Jump to content

יתר משחקי ליגת העל – מחזור מס' 7


bister

Recommended Posts

עקב אילוצי זמן, הסיכומים השבוע מעט מקוצרים, עמכם הסליחה...



30.gifהפועל רמה"ש – הפועל ת"א5.gif (26.10, 18:45)


שתי הקבוצות מגיעות לאחר השתתפות סמלית משהו במשחקים המרכזיים במחזור שעבר שהובילו לנתון שיא מבחינת כמות קהל בליגה שלנו. אולם, למרות גאוות ההשתתפות, בסופו של דבר שתיהן נותרו מצומקות ביציע ומתוסכלות על הדשא בעקבות 1-0 קטן של הקבוצה הביתית. רמה"ש עוד יצאה מעודדת איכשהו מכל העסק. לאחר אינספור הפסדים, יכולת נוראה וניהול מחפיר, הסתבר שסביב תחתית החבית הייאוש נהיה יותר נוח והבונקר יותר סביר. הציפיות הנמוכות רק הפרו את ההגנה השרונית שהרגישה כאילו פסעה לתוך גוב האריות, וחזרה עם נשיכה קלה על הכתף. מציק, אבל חיים עם זה. חדורת רוח "היי, אולי אנחנו לא עד כדי כך גרועים" רמה"ש פוגשת את הפועל שספגה מפלה קשה בקרב הענקים. הפרוייקט השאפתני בהפועל היה זקוק לסבלנות מיומו הראשון, אך הפסדים צורבים מול בית"ר בהחלט שוחקים את החבל ותחושת הדז'ה וו של רב"ש מימי מכבי מתחילה להתחזק. בהפועל ידעו מראש שאליפות היא לא המטרה וכעת רב"ש גם מודה בכך, אבל השבועות הקרובים עשויים לגלות מה כן השאיפה של הפועל העונה והאם מהפכה נוספת עוד צפוי בקרוב.



3112.gifעירוני ק"ש – מכבי פ"ת10.gif (26.10, 19:00)


כמו זבוב טורדני ק"ש מתעקשת לזמזם סביבנו ללא מנוחה, קטנה אבל בעלת כושר עמידה. לעתים הזמזום נחלש, נדמה שנפסק, אבל הזבוב הזה מסרב לעופף הלאה. לאחר רצף תוצאות פחות טובות, ק"ש הנחילה לב"ש את הפסד הבכורה העונה ועל-רקע התהפוכות בצמרת נראית לפתע כסלע של יציבות ומסורת. מה שנדמה היה לפני כמה רגעים כעונת השקיעה בצפון, עשוי להתגלות כעונה הבוגרת ביותר של ק"ש עד היום. להשלמת תהליך הפריחה ק"ש מקבלת את פ"ת שעסוקה בלשקם קבוצות גדולות שקטנו משהו. לאור היחסים הטובים בין הלוזונים לחיפה שלישייה און דה האוס הייתה מחווה יפה, אבל נראה שק"ש כבר לא זקוקה להליך שיקומי. משה סיני לאחר המחזור הזה, זו כבר שאלה אחרת...



11.gifבני יהודה – הפועל רעננה31.gif (26.10, 19:00)


עכשיו זה כבר רשמי, בני יהודה עמוק בבוץ. מה שהחל כצליעה קלה של אצנית נמרצת בשנים האחרונות מסתמן כנמק רציני, כאשר הקבוצה של קשטן לא מכירה תוצאה אחרת פרט להפסד מאז המחזור השני. המחזור הקודם נראה היה כמו הזדמנות טובה לאגור קצת נקודות במחסני החירום שכן גם הפועל חיפה לא בדיוק מלהיבה העונה, אך גם בקרית אלעזר נפלה שלהבת, ואזובי הקיר טוענים שמצבה של בני יהודה בכי רע. אולי דווקא מול רעננה של קורצקי, שספג את הפסדו הראשון עם הקבוצה במחזור הקודם, ניתן יהיה להתעודד. רעננה סבלה ותסבול מחסרונו של כוכבה, הניגרי הכי יפני בליגה, טוני נווקאמה, וכפי שראינו בשבוע שעבר, מדובר בחיסרון משמעותי. ייתכן שבסופו של דבר הישועה תגיע דווקא מהמגרש הותיק בשכונה שיחזור לארח בשבת את בני יהודה בשל השזרוע הידוע בבלומפילד. אם כבר חזרנו לימי התחתית המרגשים, אז למה לא לשחזר גם את התפאורה.



