוגית למספר המצבים.

מול פרנקפורט וחיפה, שהוזכרו קודם, הגענו לפחות מ-20 מצבים, בניגוד לרמת השרון, אשדוד, בני יהודה, המשחק היום וכד', והקבוצה ניצלה מצבים.

 

אולי כשהקבוצה צריכה לעבוד קשה יותר עבור מצב, הביצוע הוא ברמה גבוהה יותר כי מתאמצים יותר. וכשמגיעים לשער בקלות, בלי להתכוון, השחקנים מבצעים את המהלכים פחות טוב.

Link to comment
Share on other sites

אחלה סיכום, מסכים עם הכל חוץ מדבר אחד, לא היה פנדל על פריצה בפעם השנייה. עומר גולן גלש לעבר הכדור, פריצה עשה בחוכמה וצלל בשטף התנועה. במבט ראשון זה יכול להיראות פנדל, אבל זה ממש לא.

ואם כבר פריצה, ההחטאה שלו ברגל שמאל במחצית השנייה הייתה איומה, הוא היה חופשי לחלוטין ויכל גם להעביר את הכדור לרגל ימין בקלילות ולהבקיע.

היה פנדל,

ב11 ראו את זה בפירוש. עומר גולן גולש ויכול להמנע מהפנדל, אבל הוא מיישר את הרגל השניה ומוריד את פריצה לפני הכל. ולכן זה פנדל.

 

 

 

 

העניין בהחמצות הוא שהוא טוטאל שלנו.

גולים עצמיים מפגרים כנראה יקרו, איך תעבוד על זה? שיעורי ריכוז? טעויות שופט יקרו, איך תעבוד על זה? מעטפות סגנון שחר?

על ההחמצות שלך אתה יכול לעבוד, ולכן הם הנקודה החשובה ביותר עבורי

Link to comment
Share on other sites

זה קצת מוזר שמדברים על מכבי, אבל הכל עניין של ביטחון.

ראדה לא כבש הרבה זמן, זה עניין של חדות וביטחון.

אחרי הגול הבא ישתחרר משהו, ואחרי שיגיע עוד אחד נקבל את פריצה חד ומשופשף. כרגע הכדור לא נכנס ויש תקופות כאלה.

נראה שברק נכנס לתקופה טובה אחרי פרנקפורט ולדעתי זו הייתה טעות של סוזה להוציא אותו(אחד משחקני ההתקפה היחידים כרגע עם ביטחון מלא פרט לזהבי).

אין אפס, מאיינבינדר אני לא מצפה שייתן את הגול, גם מאלטמן או ממיטרוביץ' לא כל כך(למרות שנתן היום).

כרגע האיש החם אחרי פרנקפורט הוא ברק יצחקי והוא היה צריך להשאר על המגרש. העובדה שפריצה שיחק 90 דקות היא מצוינת מכיוון שככל שהוא משחק כך הסיכויים שלו לחזור לכבוש ולקבל ביטחון הם גבוהים יותר.

מונאס בתקופה לא רעה אבל היה קצת אנמי היום בתנועה שלו לדעתי. בעיקר בסיום.

לגבי טל בן חיים - אין לי מילים. האיש רץ מהר, עושה תנועה טובה, אבל ראבק - שים את הכדור ברשת. גם אם הוא לא ברשת, לפחות תבעט אותו. המצב שם שהוא התבלבל ושחקן של פתח תקווה גנב לו את הכדור זה ביזיון. מצב קלאסי לשים שפיץ ואת הכדור בפינה. זה מצבים שחלוץ צריך לנצל.

 

השערים עוד יבואו. שומרים אקסטרה לדרבי, קצת לטדי, יהיה בסדר.

Link to comment
Share on other sites

אם לקחת את כמות ההחמצות מהיום + מהמשחק בוסרמיל ולפזר אותה על פני כל העונה זה עדיין יוצא יותר מדי. התערבות אלוהית מה שקרה במשחקים האלה.

 

פה הבעיה.

Link to comment
Share on other sites

אם לקחת את כמות ההחמצות מהיום + מהמשחק בוסרמיל ולפזר אותה על פני כל העונה זה עדיין יוצא יותר מדי. התערבות אלוהית מה שקרה במשחקים האלה.

whkzzywyef5l.png

Link to comment
Share on other sites

עניין ניצול המצבים הוא בהחלט עניין לדיון.

