Jump to content

ציטוטים מהשדים 2013/14


tomkovacsi

Recommended Posts

צודק, תעודד ב4-0 בדרבי ואח"כ תלך לוולפסון לקלל את השחקנים. ככה מתנהג אוהד תומך.

לצערי חלק מאוהדי מכבי עדיין משחקים לידיים בויכוח

על העידוד בכל מצב.

הכי נח לקומוניסטים להישען על עידוד כעל מדד עיקרי לניפוח התדמית שהם הצליחו לבנות בשנים האחרונות בעזרת צבא של אנשי תקשורת שגרמו לנבואה להגשים את עצמה. בטח היום כשהם יודעים שזה הדבר היחידי שנותר להאחז בו , גם בשנים הטובות שהיו להם הם ידעו שמתישהו הם יחזרו להיות הפועל שמורידה ציפיות ושאפותיה מוגבלות מאוד, לנצח דרבי ולספר לעצמם סיפור על קהל נאמן וכל החרטא הזה , כשאתה יודע שאין לך מה למכור , ולעולם תיהי'ה בצל אז אתה מתחיל להפוך את המציאות העגומה לאידאולוגיה.

 

קהל נמדד קודם כל במספרים וביציבות גם בשנים שלא הולך, אלפיי אוהדים שחיים את המשחק גם אם הם לא שרים 90 דקות יוצרים מחויבות אצל השחקנים מאשר קומץ ששר בלי קשר למה שקורה על המגרש, המדד העיקרי הוא כמה באים בחוץ ובבית , ולא הזכרתי שהמספרים הם אלו שמושכים פרסום ובסופו של דבר ספונסרים ומשקיעים, לא סתם מכבי לא הייתה לעולם בערפל כלכלי כמו בית"ר או הפועל (אף אחד לא חושב שלחיפה יש אוהדים) מי שקצת לוקח זום אווט כמה שנים אחורה יודע שבשנים הקשות של הפועל בשנות ה90 הפועל הייתה קבוצה בינונית לא יותר ממכבי נתניה.

גם היום עם כל צבא התקשורת האדומה אם הם עוברים עוד שנה שנתיים קשות עם נשארים עם 3,500 אוהדים.

אז שימשיכו לשיר באצטדיון ולקלל באימונים - זה מה שנשאר להם.

כמה טוב שהכל חזר למקום שמכבי מתנהגים כמו מכבי והפועל כמו הפועל.

Link to comment
Share on other sites

ניצחנו ב"אוסישקין": כל האמת על אוהדי הפועל ת"א לא ברור מאין באו ומהו מקור כוחם הדל. "מייצגים את הפועל ולא את ישראל". שרים שירי שואה, מציירים צלבי קרס על מצבות בקיבוצים, ומקללים את כולם. מנחם כהן נדהם מהתנהגות אוהדי הפועל ת"א ותוהה לאן נעלם יצחק קדמן

 

החבר'ה הטובים: הייתי שם בבוקר ההוא, עם כל האדומים על גדות הירקון. אנשים רעים הרסו להם את המגרש המיתולוגי ופירקו להם את הקבוצה.

 

זאת של חיים חזן ואילן זייגר, מחטי וארז לוסטיג, ג'מאל וצבי לובצקי, ואחריהם בארי ליבוביץ וברי עם הטרנזיסטור, אמסלם ודני ברכה, עמוס פרישמן והבן של יגאל מוסינזון. וגם ללו ושמו, הוינגרטנים לטוב ולרע ומוגיטה ואודי גל מהסירות.

והם באו, כמעט כולם, חלקם שיבה זרקה בצדעיהם, עמדו על הגשר, ראו בעיניים כלות את הבולדוזרים של המעופף מחולדה מנתצים את בית מקדשם, אספו את השברים והבטיחו לחזור.

 

ואני ממשיך ורואה אותם, בהליכות על גדות הירקון, בשוק האיכרים בנמל, בצהרים שטוף שמש סגרירית עוברים על פני ארונו של אריק איינשטיין ואתמול, ב"אוסשקין" בהדר יוסף.

 

הבטיחו, וחזרו, אבי צור ממכמורת, יונתן לרנר, דובדבני ושמאי ,ידידיה ושחור, מוגיטה ואודי, והבן של עמי שלף. יושבים ביציע התחתון, מעודדים, רוטנים ומכים עם כף ידם על הברך, וסופרים את הימים עד לדרבי, החבר'ה הטובים.

 

נוער שוליים: אנטיתזה, להכל. לכולם, לא ברור מאין באו ומהו מקור כוחם הדל. "מייצגים את הפועל ולא את ישראל". שרים שירי שואה מציירים צלבי קרס על מצבות בקיבוצים ומקללים: את מכבי, את מזרחי, את כל מי שלא קופץ.

 

יושבים ביציע העליון ולא מכבדים דקת דומיה, מעודדים אעלק כשקבוצתם מובילה בהפרש גדול וקולם גווע כשהיתרון נמחק והופך לחסרון, ומאיימים, ומציירים צלבי קרס וירטואליים. "אנחנו מחכים לכם בחוץ", הזמינו את הסגולים לקרבות רחוב בעזה, וזרקו חפצים על הקהל החוגג.

 

הפג הבלונדיני: פעוט בן שנתיים, אולי שלוש, יושב על ברכי אביו מתחת לסל הצפוני ומתפלל שלא יהיו זריקות עונשין כי אז, כששחקן יריב עומד על הקו - אביו של הרך הנולד מניף אותו בשתי ידיו, למעלה ולמטה, לבלבל את הזורק, להסיח את דעתו, למעלה ולמטה.

 

קרוסלה של גן ילדים מסתובבת, כל סוסי העץ רצים במעגל, בקליעות העונשין האחרונות לחולון הוא בכה תמרורים, יכול להיות שקיבל ורטיגו. איפה יצחק קדמן, למה נדם קולו.

 

http://www.nrg.co.il/online/3/ART2/540/264.html?hp=3&loc=7

Link to comment
Share on other sites

טריוויה למתקדמים: איזה מכונית (דגם)שרפו לנמני ואיזה לגרשון?

הונדה סיביק ואני זוכר את התמונה של הלוחית זיהוי שהיה כתוב מעליה "הונדה, מציתה את הדמיון"
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.