9.gifמ.ס אשדוד – הפועל ב"ש22.gif (26.10, 19:00)


כולם תהו כמה זמן ההייפ יכול להחזיק, אמנם ההתלהבות רבה והליגה חלשה אך אם נהיה כנים, לא היה שם כ"כ הרבה מלכתחילה. ובכל זאת, משבוע לשבוע ב"ש צברה תאוצה ובדומה לאל באנדי נדמה היה שברגע שב"ש התחילה להאמין לסיפורים שסיפרו עליה החל גם המפנה. הקרטוע מול חיפה עוד נחשב להצלחה יחסית, אך המפלה מול ק"ש מציבה את ב"ש ברגע מבחן קריטי העונה, שיבחין בין סנסציה מקרית של תחילת עונה לקבוצת צמרת לגיטימית. ואם בסנסציה מקרית עסקינן, אשדוד ממשיכה את עונת היו-יו שלה שהינה עקבית כשם שהיא תנודתית. ניצחון בבית, הפסד בחוץ, זה המוטו באשדוד העונה (טוב, פרט למשחק מול מכבי, אם כי ניתן לומר שהוא דווקא היה הניצחון הגדול ביותר של אשדוד העונה). ייתכן שבשל כך זה לא הטריד יותר מדי את הנהלת אשדוד שחאתם עבד אל-חמיד לא ערך את הבדיקות הרפואיות הנדרשות בטרם עלה לשחק מול סכנין בשבת, הרי ממילא היה זה משחק חוץ. התקרית המביכה, שלצערנו אירעה שבוע אחד מאוחר מדי, זיכתה את אשדוד בהפסד טכני ובלקח שנקווה שנלמד היטב.



26.gifהפועל עכו – בית"ר י-ם2.gif (26.10, 20:00)


נישאת על גלי האופוריה מהניצחון ההירואי בטדי השבוע ועל גלי ההלם מהרימון המסתורי שהשתחל אל מתחת לרכבו של טביב, בית"ר מגיעה לפגוש עוד להיט טרי ומפתיע של ליגת העל, הפועל עכו של יובל נעים. עכו מגיעה לאחר שני ניצחונות רצופים, שלישייה במחזור האחרון מול הטרנד האחרון מרעננה, וצבירת נקודות יפה עבור קבוצה שיועדה להיות נמושה מפורקת בתחילת העונה. יחד עם זאת, בעוד שהמומנטום של עכו נראה כעל-סף גוויעה זה של בית"ר עשוי רק להתחיל כעת. התחושות מלפני כשנה, אלו שקדמו לעידן הצ'צ'נים, חוזרות לאיטן והאווירה של הקבוצה הקטנה והצנועה עם הלב והנשמה יושבת אפילו יותר טוב על טביב (משם מה). אולי הפעם נזכה לראות איך העסק גם היה עשוי להסתיים ללא התערבותו של ארקדי.



4.gifמכבי חיפה – הפועל חיפה1.gif (27.10, 20:30)


ב(מכבי) חיפה כבר האמינו שהם רגל וחצי מחוץ למשבר. זה אמנם לקח קצת זמן, אבל בסופו של דבר נראה היה שאפקט בנאדו מספיק חזק להתגבר גם על בנאדו עצמו והשלישייה מול מכבי פ"ת אמורה הייתה לאותת לעוף החול להתעורר בשנית ממשכבו. צמד השערים המהיר שהובקע בתחילת המשחק ביוון כבר תויג כפרק מזהיר בדברי הימים של עונת המהפך 2.0, וכולנו התכוננו לנער את האבק מהתחזיות הנושנות על מאבק צמוד מול חיפה על התואר. אף שהפנדלים המוחמצים שיוו למשחק נופך דרמטי במיוחד, בסופו של דבר חיפה נפלה קורבן לקאמבק אחר ומזהיר לא פחות של פאוק, די חירבה לעצמה את סיכויי ההעפלה, והציבה עצמה שוב בעמדה בה היא נדרשת לייצר מומנטום מחודש מאפס. למזלה, יש לה את הפועל חיפה השבוע, משחק עם סוג של מעמד חגיגי, אך בלי המעמסה של יריבה מאתגרת. הפועל חיפה מלקטת נקודות ביציבות מרשימה, אבל זה פחות או יותר הדבר היחיד שמרשים אצלה. שלוש הנקודות האחרונות בקרב החשוב מול בני יהודה עשויות אף להשלות את הפועל חיפה להאמין שניתן להרפות מעט בדרבי, מה שיאפשר למכבי חיפה להתעלם מאירופה ולהבעיר מחדש את המומנטום שנבנה בליגה.