נדמה אולי שמכבי חלשה בניצול מצבים מול קבוצות נחותות. אולי סוג של זחיחות מסוימת שיושבת לשחקנים בראש מאחורה?

Link to comment
Share on other sites

היה פנדל,

ב11 ראו את זה בפירוש. עומר גולן גולש ויכול להמנע מהפנדל, אבל הוא מיישר את הרגל השניה ומוריד את פריצה לפני הכל. ולכן זה פנדל.

 

 

 

 

העניין בהחמצות הוא שהוא טוטאל שלנו.

גולים עצמיים מפגרים כנראה יקרו, איך תעבוד על זה? שיעורי ריכוז? טעויות שופט יקרו, איך תעבוד על זה? מעטפות סגנון שחר?

על ההחמצות שלך אתה יכול לעבוד, ולכן הם הנקודה החשובה ביותר עבורי

 

הפנדל שנשרק היה.

השני לא.

לא שמתי לב על איזה אתה מדבר.

 

אבל בגדול אתה צודק, מכבי החטיאה שבעים פעם מול השוער.

אם אחד מהם נכנס פ"ת לא עולה למחצית השנייה בכלל כי הם חוטפים חמישייה, ת'כלס? תיקו שכולו חוואה עם גול מהתחת, הפגרה באה בזמן, נראה לי שהלחץ מכמות המשחקים עייף מנטלית את כולם חוץ מזהבי ויצחקי

Link to comment
Share on other sites

ניצול המצבים היה בעיה שבולטת עוד באוגוסט נגד גורי ובאזל.

אז תלינו את זה (ובצדק) בשלב המאוד מאוד מוקדם של העונה.

פריצה חייב להתחיל לתת גולים, גם אלטמן ואייבינדר חייבים לתת מספרים.

Link to comment
Share on other sites

אין שום בעיה של ניצול מצבים.

לא כל משחק יהיה 3-0 בדקה 35

 

מובילים 2-0 והמשחק שלנו.

כמו שכתבת 2 הגולים חסרי קשר למציאות.

לא קרה כלום, יש גם משחקים כאלה.

 

דרך אגב, איך היה הניצול מצבים נגד פרנקפורט?

Link to comment
Share on other sites

אין שום בעיה של ניצול מצבים.

לא כל משחק יהיה 3-0 בדקה 35

 

2-0 והמשחק שלנו.

כמו שכתבת 2 הגולים חסרי קשר למציאות.

לא קרה כלום, יש גם משחקים כאלה.

 

דרך אגב, איך היה הניצול מצבים נגד פרנקפורט?

גם במשחקים שבהם נתת 3 היית יכול לתת 7 לפחות,ואני לא מגזים.

הבעיה הזאת קיימת כבר משנה שעברה,השנה זה יותר בולט כי כל קבוצה דופקת בונקר כבר בתחילת העונה,וכדי לפצח אותו צריך לשחק נכון ולהגיע למצבים (ואת זה עושים בשפע),ולנצל את המצבים(הבעיה).

אם נעשה אחוז של המשחק היום מבחינת המצבים הודאיים לגולים שנתנו נקבל אחוז מזעזע.

 

לגבי הקהל,זה שהארגון היה שקוע כנראה במה שהיה לפני המשחק,אבל עדיין היו שירים וזה עדיין לא אומר שאנשים צריכים להיות בחיבוק ידיים במקום לפתוח את הפה.

Link to comment
Share on other sites

יפה סוייר באמת אחלה סיכום.

 

אתה יודע מה הכי מרגיז? שמכבי מפסידה נקודות, אבל אין לזה שום סיבה נראית לעין.

כאילו, מבחינת כדורגל, ניצחנו את המשחק אתמול בפער ענק, לא היינו קרובים בכלל ברמה לפ"ת, הצגנו יכולת אדירה ועליונות ברורה. כבשנו שערים ושלטנו שליטה אבסולוטית במשחק.

ואיבדנו 2 נקודות.

 

אנשים רק צריכים להירגע קצת ולהסתכל על העובדות. והעובדות אומרות שמכבי משחקת נהדר גם כשהתוצאות, בדרך נס, לא טובות. צריך להיות עיוור ולא לראות את זה.

תבינו, אין אשם, כי אין אשמה. מכבי נראית נהדר. הלוואי וכל משחק שלנו נדע לייצר כמות כזו של מצבים ליד השער.

Link to comment
Share on other sites

אתמול לא ככ הפריע לי, זה עבר ליד, היום קמתי בבוקר והבנתי שהפסדנו. בסדר נכון לא סוף העולם אבל בעיקר חבל, הרגשת פספוס והחמצה כזאת וזאת ההרגשה הכי מעיקה.

Link to comment
Share on other sites

כל מה שרשמת נכון. ועדיין, קונה כל משחק להוביל דקה 60 0-2. אין מצב שמאבדים כזה יתרון מול מכבי פ"ת. אם סוזה בעצמו הודה בזה שהחילופים עצרו לנו את המשחק, זה בסדר גם אם אנחנו נודה בזה. מקווה שנלמד ויאללה למשחק הבא.

Link to comment
Share on other sites

סוייר סיכום מעולה כרגיל. השחקנים שלנו לא מספיק חדים מול השער וזאת תופעה שחוזרת על עצמה מתחילת העונה ועולה לנו ביוקר כאשר ההגנה מאבדת ריכוז.

עם זאת, אי אפשר שלא להרגיש שאובדן הנקודות נבע מזחיחות/עייפות מסוימת. חשוב לציין שבאמת משחקים כאלה קורים, אחת למלא זמן, שפתאום היריבה חוזרת מכלום (ופתח תקווה חזרו מכלום). ואז, שוב, ניצול המצבים היה בעוכרינו כי אחרי השוויון לא ייצרנו ולא ניצלנו מספיק את המצבים כדי להכריע את המשחק.

Link to comment
Share on other sites

סוייר סיכום מעולה כרגיל. השחקנים שלנו לא מספיק חדים מול השער וזאת תופעה שחוזרת על עצמה מתחילת העונה ועולה לנו ביוקר כאשר ההגנה מאבדת ריכוז.

עם זאת, אי אפשר שלא להרגיש שאובדן הנקודות נבע מזחיחות/עייפות מסוימת. חשוב לציין שבאמת משחקים כאלה קורים, אחת למלא זמן, שפתאום היריבה חוזרת מכלום (ופתח תקווה חזרו מכלום). ואז, שוב, ניצול המצבים היה בעוכרינו כי אחרי השוויון לא ייצרנו ולא ניצלנו מספיק את המצבים כדי להכריע את המשחק.

 

יודע מה?

זו אפילו לא עייפות, זה כאילו משהו בראש נכבה להם לגמרי, המאמץ נגד פרנקפורט במחצית הראשונה היה אדיר, ובמחצית השנייה זה כאילו קבוצה אחרת עלתה לשחק, הפגרה באה לנו בזמן מהבחינה הזאת, צריכים להגיד לשחקנים ללכת לנוח עד יום חמישי ואפילו בפרו לא לשחק, שיילכו לזיין ולעשות ילדים או משהו.

Link to comment
Share on other sites

תיאורטית אנחנו משחקים כדורגל הרבה יותר טוב משנה שעברה, ואחד הטובים שהיה כאן אי פעם, רק שיש כמה שחקנים שצריכים לחדד את העפרון(תרתי משמע) ואם הם לא יעשו את זה, נהיה בבעיה

Link to comment
Share on other sites

חשוב לציין שבאמת משחקים כאלה קורים, אחת למלא זמן, שפתאום היריבה חוזרת מכלום (ופתח תקווה חזרו מכלום). ואז, שוב, ניצול המצבים היה בעוכרינו כי אחרי השוויון לא ייצרנו ולא ניצלנו מספיק את המצבים כדי להכריע את המשחק.

אני מסכים עם הכל פרט למשפט הזה.

באר שבע לא חזרה מכלום ? (שער הזוי של נאסר לאחר ששלטנו באופן מוחלט והשער השני לזכותנו כבר דפק על החלון).

פרנקפורט, על אף היותה קבוצה מצויינת, לא חזרה מולך מטעות שוער מטופשת והפכה משחק "גמור" למורט עצבים ?

אם אני מחבר את המשחקים הללו למה שקרה בבית מול באזל, אז קשה שלא לזהות פה תופעה.

סך הכל שיחקנו בערך 18 משחקים העונה, והצלחנו להסתבך בחלק לא מבוטל מהם.

 

כשמכבי סופגת שער, כל הקבוצה מתערערת לחלוטין.

במקום לתעל את הספיגה למקומות חיוביים של רעב מחודש ואקסטרה מוטיבציה, היא מתועלת למקום של פאניקה.

יש פה בעיה, והיא חוזרת על עצמה. ממש ממש לא "אחת למלא זמן".

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.