Link to comment
Share on other sites

כיף לראות את נתניה

 

מה הקטע שאסור לחגוג עם האוהדים?למה אסור לחגוג עם כיפה?שטויות.

 

רן רול שחקן מצוין

Link to comment
Share on other sites

ב״ש עולה נגד אשדוד עם מרכז הגנה מאולתר מקשר ומגן ימני, ומרכז קישור שיכלול שחקן מחליף ועוד שחקן נוער בהופעת בכורה.

אשדוד באנקר.

 

עכו-בית״ר משחק טוב. בית״ר קבוצה חלשה שנישאת על גבי גלי ההתלהבות ועידוד הקהל.

מהמר על עכו.

Link to comment
Share on other sites

2 הבלמים של ב"ש הורחקו ולא ישחקו מול אשדוד, ואין להם בלם טבעי מחליף בטח שלא 2. נוסיף לזה את העובדה שאשדוד לא הפסידה העונה בבית ונקבל הפסד הגיוני מאוד של ב"ש.

Link to comment
Share on other sites

גם אני מהמר נגד באר שבע.

הרי צפוי שעכשיו תתחיל הנפילה וכדור השלג יתגלגל,ולהערכתי גם ייעצר מאוחר,כרגיל בב״ש.

 

בבית״ר מול עכו אני חושב שיהיה תיקו משעמם של גג 1:1,ירושלים בונים על הקהל והכל אבל בתכלס כשאין להם מה להוכיח או סיבה אמיתית (פחד) אז הם כלום ושום דבר.

Link to comment
Share on other sites

טוב, אז הימור שבועי כבר לא יהיה.

בוא נראה מה הייתי משיג אם היה:

 

הפועל רמה"ש - הפועל תל אביב 2

אשדוד- באר שבע 2

קריית שמונה - מכבי פתח תקווה 1

בני יהודה - הפועל רעננה 1

הפועל עכו - ביתר X

מכבי חיפה - הפועל חיפה 1

Link to comment
Share on other sites

טוב, אז הימור שבועי כבר לא יהיה.

בוא נראה מה הייתי משיג אם היה:

 

הפועל רמה"ש - הפועל תל אביב 2

אשדוד- באר שבע 2

קריית שמונה - מכבי פתח תקווה 1

בני יהודה - הפועל רעננה 1

הפועל עכו - ביתר X

מכבי חיפה - הפועל חיפה 1

נראה לי די מיותר להריץ יציע מהמר השבוע כשחצי מהפורום בפרנקפורט

Link to comment
Share on other sites

סתם בשביל הקטע,אלו היו ההימורים שלי:

רמה״ש - הפועל x

אשדוד - באר שבע 1

ק״ש - לוזונס 1

בני יהודה - רעננה 2

עכו - בית״ר 1

מכבי חיפה - הפועל חיפה x

Link to comment
Share on other sites

צ'קול שחקן צעיר וטוב שבא יחד עם פדידה בעסקת המכירה של כפ"ס לבעלים חדשים.

מהיר ויחסית די חזק לבחור בגילו. אבל בצורה מוזרה לא הוא ולא פדידה מקבלים חלק ברוטציה-די מזכיר את ההתנהלות של מכבי עם צעירים עד לפני כמה שנים...

Link to comment
Share on other sites

דגני פצוע, אנטבי עשוי לפתוח במקומו :mushy:

והחלופה זה אברהם צ'קול, שברזומה שלו ירידה עם הפועל כפר סבא לליגה א' בעונה שעברה.

נקווה שהוא עבד על הנפילות שלו,שאנלא יישב לראות סתם תמשחק הזה.

Link to comment
Share on other sites

טוב, אז הימור שבועי כבר לא יהיה.

בוא נראה מה הייתי משיג אם היה:

 

הפועל רמה"ש - הפועל תל אביב 2

אשדוד- באר שבע 1

קריית שמונה - מכבי פתח תקווה 1

בני יהודה - הפועל רעננה 1

הפועל עכו - ביתר 1

מכבי חיפה - הפועל חיפה 1

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.